CRYPTOGRAMMEN
-
Gast
nachtvlieg ? ( insecten actief als het donker is )
duisternis
nacht
zeer licht
vlieggewicht (boksen)
duisternis
zeer licht
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
VLIEGDEKSCHIP?
( 1) familie van het vederDEK, 2)een helft juist en het was niet 'nacht' maar 'vlieg' dan?
'dek' verwijst naar bedekken, een bedekt schip waar de vlieg op is? ik weet het, ver gzocht...)
( 1) familie van het vederDEK, 2)een helft juist en het was niet 'nacht' maar 'vlieg' dan?
'dek' verwijst naar bedekken, een bedekt schip waar de vlieg op is? ik weet het, ver gzocht...)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Is hier een pagina gehackt ?? Hier stond toch een oplossing "cryptogram" geplaatst door Sita en daar vind ik nu geen spoor meer van. Vergis ik mij van rubriek of heb ik dat gedroomd ? Mij leek cryptogram wel de juiste oplossing voor de opgave van Reini. (lichtgewicht in het verborgene ?)
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Gisteren ook het antwoord van Sita gelezensocrates schreef:Is hier een pagina gehackt ?? Hier stond toch een oplossing "cryptogram" geplaatst door Sita en daar vind ik nu geen spoor meer van. Vergis ik mij van rubriek of heb ik dat gedroomd ? Mij leek cryptogram wel de juiste oplossing voor de opgave van Reini. (lichtgewicht in het verborgene ?)
maar kun je "cryptogram" linken aan de reactie van Reini, "Familie van het vederdek van Cherie " ?
-
Ja, mijn voorstel "DONSLAAG" kon inderdaad gelinkt worden aan vederdek.lotte schreef:Gisteren ook het antwoord van Sita gelezensocrates schreef:Is hier een pagina gehackt ?? Hier stond toch een oplossing "cryptogram" geplaatst door Sita en daar vind ik nu geen spoor meer van. Vergis ik mij van rubriek of heb ik dat gedroomd ? Mij leek cryptogram wel de juiste oplossing voor de opgave van Reini. (lichtgewicht in het verborgene ?)
maar kun je "cryptogram" linken aan de reactie van Reini, "Familie van het vederdek van Cherie " ?
Mij lijkt "cryptogram" nochtans de perfecte oplossing maar het antwoord van Reini bleef uit waar is die posting van Sita gebleven ?
-
Het antwoord van Reini op de posting van Sita heb ik nooit gezien en nu is de posting blijkbaar verdwenen net als het antwoord van Reini.Reini schreef:Ik heb wel degelijk Sita beloond met 2 punten, daarom is dat in het wijze hoofd van Socrates blijven zitten.
Cryptogram was immers juist !
@Lotte : ik schreef niets over "familie van het vederdek". Dat was Cherie.