In de Vier Seizoenen reeks 10: Zomer
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
wakker gemaakt van de meeuwen. het is immers vuilnisdag. ik zat er vroeg in gisterenavond. heb wel veel wc bezoekjes moeten maken. vandaag heeft ventje op mijn verzoek een dag rimpelverlof genomen, zodat we straks rustig onze boodschappen kunnen doen en er nog weinig volk/ hitte is.
ik ben gisteren toen ik bij mama was, naar haar huisartsenpraktijk moeten gaan. ik had m'n flesje contramal op de salontafel laten staan en had ineens weer pijn, ondanks dat ik de druppels om 6 uur 's morgens had genomen en om 10 uur mijn combinatiepijnstillers. ik kon terecht bij een vervangster van mama haar dokter. ik heb een voorschriftje gekregen nadat ze naar mijn eigen huisarts belde , van wie ik nu dacht dat ze al in verlof was. Die dokter belde naar dr L. waar ze toevallig nog mee gestudeerd heeft en die zei dus dat mijn doc beschikbaar was. geloofde dat de mijne ietwat snauwde want ik hoorde zeggen: sorry voor het storen collega en dan bla-bla- bla.
vervangster vroeg hoe wij het stelden en ja, mijn watersluizen gingen open. ze zei dat dit normaal is, deel uit maakt van het rouwproces enz, enz. Dan naar mama's vaste apotheker en die vroeg ook hoe het met mama was toen ik uitlegde dat ik hier een dagje was. natuurlijk moest de apothekeres veel over mama vertellen en toen ik eindelijk thuis geraakte, stond Ons ma natuurlijk aan de deur op me te wachten. we hebben dan 's samen een alcoholvrije cava gedronken. was niet slecht zei Ons Ma. Ik heb nu zo'n partytent. best zwaar zo'n geval. enfin, die moet naar zolder. twee wijnrode stoelkussens gaan halen omdat ze nu net bij mijn bistro- stoeltjes passen en dus eerst een t-shirt gekocht wat eigenlijk een pijamatopje is, maar geen mens ziet dat. ventje vond het linnen rokje ook mooi vooral omdat het de stijl is van een jeansrokje. het is van dat grijskleurig dat neigt tot poederblauw en zachtgroen. (appelblauwzeegroen
)
ventje was op zending en heeft een paar uren eerder dan normaal afgeklokt, het was tè heet in de buro.
thuisgekomen staat er hier in de straat een groot rood traktorschep gevaarte, half voor de garage van de overburen. van wie dat ding is, geen idee en wat het hier geparkeerd staat te doen nog minder. als ik die apostel van merveillus tegenkom dan krijgt die waarschijnlijk een serieuze bolwassing. Grr.
samen naar de frituur geweest en toch frietjes genomen omdat ik er zin in had. had een potje van hun huisgemaakte tartaar en die was heel lekker.
ventje had 's morgens zijn middageten vergeten, een witte pens en een bloedworst. maar ze hadden geen tijd om te eten. ( vandaar de frieten erbij) ventje is onderweg naar de kazerne nog eens met zijn collega bij zijn moeder binnengesprongen voor een cola.
moet bij mijn bloedafname, binnen 14 dagen, op aanraden van de vervangster ook laten controleren op reuma.
heb niet aan ventje verteld dat ik haar twee vriendinnen heb moeten uitnodigen voor woensdag om te gaan eten in de wereld is klein ter ere van mijn 21 ste huwelijksverjaardag. hij zal het woensdag wel zien.
Fijne vrijdag, groetjes, kopje van Gimly die gisteren het echt warm had ( had hem toen we om frietjes gingen per ongeluk buiten gesloten!
) en Keep cool
!
wakker gemaakt van de meeuwen. het is immers vuilnisdag. ik zat er vroeg in gisterenavond. heb wel veel wc bezoekjes moeten maken. vandaag heeft ventje op mijn verzoek een dag rimpelverlof genomen, zodat we straks rustig onze boodschappen kunnen doen en er nog weinig volk/ hitte is.
ik ben gisteren toen ik bij mama was, naar haar huisartsenpraktijk moeten gaan. ik had m'n flesje contramal op de salontafel laten staan en had ineens weer pijn, ondanks dat ik de druppels om 6 uur 's morgens had genomen en om 10 uur mijn combinatiepijnstillers. ik kon terecht bij een vervangster van mama haar dokter. ik heb een voorschriftje gekregen nadat ze naar mijn eigen huisarts belde , van wie ik nu dacht dat ze al in verlof was. Die dokter belde naar dr L. waar ze toevallig nog mee gestudeerd heeft en die zei dus dat mijn doc beschikbaar was. geloofde dat de mijne ietwat snauwde want ik hoorde zeggen: sorry voor het storen collega en dan bla-bla- bla.
vervangster vroeg hoe wij het stelden en ja, mijn watersluizen gingen open. ze zei dat dit normaal is, deel uit maakt van het rouwproces enz, enz. Dan naar mama's vaste apotheker en die vroeg ook hoe het met mama was toen ik uitlegde dat ik hier een dagje was. natuurlijk moest de apothekeres veel over mama vertellen en toen ik eindelijk thuis geraakte, stond Ons ma natuurlijk aan de deur op me te wachten. we hebben dan 's samen een alcoholvrije cava gedronken. was niet slecht zei Ons Ma. Ik heb nu zo'n partytent. best zwaar zo'n geval. enfin, die moet naar zolder. twee wijnrode stoelkussens gaan halen omdat ze nu net bij mijn bistro- stoeltjes passen en dus eerst een t-shirt gekocht wat eigenlijk een pijamatopje is, maar geen mens ziet dat. ventje vond het linnen rokje ook mooi vooral omdat het de stijl is van een jeansrokje. het is van dat grijskleurig dat neigt tot poederblauw en zachtgroen. (appelblauwzeegroen
ventje was op zending en heeft een paar uren eerder dan normaal afgeklokt, het was tè heet in de buro.
thuisgekomen staat er hier in de straat een groot rood traktorschep gevaarte, half voor de garage van de overburen. van wie dat ding is, geen idee en wat het hier geparkeerd staat te doen nog minder. als ik die apostel van merveillus tegenkom dan krijgt die waarschijnlijk een serieuze bolwassing. Grr.
samen naar de frituur geweest en toch frietjes genomen omdat ik er zin in had. had een potje van hun huisgemaakte tartaar en die was heel lekker.
ventje had 's morgens zijn middageten vergeten, een witte pens en een bloedworst. maar ze hadden geen tijd om te eten. ( vandaar de frieten erbij) ventje is onderweg naar de kazerne nog eens met zijn collega bij zijn moeder binnengesprongen voor een cola.
moet bij mijn bloedafname, binnen 14 dagen, op aanraden van de vervangster ook laten controleren op reuma.
heb niet aan ventje verteld dat ik haar twee vriendinnen heb moeten uitnodigen voor woensdag om te gaan eten in de wereld is klein ter ere van mijn 21 ste huwelijksverjaardag. hij zal het woensdag wel zien.
Fijne vrijdag, groetjes, kopje van Gimly die gisteren het echt warm had ( had hem toen we om frietjes gingen per ongeluk buiten gesloten!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Hier hangen al 2 machines was buiten, maar niet die van mij, maar van buurjongen, mijn buren zijn op verlof.
Als deze was droog is, die meteen strijken , het zijn vooral T-Shirts en als dat gedaan is , ga ik de mand bij de buren in de gang zetten.
Heb gisteren op mijn gemak alles dweilklaar gemaakt, moet ik vandaag boven opruimen en de 2 benedenverdiepingen dweilen. Ga mijn pauzes respecteren maar zou graag om 12.00H met alles gedaan hebben. Moet om 15.00H bij de kine zijn. Mijn schouder wordt ook aangepakt, want die doet zeer
En voor en na de kine ga ik rusten.
Muddy Maddy, dan sta je helemaal in het nieuw, fijn voor jou. Geef Gimly een aai.
Ik ga plaats maken voor Oma-C. Ga nu terug beginnen, het is nu nog koel in huis en daar ga ik van profiteren.
Wens jullie allemaal zonder uitzondering een fijne vrijdag.
Liefs en een knuffel voor wie er eentje nodig heeft
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen iedereen, het is weeral warm maar het weekend "zou"
iets frisser zijn ...maar niet genoeg om echt af te koelen...
daar moet het eens een hele week koeler voor zijn...
We hebben zomer gevraagd ja...maar wie aan het weermachien zit
kan het niet goed verdelen...
clive, nog wat werk bij, mooi dat je klaar staat voor buurjongen
maar is hij onderhand al niet groot genoeg om het zelf eens te leren.?
Jij moet aan jezelf denken...vind je niet.
Ik denk altijd aan mijn overleden oudbuurman dan (sorry hoor)
Die wist ook nog niet waar z'n sokken lagen als z'n vrouwtje overleed
wel 10 keer per dag kwam hij bellen om iets te vragen..
teveel verwennen is niet goed .. zo leren ze nooit hun plan trekken..
als ze er ooit echt alleen voor staan...
Ik heb buurman alles geleerd van het huishouden...wassen, strijken, poetsen
alleen koken wou hij niet leren, en met ouder worden had hij een poetsvrouw in huis..
Hij ging eten in het dienstencentrum en zo kwam hij nog onder de mensen
M-M een drukke dag gisteren, geen wonder dat je moe was....
alle seizoentjes een mooie vrijdag , hou het zo koel mogelijk
straks is het weer weekend....
Groetjes allen en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag iedereen.
Ik mag niet klagen van een saaie buurt om in te wonen.
Ik heb ondertussen al een zeer vriendelijk contact met de politie van onze stad.
Ik heb heel slecht geslapen vannacht.
Niet moeilijk.
Ik lig er net voor middernacht in.
Half soezend schrik ik wakker van een immense knal.
Ik denk een beetje verstoord: "Weer iemand die tegen de peiler van de brug knalt."
Ik ga aan het venster kijken en dan op het balkon.
Ik zie kleine vlammetjes aan de overkant.
Bel dan toch maar de politie, want er is daar verder geen beweging te zien voorlopig.
Bijna onmiddellijk rijdt er een combi aan.
Ik denk eerst er terug in te kruipen.
Plicht gedaan, kan toch niet gaan helpen.
Besluit toch nog maar eens te gaan kijken nadat ik de politie mijn gegevens heb gegeven.
Ik zie ineens een enorme steekvlam.
Ik krijg visioenen van gensters die overvliegen, brandende huizen, de garage van een gekend automerk in de buurt in brand,mijn fantasie sloeg op hol samen met mijn hart en mijn bloeddruk.
Mijn kleren terug aan gedaan, iets aan mijn voeten, mijn sacoche bijeengescharreld samen met een jasje en naar buiten.
Ondertussen was de brandweer daar, maar die vlammen bleven maar oplaaien.
Over die plaats is een tweede benzinestation, ervoor is al het gras verdord...
We zijn aan iets ontsnapt.
Aan de politie gevraagd op fb wat er nu eigenlijk in brand stond.
Bleek het een zware machine te zijn om asfalt van de weg te schrapen.
Eerst was ik alleen op straat met de buurman van de tropische tuin.
Stelselmatig druppelden de buren van ver en van dichtbij om op een veilige afstand naar de bluswerken te kijken.
Zo leer je nog iemand kennen.
Ik weet nu ook waar de geruste zielen slapen en de wakkere burgers.
Dat was dan mijn nachtelijk avontuur.
Bakken en braden geblazen en morgen nog meer...
Hou jullie koel...
Ik mag niet klagen van een saaie buurt om in te wonen.
Ik heb ondertussen al een zeer vriendelijk contact met de politie van onze stad.
Ik heb heel slecht geslapen vannacht.
Niet moeilijk.
Ik lig er net voor middernacht in.
Half soezend schrik ik wakker van een immense knal.
Ik denk een beetje verstoord: "Weer iemand die tegen de peiler van de brug knalt."
Ik ga aan het venster kijken en dan op het balkon.
Ik zie kleine vlammetjes aan de overkant.
Bel dan toch maar de politie, want er is daar verder geen beweging te zien voorlopig.
Bijna onmiddellijk rijdt er een combi aan.
Ik denk eerst er terug in te kruipen.
Plicht gedaan, kan toch niet gaan helpen.
Besluit toch nog maar eens te gaan kijken nadat ik de politie mijn gegevens heb gegeven.
Ik zie ineens een enorme steekvlam.
Ik krijg visioenen van gensters die overvliegen, brandende huizen, de garage van een gekend automerk in de buurt in brand,mijn fantasie sloeg op hol samen met mijn hart en mijn bloeddruk.
Mijn kleren terug aan gedaan, iets aan mijn voeten, mijn sacoche bijeengescharreld samen met een jasje en naar buiten.
Ondertussen was de brandweer daar, maar die vlammen bleven maar oplaaien.
Over die plaats is een tweede benzinestation, ervoor is al het gras verdord...
We zijn aan iets ontsnapt.
Aan de politie gevraagd op fb wat er nu eigenlijk in brand stond.
Bleek het een zware machine te zijn om asfalt van de weg te schrapen.
Eerst was ik alleen op straat met de buurman van de tropische tuin.
Stelselmatig druppelden de buren van ver en van dichtbij om op een veilige afstand naar de bluswerken te kijken.
Zo leer je nog iemand kennen.
Ik weet nu ook waar de geruste zielen slapen en de wakkere burgers.
Dat was dan mijn nachtelijk avontuur.
Bakken en braden geblazen en morgen nog meer...
Hou jullie koel...
-
Zo lui als deze poes, heb ik na de middag op de zetelgelegen... Eerst wat kaartjes gemaakt, maar als de vingers teveel pijndoen
dan stop ik ermee....er komen nog dagen..en altijd dat bureaulicht aan....
gelukkig zit er een ledlampje in ...dat geeft geen warmte,
de staande lamp geeft wel warmte en dat kan ik missen
maar ik moet toch zien wat ik doe...
De rolluiken staan op een paar spleetjes maar dat is tedonker om iets te doen
Het moet ...anders wordt het te warm binnen...volgende week wordt regen voorspeld,
hopelijk genoeg omkoelte te krijgen en de grond te verzadigen
https://www.seniorennet.be/news-items/view/25874883
Amaai Helena, een heel relaas van de nacht, 't is wel even schrikken denk ik
Bij de "Beerens garage" zal de buurt ook wel vuur gezien hebben
maar zoveel zwarte rook, en alle ramen en deuren toe.... bah pppfff
Ik wens jullie allemaal een gezellige avond en een rustigekoele nacht
Groetjes en tot morgen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Ukkepuk is net de deur uit, de dag is vlug voorbij gegaan.In de voormiddag naar het bos, waar het goed koel was onder de bomen.Daarna middageten, een dutje doen en nadien spelen in de living.
Zo'n dagje met ukkepuk is leuk, maar ook vermoeiend, zal vannacht goed slapen , denk ik
.
In de namiddag wees de buitenthermometer 35° aan.Is toch wel wat veel.Dochterlief heeft ook een ventilator gekocht, op haar appartement is het ook om te bakken, ondanks dat de rolluiken naar beneden zijn.
HVT: slaap maar goed deze nacht
.
Dames, tot morgen allemaal.
Ukkepuk is net de deur uit, de dag is vlug voorbij gegaan.In de voormiddag naar het bos, waar het goed koel was onder de bomen.Daarna middageten, een dutje doen en nadien spelen in de living.
Zo'n dagje met ukkepuk is leuk, maar ook vermoeiend, zal vannacht goed slapen , denk ik
In de namiddag wees de buitenthermometer 35° aan.Is toch wel wat veel.Dochterlief heeft ook een ventilator gekocht, op haar appartement is het ook om te bakken, ondanks dat de rolluiken naar beneden zijn.
HVT: slaap maar goed deze nacht
Dames, tot morgen allemaal.
-
Goede morgen seizoentjes,
Ik heb goed en lang geslapen. Nu eerst rek en strekoefeningen om de stijfheid uit mijn handen en ledematen te halen. Gisteren belde Joyce aan ons deur. de buren bbq gaat door op zaterdag de 25 ste. je moet zelf je borden, glazen, bestek, drank en vlees/vis/groenten enz zelf meebrengen en er zal een springkasteel zijn voor de kleintjes + een professionele bbq geleverd door buurman onkruid. Buren V. kunnen niet komen, zitten die dag in watou. het is vanaf 18 u, dus aangezien de straat afgezet zal zijn, zijn we wel verplicht van te gaan: 1) om onze tbz-tje te kunnen laten staan ivm mijn benen en 2) er zal lawaai zijn vermits buurman onkruid de "omlijsting doet" en het is midden op de straat. ben via joyce ook te weten gekomen van wie dat rood geval is. I. gaat haar dak herdoen en dat ding is om de dakpannen er in te smijten. Gisteren mopperde ventje dat we dit huis gaan moeten verkopen en plat gaan wonen. ik maakte gewoon de opmerking of de ziekenbond niet tussenkwam in een traplift.
Ons Ma zei daarstraks dat ze wel iets van de benedenverdieping konden maken, maar dan heb ik geen badkamer/wc. En ik geef niet toe. ik verkoop dit hier niet want er zit teveel bloed, zweet en tranen in.
vandaag hot-dogs en ik ga vragen of ventje ze op de bbq wil roosteren zoals de amerikanen doen.
morgen wil hij spieringen op de bbq met een fruitslaatje. nu gaat ventje om een krant, zal dinsdag vragen of Jan er niet ene wil wegsteken mits dat ik die al betaal de dag voordien. ventje zegt dat hij loom is van de hitte. ik zei dat hij onder de douche moest gaan staan met zijn kleren aan en dan zo op boodschap.
ik zou dat zo doen. verbaasd me dat hij niet op dat idee gekomen is, ondanks dat ventje bij de zeescouts geweest is.
ik ga nu mijn medicatie nemen en een perzikyougurt eten, me dan aankleden en om sandwiches.
Fijne zaterdag, groetjes kopje van Gimly en keep cool
Ik heb goed en lang geslapen. Nu eerst rek en strekoefeningen om de stijfheid uit mijn handen en ledematen te halen. Gisteren belde Joyce aan ons deur. de buren bbq gaat door op zaterdag de 25 ste. je moet zelf je borden, glazen, bestek, drank en vlees/vis/groenten enz zelf meebrengen en er zal een springkasteel zijn voor de kleintjes + een professionele bbq geleverd door buurman onkruid. Buren V. kunnen niet komen, zitten die dag in watou. het is vanaf 18 u, dus aangezien de straat afgezet zal zijn, zijn we wel verplicht van te gaan: 1) om onze tbz-tje te kunnen laten staan ivm mijn benen en 2) er zal lawaai zijn vermits buurman onkruid de "omlijsting doet" en het is midden op de straat. ben via joyce ook te weten gekomen van wie dat rood geval is. I. gaat haar dak herdoen en dat ding is om de dakpannen er in te smijten. Gisteren mopperde ventje dat we dit huis gaan moeten verkopen en plat gaan wonen. ik maakte gewoon de opmerking of de ziekenbond niet tussenkwam in een traplift.
Ons Ma zei daarstraks dat ze wel iets van de benedenverdieping konden maken, maar dan heb ik geen badkamer/wc. En ik geef niet toe. ik verkoop dit hier niet want er zit teveel bloed, zweet en tranen in.
vandaag hot-dogs en ik ga vragen of ventje ze op de bbq wil roosteren zoals de amerikanen doen.
morgen wil hij spieringen op de bbq met een fruitslaatje. nu gaat ventje om een krant, zal dinsdag vragen of Jan er niet ene wil wegsteken mits dat ik die al betaal de dag voordien. ventje zegt dat hij loom is van de hitte. ik zei dat hij onder de douche moest gaan staan met zijn kleren aan en dan zo op boodschap.
ik ga nu mijn medicatie nemen en een perzikyougurt eten, me dan aankleden en om sandwiches.
Fijne zaterdag, groetjes kopje van Gimly en keep cool
Cats Rule!
-
Goede morgen iedereen, 
mijn machientje was is klaar om op te hangen
morgen in de vroegte volgt de strijk, het hoeslaken
leg ik zo terug op bed, dat spant zichzelf aan
en de rest strijk ik als ik erop slaap
Terwijl de gekleurde was dan draait ga ik douchen.
die was kan dan ook buiten, het eerste zal rap droog zijn

M-M je zou wel bekijks hebben in je natte tenue
als zo vanonder de douche gaat winkelen
en overal in hui... drup drup drup
gevaarlijk om uit te schuiven... opgepast
Hier is voor de rest niks nieuws onder de zon...
Als je bij een echt bos woont kan je daar verkoeling vinden
hier zijn 5 bomen bijeen ook een bos

Ik wens alle maatjes een fijn weekend ondanks de warmte
we hopen nog steeds op koelte...

hier zijn 5 bomen bijeen ook een bos
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54
Oma-C schreef:Goede morgen iedereen,
hier zijn 5 bomen bijeen ook een bos![]()
Oma-C,
In een bos wonen heeft ook nadelen, mijn dochter en haar vriend wonen in een bos.
Constant staan ze vol beten van insecten, soms ontsteken die, dan moeten ze naar de
apotheker of zelfs naar de dokter.
Persoonlijk kies ik toch voor een gewoon huis in een gewone omgeving of een
gewone flat in een gewone omgeving.
Helena,
Ik vind het heel erg wat jij in die bewuste nacht hebt meegemaakt ivm die brand.
Je zult wel heel bang zijn geweest.
Groetjes aan alle seizoentjes.
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54
Hoi mensen,
Ware het beter geweest dat ik niet had gereageerd op Oma-C,
vertel het mij dan gewoon aub.
Blijkbaar heb ik ergens een moord gepleegd onderweg,
zo boos dat vele mensen op mij zijn!
Jullie mogen dat gerust laten weten, ik heb daar geen
enkel probleem mee.
Groetjes,
Ware het beter geweest dat ik niet had gereageerd op Oma-C,
vertel het mij dan gewoon aub.
Blijkbaar heb ik ergens een moord gepleegd onderweg,
zo boos dat vele mensen op mij zijn!
Jullie mogen dat gerust laten weten, ik heb daar geen
enkel probleem mee.
Groetjes,
-
@ Lea***,
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. ik ben alleszins niet boos op jou, in tegendeel, ik vond het juist leuk dat je hier weer iets van je liet horen!
Lieve groetjes,
Muddy Maddy.
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. ik ben alleszins niet boos op jou, in tegendeel, ik vond het juist leuk dat je hier weer iets van je liet horen!
Lieve groetjes,
Muddy Maddy.
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag dames,
Kom efkes langs terwijl manlief aan het koken is ! Ja, ik ben nu de 'sius-chef' ! En met alle plezier !
Straks is het mijn beurt voor te wokken, met runderslierten enz.
Dit alles voor de diepvries, zodat we het ook eens gemakkelijk hebben, soms ! Met zo'n weder haal ik graag iets uit de vriezer voor de microgolf : goed gegeten en weinig afwas !
Wat dat 'opvangwater' betreft, wie het hier ook aangebracht heeft, weet het niet meer, wel, ik doe het hier nu ook zo, en de boontjes kunnen er maar 'wel' bij varen ! Niet te geloven wat je zo bij elkaar krijgt van 'gebruikt Waterland dat kan hergebruikt worden....
Hoi Lea, ik was hier wel wat in ... verwondering.
Hadden we je al niet eerder gezegd dat je hier altijd 'welkom' was, zonder meer?
Het is natuurlijk de keuze van de mensen zelf , voor mij is het geen enkel probleem. Enne ..... W'wie wie 'tegen is steekt zijn arm op' , zeker !
Kom efkes langs terwijl manlief aan het koken is ! Ja, ik ben nu de 'sius-chef' ! En met alle plezier !
Straks is het mijn beurt voor te wokken, met runderslierten enz.
Dit alles voor de diepvries, zodat we het ook eens gemakkelijk hebben, soms ! Met zo'n weder haal ik graag iets uit de vriezer voor de microgolf : goed gegeten en weinig afwas !
Wat dat 'opvangwater' betreft, wie het hier ook aangebracht heeft, weet het niet meer, wel, ik doe het hier nu ook zo, en de boontjes kunnen er maar 'wel' bij varen ! Niet te geloven wat je zo bij elkaar krijgt van 'gebruikt Waterland dat kan hergebruikt worden....
Hoi Lea, ik was hier wel wat in ... verwondering.
Hadden we je al niet eerder gezegd dat je hier altijd 'welkom' was, zonder meer?
Het is natuurlijk de keuze van de mensen zelf , voor mij is het geen enkel probleem. Enne ..... W'wie wie 'tegen is steekt zijn arm op' , zeker !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
leah wij zijn nogal vergevensgezinde mensen, dus die eventuele moord onderweg is je vergeven bij dezen.

Ik zou ook niet weten waar en wanneer je hier iets verkeerds hebt gezegd of gedaan.
Om half twee mijn boeken toegedaan deze nacht, letterlijk, mooi boek over een vrouwelijke schilder uit de Gouden Eeuw in Nederland. In één trek door geslapen tot half acht vanmorgen en dan nog even nagesoesd...
Ineens maar de frisse blauwe kamer gekozen.
Even overwogen buiten te slapen, maar zag niet goed in hoe ik dat praktisch zou verwezenlijken zonder beroep te doen op de een of de andere om een bed naar beneden te brengen.
Het overkomt me niet dikwijls maar ik weet eigenlijk niet wat doen vandaag.
Nog een klein beetje strijken.
De bureau uitmesten, maar ik zit daar niet graag...
Ik zou de foto-albums waar ik nog niet door geraakt ben kunnen uithalen.
Dat is wel een paar keer over en weer naar het hoogste, dat is minder.
Ik kan ook een paar filmpjes kijken.
Jeetje MM blijf mooi alleen wonen met je hubbie en niet bij je moeder.
Oeps sorry ik mag me niet moeien...
Het is gewoon wat ik daar over denk.
Ik ben heel blij dat wij niet bij ons moeder zijn gaan wonen.
Dat was toen ook heel even een overweging.
Gelukkig is dat niet door gegaan.
Gisteravond laat had ik eigenlijk best zin in een fietstochtje.
In mijn eentje in de donker zag ik dat toch niet echt zitten.
Alhoewel, wie zou mij aanranden?
Ja, dames kom de dag door in alle koelte, zou ik zo zeggen.
Ik zou ook niet weten waar en wanneer je hier iets verkeerds hebt gezegd of gedaan.
Om half twee mijn boeken toegedaan deze nacht, letterlijk, mooi boek over een vrouwelijke schilder uit de Gouden Eeuw in Nederland. In één trek door geslapen tot half acht vanmorgen en dan nog even nagesoesd...
Ineens maar de frisse blauwe kamer gekozen.
Even overwogen buiten te slapen, maar zag niet goed in hoe ik dat praktisch zou verwezenlijken zonder beroep te doen op de een of de andere om een bed naar beneden te brengen.
Het overkomt me niet dikwijls maar ik weet eigenlijk niet wat doen vandaag.
Nog een klein beetje strijken.
De bureau uitmesten, maar ik zit daar niet graag...
Ik zou de foto-albums waar ik nog niet door geraakt ben kunnen uithalen.
Dat is wel een paar keer over en weer naar het hoogste, dat is minder.
Ik kan ook een paar filmpjes kijken.
Jeetje MM blijf mooi alleen wonen met je hubbie en niet bij je moeder.
Oeps sorry ik mag me niet moeien...
Het is gewoon wat ik daar over denk.
Ik ben heel blij dat wij niet bij ons moeder zijn gaan wonen.
Dat was toen ook heel even een overweging.
Gelukkig is dat niet door gegaan.
Gisteravond laat had ik eigenlijk best zin in een fietstochtje.
In mijn eentje in de donker zag ik dat toch niet echt zitten.
Alhoewel, wie zou mij aanranden?
Ja, dames kom de dag door in alle koelte, zou ik zo zeggen.
-
Jaja, en foetsie is het ! Nu wel de juiste richting uit, gewoonlijk is het in de space-ruimte ! En nu staan er nog fouten in die wou verbeteren !
Sorry, moet de frietpot pakken van mijn chef !
Tot... de volgende !
Tot... de volgende !
-
Jaja, en foetsie is het ! Nu wel de juiste richting uit, gewoonlijk is het in de space-ruimte ! En nu staan er nog fouten in die wou verbeteren !
Tot... de volgende !
Tot... de volgende !