Hoekje:"De oase van rust in 2018"
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Hallo,
Alweer vrijdag !
Ik lees dat jullie dan toch nog heel actief zijn, ja met de fiets is het te doen, hier aan zee toch, dan vang je nog altijd wat wind, en luchtig aangekleed, doet dat goed.
Gisterennamiddag ben ik met de tram tot Middelkerke-bad geweest, zoals overal aan de kust, veel volk en ik vind het wel gezellig op de dijk.
Mémérietje, ja lezen is lastiger met dit warme weer, maar ik ben gisteren dan toch naar de bib geweest, en nieuwe boeken mee gebracht en mijn boek waar ik aan bezig ben"de passagier" laten verlengen, het is nu zo spannend, wil tot het einde gaan !
Michelly, ik begrijp je best, en als je niet kan slapen is het dubbel lastig, probeer het maar zo koel mogelijk te houden. Ik was vannacht ook wakker om 2 uur, dan maar eens naar de badkamer , wat koud water op mijn gezicht, en dan ben ik toch in slaap gevallen tot rond 5 uur vanmorgen...Ja, en aan zee is het toch nog altijd enkele graden frisser...Altijd blij als ik iets van je lees, toi,toi,toi, Michelly.
Ik zal ook een klein valiesje klaar steken, vertrek morgen vroeg met de trein naar Herentals, naar mijn dochter Nathalie, tot zondagavond ! Met al dat verkeer op de autowegen verkies ik de trein, zal mij niet vervelen als ik mijn boek meeneem. Ik ga alleen. Nathalie G ook uitgenodigd,maar hij heeft, zonder iets te zeggen een hotelletje geboekt in de Ardennen, niet zo ver van Durbuy, hij voeg gisteren doodleuk als ik zin had om mee te gaan..... nee dus...is vertrokken met de wagen en komt dinsdag terug.Het is niet ver van waar zijn dochter woont...maar ik maak me daar allemaal niet druk meer in...
Voor jullie allemaal, een mooie dag,
Vele groeten,
omadina
Alweer vrijdag !
Ik lees dat jullie dan toch nog heel actief zijn, ja met de fiets is het te doen, hier aan zee toch, dan vang je nog altijd wat wind, en luchtig aangekleed, doet dat goed.
Gisterennamiddag ben ik met de tram tot Middelkerke-bad geweest, zoals overal aan de kust, veel volk en ik vind het wel gezellig op de dijk.
Mémérietje, ja lezen is lastiger met dit warme weer, maar ik ben gisteren dan toch naar de bib geweest, en nieuwe boeken mee gebracht en mijn boek waar ik aan bezig ben"de passagier" laten verlengen, het is nu zo spannend, wil tot het einde gaan !
Michelly, ik begrijp je best, en als je niet kan slapen is het dubbel lastig, probeer het maar zo koel mogelijk te houden. Ik was vannacht ook wakker om 2 uur, dan maar eens naar de badkamer , wat koud water op mijn gezicht, en dan ben ik toch in slaap gevallen tot rond 5 uur vanmorgen...Ja, en aan zee is het toch nog altijd enkele graden frisser...Altijd blij als ik iets van je lees, toi,toi,toi, Michelly.
Ik zal ook een klein valiesje klaar steken, vertrek morgen vroeg met de trein naar Herentals, naar mijn dochter Nathalie, tot zondagavond ! Met al dat verkeer op de autowegen verkies ik de trein, zal mij niet vervelen als ik mijn boek meeneem. Ik ga alleen. Nathalie G ook uitgenodigd,maar hij heeft, zonder iets te zeggen een hotelletje geboekt in de Ardennen, niet zo ver van Durbuy, hij voeg gisteren doodleuk als ik zin had om mee te gaan..... nee dus...is vertrokken met de wagen en komt dinsdag terug.Het is niet ver van waar zijn dochter woont...maar ik maak me daar allemaal niet druk meer in...
Voor jullie allemaal, een mooie dag,
Vele groeten,
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Goeiemorgen
Alweer een warme dag, we worden het stilaan gewoon
Erika, niet te geloven dat dit al een jaar geleden is, ja 't is een bewogen jaar geweest voor jou maar 'k vind het fijn dat je zegt : "ik heb er heel wat uit geleerd". en onthou goed : what does'nt kill you make you stronger
Blijven vechten, er komt weldra een einde aan die verstikkende warmte en hopelijk dan ook aan jou extra lasten.
Ik bewonder jou elke dag meer en meer !
Alweer een warme dag, we worden het stilaan gewoon
Erika, niet te geloven dat dit al een jaar geleden is, ja 't is een bewogen jaar geweest voor jou maar 'k vind het fijn dat je zegt : "ik heb er heel wat uit geleerd". en onthou goed : what does'nt kill you make you stronger
Blijven vechten, er komt weldra een einde aan die verstikkende warmte en hopelijk dan ook aan jou extra lasten.
Ik bewonder jou elke dag meer en meer !
Oud maar niet out !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
heb het nog eens aan mijn maatje gevraagd
en we zouden - 14 km gereden hebben
die voor mij als niet velorijder heel veel is
daarom deed mijn poep pijn
hebben weeral afgesproken voor het einde van de maand
in Menen ergens
ze vroegen, kom je weer met de fiets
en ik overmoedig "natuurlijk'"
hahaha
gisteren voor de koffie zaten we aan het vijverhof
daar is er water en zagen we nog roering
maar de garçons konden het niet bolwerken
hebben heel lang moeten wachten
ik vroeg hier Tomaat garnaal en kreeg dit....met brood

heb het nog eens aan mijn maatje gevraagd
en we zouden - 14 km gereden hebben
die voor mij als niet velorijder heel veel is
daarom deed mijn poep pijn
hebben weeral afgesproken voor het einde van de maand
in Menen ergens
ze vroegen, kom je weer met de fiets
en ik overmoedig "natuurlijk'"
gisteren voor de koffie zaten we aan het vijverhof
daar is er water en zagen we nog roering
maar de garçons konden het niet bolwerken
hebben heel lang moeten wachten
ik vroeg hier Tomaat garnaal en kreeg dit....met brood

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
schaffen - Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22

Goede morgen iedereen
Voor iedereen een fijne en minder warme zaterdag
De warmte zit echt in huis , alles staat open , maar er is geen zuchtje wind
Ik zal maar stoppen met klagen , want als het begint te regenen en het duurt een week , dan zaag ik ook weer
Wat je ook doet , geniet er van
Groetjes
-
goeie morgen iedereen
heb niks te vertellen
ben gisteren niet weggeweest
en vandaag juist om het boekje van tv
alles staat in dikke letters raar

heb niks te vertellen
ben gisteren niet weggeweest
en vandaag juist om het boekje van tv
alles staat in dikke letters raar

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Het is in Rotenburg an der Fulda in Hessen (Duitsland) even heet als hier! Rare vakantie, ook wat ik moet inpakken:Ik heb al 3x “alles klaargelegd” en twijfelaar als ik ben evenveel keren als veranderd!Toch moet ik morgen om 5u25 klaarstaan, het zal vroeg zijn dus ga ik er vroeg in kruipen!
Dag allemaal, tot vrijdag!
Dag allemaal, tot vrijdag!
Ivette
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Dank u wel Schaffen. Ik had hard uitgekeken naar dit reisje naar een stukje ongekend Duitsland (voor mij toch)
De hitte schrikt me wel af: ik zal verplicht worden zonder zagen er in te lopen wat me toch redelijk afschrikt!
Relaas volgt vrijdag!
Niet te geloven hoe zwaar mijn reistas weegt! Ik vertik het wel om iets terug uit te halen, zal veel keuze hebben, ze loopt op wieltjes dus ik moet ze maar één keer dragen.
Hopelijk is er daar een Dusche : GEEN BAD waar ik niet in kan of durf!
Doeiiii
De hitte schrikt me wel af: ik zal verplicht worden zonder zagen er in te lopen wat me toch redelijk afschrikt!
Relaas volgt vrijdag!
Niet te geloven hoe zwaar mijn reistas weegt! Ik vertik het wel om iets terug uit te halen, zal veel keuze hebben, ze loopt op wieltjes dus ik moet ze maar één keer dragen.
Hopelijk is er daar een Dusche : GEEN BAD waar ik niet in kan of durf!
Doeiiii
Ivette
-
goeie morgen iedereen
amuseer je Yvette

amuseer je Yvette

-
goeie morgen iedereen
al de vuilkarren komen vandaag
dus deze morgen alles buiten gezet
mijnen oogst afgedaan gisteren
twee kleine courgettes
en een papzat kleine tomaatjes
kan weer tomaatjes eten deze middag
en lekkere courgettesoep maken
ne mens is toch altijd met iets content hé
het loopt hier over van het volk

al de vuilkarren komen vandaag
dus deze morgen alles buiten gezet
mijnen oogst afgedaan gisteren
twee kleine courgettes
en een papzat kleine tomaatjes
kan weer tomaatjes eten deze middag
en lekkere courgettesoep maken
ne mens is toch altijd met iets content hé
het loopt hier over van het volk

-
Hallo, aan jullie allemaal die hier nog eens binnen komen.
Ik heb een gevuld weekend gehad, naar Herentals geweest bij mijn dochter Nathalie en mijn twee kleindochters, Luna, 17 en Maïté 16. 't Was ook erg warm in de kempen, toch een fietstochtje , gedaan, en een stadswandeling op zaterdag, 's avonds lekker gaan eten in "De wolfstee", echt een aanrader, daar doet Maïté normaal vakantiejob, maar dit weekend moest ze niet werken omdat oma kwam.
Gisteren hebben we het kalmpjes gehouden, juist eens met hun lieve hond Mira gaan wandelen in de bossen aan de oevers van de Nete, het is daar wel ook heel mooie natuur. Ik hou wel van de Kempen.
Nu ben ik weer aan zee, en heb nog niet zoveel uitgestoken, deze namiddag de fiets eens nemen en eens gaan kijken naar "The Lady's Trophy", het tennistornooi dat nu plaats heeft.
Voor jullie allemaal een mooie dag, hou het maar in de schaduw, want in volle zon is het echt "te" warm.
Groetjes, omadina
Ik heb een gevuld weekend gehad, naar Herentals geweest bij mijn dochter Nathalie en mijn twee kleindochters, Luna, 17 en Maïté 16. 't Was ook erg warm in de kempen, toch een fietstochtje , gedaan, en een stadswandeling op zaterdag, 's avonds lekker gaan eten in "De wolfstee", echt een aanrader, daar doet Maïté normaal vakantiejob, maar dit weekend moest ze niet werken omdat oma kwam.
Gisteren hebben we het kalmpjes gehouden, juist eens met hun lieve hond Mira gaan wandelen in de bossen aan de oevers van de Nete, het is daar wel ook heel mooie natuur. Ik hou wel van de Kempen.
Nu ben ik weer aan zee, en heb nog niet zoveel uitgestoken, deze namiddag de fiets eens nemen en eens gaan kijken naar "The Lady's Trophy", het tennistornooi dat nu plaats heeft.
Voor jullie allemaal een mooie dag, hou het maar in de schaduw, want in volle zon is het echt "te" warm.
Groetjes, omadina
-
-
goeie woensdag iedereen
mijn geburen voor de deur en naast mijn deur
zijn terug van verlof
ben blij het was en is nog altijd stil in de straat
de ene helft is terug en de andere helft is nu weg
er staan maar 8 huizen
ik heb geslapen met al dat lawaai van dat onweer
maar om 2h.30 werd ik waken van een tuut tuut
het heeft 20' geduurd voor ik wist wat het was
kwam het van buiten,(mijn venster staat open)
of kwam het van binnen
toen ik alles uitgesloten had, kwam het van in mijn slaapkamer
en maar niet vinden hé
ik terug in mijn bed maar dat geluid was ambetant
dan mijn taslamp genomen en mijn kamer rond gegaan
tot ik bleef hangen bij mijn looptelefoon
madam was plat
en ze pruttelde tegen
het was natuurlijk gedaan met slapen
heb dan spellekes zitten spelen in mijn bed met de iPad
en deze morgen dan natuurlijk mijn wekker niet gehoord
ben dan eerst naar de markt geweest
dan naar c-a en carrefour, den bank
dan met de post naar de geburen naast de deur
dan naar mijn overbuur, naar haar aankoop van de avondmarkt aan de zee gekeken
en dan was het tijd om te eten, een beleid broodje die ik onderweg had gekocht
en nu siësta
mijn geburen voor de deur en naast mijn deur
zijn terug van verlof
ben blij het was en is nog altijd stil in de straat
de ene helft is terug en de andere helft is nu weg
er staan maar 8 huizen
ik heb geslapen met al dat lawaai van dat onweer
maar om 2h.30 werd ik waken van een tuut tuut
het heeft 20' geduurd voor ik wist wat het was
kwam het van buiten,(mijn venster staat open)
of kwam het van binnen
toen ik alles uitgesloten had, kwam het van in mijn slaapkamer
en maar niet vinden hé
ik terug in mijn bed maar dat geluid was ambetant
dan mijn taslamp genomen en mijn kamer rond gegaan
tot ik bleef hangen bij mijn looptelefoon
madam was plat
het was natuurlijk gedaan met slapen
heb dan spellekes zitten spelen in mijn bed met de iPad
en deze morgen dan natuurlijk mijn wekker niet gehoord
ben dan eerst naar de markt geweest
dan naar c-a en carrefour, den bank
dan met de post naar de geburen naast de deur
dan naar mijn overbuur, naar haar aankoop van de avondmarkt aan de zee gekeken
en dan was het tijd om te eten, een beleid broodje die ik onderweg had gekocht
en nu siësta
-
schaffen - Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22

Goede middag iedereen
De week is weer half om :lol:op naar het weekend
Ik heb dat ook eens gehad meme-rietje , dat ik s'nacht wakker werd van een aanhoudend gepiep , en dat had ook even geduurd voor ik wist wat het was , toen was de batterij van de rookdetector plat , dat maar afgekoppeld toen , nu weet ik het
Nog een fijne dag , geniet van het frissere weer
Groetjes
-
Goede avond,
Ja, mémérietje dat moet ambetant zijn, zo midden in de nacht... je zou voor minder bang worden. Gelukkig heb je gevonden wat het was.
En dan niet meer in slaap raken, maar ja, achteraf kan je er toch mee lachen.
Aan zee heeft het niet veel geonweerd, een buitje maar vanmorgen was er al niks meer van te zien, het is wel wat frisser, en er is wel wat wind.
Deze namiddag ben ik al eens gaan zien naar een matchke van de Lady's Trophy, voor het gemeentehuis. Die meisjes tennissen al heel goed, amai, in match in 3 sets, ze waren elkaar waard, jammer dat er dan toch eentje moet verliezen.... maar ja, dat is zo in de sport.
Ze geven regen voor morgen, het is bijna niet te geloven, hier is het een stralend blauwe hemel.
Goede avond nog en groetjes,
omadina
Ja, mémérietje dat moet ambetant zijn, zo midden in de nacht... je zou voor minder bang worden. Gelukkig heb je gevonden wat het was.
En dan niet meer in slaap raken, maar ja, achteraf kan je er toch mee lachen.
Aan zee heeft het niet veel geonweerd, een buitje maar vanmorgen was er al niks meer van te zien, het is wel wat frisser, en er is wel wat wind.
Deze namiddag ben ik al eens gaan zien naar een matchke van de Lady's Trophy, voor het gemeentehuis. Die meisjes tennissen al heel goed, amai, in match in 3 sets, ze waren elkaar waard, jammer dat er dan toch eentje moet verliezen.... maar ja, dat is zo in de sport.
Ze geven regen voor morgen, het is bijna niet te geloven, hier is het een stralend blauwe hemel.
Goede avond nog en groetjes,
omadina