In de Vier Seizoenen reeks 10: Zomer
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Het is alweer vrijdag Ligt dat nu aan mijn leeftijd ? Maar de weken vliegen om.
Het wordt een bewolkte dag , ga toch proberen mijn wasje buiten te laten drogen, de strijk ervan is toch pas voor morgenochtend. Kan als hij te klam is, nog altijd even laten nadrogen in de droogkast.
28 augustus heeft de mama van onze pup haar eerste echografie. Dan weten we meteen hoeveel pups ze heeft en of alles goed gaat met haar en haar pups. Ga die dag een extra kaarsje branden.
Zo, ik ga er al uit, het HH roept , want manlief komt vroeg naar huis vandaag. Maar heb gisteren alles al dweilklaar gemaakt zodat ik niets meer moet afvegen of afborstelen. Boven is alles al opgeruimd, bedje is opgemaakt en de pyjama's liggen al klaar voor vanavond.
Ga nu meteen de keuken en de living dweilen. En dan neem ik even een pauze terwijl het daar droogt.
Ik ga geen namen noemen, maar wens iedereen een hele fijne vrijdag. Beterschap en een knuffel voor wie het nodig heeft. Veel liefs aan jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede vrijdagmorgen iedereen, zonder namen dat is makkelijk
om niemand te vergeten...
hier schijnt voorlopig de zon.... afwachten...
ik brand mee een kaarsje dat alles goed mag gaan met mama hond
In M is de tuin ook al een heel deel in orde... blije mensen
Nog een beetje verder doen en dan is het huisje weer helemaal proper
toch plezant als je het ineens goed kan doen... en niet met de Franse slag
je ziet het verschil ook wel...
Voor alle seizoentjes een fijne dag en straks weeral weekend
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

Dag seizoentjes, kom jullie een fijne vrijdag wensen...
Na de middag moet dochter haar eerste echo laten nemen,
één baby, twee baby's, straks zullen we het weten.
Dat wordt dus ook kaarsje branden.
Clive, ik zal op 28/8 aan jouw pup denken, toch spannend hé,
én voor mens, én voor dier!!
Groetjes,
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag seizoentjes allemaal,
Kaarsje branden voor de pup en kaarsje branden voor 1 of 2 kindjes .....
Zal gebeuren !
Hier momenteel rustig.
Als manlief seffes weg is ga ik met de bus nog wat boodschappen doen en als ik terug thuis ben ga ik verse vleesslag maken. Hetgeen ze tegenwoordig in de winkeltoog zetten heeft soms al een 'smaakje' .....
Me al wat gaan klaarmaken, want met 1 bus/uur moet je zien dat je op tijd aan de halte staat, anders kan ik beter terug naar huis gaan.....
Iedereen nog een goede namiddag gewenst en tot...... de volgende !
Kaarsje branden voor de pup en kaarsje branden voor 1 of 2 kindjes .....
Zal gebeuren !
Hier momenteel rustig.
Als manlief seffes weg is ga ik met de bus nog wat boodschappen doen en als ik terug thuis ben ga ik verse vleesslag maken. Hetgeen ze tegenwoordig in de winkeltoog zetten heeft soms al een 'smaakje' .....
Me al wat gaan klaarmaken, want met 1 bus/uur moet je zien dat je op tijd aan de halte staat, anders kan ik beter terug naar huis gaan.....
Iedereen nog een goede namiddag gewenst en tot...... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag dames,
Hier maar voor 'efkes' nog. Heb hier zodanig zitten klungelen met het internet, dat mijn babbeltijd eigenlijk voorbij is. Kreeg hem met geen stokken aan de praat. Er is hier wel een 'fout' ingeslopen en had de originele cd al klaargelegd. Aangezien ik op dat vlak absoluut geen kanjer ben, en ik hier ook niemand ken of weet wie er wat verstand van heeft, was mijn laatste optie naar telenet bellen en mij zo laten helpen. En ineens gin g hij wel weer
Ik laat mijn grief hier nu naast pc liggen, misschien heeft hij het geroken, wat ik zinnens was
.
Nu moet ik echt stoppen, manlief zal ver thuis komen en ga alles klaar zetten om een boterhammetje te eten. Hij moet voor dce rest niet meer buiten zijn, want de tomaten in de serre zijn al gegoten en voor de rest is er hier niets dat preceert !
Anjelierke, een vraagje, welke groenten zetten jullie allemaal in jullie serre? Kan dat samen met tomatenplanten of schieten ze dan op, gelijk de sla, als je die in een serre zet met tomaten. Die sla wou zo hoog worden als de tomatenstruik en was dus opgeschoten !
Voor ons twee hebben, we veel te veel tomaten en komkommers, en de kids zijn verhuisd en hebben nu ook een groententuin, dus daar moeten we het niet meer voor doen .......
En nu moet ik echt verder doen, allemaal de groetjes en tot ..... de volgende !
Hier maar voor 'efkes' nog. Heb hier zodanig zitten klungelen met het internet, dat mijn babbeltijd eigenlijk voorbij is. Kreeg hem met geen stokken aan de praat. Er is hier wel een 'fout' ingeslopen en had de originele cd al klaargelegd. Aangezien ik op dat vlak absoluut geen kanjer ben, en ik hier ook niemand ken of weet wie er wat verstand van heeft, was mijn laatste optie naar telenet bellen en mij zo laten helpen. En ineens gin g hij wel weer
Ik laat mijn grief hier nu naast pc liggen, misschien heeft hij het geroken, wat ik zinnens was
Nu moet ik echt stoppen, manlief zal ver thuis komen en ga alles klaar zetten om een boterhammetje te eten. Hij moet voor dce rest niet meer buiten zijn, want de tomaten in de serre zijn al gegoten en voor de rest is er hier niets dat preceert !
Anjelierke, een vraagje, welke groenten zetten jullie allemaal in jullie serre? Kan dat samen met tomatenplanten of schieten ze dan op, gelijk de sla, als je die in een serre zet met tomaten. Die sla wou zo hoog worden als de tomatenstruik en was dus opgeschoten !
Voor ons twee hebben, we veel te veel tomaten en komkommers, en de kids zijn verhuisd en hebben nu ook een groententuin, dus daar moeten we het niet meer voor doen .......
En nu moet ik echt verder doen, allemaal de groetjes en tot ..... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-

Voor alle seizoentjes een aangenaam weekend, de zon is hierweg
maar ik heb toch een mooie wandeling gedaan, en tevens langs
de bank en de post.. af en tot moet dat ook eens gebeuren
Het was goed weer want ik kon het gemakkelijk in m'n T-shirt
alleen was de wind soms wat hevig... maar ik had mijn jasje nietnodig..
ik heb zelfs nog een kleine regenbui gehad onderweg
maar niet erg... ik smelt er niet van... :PIk wens allen hier een fijn weekend en een goede nacht straks.... tot morgenknuffeltje en sterkte aan wie het kan gebruiken....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Lea: dat eerste kleinkind is toch speciaal, alle toekomstige oma's en opa's lopen dan op wolkjes.Dat alles goed mag gaan , en dat het vlug eind maart mag zijn
.
MJ: ik begin midden maart met bloemkool en sla.Enkel weken later komt er brocoli en spitskool bij , alle planten staan aan 1 kant van de serre.Eind april tomaten, paprika en aubergines aan de andere kant van de serre.Sla zet ik om de 6 à 7 weken, zo heb ik altijd sla in de zomer. Ik koop wel altijd plantjes. Nu heb ik boontjes gezaaid op de plaats waar de bloemkolen stonden, normaal gezien zou ik in oktober kunnen oogsten.
Mijn buurman zet ook aardbeien, wortelen, kervel in zijn serre.Eigenlijk kun je er alles inzetten.
Clive: je loopt ook op wolkjes
, laat ons maar mee genieten van de ontwikkelingen van de pup.Heb je al een naam?
Dames, tot morgen allemaal.
Lea: dat eerste kleinkind is toch speciaal, alle toekomstige oma's en opa's lopen dan op wolkjes.Dat alles goed mag gaan , en dat het vlug eind maart mag zijn
MJ: ik begin midden maart met bloemkool en sla.Enkel weken later komt er brocoli en spitskool bij , alle planten staan aan 1 kant van de serre.Eind april tomaten, paprika en aubergines aan de andere kant van de serre.Sla zet ik om de 6 à 7 weken, zo heb ik altijd sla in de zomer. Ik koop wel altijd plantjes. Nu heb ik boontjes gezaaid op de plaats waar de bloemkolen stonden, normaal gezien zou ik in oktober kunnen oogsten.
Mijn buurman zet ook aardbeien, wortelen, kervel in zijn serre.Eigenlijk kun je er alles inzetten.
Clive: je loopt ook op wolkjes
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
het is nu 13 na 6 en wie, oh, wie zit er hier beneden met een bontjasje op pootjes dat bevelen uit deelt? juist. ik heb hem al naar buiten gelaten. wat hij vervolgens gaat eisen weet ik nog niet want z'n snuffelzakje is nu belangrijk. ik denk dat hij waarschijnlijk niets nodig heeft en gewoon "gezeldschap" wil.
Nu zit ik ook met een dilemma. Jullie weten ondertussen dat A. mijn huishoudhulp erg bazig is. Toen ze woensdagmorgen bij mij binnenstapte en ik een uitveger kreeg, heb ik dat eens "ge-analiseerd". Mijn vraag is: want ik ben ook lid van het huishoudhulpenhoekje, mag zij dat wel haar klant "berispen"?
Als ik lees dat vele klanten veeleisend zijn enz, mag de hulp dat dan ook?
Ons heikelpunt is die koer. je zou kunnen zeggen doe het rolgeval naar beneden zodat ze er niet naar kan kijken. Dat heeft geen zin, want voor emmers en borstels en trekkers moet ze op de koer zijn onder het afdak. zij zit de hele tijd te zeggen dat ik iemand van de pwa moet laten komen: daar heb ik overlaatst mijn zoekmachine naar laten kijken en hij kwam met allemaal huishoud resultaten.
en ander heikelpunt is het geld: liever het gebrek aan. nog een: ventje die +/- 12 uur weg van huis is en bij thuiskomst niet direct uit zijn vest gaat springen en zeggen: ik ga nog eens een paar uur aan de koer brielen nu het toch nog redelijk weer is terwijl jij de laatste hand legt aan ons avondeten. Als ventje thuiskomt is die moe en wil gerust gelaten worden, op zijn gemak een pintje drinken en wat tv kijken. Nu weten jullie allemaal wel dat ventje (uit vorige berichten) een sloddervos is. En dat gedrag leer je moeilijk af, net zoals iemand die zich omringd door voorwerpen. Ik heb zo het gevoel dat A. wil dat het hier en showroom wordt en alles gedaan is zodat ze foto's kan nemen ( in zoverre dat ze dat al niet gedaan heeft want ze heeft altijd haar gsm mee) en ermee pronken: zo van kijk zo was het en ik heb ze dit en dat laten doen. Ik heb niet het gevoel dat ze wil dat ik proper op een koertje zit. oplossing is dat ik ofwel naar de buro bel en dat meldt en dan miserie heb omdat ze niet weten hoe alles te doen in 4 uur of dat het niet klikt. ( A. had een opmerking over die 4 uur strijk die J. die maandag gedaan had. alleen strijk en niet gepoetst.)
Ik heb die woensdag A. uit mijn keuken geweerd omdat er al afgewassen was en zij alles die op het afdruiprek staat dan herafwast!!! Nu perfectie en perfectie zijn niet altijd 2. Zeg ik er iets van op de buro en zal ze dat dan op mij afreageren? vast wel of dank ik solidariteit voor de bewezen diensten en ga naar een interimburo dat met poetsburo's werkt en opnieuw start met iemand anders? ( toen ik zei dat ik een mss een wandelmaatje uit de buurt gevonden had zei A. : je moet ze niet binnenlaten want je gaat over de tong gaan dat het hier vuil is!!! - haar zoon zei: het is hier niet vuil-vuil, maar gewoon gezellig rommelig) dus ik vraag maar gewoon: wat zouden jullie doen. mijn probleem ligt ook bij het feit dat wij nog aan het opknappen zijn en er hier en daar een schoonheidsfoutje zit. Als ik bv met mijn vingers knip gaan Jan en consoorten hier niet direct gaan staan en vragen hoe vroeg ik op de planning van het afwerken van mijn badkamer/koer wil komen te staan. Ik heb al verschillende tuinmannen aangeschreven en gesproken en altijd is het antwoord: dit jaar kunnen we niet of de afstand is te ver.
A. heeft woensdag met mijn mopper gewerkt omdat ze klaagde over pijn in haar geopereerde hand en heeft een plaatsje gemist die ik aan ventje getoond heb. die zei dat ik het beter kan dan zij. ik ben het dus beu om om de 14 dagen behandelt te worden als een domme slechte huisvrouw. ( het feit dat ik als de zon schijnt liever me met andere dingen dan de huishoudelijke hatelijkheden bezig hou en 's avonds te moe ben om nog een afwas te doen enz of als ik een slechte dag heb gehad en veel pijnstillers heb moeten nemen om toch nog ietwat te functioneren enz- staat niet in iemand anders woordenboek)
Vanavond burenbbq. het vlees is nog in de diepvries en wordt pas uitgehaald en ontdooid als ik hier activiteiten zie beginnen.
Gisteren bij ons ma geweest en mee geweest om dat katten eten te geven. Praline liet toe dat ik haar streelde, maar Carmel eiste mij op. ik moest kopjes in ontvangst nemen en haar strelen en zij snorde. Praline keek dan naar mij en die blik zei: awel, hou jij dan mijn zus even bezig.
Ons Ma heeft nu een klacht neergelegd bij proximuis. over tien dagen weet ze of ze moet betalen of niet. ze duwde me daar een rekening in mijn hand en vroeg of ze moest tekenen maar blijkbaar moest haar pasnummer er ook op. van wie of wat die brief was weet ik niet. de bank zei dat en ik had dat niet gezegd. wist ik veel over wat het ging!
bij het boodschappen doen suikerklontjes vergeten. hoop dat je ook honing in je koffie kan doen als zoetstof, anders maandag rap even over en weer naar de lidl.
ik ga hier stoppen met klagen en zagen en doorbomen. als mijn koffie uit is, aan het kaartje voor Joyce beginnen. eerst de instructies voor mijn lijmpistool doornemen.
Pillen dan pakken, doosje bramen eten en dan zal ik wel zien of de telefoon gaat, wanneer ventje om de krant gaat enz.
Ik wens iedereen een prettige dag, groetjes en een kopje van Gimly.
het is nu 13 na 6 en wie, oh, wie zit er hier beneden met een bontjasje op pootjes dat bevelen uit deelt? juist. ik heb hem al naar buiten gelaten. wat hij vervolgens gaat eisen weet ik nog niet want z'n snuffelzakje is nu belangrijk. ik denk dat hij waarschijnlijk niets nodig heeft en gewoon "gezeldschap" wil.
Nu zit ik ook met een dilemma. Jullie weten ondertussen dat A. mijn huishoudhulp erg bazig is. Toen ze woensdagmorgen bij mij binnenstapte en ik een uitveger kreeg, heb ik dat eens "ge-analiseerd". Mijn vraag is: want ik ben ook lid van het huishoudhulpenhoekje, mag zij dat wel haar klant "berispen"?
Als ik lees dat vele klanten veeleisend zijn enz, mag de hulp dat dan ook?
Ons heikelpunt is die koer. je zou kunnen zeggen doe het rolgeval naar beneden zodat ze er niet naar kan kijken. Dat heeft geen zin, want voor emmers en borstels en trekkers moet ze op de koer zijn onder het afdak. zij zit de hele tijd te zeggen dat ik iemand van de pwa moet laten komen: daar heb ik overlaatst mijn zoekmachine naar laten kijken en hij kwam met allemaal huishoud resultaten.
en ander heikelpunt is het geld: liever het gebrek aan. nog een: ventje die +/- 12 uur weg van huis is en bij thuiskomst niet direct uit zijn vest gaat springen en zeggen: ik ga nog eens een paar uur aan de koer brielen nu het toch nog redelijk weer is terwijl jij de laatste hand legt aan ons avondeten. Als ventje thuiskomt is die moe en wil gerust gelaten worden, op zijn gemak een pintje drinken en wat tv kijken. Nu weten jullie allemaal wel dat ventje (uit vorige berichten) een sloddervos is. En dat gedrag leer je moeilijk af, net zoals iemand die zich omringd door voorwerpen. Ik heb zo het gevoel dat A. wil dat het hier en showroom wordt en alles gedaan is zodat ze foto's kan nemen ( in zoverre dat ze dat al niet gedaan heeft want ze heeft altijd haar gsm mee) en ermee pronken: zo van kijk zo was het en ik heb ze dit en dat laten doen. Ik heb niet het gevoel dat ze wil dat ik proper op een koertje zit. oplossing is dat ik ofwel naar de buro bel en dat meldt en dan miserie heb omdat ze niet weten hoe alles te doen in 4 uur of dat het niet klikt. ( A. had een opmerking over die 4 uur strijk die J. die maandag gedaan had. alleen strijk en niet gepoetst.)
Ik heb die woensdag A. uit mijn keuken geweerd omdat er al afgewassen was en zij alles die op het afdruiprek staat dan herafwast!!! Nu perfectie en perfectie zijn niet altijd 2. Zeg ik er iets van op de buro en zal ze dat dan op mij afreageren? vast wel of dank ik solidariteit voor de bewezen diensten en ga naar een interimburo dat met poetsburo's werkt en opnieuw start met iemand anders? ( toen ik zei dat ik een mss een wandelmaatje uit de buurt gevonden had zei A. : je moet ze niet binnenlaten want je gaat over de tong gaan dat het hier vuil is!!! - haar zoon zei: het is hier niet vuil-vuil, maar gewoon gezellig rommelig) dus ik vraag maar gewoon: wat zouden jullie doen. mijn probleem ligt ook bij het feit dat wij nog aan het opknappen zijn en er hier en daar een schoonheidsfoutje zit. Als ik bv met mijn vingers knip gaan Jan en consoorten hier niet direct gaan staan en vragen hoe vroeg ik op de planning van het afwerken van mijn badkamer/koer wil komen te staan. Ik heb al verschillende tuinmannen aangeschreven en gesproken en altijd is het antwoord: dit jaar kunnen we niet of de afstand is te ver.
A. heeft woensdag met mijn mopper gewerkt omdat ze klaagde over pijn in haar geopereerde hand en heeft een plaatsje gemist die ik aan ventje getoond heb. die zei dat ik het beter kan dan zij. ik ben het dus beu om om de 14 dagen behandelt te worden als een domme slechte huisvrouw. ( het feit dat ik als de zon schijnt liever me met andere dingen dan de huishoudelijke hatelijkheden bezig hou en 's avonds te moe ben om nog een afwas te doen enz of als ik een slechte dag heb gehad en veel pijnstillers heb moeten nemen om toch nog ietwat te functioneren enz- staat niet in iemand anders woordenboek)
Vanavond burenbbq. het vlees is nog in de diepvries en wordt pas uitgehaald en ontdooid als ik hier activiteiten zie beginnen.
Gisteren bij ons ma geweest en mee geweest om dat katten eten te geven. Praline liet toe dat ik haar streelde, maar Carmel eiste mij op. ik moest kopjes in ontvangst nemen en haar strelen en zij snorde. Praline keek dan naar mij en die blik zei: awel, hou jij dan mijn zus even bezig.
Ons Ma heeft nu een klacht neergelegd bij proximuis. over tien dagen weet ze of ze moet betalen of niet. ze duwde me daar een rekening in mijn hand en vroeg of ze moest tekenen maar blijkbaar moest haar pasnummer er ook op. van wie of wat die brief was weet ik niet. de bank zei dat en ik had dat niet gezegd. wist ik veel over wat het ging!
bij het boodschappen doen suikerklontjes vergeten. hoop dat je ook honing in je koffie kan doen als zoetstof, anders maandag rap even over en weer naar de lidl.
ik ga hier stoppen met klagen en zagen en doorbomen. als mijn koffie uit is, aan het kaartje voor Joyce beginnen. eerst de instructies voor mijn lijmpistool doornemen.
Pillen dan pakken, doosje bramen eten en dan zal ik wel zien of de telefoon gaat, wanneer ventje om de krant gaat enz.
Ik wens iedereen een prettige dag, groetjes en een kopje van Gimly.
Cats Rule!
-
Goede zaterdagmorgen aan iedereen, een donkere dag..maar 't was voorspeld... we hebben onder de vroege morgen
al goed veel regen gehad... alles is weer afgespoeld
maar zo te zien is er nog hemelwater onderweg...
Vandaag een kalme dag, en een golfje klaarleggen voor als het te fris wordt
want 18° is niet teveel... maar alles kan nog wat afkoelen
't is toch beter dan dat hete weer van voor een paar weken,
M-M, ik kan je niet helpen met een beslissing wat A betreft
je kan ze niet uitkiezen, en zal de volgende dan beter zijn.?
't zal altijd wel iets zijn als je personeel binnen haalt...
Lea*** hopelijk alles goed in de toekomst met het kleine babytje
M-J, anjelier, Helena, zwanenmeer, clive, bobijntje, omasenga,, wingerd...
Ik wens allen een fijne dag en een goed weekend
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
De ( kleine) strijk is al achter de rug. Nu nog even met de stofzuiger rondlopen en het is weer netjes.
Moet om 12.00H mijn nagels gaan laten doen en terwijl doet manlief al een deel van de boodschappen.
Het belooft een koele dag te worden, een licht jasje zal nodig zijn.
Lea, proficiat met jouw toekomstig kleinkindje.
Oma-C, ja , een golfje is zeker nodig, maar het is nu misschien iets te koel, maar heb dit toch veel liever dan 37°C.
Muddy Maddy, ik kan je ook geen raad geven wat A. betreft. Het is wat Oma-C zegt, nu weet je wat en wie je hebt en als er een nieuwe komt is dat een groot vraagteken natuurlijk. Probeer misschien als jouw gezondheid het toelaat elke dag een beetje op te ruimen en vraag aan ventje dat als hij iets neemt, het meteen ook op de juiste plaats teruglegt, maar dat is misschien een utopie. Ik wens jou in elk geval veel sterkte.
Anjelier, ik dacht dat ik de naam van de pup hier al verraden had, maar blijkbaar niet. Wel, ik zal jullie ermee verrassen als onze pup hier is en dat is nog een tijdje. Het is wel weer geen typische hondennaam, maar manlief en ik vinden het beiden een hele mooie naam.
Zo, ga even stofzuigen in pyjama en dan badje in en boven alles opruimen.
Ik ga niet alle namen noemen, maar ik wens ieder een prettig weekend. Sterkte voor diegenen die het nodig hebben. Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel.
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

Gezellig week-end gewenst lieve mensen.
Dank u Oma-C, dat hoop ik samen met u, daar bid ik voor.
Dank je Clive, als de baby maar gezond is!
Binnen 3 weken wordt er een grote echo gemaakt met een "nipt test",
dat heeft iets te maken met DNA en nekplooi.
Ik ben bevallen in 1980, toen werd dat nog niet gedaan.
Al goed dat er zoveel vooruitgang wordt geboekt op vele vlakken van de geneeskunde.
Groetjes,
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag iedereen,
Dat gaat een groots verjaardagsfeest worden bij de buren.
Er staat zelfs al een springkasteel.
Ik zal deze keer mijn opwachting maar aan de voordeur maken.
Meestal "spring" lees "klim" ik over de draad.
Er zullen veel vrienden met klein mannen zijn veronderstel ik.
Het geschenkje was wel makkelijk: een envelopje voor een speeltuig.
Is wel tof hé dat ik ook mocht komen.
Verder valt er hier niet veel te vertellen.
Vannacht eindelijk eens wat langer dan een uurtje na mekaar geslapen.
Dat voel je toch dat je beter geslapen hebt.
Het gazon is aan het herpakken.
Nog een hoopje takken en bladeren van de haag opruimen.
We zien wel of we daar zin in hebben.
Alle goeds voor kleinkind en pup in wording.
MM doe je mond eens open tegen A. en laat eens niet over je lopen.
Zij komt je helpen, niet commanderen.
Je kan misschien zeggen dat je al een opvoeding kreeg.
Dat je niet moet heropgevoed worden, evenmin je wederhelft.
Als ze nog eens over die koer begint dan zeg je dat ze dat al meer dan eens gezegd heeft, dat je daar nota van genomen hebt en dat voorlopig de toestand blijft zoals hij is. Discussie gesloten.
Nu heb ik al een serie gezinshulpen over de vloer gehad tijdens de ziekte van T., de nodige opmerkingen gekregen, en controle van mijn aardappelmesjes onder andere, maar zo een franke trien die kreeg toch de wind van voor bij mij zenne. Bel daar eens over naar de buro. Hoe zij zich tegenover jou gedraagt is allesbehalve professioneel. Ik heb duidelijk laten weten dat N. en een zekere CH niet meer hoeven te komen bij mij. Nu die CH is ondertussen ontslagen. Maar misschien vinden die hulpen wel dat ik degene ben die commandeer en duidelijk laat weten hoe ze een en ander wil hebben...Ai,ai...
Dat gaat een groots verjaardagsfeest worden bij de buren.
Er staat zelfs al een springkasteel.
Ik zal deze keer mijn opwachting maar aan de voordeur maken.
Meestal "spring" lees "klim" ik over de draad.
Er zullen veel vrienden met klein mannen zijn veronderstel ik.
Het geschenkje was wel makkelijk: een envelopje voor een speeltuig.
Is wel tof hé dat ik ook mocht komen.
Verder valt er hier niet veel te vertellen.
Vannacht eindelijk eens wat langer dan een uurtje na mekaar geslapen.
Dat voel je toch dat je beter geslapen hebt.
Het gazon is aan het herpakken.
Nog een hoopje takken en bladeren van de haag opruimen.
We zien wel of we daar zin in hebben.
Alle goeds voor kleinkind en pup in wording.
MM doe je mond eens open tegen A. en laat eens niet over je lopen.
Zij komt je helpen, niet commanderen.
Je kan misschien zeggen dat je al een opvoeding kreeg.
Dat je niet moet heropgevoed worden, evenmin je wederhelft.
Als ze nog eens over die koer begint dan zeg je dat ze dat al meer dan eens gezegd heeft, dat je daar nota van genomen hebt en dat voorlopig de toestand blijft zoals hij is. Discussie gesloten.
Nu heb ik al een serie gezinshulpen over de vloer gehad tijdens de ziekte van T., de nodige opmerkingen gekregen, en controle van mijn aardappelmesjes onder andere, maar zo een franke trien die kreeg toch de wind van voor bij mij zenne. Bel daar eens over naar de buro. Hoe zij zich tegenover jou gedraagt is allesbehalve professioneel. Ik heb duidelijk laten weten dat N. en een zekere CH niet meer hoeven te komen bij mij. Nu die CH is ondertussen ontslagen. Maar misschien vinden die hulpen wel dat ik degene ben die commandeer en duidelijk laat weten hoe ze een en ander wil hebben...Ai,ai...