Droedels
-
Sita
Ik zal maar niet vragen wat hiermee bedoeld wordt zekersocrates schreef: En hier is de uitdrukking:
"Proberen doet elke grote hond"![]()
VLOOIENCIRCUS ?
een vlooienspel in een circustent
diba 6
lotte 10
chérie 4
Reini 2
Sita 6
voor lotte
-
Sita
KOOKPUNT ?
212º F = 100º C
dat is het kookpunt van water
Garamel kookt van woede
212º F = 100º C
dat is het kookpunt van water
Garamel kookt van woede
Laatst gewijzigd door Sita op 27 aug 2018, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Sita 2
ik vind het heemaal niet erg hoor Sita, ik vind het juist fijn dat je dat doet...ik heb niet het alleenrecht op 'boekhouder' en het zou makkelijker zijn als iedereen de stand bijhield en de 'prijs' toekent als het nodig is,zo kan iedereen dit eens doen, we zijn toch een 'groepje'!
ik vind het heemaal niet erg hoor Sita, ik vind het juist fijn dat je dat doet...ik heb niet het alleenrecht op 'boekhouder' en het zou makkelijker zijn als iedereen de stand bijhield en de 'prijs' toekent als het nodig is,zo kan iedereen dit eens doen, we zijn toch een 'groepje'!
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Sita
Je hebt gelijk, socrates. Dat is nu net één van de redenen waarom ik niet vaak met mijn tablet inlog, ik typ veel sneller een foutsocrates schreef:KOOKPUNT is OK maar heet die man niet Gargamel ?2
Dat is dan ook weer duidelijk, chériechérie schreef:ik vind het heemaal niet erg hoor Sita, ik vind het juist fijn dat je dat doet...ik heb niet het alleenrecht op 'boekhouder' en het zou makkelijker zijn als iedereen de stand bijhield en de 'prijs' toekent als het nodig is,zo kan iedereen dit eens doen, we zijn toch een 'groepje'
Deze opgave is niet echt letterlijk te zoeken. Het beeldt iets uit.
Je moet het meer zien als pictionary. Het is wel 1 woord.

Sita 4 (als ik me niet vergis)
-
Sita
Dat zou ook kunnen, Reini. Maar je moet een meer specifiek woord zoeken voor hetgeen de bengel doet en stapel is ook niet het woord dat bij de foto hoort.
-
Sita
Die bengel lijkt wel een waaghals, lotte. En hij haalt halsbrekende toeren uit.
Ik licht al een tipje van de sluier op
Het is een plaatsnaam
Ik licht al een tipje van de sluier op
Het is een plaatsnaam