Hoekje:"De oase van rust in 2018"
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Goeiemorgen
't voelde goed aan vanmorgen terug de schoolbel en joelende kinderen te horen !
Ja wij wonen heel dichtbij een school.
Menu : minestronesoep, biefstuk, aardappeltjes, sla
en
nu ga ik perenconfituur maken.
't voelde goed aan vanmorgen terug de schoolbel en joelende kinderen te horen !
Ja wij wonen heel dichtbij een school.
Menu : minestronesoep, biefstuk, aardappeltjes, sla
en
nu ga ik perenconfituur maken.
Oud maar niet out !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Goeiedag,
Vanmiddag gaan we met Okra eten met de singles naar Molendries hier in Gits. We kunnen weer kiezen uit 4 dagschotels voor 12€. Ik denk dat ik de zalm ga nemen, met vis mis je niet gauw.
Ik zou meegaan met de auto van een vriendin maar ik heb afgebeld en zal er naartoe fietsen, het is niet ver en ik heb daar deugd van!
Al mijn bloed gemeten, het blijft goed, joepie!
Ik zal maar vertrekken, ben graag op tijd!
Vanmiddag gaan we met Okra eten met de singles naar Molendries hier in Gits. We kunnen weer kiezen uit 4 dagschotels voor 12€. Ik denk dat ik de zalm ga nemen, met vis mis je niet gauw.
Ik zou meegaan met de auto van een vriendin maar ik heb afgebeld en zal er naartoe fietsen, het is niet ver en ik heb daar deugd van!
Al mijn bloed gemeten, het blijft goed, joepie!
Ik zal maar vertrekken, ben graag op tijd!
Ivette
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Goede middag,
Ja, het nieuwe schooljaar is begonnen. Ik woon ook dicht bij een lagere school en deze morgen was het opnieuw drukker in de straat. De meeste kinderen komen hier te voet door en het is leuk die kwetterende stemmetjes te horen.
Mijn petekind moet vandaag voor het eerst alleen naar school want zijn zus gaat vanaf vandaag naar de "grote" school. Wat gaat dat allemaal (te) vlug... spannend!
Genk heeft gelijk gespeeld tegen Kortrijk. Jammer dat het Club Brugge nu moet laten voorgaan maar 't was een ferme match, vooral de tweede helft was spannend.
Namiddag ga ik bezoek bij mijn schoonzus. Zij is 80 geworden en ik heb foto's gemaakt tijdens het verjaardagsfeest twee zondagen geleden. Ik zie mijn schoonfamilie niet zo vaak - het is al 15 jaar geleden dat mijn man gestorven is - maar de klik met de schoonfamilie is er nog altijd. Ik ben ook blij dat ze mij nog altijd uitnodigen als er iets te doen is. En vandaag ga ik de foto's brengen. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Als ze wil maak ik nog een fotoboek - ze kan dan eerst de foto's kiezen die ze er in wil. Dat is dan toch dankzij de digitale wereld, een groot voordeel hé
Wat op het menu staat??? Het wordt improviseren maar er is nog voorraad genoeg
Viv
Ja, het nieuwe schooljaar is begonnen. Ik woon ook dicht bij een lagere school en deze morgen was het opnieuw drukker in de straat. De meeste kinderen komen hier te voet door en het is leuk die kwetterende stemmetjes te horen.
Mijn petekind moet vandaag voor het eerst alleen naar school want zijn zus gaat vanaf vandaag naar de "grote" school. Wat gaat dat allemaal (te) vlug... spannend!
Genk heeft gelijk gespeeld tegen Kortrijk. Jammer dat het Club Brugge nu moet laten voorgaan maar 't was een ferme match, vooral de tweede helft was spannend.
Namiddag ga ik bezoek bij mijn schoonzus. Zij is 80 geworden en ik heb foto's gemaakt tijdens het verjaardagsfeest twee zondagen geleden. Ik zie mijn schoonfamilie niet zo vaak - het is al 15 jaar geleden dat mijn man gestorven is - maar de klik met de schoonfamilie is er nog altijd. Ik ben ook blij dat ze mij nog altijd uitnodigen als er iets te doen is. En vandaag ga ik de foto's brengen. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Als ze wil maak ik nog een fotoboek - ze kan dan eerst de foto's kiezen die ze er in wil. Dat is dan toch dankzij de digitale wereld, een groot voordeel hé
Wat op het menu staat??? Het wordt improviseren maar er is nog voorraad genoeg
Viv
-
Gisteren was het lekker in Molendries, iedereen was content, leuk is dat want die negatieve kritiek is nooit aangenaam maar zo rap gezegd.
Ik was er naartoe gefietst, het was niet koud maar ook geen zon.
Nu vertrek ik naar de bus voor eindelijk eens een normale markt in Roeselare, da's lang geleden, ik zal er gegarandeerd van genieten!
Thuis is weer begonnen, moet er wel nog terug in komen!
Ik was er naartoe gefietst, het was niet koud maar ook geen zon.
Nu vertrek ik naar de bus voor eindelijk eens een normale markt in Roeselare, da's lang geleden, ik zal er gegarandeerd van genieten!
Thuis is weer begonnen, moet er wel nog terug in komen!
Ivette
-

'k ben er al ruim 3 uur geleden flink tegenaan gegaan zodat nu al het hh voor vandaag al OK is, alleen nog koken.
Ivette, geniet maar van je markt.
THUIS opnieuw begonnen, echt niet mijn dada hoor, ik kijk er bijna nooit naar maar met wat ik zo links en rechts opvang moeten we ons gaan afvragen wie het nu weer met wie gaat doen want de hele cast heeft het blijkbaar al met elkaar gedaan
Geef mij maar een natuurdocumentaire of een mooie film maar die zijn er nog zo bitter weinig.
Menu : pasta met zeevruchten !
Oud maar niet out !
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Goede morgen,
Sta klaar om mijn wekelijkse taak als vrijwilliger op te nemen
Hopelijk blijft het nog minstens tot de middag droog want wandelen in de regen is net iets minder aangenaam.
Naar "Thuis" heb ik nog nooit gekeken - naar andere soaps trouwens ook niet. In het algemeen kijk ik niet zoveel tv of het moet een goede film of sport zijn, vooral voetbal dan
Morgen doe ik mijn auto naar de garage voor zijn jaarlijks onderhoud. Zal mijn portemonnee maar klaar houden zeker...
Mijn zus heeft mij verschillende soorten courgettes cadeau gedaan - allemaal eigen kweek.
Denk dat er de volgende dagen vaak courgettes op het menu gaan staan...
Sta klaar om mijn wekelijkse taak als vrijwilliger op te nemen
Hopelijk blijft het nog minstens tot de middag droog want wandelen in de regen is net iets minder aangenaam.
Naar "Thuis" heb ik nog nooit gekeken - naar andere soaps trouwens ook niet. In het algemeen kijk ik niet zoveel tv of het moet een goede film of sport zijn, vooral voetbal dan
Morgen doe ik mijn auto naar de garage voor zijn jaarlijks onderhoud. Zal mijn portemonnee maar klaar houden zeker...
Mijn zus heeft mij verschillende soorten courgettes cadeau gedaan - allemaal eigen kweek.
Denk dat er de volgende dagen vaak courgettes op het menu gaan staan...
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
Greetie amuseer jullie maar
gisteren was het halve dag uitstap van KVLV
100 jarig bestaan van de oorlog
eerst naar Tine Cot in Passendale
dan koffie met fraise taart (lekker)
dan museum Passchendaele
dan naar Koklikoo voor breugel maaltijd
en dan naar de Menenpoort voor een special Last Post
en vandaag heb ik het geweten
een uur op voorhand waren we daar om een mooie plaats te hebben
ze hebben mij erna moeten ondersteunen om weer aan de auto te geraken
maar ben blij heb het toch eens gezien en weet nu ook wat ik nog kan
zo heel lang staan is niks meer voor mij
vandaag begin van gastjes dag en kan daar rusten

Greetie amuseer jullie maar
gisteren was het halve dag uitstap van KVLV
100 jarig bestaan van de oorlog
eerst naar Tine Cot in Passendale
dan koffie met fraise taart (lekker)
dan museum Passchendaele
dan naar Koklikoo voor breugel maaltijd
en dan naar de Menenpoort voor een special Last Post
en vandaag heb ik het geweten
een uur op voorhand waren we daar om een mooie plaats te hebben
ze hebben mij erna moeten ondersteunen om weer aan de auto te geraken
maar ben blij heb het toch eens gezien en weet nu ook wat ik nog kan
zo heel lang staan is niks meer voor mij
vandaag begin van gastjes dag en kan daar rusten
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Goeieavond
Je was dus dicht bij mij meme-RIetje
Indrukwekkend hé De Last Post maar je moet er wel wat voor over hebben als je een mooi plaatsje wil.
Vroeger toen ik kind was waren er avonden dat er nauwelijks 10 mensen stonden; nu

Vandaag was ik dan weer dichter bij jou, woensdagnamiddag opvang in Zwe..... en vrijdag naschoolse opvang in Brussel
.
Waarom zijn die toch niet bij de achterdeur blijven wonen ?
Je was dus dicht bij mij meme-RIetje
Indrukwekkend hé De Last Post maar je moet er wel wat voor over hebben als je een mooi plaatsje wil.
Vroeger toen ik kind was waren er avonden dat er nauwelijks 10 mensen stonden; nu
Vandaag was ik dan weer dichter bij jou, woensdagnamiddag opvang in Zwe..... en vrijdag naschoolse opvang in Brussel
Oud maar niet out !
-
ja maar ik was dan weer niet thuis en was in EkeRietjes schreef:
Vandaag was ik dan weer dichter bij jou, woensdagnamiddag opvang in Zwe..... en vrijdag naschoolse opvang in Brussel.
en bij die last post was een doedelzak speler bij
-
Goeiemorgen allemaal
Vanmorgen vroeg kon ik hier niet binnen
waren er nog ???
De hele morgen al productief geweest, soep gemaakt, tomaatjes ingelegd, fruit gesneden voor confituur - staat nu te trekken in de suiker.
Zoals de meesten van jullie die wel eens confituur maken gebruik ik meestal potten v. confituur, choco, groenten....
- hergebruik dus.
Nu heb ik een probleempje van bepaalde potten krijg ik de kleefstof vd etiketten maar niet weg, wat ik ook probeer, de hele pot gaat plakken
.
Iemand een oplossing ?????
Menu : spek met, frietjes, tomaatjes
Nu ga ik mijn voetjes nog eens wassen want straks komt de pedicure en 'k ben al met mijn blote voeten de tuin in geweest dus
Vanmorgen vroeg kon ik hier niet binnen
De hele morgen al productief geweest, soep gemaakt, tomaatjes ingelegd, fruit gesneden voor confituur - staat nu te trekken in de suiker.
Zoals de meesten van jullie die wel eens confituur maken gebruik ik meestal potten v. confituur, choco, groenten....
- hergebruik dus.
Nu heb ik een probleempje van bepaalde potten krijg ik de kleefstof vd etiketten maar niet weg, wat ik ook probeer, de hele pot gaat plakken
Iemand een oplossing ?????
Menu : spek met, frietjes, tomaatjes
Nu ga ik mijn voetjes nog eens wassen want straks komt de pedicure en 'k ben al met mijn blote voeten de tuin in geweest dus
Oud maar niet out !
-
goeie morgen iedereen
geraakte hier ook niet binnen
dan maar eerst met Quickie naar het wandelpad geweest
deze namiddag uitgenodigd door het Wit-Gele kruis op koffie en een stuk taart
vroeger heb ik nog geweest met ventje
en nu mag ik weer
iedereen nog een aangename donderdag
tot later

ps.ik plak er gewoon een ander papierke over
geraakte hier ook niet binnen
dan maar eerst met Quickie naar het wandelpad geweest
deze namiddag uitgenodigd door het Wit-Gele kruis op koffie en een stuk taart
vroeger heb ik nog geweest met ventje
en nu mag ik weer
iedereen nog een aangename donderdag
tot later

ps.ik plak er gewoon een ander papierke over
-
Mijn huisarts heeft een cardiogram genomen, ik heb hartritmestoornissen.
Mijn dochter gaat me maandagmorgen voeren naar de HHartkliniek in Roeselare, een cardioloog zal me daar verder onderzoeken.
Het zal misschien niet zo erg zijn maar het wordt beter nagekeken hé, ik zal dan geruster zijn!
De paardemolens staan hier al op de markt, het is Gits kermis maar dat zal ik voor een groot gedeelte aan mij laten voorbijgaan! Niet dat ik niet buitenkom maar het kermisgebeuren is zo niets voor mij!
Mijn dochter gaat me maandagmorgen voeren naar de HHartkliniek in Roeselare, een cardioloog zal me daar verder onderzoeken.
Het zal misschien niet zo erg zijn maar het wordt beter nagekeken hé, ik zal dan geruster zijn!
De paardemolens staan hier al op de markt, het is Gits kermis maar dat zal ik voor een groot gedeelte aan mij laten voorbijgaan! Niet dat ik niet buitenkom maar het kermisgebeuren is zo niets voor mij!
Ivette
-
schaffen - Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22

Goede morgen iedereen
Fijne vrijdag !!
De kiescampagne is begonnen , deze week de burgemeester Wouter Beke aan de deur gehad , hij gaat overal eens bellen .
Ivette , je hebt gelijk dat jij je laat onderzoeken , dat kan geen kwaad en geeft een geruster gevoel .
Geniet van jullie dag
Groetjes
-
Goeiemorgen
Het zonnetje schijnt al volop buiten
laat het ook maar in jullie hart schijnen
en het wordt een mooie dag
Problemen zijn er om opgelost te worden en soms komt de oplossing weleens uit onverwachte hoek dus nooit de moed verliezen.
Straks een paar daagjes kinderopvang dus als je me hier niet ziet... ik ben daar
Menu : wat zal ik daar allemaal in de koelkast vinden ???????
Ohja, gaan we eerst nog ff terug naar Duitsland ? Nagenieten !

Het zonnetje schijnt al volop buiten
laat het ook maar in jullie hart schijnen
en het wordt een mooie dag
Problemen zijn er om opgelost te worden en soms komt de oplossing weleens uit onverwachte hoek dus nooit de moed verliezen.
Straks een paar daagjes kinderopvang dus als je me hier niet ziet... ik ben daar
Menu : wat zal ik daar allemaal in de koelkast vinden ???????
Ohja, gaan we eerst nog ff terug naar Duitsland ? Nagenieten !
Oud maar niet out !
-
goeie morgen allemaal
er is niks geplant vandaag
Rietjes er zit daar een lekkere foto tussen

er is niks geplant vandaag
Rietjes er zit daar een lekkere foto tussen