Goede namiddag dames allemaal,
Bedankt voor de overzichtjes, zou het niet beter kunnen !
Bobijntje, 'ne gelukkigen' van ons twee hier, voor je ventje ! De dag is nog lang, geniet ervan !
Had wel wat 'leesvoer' hier, wel plezant, maar dat wil ook zeggen dat de laptop hier in lange tijd nog niet is open geweest. En dat klopt. (een zwerende vinger klopt ook, maar dat is dan weer iets anders ! )
Waar ik mijn tijd dan heb ingestoken, buiten de huishoudelijke karweitjes (die soms ook weer moesten 'wijken' voor iets wat mij leuker leek (!) ? Mijn tijd werd opgeslorpt namelijk door mijn hobby, de kaartjes !
Voor sommigen iets banaal, want je doet een kaartje, en dan geef je het weg (versturen noemen ze dat !

)
Voor anderen weer heeft het veel waarde, laten het lang aan draad hangen of op kast staan .......
Wie een hobby heeft, die leeft er voor !
Het is weer hobbysalon en donderdag ga ik er naartoe, deze keer niet alleen, een nichtje gaat voor de eerste keer mee. Haar hobby was het maken van juwelen en ook van alles met Fimo, wat dan gebakken werd. Ze wou eens iets anders doen voor hobby en daarmee gaat ze eens mee kijken. Keuze genoeg daar !
Clive, de kleine pup komt bij jullie in het paradijs terecht .....

en het dutske weet het nog niet !
Mogen jullie er eentje uitkiezen of staat vooraf al vast welke je meekrijgt? Spannend !!!
Zaagt er maar véél over, hoor, hoe meer hoe liever, dan kunnen we alles goed volgen wat die 'spetter' doet !
Woensdag is voor ons een iewat 'moeilijke' dag

. Manlief wordt geacht om 9.30 u in Brussel te zijn, alwaar, na testen waarschijnlijk, zal uitgemaakt worden of hij nog met een wagen mag rijden of niet. Zo ja, wordt er woensdag nog eentje besteld (we weten al wel welke het wordt), als die beschikbaar is moet die naar een speciale garage of zo gaan, voor de 'aanpassingen' te doen die moeten gedaan worden, voor zijn geval. Dat het een 'aangepaste' moest zijn was al wel bekend omdat hij al een proef heeft moeten doen met een auto van een rijschool. Die man zag dus welke 'beperking' er was en wat er eventueel zou moeten veranderd worden .......
Zo niet, zal het een fikse teleurstelling zijn, maar ik ga hier niet doen aan 'doemdenken' ..... dus hoop doet leven, he !

Duimen jullie wat mee voor ons?
Nu eens kijken of ik al droge was kan opplooien, gedaan is gedaan, he ! Er is nog een machien aan het draaien, die wil ik ook nog gedroogd hebben vandaag !
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk, hou zeker die BD in het oog, en geniet nog van het warme zonnetje ! Allemaal 'vitamientjes', he ! We worden dit jaar wel verwend !
Tot ..... de volgende !