Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, hard gewerkt gisteren samen met K. Vervelend wel dat veranderen van tijdstip. Het boek valt dus niet zo goed mee. En sproeien mag al lang terug opnieuw hoor.
Anjelier, lief van jullie dat jullie de tuin van jouw vader in orde hebben gemaakt. En 7 kippen, zijn dat dan ook automatisch 7 eitjes ?
Oma-C, alles kunnen meebrengen van de markt gisteren. Ik lucht de dons alle weken in de droogkast gedurende 20 minuten. Heb dat altijd zo gedaan. Het was goed gisteren wat temperatuur betreft, maar er stond een stevig windje, was blij dat ik een jasje aanhad.
MJ, kan geloven dat manlief moe was toen hij thuiskwam. Fijn dat alles goed gaat komen, nu nog geduld hebben. Hoop van harte dat alles vlot gaat verlopen.
Muddy Maddy, oei, lelijk gedroomd deze nacht. En Gimly had een haarbal. Ik deed in Vincent zijn eten af en toe een koffielepeltje olie , dat voorkomt haarballen. En je hebt gisteren niet kunnen swifferen en stof afvegen. Gelukkig gaat het HH niet lopen. Hoop dat alles goed gaat bij de dokter vandaag. En nee, geen puppyverhalen vandaag.
Zo lieve dames, ga in het HH vliegen.
Liefs aan jullie allemaal.

Een goede bijna avond iedereen...

Goede morgen iedereen, hier was er regen en veel wind...