In de Vier Seizoenen reeks 12 Herfst

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

clive

23 okt 2018, 19:49

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes, 

Oma-C, hopelijk helpt de nieuwe medicatie, alleszins van harte beterschap. 

Alles gedaan gekregen met wat moeite vandaag, maar het is me gelukt, ben weer een blij mens. 

Ga me nu verzorgen voor de nacht en nog wat lekker in  het zeteltje liggen. 

Voor jullie allemaal nog een fijne avond  en slaap zacht 

Liefs. 

Muddy Maddy

24 okt 2018, 06:40

Goede morgen seizoentjes,

vanavond om 4 u 30 weer in een wachtzaal gaan zitten om de uitslag te horen. ik vrees dat het weer zal zijn: we vinden niets. het zelfde liedje als enkele jaren geleden toen we die PET- scan moesten laten uitvoeren in kortrijk en ze ons te vroeg hadden laten komen, de kiekens. heb hier nog een lidtekentje op mijn arm omdat de ader niet stopte met bloeden nadat ze de iv hadden weggenomen. 
ventje stopt een uur vroeger, ik moet zien dat ik klaar sta.
amai dat was gisteren al na 8 eer het licht werd. geen wonder dat de helft van de winkeliers somber was. ik moet op zoek naar eten. hutsepot was lekker maar ik had last van gas. ik denk dat het van een koolsoort was. de nerven zaten er nog in. mss vandaar.
En hoe meer ik slaap, hoe vermoeider ik uit bed rol. zal wel te wijten zijn aan de volle maan die er vandaag is.
MJ: ventje was content met het halloweentje. hij heeft het op de schouw gezet.
verder niet veel nieuws, dat zal voor morgen zijn.
Fijne dag toedels!
Cats Rule!

mariajohanna

24 okt 2018, 08:40

Goede morgen, dames allemaal,
MM, fijn dat je ventje het halloweentje schoon vond ! En ja, ik vond dat ook ! Halloween moet niet perse een gedrocht zijn, he ! Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij en mag het in de doos gestopt worden voor volgend jaar !

Dames, hier speciale dag, staan te wachten op schoonzoon, we gaan kijken voor een nieuwe auto te kopen. De bal is aan .... het rollen ! We hebben ongeveer alle gegevens voor de 'verbouwing', dus ..... wat houdt ons tegen?????!!!!! 😊😉
Kom straks nog langs, maar nu kijken of ik alles bij heb 😊.
Tot ..... de volgende......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen

mariajohanna

MM, fijn dat je ventje het halloweentje schoon vond ! En ja, ik vond dat ook ! Halloween moet niet perse een gedrocht zijn, he ! Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij en mag het in de doos gestopt worden voor volgend jaar !

Dames, hier speciale dag, staan te wachten op schoonzoon, we gaan kijken voor een nieuwe auto te kopen. De bal is aan .... het rollen ! We hebben ongeveer alle gegevens voor de 'verbouwing', dus ..... wat houdt ons tegen?????!!!!! 😊😉

mariajohanna

mariajohanna

mariajohanna

24 okt 2018, 08:41

Oma-C

24 okt 2018, 09:43

Afbeelding 

Goede morgen aan alle dames..allemaal het is amper licht ener zijn geen wolken
het is gewoon grijs.... regen op komst..?
goed voor de tuinen en de boeren
Het is bijna niet te doen om hier te geraken, telkens ik een andere pagina aanklik
krijg ik dat de site overbelast is... :roll:
Voor alle maatjes een fijne woensdag...ik maak het kort...
ik ga nu naar de markt, groentjes en fruit halen
Groetjes allen en tot later
Laatst gewijzigd door Oma-C op 25 okt 2018, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Helena van Troje

24 okt 2018, 14:29

ik heb werkvolk op het dak gehad:
Afbeelding

en dat is nog maar één foto...

enfin, het dak is afgespoten, alles laten liggen gelijk het ligt en overal afblijven.
morgen komen ze verder doen.
ze hebben wel hun ladder op het dak gelaten, vind ik minder veilig, zal het alarm maar goed op tijd opzetten vanavond...

voor de rest ga ik vandaag niksen gelijk ik voorzien had.

mariajohanna

24 okt 2018, 18:14

Goede avond iedereen,
Het begint al donker te worden. Alles dicht, kaarsjes aan, verwarming wat opgezet ...... zo kunnen we aan onze avond beginnen !

Heb daarjuist gezien dat mijn schrijfsel er 5 keer op staat ! Tja, ik kon ook niet op SenNet, en je blijft maar proberen, he ! Heb geprobeerd om er wat te verwijderen maar dat kon ik blijkbaar niet ......

Deze voormiddag dus een auto gaan kopen, een Mitsubishi Eclipse Cross. Het wordt een grijze, dat zien we alle 2 graag.  Naar 't schijnt is alles erop en eraan....
Hebben hem het adres doorgespeeld waar hij naartoe moet gereden worden voor de aanpassingen aan te brengen, en voor de rest is het nog afwachten wanneer manlief zijn 10 lesuren mag gaan doen.
Ja, dit is nu eens alles omgedraaid, he, een wagen kopen als je nog niet weet of je wel mag rijden. Maar we hebben er alle vertrouwen in hoor, hij rijdt al van zijn 14 jaar, mocht natuurlijk niet, maar hij was op leercontract en de baas liet hem dat doen. Heeft steeds in de autobranche gezeten, en daarna aan vrachtwagens gesleuteld en mee gereden. Dat is dus allemaal het probleem niet, het is dat wachten altijd, nu weer tot die rij-instructeur belt om te zeggen wanneer hij de (gratis) wagen met de aanpassingen kan hebben. Dan pas kan de rij-uren vastgelegd worden en zogauw ik die weet bel ik naar Cara om dat door te geven en al een afspraak te maken voor zijn test af te leggen........

En nu ga ik eens gauw naar mijn mailbox kijken, en wat verlichten ! En eens goed kunnen lachen met de mopjes, dat doet ook deugd ........

Dames, hou jullie zo goed mogelijk, kaarsje brand voor wie het wil, en tot .... de volgende. :wink:

Oma-C

24 okt 2018, 20:01

Afbeelding
Na een grijze dag is het weer avond... als ik terugkwam van de markt 
was het aan 't motregenen, deze middag en had ik toch de paraplu nodig...
maar 't was maar fijne regen en niet genoeg voor de tuintjesAfbeelding

M-J, jullie leven op goede hoop ... :) dus in blijde verwachting :)
alles komt goed wat een geluk...

Hier was het  de hele voormiddag ook nog probleem om op de site te komen

Helena eens je begint zie je pas de schade hé... hopelijk komt het allemaal in orde :roll:

ik ga seffens nog iets opzoeken op de laptop :wink:

Allen een fijne nacht straks, slaapwel...
ik ga nog de vuilzak buiten zetten... tot morgen :)

clive

24 okt 2018, 21:31

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes, 

Misschien dat ik nu binnen raak ????????

MJ, proficiat van ons beiden met de aankoop van de nieuwe wagen. Heel mooie auto weet manlief mij te vertellen. En een mooie kleur gekozen, goed zo. 

Oma-C,  hopelijk werken de nieuwe medicijnen en komt alles in orde.

Muddy Maddy, laat jij ons iets weten over de uitslag van jouw scan, als je wil en als je daar tijd voor hebt. 

Zwanenmeer, ja en drinken ook voor onze tuinvriendjes  :)

Zo, nog een fijne avond voor elkeen en een zachte slaapwel. 

Liefs aan jullie allen. 

Muddy Maddy

25 okt 2018, 06:43

Goede morgen seizoentjes,

waren net voor het begin van het voetbal thuis, dus even geen computertijd, maar bel rond tijd en eten.
Ik heb dus arthrose. niets anders. ze hebben op de botscan een "hotspot" aan mijn linkerkant van mijn nek gevonden, die moet behandeld worden in de pijnkliniek. daarvoor moet ik straks bellen om een afspraak te maken, dan terug bellen voor nog ene: bij dr naamgenoot, twee weken na de epidurale van de nek. ze heeft mijn duim behandelt met een spuit. deed alleszins geen deugd. voordien kreeg ik allemaal electrische shokjes, maar ventje zei dat mijn haar nog niet recht stond. het was duidelijk te zien op de echo van de duim, dat er geen "vocht" meer zat. ze  zei dat ze eerst de nek gaat behandelen waarop ik zei dat ze ook niet kon toveren en ze zei dat is lief van je. ventje denkt dat ze al veel andere dingen te horen gekregen heeft.
dan zijn we om ventjes avondeten gereden en zijn lunch, vanavond frietjes. dan naar mijn moeder gebeld. kreeg te horen dat ze "eenzaam" is en een hond wil!  katten zijn vals. heb tegen ventje gezegd dat ze een papegaai krijgt. dat praat wel maar niet tegen. maar het zal dan zijn dat hij/zij z'n eten en vogelkooidinges rondgooit en dan hebben we weer wat. ze was nochtans zot in de tijd van pierre, onze logè kanarie. Marcel, de buurtkater was er minder zot van....
ventje heeft vandaag zending.  ik moet nog naar de bank en naar de kapper voor een afspraak en afspraak voor manicure en pedicure. moet dan zaterdag om griepspuit en in november naar nko. weer een 10 beurtenkaart parkeren. is toch een jaar geldig na aankoopdatum.
en de boer ploegde voort...
Gimly wilde weer "vrijen" met mijn schoenen, denk dat de sholl inlegzolen lekker zijn aan de pootjes.
MJ: hopelijk komt het vlug in orde met de rijlessen van manlief. zou zonde zijn dat jullie een aangepaste wagen kopen en dan ineens niet meer kunnen rijden, maar zoals ik het lees, heb je er het vertrouwen in want manlief rijdt al zolang.
Clive: puppynieuws?
Oma C: gaat het een beetje met de aangepaste medicatie?
Zwanemeer: hallo ginder! met alle vogeltjes. Poes niet ge-intreseerd? wij gaan als de koer opgeruimd is vogelhuisjes hangen.
Fijne dag toedels!
Cats Rule!

clive

25 okt 2018, 07:41

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes, 

Muddy Maddy, arthrose dan, daar valt helaas weinig aan te doen. Het is te hopen dat ze je in de pijnkliniek kunnen helpen. En Gimly gek op jouw zolen  :D. Ik moet vandaag naar de  kapper en zaterdag een manicure en pedicure. En wat de puppy's betreft, wij krijgen elke dag een foto met wat uitleg. Maar wij weten, niemand trouwens welke pup de onze is. Maar ze zijn zo schattig, alle 8. Gek genoeg wijzen manlief en ik altijd dezelfde foto aan van wie we denken dat het onze pup is, maar we kunnen dus helemaal verkeerd zijn natuurlijk. Als ze 6 weken zijn, mogen we ze gaan bezoeken en weten dan zeker welke pup de onze is. 

Vandaag eerst de Halloweentjes opruimen, en dan de gewone dingen terugzetten als ik de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maak. Anders staan ze er na de vakantie nog en dat zou ik slordig vinden. 
Moet dan vandaag naar de kapper en in de vroege avond naar de kine. Daartussenin dan mijn huishouden doen. Gisteren dan vlug naar shopping geweest op een drafje en naar de apotheek om de laatste prulletjes te gaan halen die we nog nodig hadden. Het was er enorm druk en ik was blij terug buiten te zijn. 

Zondag alles klaarleggen wat mee moet, maandag inpakken. Dat geeft altijd wat stress, vind ik. Maar dat hoort er nu eenmaal bij. 

Zo, ik hoop als ik nu op OK duw, dat mijn tekst weer niet verdwijnt omdat het net overbelast is. 

Ik wens ieder een mooie donderdag, stuur jullie allen heel veel groetjes. Liefs. 

Oma-C

25 okt 2018, 10:00

Afbeelding Goede morgen, grijs maar droog... maar fris
maar we moeten er aan wennen... :roll:

Vandaag de gewone huistaken en de boodschappen doen
zoals elke donderdag...briefje ligt al klaar

M-M, Artrose, welkom in de club  :roll: :oops:dat is zoiets "leuks" waar je
zal moeten aan wennen zoals velen van ons...
en ik moet de nieuwe pillen nemen en afwachten of deze helpen
elke dag BD meten en noteren afwachten, maar ja dat ben ik al gewoon
het leven bestaat uit geduld en wachten :roll:...Ik wens jou veel sterkte 
en een goede afloop voor wat wel kan genezen...

clive, de laatste voorbereiding voor de vakantie,
gaan genieten van zon en niksdoen... je zal niet weten waar je het hebt :lol:
geniet ervan, nadien komt de pup en heb je daar weer je handen aan vol :D

M-J, proficiat met de nieuwe auto, hopelijk kunnen jullie
er nog vele jaren plezier aan beleven.... :wink:

Helena, zwanenmeer, omasenga, wingerd, anjelierken, bobijntje,
en wie ik momenteel vergeet.. allen een fijne donderdag
Groetje aan iedereen en tot later :wink: