Hoekje:"De oase van rust in 2018"
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Deze namiddag hebben mijn ventje en ik iets gedaan wat heel lang geleden was 
door omstandigheden kon het niet eerder
we vonden het leuk
.
.
.
.
gewandeld in de regen
op zoek naar kabouterkes maar die waren blijkbaar niet thuis
en het cafeetje was gesloten.

Hopelijk blijft het nu eens de hele nacht regenen.
door omstandigheden kon het niet eerder
we vonden het leuk
.
.
.
.
gewandeld in de regen
op zoek naar kabouterkes maar die waren blijkbaar niet thuis
en het cafeetje was gesloten.
Hopelijk blijft het nu eens de hele nacht regenen.
Oud maar niet out !
-
Goeiemorgen
Straks naar een begrafenis (92-jarige vader v een vd fietsvrienden) en daar is het nu net het weer voor : TRIEST !
Als het dan toch regent waarom niet goed doorregenen dat hebben we nodig maar niet die kleine buitjes om het kwartier.
Straks naar een begrafenis (92-jarige vader v een vd fietsvrienden) en daar is het nu net het weer voor : TRIEST !
Als het dan toch regent waarom niet goed doorregenen dat hebben we nodig maar niet die kleine buitjes om het kwartier.
Oud maar niet out !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren kwamen op www.demeibloem.be/meerdaagse reizen, hun busreizen op het web maar nog zonder programma en prijs.
Zo op het eerste zicht zit er niets voor mij tussen, afwachten misschien tot de programma's er op komen.
Veel Franse bestemmingen en Engelse maar dat Engelse eten is vreselijk!
Enfin, ik zie wel. Eigenlijk moet ik eind oktober nog mijn kop niet zot maken, het duurt allemaal nog lang hé, ik heb nog veel tijd. Alhoewel: ik zit graag vooraan en bij dit Tieltse bedrijf worden we zo in de watten gelegd: ze komen me halen en brengen me weer thuis, ALLES is inbegrepen, ook de 1e en laatste middagmaaltijd en alle inkomgelden.
Kent iemand de Vendee, Denemarken, Rosas?
Allez, mijn regenput zal nu wel vullen zeker? Natuurlijk net in 't weekend, altijd voor iemand niet passend maar daar is niets aan te veranderen hé.
Vanavond ga ik naar het Herfsconcert van de Zwaan, al een tijdje geleden dat ik hen nog hoorde spelen, ik moet altijd gehaald en thuisgebracht worden hé en dat past niet altijd!
Vanmiddag eet ik broccoli van iemand die dat zelf kweekt dus zonder gele randen; met een roggevleugel, lekker
Zo op het eerste zicht zit er niets voor mij tussen, afwachten misschien tot de programma's er op komen.
Veel Franse bestemmingen en Engelse maar dat Engelse eten is vreselijk!
Enfin, ik zie wel. Eigenlijk moet ik eind oktober nog mijn kop niet zot maken, het duurt allemaal nog lang hé, ik heb nog veel tijd. Alhoewel: ik zit graag vooraan en bij dit Tieltse bedrijf worden we zo in de watten gelegd: ze komen me halen en brengen me weer thuis, ALLES is inbegrepen, ook de 1e en laatste middagmaaltijd en alle inkomgelden.
Kent iemand de Vendee, Denemarken, Rosas?
Allez, mijn regenput zal nu wel vullen zeker? Natuurlijk net in 't weekend, altijd voor iemand niet passend maar daar is niets aan te veranderen hé.
Vanavond ga ik naar het Herfsconcert van de Zwaan, al een tijdje geleden dat ik hen nog hoorde spelen, ik moet altijd gehaald en thuisgebracht worden hé en dat past niet altijd!
Vanmiddag eet ik broccoli van iemand die dat zelf kweekt dus zonder gele randen; met een roggevleugel, lekker
Ivette
-
gisteren naar de dokter geweest voor die rug, verergerde
hij heeft kiné voorgeschreven gisteren voor de eerste keer geweest
zullen moeten afwachten
en als het niet helpt moet ik in de scan, al een brief gekregen
hij vertelde dat mijn ruggenmerg word ingesloten door de aangroei van artrose daarrond
maar om zeker te weten de scan
ondertussen zit Joke aan mijn haar te knabbelen
geprobeerd een foto te plaatsen en ze staan weer onderste boven
hij heeft kiné voorgeschreven gisteren voor de eerste keer geweest
zullen moeten afwachten
en als het niet helpt moet ik in de scan, al een brief gekregen
hij vertelde dat mijn ruggenmerg word ingesloten door de aangroei van artrose daarrond
maar om zeker te weten de scan
ondertussen zit Joke aan mijn haar te knabbelen
geprobeerd een foto te plaatsen en ze staan weer onderste boven
-
-
We zijn terug thuis van begrafenis en nu blijkt dat schoonbroer en schoonzus hier aan de deur stonden 
die komen af van Antwerpen om de bomma te bezoeken en zouden hier komen eten, alleen had de bomma ons de verkeerde datum doorgegeven.
We krijgen ze nu straks op de koffie, dus vlug W nog ff naar de bakker sturen want om zelf iets te bakken is het ondertussen veel te laat.
meme-rietje, laat je maar eens goed wrijven
en is't een knappe kinesist ????

't voornaamste is dat het je pijn verlicht hé.
die komen af van Antwerpen om de bomma te bezoeken en zouden hier komen eten, alleen had de bomma ons de verkeerde datum doorgegeven.
We krijgen ze nu straks op de koffie, dus vlug W nog ff naar de bakker sturen want om zelf iets te bakken is het ondertussen veel te laat.
meme-rietje, laat je maar eens goed wrijven
en is't een knappe kinesist ????
't voornaamste is dat het je pijn verlicht hé.
Oud maar niet out !
-
vandaag ging het ventje zijn verjaardag zijn

-
We komen net htuis van een lekker maaltje vol-au-vent ten voordele van de plaatselijke wielerclub; nu pyamaatje aan en nog ff relaxen
niet te vroeg onder dek anders zijn we morgen veel te vroeg wakker, één uur in ieder geval
niet te vroeg onder dek anders zijn we morgen veel te vroeg wakker, één uur in ieder geval
Oud maar niet out !
-
Goeie voormiddag
't was spannend hier deze morgen; gaan ze de lucht in Ja of Nee ?
En ja 't is gelukt met anderhalf uur vertraging zijn mijn schattekes op weg naar Egypte.
TOch goed dat we dat allemaal van thuis uit kunnen volgen hé.
Om 10u deze voormiddag had ik al zin om te aperitieven en nu al honger
't zal dus ff aanpassen worden aan dat winteruur.
Deze namiddag gaat mijn ventje voetbal kijken en ik boekje lezen en misschien ook wel een klein toerke wandelen; we zien wel.
Menu : worst - appelmoes - gebakken aardappeltjes; heel gewone doordeweekse kost. 'k heb geen zin om uitgebreid te koken.
't was spannend hier deze morgen; gaan ze de lucht in Ja of Nee ?
En ja 't is gelukt met anderhalf uur vertraging zijn mijn schattekes op weg naar Egypte.
TOch goed dat we dat allemaal van thuis uit kunnen volgen hé.
Om 10u deze voormiddag had ik al zin om te aperitieven en nu al honger
't zal dus ff aanpassen worden aan dat winteruur.
Deze namiddag gaat mijn ventje voetbal kijken en ik boekje lezen en misschien ook wel een klein toerke wandelen; we zien wel.
Menu : worst - appelmoes - gebakken aardappeltjes; heel gewone doordeweekse kost. 'k heb geen zin om uitgebreid te koken.
Oud maar niet out !
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Goede middag,
Geen al te fraai weer al komt de zon er af en toe door.
Wat te doen vandaag... oud-collega's aanmoedigen die dwars door Hasselt lopen, of Oxfam steunen met de "Chocoladewandeling" op Kiewit, of toch maar voetbal kijken?
Ik zie wel, keuze genoeg hé
Van het winteruur heb ik weinig last (alleen met het terugdraaien van sommige klokken ) - voelt natuurlijk aan voor mij - het past beter bij mijn bioritme
Verder ben ik nogal flexibel wat "tijd" betreft - geen vaste uren. Als je alleen bent doe je waar je zin in hebt hé
Geen al te fraai weer al komt de zon er af en toe door.
Wat te doen vandaag... oud-collega's aanmoedigen die dwars door Hasselt lopen, of Oxfam steunen met de "Chocoladewandeling" op Kiewit, of toch maar voetbal kijken?
Ik zie wel, keuze genoeg hé
Van het winteruur heb ik weinig last (alleen met het terugdraaien van sommige klokken ) - voelt natuurlijk aan voor mij - het past beter bij mijn bioritme
Verder ben ik nogal flexibel wat "tijd" betreft - geen vaste uren. Als je alleen bent doe je waar je zin in hebt hé
-
hay everyone