Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Zoals de pot in dit geval geen "verf"pot voorstelt, stelt de stapel hiier ook geen stapel voor.lotte schreef:HALLOWEEN ?
een stapel - een palet
palet en verf - schilderspalet
Halloween - tijd van het schilderwerk ( hoofd in de verf ) de maskers.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Stapel is een verzamelwoord, men kan allerlei objecten stapelen, hier gaat het om specifieke objecten, zo ook kan een verfpot zowel gebruikt worden door een binnenhuisschilder of "gevelverver" als door een kunstschilder. Met beide hier afgebeelde objectten word een sleutelbegrip uitgebeeld, dat begrip is de oplossing die hier moet worden gevonden;lotte schreef:Geef toe soc. dit zijn doordenkers, een schilderpot die geen "verf" pot is, een stapel die geen stapel -palet- voorstelt, ooit ziet iemand het verband...
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Mag het plaatje "gespiegeld" worden ?
Dan ga ik voor"blauwdruk" ; links "blauw" en rechts "druk" (drukwerk).

procman4
Dan ga ik voor"blauwdruk" ; links "blauw" en rechts "druk" (drukwerk).

procman4
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
-
Sita
Ik denk aan een stapel kladjes en een schilder.
Kladschilder ?
En wanneer de schilder in zijn pot verf terechtkomt is hij ook niet zo'n goeie, vermoed ik. Ook een kladschilder.
Kladschilder ?
En wanneer de schilder in zijn pot verf terechtkomt is hij ook niet zo'n goeie, vermoed ik. Ook een kladschilder.
-
Inderdaad Sita, het was de bedoeling om een onhandige kladschilder uit te drukken, goed gezien. +2Sita schreef:Ik denk aan een stapel kladjes en een schilder.
Kladschilder ?