Hoekje:"De oase van rust in 2018"
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
goeie morgen iedereen
poetske is hier
en ik vlieg weer van de enen kant van de living naar de andere kant
overal zit ik in de weg
straks verse soep maken voor deze middag
gisteren voormiddag naar de kiné geweest
een pijnlijke bedoening die we moeten laten passeren
met de bedoeling dat het betert
hup moet hier weer weg

poetske is hier
en ik vlieg weer van de enen kant van de living naar de andere kant
overal zit ik in de weg
straks verse soep maken voor deze middag
gisteren voormiddag naar de kiné geweest
een pijnlijke bedoening die we moeten laten passeren
met de bedoeling dat het betert
hup moet hier weer weg

-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Het weer was veel te mooi om binnen te zitten dus hebben we de fietsen nog maar eens buiten gehaald voor een ritje van zo'n 40 km.
't heeft deugd gedaan !
NU in stilte met mijn boek de zetel in terwijl W naar dat andere scherm kijkt naar voetbal.
't heeft deugd gedaan !
NU in stilte met mijn boek de zetel in terwijl W naar dat andere scherm kijkt naar voetbal.
Oud maar niet out !
-
goeie morgen iedereen
vandaag gastjes dag
bay bay

vandaag gastjes dag
bay bay

-
Menu Goeie natte voormiddag
Meme-Rietje, we geven niet op hé
Straks naar de kapper, br... 't zal koude zijn met een pas geschoren kopje
Menu : spaghetti met heel veel groentjes, weinig vlees.: spaghetti met heel veel groentjes, weinig vlees.
Meme-Rietje, we geven niet op hé
Straks naar de kapper, br... 't zal koude zijn met een pas geschoren kopje
Menu : spaghetti met heel veel groentjes, weinig vlees.: spaghetti met heel veel groentjes, weinig vlees.
Oud maar niet out !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Jawel het regent maar het moest er eens van komen!
Gisteren was het wel niet het beloofde zeer goed weer maar het was absoluut niet koud op de markt.
Er was alweer veel volk en er werd goed gekocht!
Ik heb zelfgekweekt witloof en spruitjes gekocht.
Ook 2 zakken karnemelk want die zijn ook zwaar en nu kocht ik eens geen vlees noch vis want ik moet kiezen wat ik allemaal in mijn trolley laad, tot nu toe zijn we beste vrienden dat wil ik zo houden!
Ik heb al 2 reizen geboekt: naar Cantabrië, Spanje begin september en naar het Duitse Oost Friesland.
Ik was al in alle 2 de plaatsen maar Spanje is al van 2001 en al mijn maten gaan mee!
In Ost Friesland bezocht ik al Greetsiel en het maken van de cruiseboten in Papenburg maar dat was zo'n interessant bezoek dat ik er met plezier nog eens naartoe ga. De Meibloem voegt er ook Bremen aan toe en daar was ik nog niet! Het is ook een goedkope reis!
Nu ga ik maar aan mijn spruitjes beginnen zeker!
Gisteren was het wel niet het beloofde zeer goed weer maar het was absoluut niet koud op de markt.
Er was alweer veel volk en er werd goed gekocht!
Ik heb zelfgekweekt witloof en spruitjes gekocht.
Ook 2 zakken karnemelk want die zijn ook zwaar en nu kocht ik eens geen vlees noch vis want ik moet kiezen wat ik allemaal in mijn trolley laad, tot nu toe zijn we beste vrienden dat wil ik zo houden!
Ik heb al 2 reizen geboekt: naar Cantabrië, Spanje begin september en naar het Duitse Oost Friesland.
Ik was al in alle 2 de plaatsen maar Spanje is al van 2001 en al mijn maten gaan mee!
In Ost Friesland bezocht ik al Greetsiel en het maken van de cruiseboten in Papenburg maar dat was zo'n interessant bezoek dat ik er met plezier nog eens naartoe ga. De Meibloem voegt er ook Bremen aan toe en daar was ik nog niet! Het is ook een goedkope reis!
Nu ga ik maar aan mijn spruitjes beginnen zeker!
Ivette
-
Goeieavond
Mijn namiddag gevuld met goede werken
, ziekenbezoek en verjaardagsbezoekje.
Ivette, iets om naar uit te zien, je geboekte reizen.
Je bent er wel vroeg bij maar dat is blijkbaar om een goei plaatske op de bus te hebben hé.
Mijn namiddag gevuld met goede werken
Ivette, iets om naar uit te zien, je geboekte reizen.
Je bent er wel vroeg bij maar dat is blijkbaar om een goei plaatske op de bus te hebben hé.
Oud maar niet out !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Jazeker ik heb vroeg geboekt samen met mijn vrienden naar Cantabrië en ik zit op de 1e rij, joepie!
Zo heerlijk om te fotograferen en de weg te volgen! Dan ben ik er bij een stop ook rap af.
Ook voor Ost-Friesland zit ik op de 1e rij, misschien minder waardevol maar toch gemakkelijk.
Hier weet ik nog niet of een bekende meereist, de inschrijvingen moeten nog beginnen maar daar ben ik gerust in, het is in Duitsland dus met de taal heb ik geen probleem, ik zal me wel rap bij iemand kunnen voegen!
Hopelijk blijf ik gezond en kan het nog meemaken!
Heb je ook die Hollandse journaliste gezien in de Slimste Mens? Niet te geloven dat sommige mensen zich zo belachelijk kunnen maken! De winnaar van gisteren is wel een heel goeie!
Ook gehoord in het radionieuws dat ze panne hadden met de uitschuifbare decors in de musical van 14/18.
Wij betaalden ook 80€ voor een ticket in maart en dat je na 3 onderbrekingen terug naar huis moet is toch verontrustend ! Ze kunnen het ook TE ingewikkeld willen maken!
Ziewel dat Waldek terug is in Thuis, had ik wel gedacht, best want ik miste die goeie acteur!
Zo heerlijk om te fotograferen en de weg te volgen! Dan ben ik er bij een stop ook rap af.
Ook voor Ost-Friesland zit ik op de 1e rij, misschien minder waardevol maar toch gemakkelijk.
Hier weet ik nog niet of een bekende meereist, de inschrijvingen moeten nog beginnen maar daar ben ik gerust in, het is in Duitsland dus met de taal heb ik geen probleem, ik zal me wel rap bij iemand kunnen voegen!
Hopelijk blijf ik gezond en kan het nog meemaken!
Heb je ook die Hollandse journaliste gezien in de Slimste Mens? Niet te geloven dat sommige mensen zich zo belachelijk kunnen maken! De winnaar van gisteren is wel een heel goeie!
Ook gehoord in het radionieuws dat ze panne hadden met de uitschuifbare decors in de musical van 14/18.
Wij betaalden ook 80€ voor een ticket in maart en dat je na 3 onderbrekingen terug naar huis moet is toch verontrustend ! Ze kunnen het ook TE ingewikkeld willen maken!
Ziewel dat Waldek terug is in Thuis, had ik wel gedacht, best want ik miste die goeie acteur!
Ivette
-
goeie morgen iedereen
ik kom eens loeren

ik sta in de start blokken om mijn haartjes te gaan knippen
het zal weer fris zijn aan de oren
beter een muts meedoen zekers
deze namiddag komt hulpje
en doen we samen boodschappen
voor de zware dingen, water, melk, bier%, enz
kleine dingen doe ik dan op mijn eentje
en gaan vragen naar de bank of er al agendaatjes zijn voor 19'
want zo'n druk leven moet opgeschreven worden
of we vergeten het hahaha
Yvette ik ga ook in maart naar 40-45, welke datum
ik kom eens loeren

ik sta in de start blokken om mijn haartjes te gaan knippen
het zal weer fris zijn aan de oren
beter een muts meedoen zekers
deze namiddag komt hulpje
en doen we samen boodschappen
voor de zware dingen, water, melk, bier%, enz
kleine dingen doe ik dan op mijn eentje
en gaan vragen naar de bank of er al agendaatjes zijn voor 19'
want zo'n druk leven moet opgeschreven worden
of we vergeten het hahaha
Yvette ik ga ook in maart naar 40-45, welke datum
-
Goeiemorgen iedereen, ook al zijn het er niet veel meer.
Menu : hondshaai met tomatensaus, gebakken aardappeltjes en eerst verse soep.
'k heb zonet al een emmer soepgroenten diepvriesklaar gemaakt voor deze winter, makkelijk.
Menu : hondshaai met tomatensaus, gebakken aardappeltjes en eerst verse soep.
'k heb zonet al een emmer soepgroenten diepvriesklaar gemaakt voor deze winter, makkelijk.
Oud maar niet out !
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Respect voor jullie volhouders.Rietjes schreef:Meme-Rietje, we geven niet op hé
Kom wel regelmatig bijlezen zodat ik toch nog op de hoogte blijf
Rietjes, spagettiesaus ik heb het liefst met heel veel gehakt erbij, gisteren nog gemaakt en al zeg ik het zelf ze is héééééél lekker
Daar hou ik mij mee bezig als ik niet aan het werk ben, ja heb een vaste stek gevonden maar geen vaste dagen als de zaal gebruikt wordt dan ga ik die nadien kuisen, dit weekend moet ik ook nachtwerk doen dan, ga dan niet slapen want moet dan om 3u 'snachts beginnen om een propere zaal voor de volgende die dan in de voormiddag de zaal weer nodig hebben en dat gebeurd regelmatig
Onze suiker onkel die in juni overleden was, heeft ons allen een ferme nalatenschap achtergelaten, helaas is de staat de grootste bandiet niet alleen dat we meer dan de helft moeten afstaan, maar ook dat we dat bedrag op voorhand moeten betalen vooralleer we ervan kunnen trekken, moet tegen maart 3000€ ophoesten.
Brood dat men deelt, smaakt beter.