CRYPTO new style
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Voor de bedenker is het natuurlijk nooit moeilijk.lotte schreef:Heb het vermoeden dat we hier aan het afglijden zijn,
ff de knop omdraaien, 't kan toch zo moeilijk niet zijn![]()
Tip; Iets wat zelfs de meest geëvolueerde aap niet kan bij gebrek aan de vereiste organen. I
Tip 2: In twee woorden is "de oplossing" niet-eetbaar, in één woord wel.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Solo was ooit een beroemd merk van "ersatz" boter maar dat stelde qua akoestiek niets voor. Verder zoeken in die richting dus.lotte schreef:Nog een poging om tot een oplossing te komen
KLANKBORDEN - BORDEN ?
panelen waarop de luidsprekers worden gemonteerd
borden die de "oplossing" brengen om de gerechten op te dienen.
-
Sita
VOL KOREN of VOLKOREN ?socrates schreef:Bij het concert was de acoustische ruimte gevuld met een fenomeen waarmee men desnoods zijn honger zou kunnen stillen.
( Een of twee woorden naar keuze)
Een concert kan gegeven worden door koren in een akoestische ruimte.
En met "een volkoren" (brood) kan men zijn maag vullen.
-
Dat is precies wat ik in omfloerste termen wilde uitdrukken. +2Sita schreef:VOL KOREN of VOLKOREN ?socrates schreef:Bij het concert was de acoustische ruimte gevuld met een fenomeen waarmee men desnoods zijn honger zou kunnen stillen.
Mogen we misschien weten hoe je redenering verliep om tot deze conclusie te komen ?
-
Sita
Mijn redenering staat onder mijn gok, beste socrates.socrates schreef:Dat is precies wat ik in omfloerste termen wilde uitdrukken. +2Sita schreef:VOL KOREN of VOLKOREN ?socrates schreef:Bij het concert was de acoustische ruimte gevuld met een fenomeen waarmee men desnoods zijn honger zou kunnen stillen.
Mogen we misschien weten hoe je redenering verliep om tot deze conclusie te komen ?
Opeens het licht zien zeker
-
OK, goeie methode, licht zien en toch nog op energie besparenSita schreef:Mijn redenering staat onder mijn gok, beste socrates.socrates schreef:Dat is precies wat ik in omfloerste termen wilde uitdrukken. +2Sita schreef:VOL KOREN of VOLKOREN ?socrates schreef:Bij het concert was de acoustische ruimte gevuld met een fenomeen waarmee men desnoods zijn honger zou kunnen stillen.
Opeens het licht zien zeker