Hopeloos hoor beste Wil!
Ikzelf kom hier nog gewoon om mij te amuseren, want ebenhaezer weet echt wel de kroon te spannen.
Het is steeds weer lachen geblazen, nee, niet met haar persoon, maar met haar schrijfsels waarvan zij duidelijk zelf de inhoud of de bedoelingen niet begrijpt. Ik zou haar zelfs missen als zij hier zou wegblijven, ik meen het echt.
Ze gelooft gewoon, zomaar, zonder één been om op te staan. Soit, zo zijn er nog, gelukkig voor haar.
Ze maakt zichzelf steeds weer zo belachelijk als het maar kan, en het kan blijkbaar nog altijd erger en erger.
Nooit gedacht dat iemand zelfs geen been nodig heeft om op te staan.
Ze snapt maar niet dat de bijbel vol lollekes staat.
Ik heb in het verleden al meermaals geprobeerd haar tegen zichzelf en tegen anderen te beschermen.
Hopeloos, geen doen aan.
Wacht maar, straks komt ze weer met enkele epistels uit de bijbel voor de dag.
Eerst nog eventjes een en ander uitzoeken.
Want zelf nadenken is er niet bij. In de verste verte niet.
Soit dan maar weer, dat moet zij weten natuurlijk.
Maar ik vind het spijtig voor haar.
Ikzelf kom hier nog gewoon om mij te amuseren, want ebenhaezer weet echt wel de kroon te spannen.
Het is steeds weer lachen geblazen, nee, niet met haar persoon, maar met haar schrijfsels waarvan zij duidelijk zelf de inhoud of de bedoelingen niet begrijpt. Ik zou haar zelfs missen als zij hier zou wegblijven, ik meen het echt.
Ze gelooft gewoon, zomaar, zonder één been om op te staan. Soit, zo zijn er nog, gelukkig voor haar.
Ze maakt zichzelf steeds weer zo belachelijk als het maar kan, en het kan blijkbaar nog altijd erger en erger.
Nooit gedacht dat iemand zelfs geen been nodig heeft om op te staan.
Ze snapt maar niet dat de bijbel vol lollekes staat.
Ik heb in het verleden al meermaals geprobeerd haar tegen zichzelf en tegen anderen te beschermen.
Hopeloos, geen doen aan.
Wacht maar, straks komt ze weer met enkele epistels uit de bijbel voor de dag.
Eerst nog eventjes een en ander uitzoeken.
Want zelf nadenken is er niet bij. In de verste verte niet.
Soit dan maar weer, dat moet zij weten natuurlijk.
Maar ik vind het spijtig voor haar.