Goede morgen seizoentjes,
mogen maandag nog eens naar brugge naar de buro want ventje is daar iets vergeten. hij is dan wel in congè en stelde voor bij ons moeder lans te gaan. dus als die straks belt, dat zeggen.
Moet dan maandagavond naar de dokter. ik verga van de rugpijn. de combi-pijnstillers helpen niet( meer)
maandagnamiddag naar de pijnkliniek bellen voor de nek, donderdag zit ik dan terug in het ziekenhuis voor de scan van mijn hoofd ivm de neus. en vlak daarna naar nko. heb gisteren dan van armoede een warmtepleister van 't kruidvat op een t-shirt gekleefd want deze mogen niet op bloot vel. 't zijn een soort kooltjes die ik voel als ik t-shirt op de juiste plek hou. van ventje moest ik dan een paar uur gaan liggen.
vandaag komt de diepvries en nog s naar de brievenbus want ik heb een kaartje vergeten voor kennissen. en moet nog eentje in een enveloppe steken om af te geven maandag want zat kaartje in de bus van een collega. "vriend" van schoonmoeder had een e-mail kaart gestuurd- vermoed dat schoonmoeder de feestdagen in het buitenland zal doorbrengen. zij doet maar.

Oma C: jou kaartje zat intact in de bus en hangt al aan het lint.
MJ: nu je over beginnersfouten begint, elaboreer dat eens? gebruik ik te veel of te weinig ponsjes? of ben ik in "overdrive" met de accesoires? ik ben er nog maar +/- 6 maand mee bezig. Wat jammer van die reva- toestand. en als het ziekenhuis in fout is, kan je die dan niet aanklagen? ventje heeft een rechtsbijstandsverzekering en ik geloof dat hij een advocaat kan oproepen, precies om zo'n dingen. Of zit ik nu helemaal op een dwaalspoor en is het alleen voor de auto? enfin, swat. ik ga er mijn hoofd niet over breken.
zat vandaag vriendschapsverzoek van de kapster in de FB! keek naar de profiel foto en zeg tegen Gimly: die persoon ken ik precies... Gimly gaf als antwoord dat zijn teljoor leeg was. is nu nog misnoegd over iets.
pfft: dienaar zijn is toch een zwaar beroep. Gisteren staakten de vuilnismannen en die van de blauwe zakken gelukkig niet. ik had op aanraden van M, het gordijn een stukje opengedaan zodat hij kon "zien" van waar het lawaai kwam en van wie omdat het nog donker was. Post is ook gekomen met mijn nieuwe sjakos, al heb ik er ene in reserve. mijn nieuwe portemonee moet nog toekomen. is deze keer een paarse, kwestie van die te vinden in alles wat in de sjakos zit. ventje noemt dat mijne toolbox. ( blarenpleisters, medicijnen, zaklamp, namaak zwitsersmesje, manicuresetje, eau de cologne en handgel.)
Morgen zou het droog blijven maar koud. zal ik mss toch naar het vistijn kunnen gaan.
ventje had gezegd dat mijn afwas wel in orde ging komen als hij mij naar bed stuurde. precies voor zo'n toestanden wil ik een afwasmachien. ze staat nog steeds in de gootsteen te weken, en een paar borden + een pan wachtten op hun beurt. Gisteren laat naar bed gegaan, ben beginnen lezen en moest mezelf dwingen om te stoppen want nu wordt het wel hèèl spannend. ondertussen zit Gimly hier te zeuren. Opgelost: hij wilde op de koer. zijn poepe gaan koud maken.
Nu nog een koffie en dan de boerderij.
Fijne dag