Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

corry

19 dec 2018, 17:14

Goede avond

Erikaatje, nu en dan moet een mens eens uit de bocht gaan, oogt jonger, je eigenkleur daar zullen  al zilver draden tussen zitten.

Van hieruit ook de beste wensen voor 2019 , blijf met zen allen gezond.

Afbeelding

Tot morgen dan zijn we er weer en hoop jullie hier ook te treffen.

Corry 
ik tel alleen de zonnige dagen.

piepje

19 dec 2018, 17:33

Afbeelding
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

veve

19 dec 2018, 19:19

Afbeelding
Ja zie dat er al oaserkes hun wensen hier geplaatst hebben...dus ik dacht ga mijn wensen ook maar hier zetten!
Erika ik vind het geslaagd die blonde kleur je oogt jonger!
Corry heel erg mooi kaartje met wensen!
Mijn ventje is naar de zee, we waren uitgenodigd voor een familiediner bij één van mijn zussen maar ik heb migraine en ben dan erg misselijk, dus ben ik thuisgebleven en lig uitgeteld in de zetel...is al wat beter zodat ik mij wat kan bezighouden op mijn IPad.
Ga vroeg in mijn bed kruipen, want morgen is een drukke dag.
Nog een fijn avond en tot later, daaag...
One life...live it !

Erika1

19 dec 2018, 22:10

Man man zeg heb ik weer moeten zoeken hoe het moest  :lol: maar hier is ze dan de beste wensen voor de feestdagen

Afbeelding
Kerst, een gevoel van warmte, ook al ishet zo koud.
Kerst, een gevoel van vrede, geen redenen om bang te zijn.
Kerst, een gevoel van liefde, met alle geliefden om je heen.
Kerst, een gevoel van vrijheid, eventjes geen pijn.

De tijd om samen te zijn.
De tijd om te vertellen dat je van iemand houdt.
De tijd om even niet na te hoeven denken.
Een tijd die meer waard is dan goud.

Kerst is de tijd van geven, en niet nemen.
Kerst is de tijd van de liefde, samen zijn met het hele gezin.
Kerst is de tijd van terug denken aan alle goede jaren in het verleden.
De gevoelens komen naar buiten, ook al zaten die helemaal binnen in.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

meme-rietje

20 dec 2018, 09:18

goeie morgen iedereen
straks met de haartjes
weer proper voor de feesten die komen
deze namiddag een vervang hulpje
voor twee uur, mijn normale heb ik vier uur
de helft van het werk zal niet gedaan zijn
die veranderingen daar hou ik niet van
heel den tijd zeggen 
dit moet hier dit moet daar
dit moet zus en dit moet zo, bach
Erika inderdaad je ziet er jonger uit

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

omadina

20 dec 2018, 09:36

Goede morgen,

Dank aan de vele maatjes om de mooie kaartjes en vooral om de gemeende kerstwensen !
Ik wens jullie ook allemaal een heel gezellig kerstfeest, hoe jullie dat ook vieren, thuis of met familie of met vrienden.

Straks om 11  uur hebben we een kerst-nieuwjaars-drink in het lokaal van de club, met ons groepje, zo een 30-tal mensen waar we wekelijks mee dubbelen.
Jammer, ons uurtje bewegen van 10u30 valt weg, maar eens gezellig samen met een hapje en een drankje daar zeg ik toch geen "nee" tegen.
Vanaf zaterdag is het tornooi, maar daar heb ik niet voor ingeschreven, ik speel liever voor mijn plezier. Ik kan altijd wel gaan supporteren voor mensen die ik ken.

Maatjes, zaterdag , van 's morgens weg, eerst met de bus naar Oostende en dan met de tram naar Kn-Heist, ja 2 uur onderweg, maar met de auto , met een beetje file kan je er ook zo lang op rijden, dat heb ik al ondervonden.

Hou julie allemaal goed, nu nog eens tot aan de bakker, toch maar mijn paraplu meenemen...

Een gezellige dag, met deze foto uit mijn herinneringenmap, mijn jongste dochter Ilse, de mama van Danté, 17 en Mauro 12, met haar grote zussen hadden ze een grote sneeuwman gemaakt in de tuin, ze moet dan rond de 3 à 4 jaar geweest zijn... nu is ze 39 jaar....
Afbeelding
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

omadina

20 dec 2018, 09:44

Hallo,  was ik vergeten...

Erika, ja het is wel geslaagd denk ik, heb ook al verschillende kleurtjes uit-geprobeerd, nu hou ik het meer op mijn naturel kleur, een beetje donkerder blond. Geniet er maar van ! en... hoe is het met Indike ?

Groetjes,
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Rietjes

20 dec 2018, 09:48

Goeie natte morgen

'k durf haast niet naar buiten kijken momenteel zo donker dat het ziet, moet dat er straks allemaal uitvallen ????

Erika, 't staat je goed dat blond, het oogt veel jonger.

De kaartjes en wensen komen binnen, één voor één pareltjes waar heel wat werk ingestoken is.

Gisterenavond zijn we naar een info-avond geweest van een reisbureau en JA de eerste reis voor volgende zomer is geboekt.
Oud maar niet out !

Ivette

20 dec 2018, 12:02

Erika, wel een grote verandering, je ziet er inderdaad jong en goed uit, hopelijk word je wel geen "dom blondje" maar daarvoor ben je te slim denk ik! Is Indike al beter? Die schrijft hier wel niet maar is toch onze maat!

Omadina ook de oude foto's aan het bekijken, deze is ook wel één van lang geleden die je blijkbaar nog koestert.
Natuurlijk is een drink met de maten ook leuk!

Rietjes ik ben natuurlijk benieuwd met welk reisbureau en waar jullie naartoe gaan?

Ik heb een nieuwtje: Helene Fischer en Florian Silbereisen zijn al een tijdje uiteen na  een relatie van10 jaar.
Ze gaan natuurlijk nog zakelijk samenwerken, dom zijn ze niet hé!
Helen is al een tijdje samen met één van haar dansers: Thomas Seitel, Florian wenst hen alle geluk  en ze hopen op discretie!!!??? van de media!

Ik ga eten want ik moet nog strijken voor Christa, ja zo'n vaste klante moet je verwennen hé!

Vanavond wordt de slimste mens spannend in een finale tussen drie heel rappe veel wetende gasten!
Ivette

meme-rietje

20 dec 2018, 17:31

kom slaap wel zeggen
met ne mooien boom

Afbeelding

corry

20 dec 2018, 17:50

Awel amaai wat een kanjer van een boom 👍

Haartjes zijn geknipt, heel kort, thuis vonden ze het niet goed, ikke wel. 🤓

tot morgen

meme-rietje

21 dec 2018, 06:41

goeie morgen allemaal
jaja we zijn weeral op
en het regent dat het giet
al heel den nacht

Afbeelding

Erika1

21 dec 2018, 08:44

Goeiemorgen

Ja hier is het ook aan het regenen en vannacht heeft het ook gegoten zo hard zelfs dat ik ervan wakker geworden ben  :roll:
Dat ze ons dan maar op rantsoen zetten met water om het tekort bij te vullen, want als de regenkranen open moeten blijven tot het bijgevuld is dan gaan we nog heel lang natte voeten hebben  :lol:

Vandaag om 10u30 een echo voor Indy'ke hoop dat ik niet moet beginnen spuiten voor zijn diabetis dat is niet haalbaar voor mij, niet in de praktijk en ook niet financieel  :( zit er al een paar dagen aan te denken wat dan?
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Rietjes

21 dec 2018, 08:47

Goeie regenmorgen Afbeelding

Ja, we hebben erom gevraagd hé, 't was allemaal veel te droog.

't zal een binnendagje worden met enkele boodschappen en vanavond een reisdiareportage over Antartica !

Ik duim voor Indyke ! 
Oud maar niet out !

corry

21 dec 2018, 09:06

Afbeelding
Goede natte morgen

Zit hier aan mijn vaste pc, kan er  veel meer mee dan Staf zijn oude laptop, vraag er ook eentje volgend jaar voor mijn 80ste verjaardag. 

Erikaatje, een weg zonder einde wat inspuitingen betreft, ook voeding moet aangepast worden, duim voor jullie allebei dat de behandeling geen diabetisch wordt.

Oude foto's ze hebben toch iets, ons dochter duikt regelmatig in de albums van toen, herinneringen samen met haar broer, fijne kinderen waren het, hadden een goede band.

Denk dat mijn haartjes nog korter zijn dan die van Erikaatje, Staf heeft een beetje gelijk, te kort, kan groeien.

Nog een natte vrijdag, moet niet meer winkelen, alles in huis, we zijn met zen twee op Kerstdag, vlees zit in de vriezer, het bijhorende in de koelkast, we gaan wild eten. 

Tot later het is hier met veel regenwater.

Corry