Kunnen NVA & Sp.a toch door één deur?
-
dejules
Die vrouw heeft al een inkomen als parlementslid. Zij heeft geen financieel voordeel indien zij schepene wordt.miel schreef:Als dat OCMW mandaat 6 jaar zou geweest zijn ipv 3 jaar, zou ze dan ook geweigerd hebben? Zou ze dan de achterban ook opgeroepen hebben om het akkoord weg te stemmen?
-
dejules
350 leden opgedaagd op de Sp.a vergadering over het bestuursakkoord, hoogste opkomst ooit. Als daar maar niet gevochten gaat worden.
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Tja , een 'implosie' binnen de Sp.a rangen , dat is nèt wat ze nog supplementair nodig hebben met hun volle 9% aan steun van de kiezer volgens de laatste peilingen !!?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
Ice
paullamb schreef:Oeps ICE, heeft Turan een postje bij het OCMW? Het is haar aangeboden, maar ze weigert. Ze heeft wel een advocaten kantoor.
Wat bedoelt ze daarmee?Volgens haar hebben de onderhandelaars van haar partij “wat betreft diversiteit niets binnengehaald. Er wordt geen opening gecreëerd, geen toekomstperspectief"
Dat er nog meer turken óns bestuur moeten gaan bepalen?
Misschien als voorbereiding voor het wereldwijde kaliefaat in 2023 waarover turkse gek erdorat het heeft?
http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... uote]Turan werd genoemd als schepen van BCSD (de nieuwe naam van het OCMW, DBA.), een mandaat dat na drie jaar naar Open Vld gaat. “IK heb die vraag inderdaad gekregen, maar ik heb geweigerd.
Het is onaanvaardbaar dat sp.a, die sociaal beleid zo belangrijk vindt, dat beleid voor de sociaal meest kwetsbare mensen van de samenleving na drie jaar doorgeeft aan Open Vld.”[/quote]Inderdaad, Paullamb, als beroepsleugenaar en parlementslid heeft ze haar schaapjes reeds op het droge, ze verdedigt enkel de greep van haar migrantenpartij sp.a op het mandaat voor sociaal beleid.
OCMW is een te beladen term geworden blijkbaar...och, dan veranderen we toch gewoon van naam, hé?
En sp.a vindt sociaal beleid zo belangrijk?
Daar hebben de sociaal kwetsbare autochtonen anders de afgelopen jaren toen we gepluimd werden als een kieken, niks van gemerkt....wíj niet, maar de migranten achterban van sp.a natuurlijk wel door de overheveling van onze 'inleveringen' met allerlei voorkeuren naar die migranten, "kroostrijke, kansarme gezinnen."
Dit is toch overduidelijk een pleidooi voor migranten (en onze discriminatie) want er is maar één groep sociaal meest kwetsbare mensen van de samenleving voor sp.a en dat zijn niet de verarmde, vergrijzende autochtonen.
Waarom zou het onaanvaardbaar zijn dat sociaal beleid (?!) door open vld gevoerd zou worden?
Of enig andere partij?
Vindt dan alleen sp.a sociaal beleid belangrijk of is het omdat dan hun achterban, migranten (en vluchtelingen) geen voorrang/voorkeuren meer zouden krijgen?
(Nva kan ervan meespreken met hun 'sociaal' wanbeleid en onze discriminatie inzake sociaal huren op federaal vlak!)
Wat gaat bdw doen als sp.a weigert?
-
miel - Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
In mijn tussenkomst heb ik nergens over geld geschreven. Typisch Juul om te lezen wat er niet staat. Als de onderhandelaars overeen komen om het mandaat in twee halve termijnen in te vullen, dan is het te nemen of te laten. Oproepen om het ontwerpakkoord te verwerpen geeft aan dat men iemand anders niet vertrouwd of dat er een geheime agenda achter zit om gedurende de volle zes jaar het ambt te willen uit voeren.
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.
-
denlowie - Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Ja die hoofddoeken hé.
Als dit belangrijk is voor een Vlaamse partij moet men beginnen nadenken.
De SPA dit is geen Vlaamse zelfs geen Belgische partij niet meer, maar een partij waar de vreemdelingen zich thuis voelen, de Belgen zij er al lang eruit, het is zoals de Gentse Turk vandaag in de krant zegt, " De SPA word geleid door lozers" en hij is schepen in Gent en trekt zich 100% terug uit de partij.
Mijn ouders waren donker rood, ma werkte in de partij en ook pa werkte in de partij, ik zelf heb gans mijn jeugd door gebracht bij de RODE VALKEN.
Maar gelukkig heb ik al jaren het licht gezien en heb die lozers vaarwel gezegd.
Waar ik woon hadden ze ooit 5 zetels , nu NUL dus..... ze hebben geen 250 stemmen meer en dit op 21.000 inwoners !
Als dit belangrijk is voor een Vlaamse partij moet men beginnen nadenken.
De SPA dit is geen Vlaamse zelfs geen Belgische partij niet meer, maar een partij waar de vreemdelingen zich thuis voelen, de Belgen zij er al lang eruit, het is zoals de Gentse Turk vandaag in de krant zegt, " De SPA word geleid door lozers" en hij is schepen in Gent en trekt zich 100% terug uit de partij.
Mijn ouders waren donker rood, ma werkte in de partij en ook pa werkte in de partij, ik zelf heb gans mijn jeugd door gebracht bij de RODE VALKEN.
Maar gelukkig heb ik al jaren het licht gezien en heb die lozers vaarwel gezegd.
Waar ik woon hadden ze ooit 5 zetels , nu NUL dus..... ze hebben geen 250 stemmen meer en dit op 21.000 inwoners !
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)
-
fregat - Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Ze zullen met open armen ontvangen worden bij Groen.....voorn schreef:Het akkoord is goedgekeurd.
Toch was voor sommige allochtonen het hoofddoeken verbod belangrijker dan het onderwijs de sociale woningen en hetrOCMW; Best terug thuisland sturen.
Doe wel en zie niet om !
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Hetzelfde in Mechelen. Daar is het Calvo die de lakens uitdeelt.petrol schreef:Spijtig dat de Groenen in Antwerpen roet in het eten gegooid hebben van BDW.
De groenen concentreren zich nog alleen op migranten kiesvee om hun macht uit te breiden en de migranten poort wagenwijd open te zetten.
Het pamperen van allochtonen is voor de Groenen prioriteit nummer één geworden om alzo hun stem binnen te rijven.
Een gevaarlijke situatie voor de toekomst van België.
Met de Groenen in een regering op naar een economisch kerkhof.
De zon is gratis voor iedereen
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Spa heeft al 30 jaar het spel verkeerd gespeeld. Eerst een groot deel autochtonen verloren door hun bepamperen. En nu nog verlies van allochtonen omdat die hun haring niet braadt zoals zij willen. Juist zoals op de werkvloer waar ge er ook niet gemengd vrouw man met kunt werken.
-
dejules
De Sp.a is niet in zee gegaan met De Wever. 3 personen hebben dat akkoord gesloten. Eéntje zit zonder een degelijk inkomen en moet binnenkort voor het gerecht verschijnen en de andere had haar job opgezegd en heeft pas onlangs een lidkaart genomen. De derde persoon wil niet zetelen omdat haar job als parlementslid bij het Vlaams Parlement meer opbrengt.TeddyR schreef: dat de spa in zee gaat met de nva zal ze zuur opbreken
-
dejules
Neem nu alleen de stad Antwerpen. Hoeveel mensen hebben hun statutaire benoeming bij de Stad te danken, velen in onzinnige jobs gezien het enorme aantal? Dat zijn er vele tienduizenden!!!!! Waarom hebben die zich afgekeerd van de partij die hen bepamperd heeft? Die hen een verzekerde goede levensstandaard gaf tot de dood? Waarom heeft dit "soort" mensen de partij die hen alles gaf laten vallen? Is dat ondankbaarheid? Ik geloof ook niet dat Antwerpen racistisch is. Die havenstad komt al vele eeuwen in contact met heel de wereld, toch? Wat is dan de echte reden?voorn schreef: Eerst een groot deel autochtonen verloren door hun bepamperen.
Laatst gewijzigd door dejules op 24 dec 2018, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
Elke traditionele partij is de laatste 15-20 jaar de grootste geweest. Verhofstadt, Leterme, Stevaert, De Winter, ...TeddyR schreef:Goed gespeeld van dewever...in mei komt de afrekening met de spa wel...
dan zullen de sossen weer de oorzaak zijn van alle malheuren die in a'pen gebeurd zijn de volgende maanden...
bdw = meesterstrateeg maar zeker geen grote verzoener ,vergeet het.
dat de spa in zee gaat met de nva zal ze zuur opbreken
ALLEMAAL zijn ze verschrompeld.
Waarom zou de N-VA aan deze wetmatigheid ontsnappen.
Mijn stelling is : elke traditionele partij zal samen met het einde van ons Rijnlandmodel imploderen.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
OMDAT ZE HET IN HUN STRAAT EN SOCIAAL GEBOUW ZAKEN VERANDEREN IN EEN RICHTING DIE ZE NIET WILDEN;
Wij woonden met 100%autochtonen in de sociale appartementen. Nu nog amper 20% En de sukkelaars kunnen op de wachtlijst. Diversiteit heet dat.
Wij woonden met 100%autochtonen in de sociale appartementen. Nu nog amper 20% En de sukkelaars kunnen op de wachtlijst. Diversiteit heet dat.