Goede morgen,
Voor jullie allemaal een heel goede morgen en een fijne zondag. Vandaag zijn alle winkels open, ook de warenhuizen, maar ik heb echt geen zin vandaag boodschappen te doen. Ik heb nog genoeg in de koelkast en morgen zijn de winkels vroeg open.
Gisteren heb ik mijn dag in Kn.Heist doorgebracht, bij mijn oudste dochter, Sylvia en bij Lennert. Ik moet geen psycholoog zijn om karaktertrekken van mezelf in haar terug te vinden... Ik ben ook eens tot bij mijn oudste kleindochter geweest, juist goede dag gaan zeggen want die had het druk op haar werk, bij Telenet .
Het is een gezellige dag geworden, en het is altijd goed eens wat tijd samen door te brengen. Nu is het tot 3 januari, dan komen ze bij mij, en ook haar twee zussen met hun gezin.
Ik ga vlug alles bij lezen, Yvette je mooie kaartje en je lieve wensen heb ik al gelezen, dank je wel en ik wens jullie allemaal veel liefde en vriendschap voor het volgende jaar, en een goede gezondheid !
Maatjes, hou jullie goed allemaal, tot morgen, de dag voor Kerstmis, fijne feesten, hier zal het kalmpjes aan zijn, misschien toch wel iets lekker koken !
omadina
Een bloemetje, voor jullie !