Goedemorgen
De dag van vandaag is een dag zoals er vele waren, misschien straks een glaasje drinken met een hapje erbij, wij hebben Kerst al gevierd.
Morgen maak ik meer werk van mijn eten, vandaag haantje met verse boontjes en gekookte patatjes, zelfs geen soep erbij.
Veveke ik herkende die foto aan de achtergrond, toch fijn dat omadina ze bewaarde, heb al vele plezier gedaan met eigen werkjes, zolang het in overleg gaat geen enkel probleem, er moet zelfs mijn naam niet onderstaan. Denk uitzondering op de regel te zijn . Jullie zijn een prachtig koppel, twee warme mensen, die mekaar graag zien.
Rietepetietjes , die prentjes die je plaatst laten voelen wat voor iemand je bent, al haal je ze op het net , petje af voor wie deze altijd maakt.
Telefoon van vriendin uit Schilde, man zou opgenomen worden in een verzorgingshuis, vriendin is 91 jaar en kan het niet voorstellen om samen met haar man de rest van haar dagen door te brengen, al is ze ook hulpbehoevend. Samen oud worden, niet altijd makkelijk, kruis mijn vingers.
Geniet van wat het ook mag zijn, zou een vlieg willen zijn en Olen aandoen.... niet om te storen maar wel om even te weten.
Stop ermee de krop in mijn keel is er weer.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.