Goede morgen seizoentjes op deze laatste dag van het oude jaar,
wij zijn ditjes en datjes gaan halen gisteren en hebben 5% korting gekregen op onze artikelen.
vandaag leesvoer gaan halen en toch nog eens gaan rondkijken voor andere ditjes en datjes.
vanavond kaasschotel. met echte bubbels.
Toen ik gisterenavond mijn trui wilde uittrekken bleek dat niet te lukken. ik kreeg mijn armen niet hoog genoeg. Ventje is er dan bij gekomen, maar ik heb het t-shirt aangehouden, ik wilde weer geen martelpartij. nek en schouders ingespoten met de spray en heb dan later wat flexium aan mijn rug gaan smeren. nadien in slaap gevallen en buiten 1 of 2 keer naar de badkamer heb ik rustig geslapen.
Vanmorgen opkuis gedaan van Gimly. het was hem weer niet gelukt tijdig op de bak te geraken.
dat is dus nog een extra dag vasten. trouwens als hij echt honger zou hebben, zou zijn korrelpot een gat hebben en tot nu toe is dat niet het geval geweest.
Drama in SVU: de biologische vader van de kleine dat de rechercheur wil adopteren, blijkt de ringleider te zijn van een handel in vrouwen smokkel! Tast nu mijn zakken af! haar ex-baas was undercover en is nu de leider! Tast nog eens mijn zakken af! ( gevonden 1, 5 euro)
Dikke sjaal was wel niet nodig gisteren maar is dus getest en goedgekeurd door nek. maar nu wegen mijn armen als lood. ik ga toch geen briefje moeten laten maken om mij alle dagen te laten aankleden?

Buren zitten ergens in een indoorski-resort. andere buren weg en weer zien rijden met dozen en bakken.
overburen ook niet gezien gisteren, ik geloof dat wij als enige thuis waren gisteren overdag.
Bon, ga een tweede kopje troost zetten, dan de flessen en blikjes in de frigo, de kaas uithalen en opschrijven op zo'n prikkertje welke het is, dan de boerderij doen ( hopelijk zijn we 9 de geworden)
dan hier de lege flessen en blikjes weg doen, die kleine afwas van gisteren doen en wachten tot ventje op is. daarna boodschappen, de laatste dit jaar.
Ik wens iedereen zonder uitzondering een fijne oudejaarsavond!