In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Wij zijn 'uitgefeest' , in zoverre dat het kan.
De kinders zijn naar huis en al goed toegekomen. Morgen komt schoonzoon ons halen, denkelijk zijn we tegen de middag thuis..... en dan zal er nog veel post moeten doorgenomen worden ! De kaartjes mogen in ieder geval nog een hele tijd blijven staan !
De kerstboom hebben we juist afgebroken, wie weet wanneer geraken we nog eens aan de kust. Dat is zo wanneer je afhangt van anderen.......
Hopelijk betert het in dit jaar !
Nu nog wat kleine dingen inpakken die ook mee moeten .....
Iedereen een heel vredige eerste nieuwjaarsdag gewenst, en tot ..... de volgende.
De kinders zijn naar huis en al goed toegekomen. Morgen komt schoonzoon ons halen, denkelijk zijn we tegen de middag thuis..... en dan zal er nog veel post moeten doorgenomen worden ! De kaartjes mogen in ieder geval nog een hele tijd blijven staan !
De kerstboom hebben we juist afgebroken, wie weet wanneer geraken we nog eens aan de kust. Dat is zo wanneer je afhangt van anderen.......
Hopelijk betert het in dit jaar !
Nu nog wat kleine dingen inpakken die ook mee moeten .....
Iedereen een heel vredige eerste nieuwjaarsdag gewenst, en tot ..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

De eerste dag van het nieuwe jaar is voorbij
een rustige dag was het hier, en regenachtig
Ik wens iedereen een fijne avond en een goede nacht..
na al het gefeest zal dat deugd doen..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Bobijntje - Lid geworden op: 30 okt 2015, 19:48
@ alle seizoentjes

Dat 2019 een jaar vol vrede, vreugde en gemeende
vriendschap mag worden maar vooral een jaar vol
goede gezondheid voor iedereen!!
Feestdagen zijn hier heel fijn en rustig verlopen en vanaf morgen
proberen we weer om "normaal" te doen.
Ik hou echt niet van die opgelegde "gezelligheid" maar ja, wie
ben ik......
Fijne avond nog voor iedereen!!
Dat 2019 een jaar vol vrede, vreugde en gemeende
vriendschap mag worden maar vooral een jaar vol
goede gezondheid voor iedereen!!
Feestdagen zijn hier heel fijn en rustig verlopen en vanaf morgen
proberen we weer om "normaal" te doen.
Ik hou echt niet van die opgelegde "gezelligheid" maar ja, wie
ben ik......
Fijne avond nog voor iedereen!!
Geniet nu... niet morgen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oef, dag 1 is bijna voorbij, we rijden met z'n allen de "gewone " dagen weer tegenmoet.
Matice heeft in al zijn charme nog een geschenkje gescoord van de ouders van onze buren
Kwam eigenlijk enkel nog voorbij om jullie allemaal nog een fijne avond te wensen en voor straks een zachte slaapwel. Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie er eentje nodig heeft.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar en een heel goede gezondheid.
Vanaf morgen terug alles normaal, je zou niet meer weten welke dag het is.
De feestdagen zijn hier goed verlopen.Op oudejaar gevierd met dochter en buren , en het was gezellig.Buren hadden voor drank en hapjes gezorgd, en ik voor hoofdgerecht een vispannetje, nagerecht een ijstronk, en daarna koffie met pralines.
We hebben vuurwerk gehoord even voor middernacht, maar heeft niet lang geduurd.Spaanse woef had het eerst gehoord(die hoort alles eerst
).
Vandaag bij ouders en schoonouders geweest.Ja, het waren drukke dagen .
Ben eigenlijk blij dat het achter de rug is.Niets beter dan het gewone.
HVT: als wij gourmet doen, doen we het buiten in de zomer.Ooit eens binnenhuis gedaan, was ook goed voor 1 keer.
Dames, tot morgen allemaal.
Voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar en een heel goede gezondheid.
Vanaf morgen terug alles normaal, je zou niet meer weten welke dag het is.
De feestdagen zijn hier goed verlopen.Op oudejaar gevierd met dochter en buren , en het was gezellig.Buren hadden voor drank en hapjes gezorgd, en ik voor hoofdgerecht een vispannetje, nagerecht een ijstronk, en daarna koffie met pralines.
We hebben vuurwerk gehoord even voor middernacht, maar heeft niet lang geduurd.Spaanse woef had het eerst gehoord(die hoort alles eerst
Vandaag bij ouders en schoonouders geweest.Ja, het waren drukke dagen .
Ben eigenlijk blij dat het achter de rug is.Niets beter dan het gewone.
HVT: als wij gourmet doen, doen we het buiten in de zomer.Ooit eens binnenhuis gedaan, was ook goed voor 1 keer.
-
Goede morgen aan alle maatjes,
Hopelijk brengt 2019 wat 2018 vergeten is...
"een goede gezondheid en minder zorgen"...
Voor allen een fijne woensdag
De week zal gauwuit zijn...we zijn al half...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Dag 1 van het nieuwe jaar is gedaan, ik heb mijn gestoorde slaap van oudejaarsnacht gaan bijslapen. Het was toch tegen middernacht deze nacht dat ik zin had om te gaan slapen: ik lag wel al in mijn bed, maar heb "gwenny's knoppenkist" helemaal uitgelezen. en dan nog een paar blz in 'gone' en dan licht uit.
Heb his Lordship al eten gegeven: zakje 1.
vandaag moeten we niet buiten, we hebben alles. op het menu staat: parelhoenfilet met rijst en currysaus.
de pakjes die ik uit de vriezer gehaald had, waren dubbele. ze zijn nu allemaal opgebakken, dus nu in hapklare brokken snijden, rijst koken en currysaus bijvoegen. ( Gimly lust ook parelhoen
)
heb nog afbakbrood en beleg genoeg, als ventje die nog tot zondagavond thuis is, iets anders wil van broodbeleg dan moet hij dat gaan halen, vandaag is de beenhouwer nog open.
Morgen frietjesdag. vrijdag boodschappen gaan doen in teken van een hele week werken.
Pas vrijdag al het kerstgerief wegdoen. gisteren ventje niet getondeusd, dat is voor vandaag als en wanneer hij naar beneden komt. Dus gisteren ook geen verwendagje thuis gedaan. ( zoals ik al zei: bijgeslapen.)
Straks digi programeren. e-mailke sturen naar de voorhaven voor mijn bestek. een paar wassen draaien: kleur & wit. en donderdag na de dokter de witten hemden zelf strijken: die kan ventje dan meedoen naar het werk.
Heb Gimly gisteren een regenboogmuis gegeven, maar daar kijkt hij niet zo naar als een snuffelzakje.
vandaag nog een poging wagen om een verjaardagskaartje te maken: het ontwerp in mijn kop wil maar niet lukken.
Nu nog een koffie, en dan pillen.
Fijne dag allen!
Dag 1 van het nieuwe jaar is gedaan, ik heb mijn gestoorde slaap van oudejaarsnacht gaan bijslapen. Het was toch tegen middernacht deze nacht dat ik zin had om te gaan slapen: ik lag wel al in mijn bed, maar heb "gwenny's knoppenkist" helemaal uitgelezen. en dan nog een paar blz in 'gone' en dan licht uit.
Heb his Lordship al eten gegeven: zakje 1.
vandaag moeten we niet buiten, we hebben alles. op het menu staat: parelhoenfilet met rijst en currysaus.
de pakjes die ik uit de vriezer gehaald had, waren dubbele. ze zijn nu allemaal opgebakken, dus nu in hapklare brokken snijden, rijst koken en currysaus bijvoegen. ( Gimly lust ook parelhoen
heb nog afbakbrood en beleg genoeg, als ventje die nog tot zondagavond thuis is, iets anders wil van broodbeleg dan moet hij dat gaan halen, vandaag is de beenhouwer nog open.
Morgen frietjesdag. vrijdag boodschappen gaan doen in teken van een hele week werken.
Pas vrijdag al het kerstgerief wegdoen. gisteren ventje niet getondeusd, dat is voor vandaag als en wanneer hij naar beneden komt. Dus gisteren ook geen verwendagje thuis gedaan. ( zoals ik al zei: bijgeslapen.)
Straks digi programeren. e-mailke sturen naar de voorhaven voor mijn bestek. een paar wassen draaien: kleur & wit. en donderdag na de dokter de witten hemden zelf strijken: die kan ventje dan meedoen naar het werk.
Heb Gimly gisteren een regenboogmuis gegeven, maar daar kijkt hij niet zo naar als een snuffelzakje.
vandaag nog een poging wagen om een verjaardagskaartje te maken: het ontwerp in mijn kop wil maar niet lukken.
Nu nog een koffie, en dan pillen.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy nog niet hier geweest, hoop dat ze nog slaapt.
Matice is hier na het spelen van deze ochtend om 06.30H in een diepe puppyslaap gevallen, eventjes rust.
Heb de 2 benedenverdiepingen al gestofzuigd, ga meteen boven beginnen. Zou rond 14.00H klaar willen zijn , dan nog wel de oude dekbedden strijken, maar dat is op zich vlug gedaan. Het is manliefs laatste vakantiedag. We vallen terug in het normale ritme. En zo heb ik het graag, zondag dan nog de kerstboom afbreken en alles keurig terug in de dozen stoppen en dan zijn de feestdagen echt voorbij. Je hoort mij niet klagen.
Matice is juist wakker geworden en hij is aan het eten nu. Krijgt intussen al 50 gram meer. Wat wel bizar is, is dat hij sinds hij hier is, net voor het slapen gaat nog wat brokjes eet, dat is niet veel, zo'n 15 gram ongeveer. Manlief en ik noemen dat zijn geeuwhongertje. En pas dan gaat hij slapen.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een fijne dag. Liefs en een knuffel voor wie het nodig heeft.
-
Hallo iedereen,
De strijk is hier al achter de rug.
Eigenlijk zijn die feestdagen best vermoeiend, nu pas begin ik me moe te voelen.Manlief ook, maar die zit met een verkoudheid.Mijn verkoudheid is over.
Clive: dat zal een vast ritueel worden, net voor slapengaan nog iets eten.Waarom niet, als hij daar van geniet
.
Zoon en gezinnetje stellen het prima in China.Er ligt sneeuw en ze hebben al een sneeuwman gemaakt.Verder kregen we per mail een foto van de ganse familie met gelukwensen voor het nieuwe jaar.Ginder vieren ze pas nieuwjaar in februari.
De strijk is hier al achter de rug.
Eigenlijk zijn die feestdagen best vermoeiend, nu pas begin ik me moe te voelen.Manlief ook, maar die zit met een verkoudheid.Mijn verkoudheid is over.
Clive: dat zal een vast ritueel worden, net voor slapengaan nog iets eten.Waarom niet, als hij daar van geniet
Zoon en gezinnetje stellen het prima in China.Er ligt sneeuw en ze hebben al een sneeuwman gemaakt.Verder kregen we per mail een foto van de ganse familie met gelukwensen voor het nieuwe jaar.Ginder vieren ze pas nieuwjaar in februari.
-
Weeral bijna een dag voorbij... de duisternis begint te vallen.
Een grijze dag met nu en dan wat motregen
Vandaag nog een beetje HH taken gedaan en
de vuilzak klaargezet voor morgenvroeg voor de vuilkar
De boodschappen zijn voor morgen
Ik ben niet naar de markt geweest.... er zou niet veel
gestaan hebben.. veel kramen in vakantie
en zo kort na de feestdagen hebben
de mensen genoeg gegeten hé
ik heb ook nog genoeg in de vriezer...
Net nog een rekening betaald en nu kom ik jullie allen
een fijne avond wensen, en voor straks een goeie nacht....
tot morgen...
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C , gisteren dan niet naar de markt gegaan. Zo aangenaam was het gisteren buiten toch niet.
Anjelier, je hebt gelijk wat Matice' zijn geeuwhongertje betreft. Het is een mooi slaapritueel. Als hij moet gaan slapen, eet hij dan eerst die 15 gram brokjes op, vervolgens zijn ( juiste ) knuffels in de bench en tenslotte een klein snoepje, deurtje dicht en slaapwel zeggen. Gelukkig slaapt hij door. Hij heeft een zusje die nog steeds alles bij elkaar blaft gedurende de nacht, las ik gisteren. Maar zij heeft nog nooit alleen geslapen, de baasjes geven steeds toe en gaan haar meermaals troosten tijdens de nacht. Dat is natuurlijk geen goede oplossing.
Alles goed met jouw ouders ?
Muddy Maddy, wanneer komt de nieuwe poetshulp alweer ? Hopelijk heeft deze minder commentaar dan A.
Vandaag hier de 2 benedenverdiepingen volledig afvegen, hoef ik morgen daar enkel te dweilen Moet om 16.00H ook nog naar de kine. Dan zou ik graag klaar zijn met het HH. Gisteren had ik boven alles gedaan.
Zondag dan de kerstboom afbreken en het overige kerstgerief in de dozen stoppen.
Zo, ik ga eraan beginnen, moet nog badje nemen en dan doe ik meteen boven alles, dan is dat al achter de rug.
Ik wens iedereen een aangename donderdag. Liefs aan jullie allen en een knuffel voor wie het nodig heeft.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Rustige dag gehad. heb ventje moeten zeggen dat het 10 uur was en dat hij moest gaan slapen, want nu is hij het kijken van een dvd in bed gewoon tot middernacht. natuurlijk werd ik even later wakker door zijn gewoel: ja, ik kan niet slapen was het antwoord. ja, dacht ik, en maandagmorgen dan?
hij gaat vandaag mee naar de dokter. Al was het maar om madam den doktoor in de gaten te houden dat ze de juiste dosis(mg)) medicatie voorschrijft. Apotheek zei het ook: we mogen wel verlagen maar niet verhogen.
Gimly heeft een knuffelsessie gedaan tussen ons in de zetel. ikke blij, mocht zijn buikje kriebelen.
hij staat hier nu te miauwen, hij heeft nog honger en dat is de schuld van de ...
stoot ik gisterenmiddag tegen de top van mijn pyramidewekker, begint dat spel ineens aud lang something te zingen! ja, halloo
batterijen uitgehaald en ventje heeft dan dat wekkergeval opnieuw moeten programeren, maar geen 24 h 's klok meer. geeft niet. ben dan maar opgestaan. kon mijn draai niet vinden om te rusten. heb dan een brik kippensoep in een pot gegoten, die opgewarmd en Tuc koekjes met baconsmaak besmeerd met bereid gehakt met veel ui. vandaag zijn het hotdogs en vanavond frietjes.
dat kaartje is dan gisteren ook niet gemaakt geweest, vandaag komt er ook nog een tijdslot vrij.
Morgen dan boodschappen gaan doen en op speciale batterijenjacht.
Gisteren de digi wat leger gemaakt. seizoen 3 op caz en seizoen 7 op fox van csi:ny. een heel seizoen van without a trace weg. ventje was naar guerilla aan het kijken. boordevol geweld natuurlijk. is ook een serie. niet mijn dada. heb dan gelezen. voor zo'n serie's zou ik beter mijn oordopjes van boven halen want dan luister ik mee. heb al dikwijls gedacht dat zo'n slaapmasker me zou helpen als ventje na het tijdstip dat ik wil slapen nog dvd kijkt maar dan moet ik dat spul van mijn gezicht doen als ik naar de wc moet.
vrijdag na de boodschappen doen we dan de kerstversiering weg, alleen de kaartjes mogen blijven hangen.
Gisteren de massage borstel gebruikt en goedgekeurd. vanavond smeer ik nachtcreme op en dan kan de borstel die inmasseren zodat er geen vettig residu achterblijft.
nu pillen innemen en dan nog een kopje koffie, haar gaan wassen en kleren aan en dan heb ik wat tijd over voor we naar de dokter gaan. de spelletjes zijn voor in de wachtzaal.
@Clive: R. de nieuwe poetshulp komt de 15 de januari, net na mijn nekinfultratie en op mijn moeders verjaardag.
Fijne dag!
Rustige dag gehad. heb ventje moeten zeggen dat het 10 uur was en dat hij moest gaan slapen, want nu is hij het kijken van een dvd in bed gewoon tot middernacht. natuurlijk werd ik even later wakker door zijn gewoel: ja, ik kan niet slapen was het antwoord. ja, dacht ik, en maandagmorgen dan?
hij gaat vandaag mee naar de dokter. Al was het maar om madam den doktoor in de gaten te houden dat ze de juiste dosis(mg)) medicatie voorschrijft. Apotheek zei het ook: we mogen wel verlagen maar niet verhogen.
Gimly heeft een knuffelsessie gedaan tussen ons in de zetel. ikke blij, mocht zijn buikje kriebelen.
hij staat hier nu te miauwen, hij heeft nog honger en dat is de schuld van de ...
stoot ik gisterenmiddag tegen de top van mijn pyramidewekker, begint dat spel ineens aud lang something te zingen! ja, halloo
dat kaartje is dan gisteren ook niet gemaakt geweest, vandaag komt er ook nog een tijdslot vrij.
Morgen dan boodschappen gaan doen en op speciale batterijenjacht.
Gisteren de digi wat leger gemaakt. seizoen 3 op caz en seizoen 7 op fox van csi:ny. een heel seizoen van without a trace weg. ventje was naar guerilla aan het kijken. boordevol geweld natuurlijk. is ook een serie. niet mijn dada. heb dan gelezen. voor zo'n serie's zou ik beter mijn oordopjes van boven halen want dan luister ik mee. heb al dikwijls gedacht dat zo'n slaapmasker me zou helpen als ventje na het tijdstip dat ik wil slapen nog dvd kijkt maar dan moet ik dat spul van mijn gezicht doen als ik naar de wc moet.
vrijdag na de boodschappen doen we dan de kerstversiering weg, alleen de kaartjes mogen blijven hangen.
Gisteren de massage borstel gebruikt en goedgekeurd. vanavond smeer ik nachtcreme op en dan kan de borstel die inmasseren zodat er geen vettig residu achterblijft.
nu pillen innemen en dan nog een kopje koffie, haar gaan wassen en kleren aan en dan heb ik wat tijd over voor we naar de dokter gaan. de spelletjes zijn voor in de wachtzaal.
@Clive: R. de nieuwe poetshulp komt de 15 de januari, net na mijn nekinfultratie en op mijn moeders verjaardag.
Fijne dag!
Cats Rule!
-
Hallo iedereen,
Gisteren de ganse namiddag op de bank doorgebracht, we waren moe.Spaanse woef lag met de poten omhoog in zijn mand
.
Vandaag boven poetsen.
Onze kerstboom blijft nog even staan, waarschijnlijk tot volgende week.
Eerste soldendag, het zal een drukte van jewelste zijn.Ik ga meer op het einde van de maand eens rondneuzen.
Clive: Spaanse woef heeft ook zijn vast slaapritueel.Eerst een koekje en dan in de bench.Ik ga dan ook dadelijk slapen.Want als ik in de woonkamer blijf, wil hij er weer uit.
Met ouders alles oké.Moeder is beter, maar eet nog heel weinig.
Zo, ik ga eraan beginnen.
Gisteren de ganse namiddag op de bank doorgebracht, we waren moe.Spaanse woef lag met de poten omhoog in zijn mand
Vandaag boven poetsen.
Onze kerstboom blijft nog even staan, waarschijnlijk tot volgende week.
Eerste soldendag, het zal een drukte van jewelste zijn.Ik ga meer op het einde van de maand eens rondneuzen.
Clive: Spaanse woef heeft ook zijn vast slaapritueel.Eerst een koekje en dan in de bench.Ik ga dan ook dadelijk slapen.Want als ik in de woonkamer blijf, wil hij er weer uit.
Met ouders alles oké.Moeder is beter, maar eet nog heel weinig.
Zo, ik ga eraan beginnen.
Mijn dank aan allen voor de vele kerst