Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Wij hebben samen TV gekeken, Stafke was solidair, ook een fles echte champagne gekraakt, tot 2 u opgebleven, het was eens avond met een gouden randje.
Nieuwjaars en verjaardagwensen doorgestuurd.
Foto van vader ( kleinzoon ) en jarige dochter, nog eentje van vorig jaar maart.
In ons hart hebben we vele wensen, met volle goesting het jaar ingezet.
Nog een fijn begin, we weten mekaar te vinden
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Nee Rietjes, het is nog niet GEWOON nu moeten we nog een hele tijd GELUKKIG NIEUWJAAR WENSEN!wat ik hier toch graag doe voor jullie ALLEMAAL!
Voor alle maatjes: dat we ook in 2019 samen mogen goed overeenkomen, hier veel mogen tateren en begrip vinden!
Ja Greetie, het was mooi op ARD, ik ben blij voor Helmut Lotti dat hij ook in Duitsland helemaal terug is!
Maar het concert van Niels op VTM in het sportpaleis was ook schitterend!
Betoverend al die lichtjes in het immense Sportpaleis, hij heeft het toch in korte tijd heel ver gebracht! Het is hem gejeund want hij is een harde werker, is charmant, eenvoudig en hij kan veel!
Het immense vuurwerk in Antwerpen moest niet onderdoen voor dat van Berlijn!
Konden ze maar het hele jaar door vrolijk zijn, het geweld bannen en vreugdepijlen afschieten!
Bedankt voor de vriendschap die ik graag vernieuw op deze eerste dag van het jaar!
Voor alle maatjes: dat we ook in 2019 samen mogen goed overeenkomen, hier veel mogen tateren en begrip vinden!
Ja Greetie, het was mooi op ARD, ik ben blij voor Helmut Lotti dat hij ook in Duitsland helemaal terug is!
Maar het concert van Niels op VTM in het sportpaleis was ook schitterend!
Betoverend al die lichtjes in het immense Sportpaleis, hij heeft het toch in korte tijd heel ver gebracht! Het is hem gejeund want hij is een harde werker, is charmant, eenvoudig en hij kan veel!
Het immense vuurwerk in Antwerpen moest niet onderdoen voor dat van Berlijn!
Konden ze maar het hele jaar door vrolijk zijn, het geweld bannen en vreugdepijlen afschieten!
Bedankt voor de vriendschap die ik graag vernieuw op deze eerste dag van het jaar!
Ivette
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
-

Goede avond
In naam van Rhune dikke mercikes voor jullie verjaardagwensen.
Veveke ook je zoon was jarig, proficiat mama en zoon .
De dagen gaan weer hun gangetje , nog eenmaal volle gas kleinzoon met onze kindjes en pluskindjes ook ons dochter komen vrijdag eten, onze kindjes blijven slapen.
Ik ga vrijdag samen met hen en moeke naar de cinema, kleintje leest noch niet vlot, geen film met ondertiteling , we gaan elk met een kind naar de film welke ze gekozen hebben .
Slaap wel
Corry
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Vévé, ik lees hier dat ook je zoon gisteren jarig was ! Van harte ook een gelukkige verjaardag voor hem en proficiat voor jou en Geert !
Corry, Rhune is echt een heel mooi meisje geworden. Jullie mogen heel trots op haar zijn, en de kinderen hebben ook heel veel aan jullie ! Ze zien jullie graag !
Vandaag wordt het een rustige dag. Ga straks nog wat boodschappen doen, zodat ik alles in huis heb tot morgen. Ik heb alle tijd want ze kunnen maar in de namiddag komen, zo rond 15 uur, want twee van de drie moeten nog in de voormiddag werken, en dan is het nog een hele rit.
Het weer, ja jullie hebben ook wel al buiten gekeken... zal maar mijn paraplu meenemen om buiten te gaan.
Voor jullie allemaal een mooie 2 januari !
omadina
Vévé, ik lees hier dat ook je zoon gisteren jarig was ! Van harte ook een gelukkige verjaardag voor hem en proficiat voor jou en Geert !
Corry, Rhune is echt een heel mooi meisje geworden. Jullie mogen heel trots op haar zijn, en de kinderen hebben ook heel veel aan jullie ! Ze zien jullie graag !
Vandaag wordt het een rustige dag. Ga straks nog wat boodschappen doen, zodat ik alles in huis heb tot morgen. Ik heb alle tijd want ze kunnen maar in de namiddag komen, zo rond 15 uur, want twee van de drie moeten nog in de voormiddag werken, en dan is het nog een hele rit.
Het weer, ja jullie hebben ook wel al buiten gekeken... zal maar mijn paraplu meenemen om buiten te gaan.
Voor jullie allemaal een mooie 2 januari !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55

Goedemiddag allemaal!
Ben net terug van een begravenis waar we met ons koor mochten zingen, de overledene werd 93 dus een gezegende leeftijd, en het was een hele mooie dienst!
Ventje heeft ondertussen voor eten gezorgd rundstoofvlees met verse frietjes, maar het stoofvlees moet nog een kwartiertje sudderen en daarmee kom ik hier eens langs!
Bedankt voor de wensen maar...is mijne schat die jarig was op 1 januari...onze zoon verjaart pas eind januari!
De foto die ik hier mee heb is gisteren genomen, op de eerste dag van het nieuwe jaar wou ik toch op de foto met mijn kleindochter!
Ventje roept...nog een fijne dag en toto later...daag...
One life...live it !
-
Goede avond
De tweede dag van het jaar is voorbij, 54 jaar geleden kregen wij een zoontje, hij zou onze jongste blijven.
Na het strijken de tijd genomen, al het Kerstgerief terug op de zolder, kon mijn ventje niet tegenhouden, ben content.
Heb boodschappen gedaan , de schabben waren bijna leeg, gelukkig gevonden wat nodig was.
Ondertussen gelezen dat het Veveke haar man de jarige was, op verkeerd been gezet. Mooie collage , zou van de fotograaf kunnen komen.
Telefoon van Bianca tijdens het naar huis rijden van haar werk, ze belt handsfree, alles was goed daar, zoveelste beter.
Erikaatje geniet van je bezoeken, veel in ene keer dan ben je er ineens vanaf. 😜
Tot morgen
De tweede dag van het jaar is voorbij, 54 jaar geleden kregen wij een zoontje, hij zou onze jongste blijven.
Na het strijken de tijd genomen, al het Kerstgerief terug op de zolder, kon mijn ventje niet tegenhouden, ben content.
Heb boodschappen gedaan , de schabben waren bijna leeg, gelukkig gevonden wat nodig was.
Ondertussen gelezen dat het Veveke haar man de jarige was, op verkeerd been gezet. Mooie collage , zou van de fotograaf kunnen komen.
Telefoon van Bianca tijdens het naar huis rijden van haar werk, ze belt handsfree, alles was goed daar, zoveelste beter.
Erikaatje geniet van je bezoeken, veel in ene keer dan ben je er ineens vanaf. 😜
Tot morgen
-
en 48 j. geleden kreeg ik een dochter
-

-
Goedemorgen
Alles staat klaar om te versnijden, ga nasi-goreng maken op zijn poesies maken met heel veel groenten. Morgen zijn onze kindjes redelijk vroeg hier , ze worden door papa gebracht en zijn pluskinderen komen mee, dochter wil ook een dagje met haar kleinkinderen doorbrengen. Heb kippenvleugels en roerbakken kippenborst erbij, zelf gemaakte zuurzoete saus, kleinzoon neemt hun portie mee naar huis, plusdochter moet naar een verjaardagsfeestje. Denk bij dit schrijven , wie intreseert dit nu, gooi de gedachten weg, het zijn dingen die voor mij belangrijk zijn, dus deel ik het met jullie.
Rietepetietje, onze kinderen waren samen jarig, proficiat mama en dochter.
Toedeloe groetjes van ons moe 🤓
Alles staat klaar om te versnijden, ga nasi-goreng maken op zijn poesies maken met heel veel groenten. Morgen zijn onze kindjes redelijk vroeg hier , ze worden door papa gebracht en zijn pluskinderen komen mee, dochter wil ook een dagje met haar kleinkinderen doorbrengen. Heb kippenvleugels en roerbakken kippenborst erbij, zelf gemaakte zuurzoete saus, kleinzoon neemt hun portie mee naar huis, plusdochter moet naar een verjaardagsfeestje. Denk bij dit schrijven , wie intreseert dit nu, gooi de gedachten weg, het zijn dingen die voor mij belangrijk zijn, dus deel ik het met jullie.
Rietepetietje, onze kinderen waren samen jarig, proficiat mama en dochter.
Toedeloe groetjes van ons moe 🤓