In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Het is al laat en zit hier nog in pyjama
Laat in de namiddag dan, de strijk van de dekbedden doen + nog een beetje strijk van gisteren. Maar met mijn nieuwe strijkijzer scheelt dat wel in tijd en moeite. Ben daar heel tevreden van. Heeft ook geen temperatuurknop niet meer, dat vond ik in het begin wat akelig, maar hij neemt automatisch de juiste temperatuur aan in welke volgorde je ook strijkt.
Matice was gisteren niet zo braaf, hij deed de naam puppy alle eer aan. Stak gisteren allerlei kattenkwaad uit.Maar heef dan toch weer de nacht volledig doorgelslapen ( met zijn juiste knuffels). Nu ligt mijn heilig boontje een diepe puppyslaap te doen. Zou hem nimmer kunnen missen.
Zo, ik ga beginnen, ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een aangename dinsdag.
Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen seizoentjes
Dank voor de verjaardagswensen
Het is een mooie zonnige morgen, hopelijk blijft het zo
Hier verder alles rustig vandaag, alleen de gewone huistaken
en mssn een wandelingetje na de middag en verder
tennis kijken op Eurosport niet teveel stilzitten
anders geraak ik ook niet recht...
Ja M-M Rust roest hé :lol:ik probeer zoveel mogelijk te bewegen
dat moet niet lopen zijn, gewoon rustig bezig zijn met vanalles
anders ben ik ook een plank als ik opsta
Ik wens alle maatjes een mooie dinsdag.. tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen iedereen,
OmaC, een heel gelukkige verjaardag !
En ja hoor, hou je maar langzaam bezig, de beste remedie voor niet stijf te worden. Dat heb ik ook al ondervonden.....
Gisteren de badkamer en de 3 kamers en de keuken gepoetst. Vandaag is de living aan de beurt maar moet eerst nog een emmertje 'courage' ergens halen. Ik denk dat het hier te warm is, manlief heeft vlugger kou dan vroeger (niet veel beweging meer tegen vroeger) en zet dan automatisch de verwarming wat hoger.....
Vandaag gaan ze blijkbaar een home-trainer komen leveren. Dochterlief en echtgenoot vonden het blijkbaar nodig om dat in alle stilte te doen...... Ondertussen vraag ik mezelf af waar ik dat in godsnaam weer moet zetten. Nog een obstakel bij die de poets wat vermoeilijkt. Manlief heeft een klein fietsje in bruikleen, dat kan hij doen terwijl hij op een stoel zit. Vanuit de zetel gaat het niet omdat het dan wegschuift.
Nu hij niet meer naar de revalidatie gaat moet hij zelf wat uitzoeken hoe hij wat oefeningen kan doen. Het lukt hem wel, maar mij begint het wat teveel te worden precies.
We zullen wel zien waar we uitkomen zeker? 🙄
Nu ga ik toch wat verder doen of ik geraak niet rond met mijn voornemens voor vandaag....
Iedereen dinsdag de groetjes, en tot ... de volgende..
OmaC, een heel gelukkige verjaardag !
En ja hoor, hou je maar langzaam bezig, de beste remedie voor niet stijf te worden. Dat heb ik ook al ondervonden.....
Gisteren de badkamer en de 3 kamers en de keuken gepoetst. Vandaag is de living aan de beurt maar moet eerst nog een emmertje 'courage' ergens halen. Ik denk dat het hier te warm is, manlief heeft vlugger kou dan vroeger (niet veel beweging meer tegen vroeger) en zet dan automatisch de verwarming wat hoger.....
Vandaag gaan ze blijkbaar een home-trainer komen leveren. Dochterlief en echtgenoot vonden het blijkbaar nodig om dat in alle stilte te doen...... Ondertussen vraag ik mezelf af waar ik dat in godsnaam weer moet zetten. Nog een obstakel bij die de poets wat vermoeilijkt. Manlief heeft een klein fietsje in bruikleen, dat kan hij doen terwijl hij op een stoel zit. Vanuit de zetel gaat het niet omdat het dan wegschuift.
Nu hij niet meer naar de revalidatie gaat moet hij zelf wat uitzoeken hoe hij wat oefeningen kan doen. Het lukt hem wel, maar mij begint het wat teveel te worden precies.
We zullen wel zien waar we uitkomen zeker? 🙄
Nu ga ik toch wat verder doen of ik geraak niet rond met mijn voornemens voor vandaag....
Iedereen dinsdag de groetjes, en tot ... de volgende..
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Langs deze weg nog eens een "Gelukkige Verjaardag" oma-C!
Aan allen een fijne dag.
Aan allen een fijne dag.
Laatst gewijzigd door Helena van Troje op 08 jan 2019, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede namiddag ,
eerst wens ik oma c een gelukkige verjaardag
hier bar en koude wind
het jaar is weer goed begonnen ,sch ma is in het ziekenhuis ,voor nier steen
we gaan deze namiddag er naartoe net zoals gisteren
ze hebben een sonde gezet ,om haar nier te zuiveren
zal eerst wat bij lezen
eerst wens ik oma c een gelukkige verjaardag
hier bar en koude wind
het jaar is weer goed begonnen ,sch ma is in het ziekenhuis ,voor nier steen
we gaan deze namiddag er naartoe net zoals gisteren
ze hebben een sonde gezet ,om haar nier te zuiveren
zal eerst wat bij lezen
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aan alle seizoentjes voor de lieve wensen..
De zon was rap weg en dan was er heel veel wind en regen
geen wandeling dus, maar op de hometrainer wat km afmalen
terwijl ik TV kijk...
Ik wens iedereen een hele fijne dinsdag
Dag Helena, fijn je terug te zien
ook mammyretro, sterkte met de schoonmoeder...
zwanenmeer, wingerd, dank voor de bloemen...
en M-J ....morgen komt ook nog langs hoor
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Oma-C: een heel gelukkige verjaardag gewenst.Ben vergeten hoe ik plaatjes moet zetten, anders had er hier eentje gestaan.Zal , als ik eraan denk, eens aan dochter vragen.
Wat een wind buiten.Mijn oleander die nog buiten staat, staat op een schaal met wieltjes onder.Die draaide vrolijk rond, viel er daarna af, en de schaal rolde verder tot op de oprit.Hier kan het hevig waaien, het is een open vlakte, de wind heeft vrij spel.
Zo, alle kerstgerief is naar boven verhuist, enkel de kaartjes staan hier nog, blijven een tijdje staan.Op het nieuws gezien dat er al paasgerief in de winkels ligt.Het wordt precies elk jaar vroeger.
Dames, tot morgen allemaal.
Oma-C: een heel gelukkige verjaardag gewenst.Ben vergeten hoe ik plaatjes moet zetten, anders had er hier eentje gestaan.Zal , als ik eraan denk, eens aan dochter vragen.
Wat een wind buiten.Mijn oleander die nog buiten staat, staat op een schaal met wieltjes onder.Die draaide vrolijk rond, viel er daarna af, en de schaal rolde verder tot op de oprit.Hier kan het hevig waaien, het is een open vlakte, de wind heeft vrij spel.
Zo, alle kerstgerief is naar boven verhuist, enkel de kaartjes staan hier nog, blijven een tijdje staan.Op het nieuws gezien dat er al paasgerief in de winkels ligt.Het wordt precies elk jaar vroeger.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Goedenavond Seizoentjes,
MJ, ik wens jullie veel sterkte, kan heel goed begrijpen dat het je af en toe wat teveel wordt.
Oma-C, ik hoop van harte dat je een leuke dag hebt gehad.
HVT, fijn jou even terug te lezen.
Heb alles gedaan gekregen wat ik wou doen, ben weer een blij mens. Ben nog even met Matice gaan wandelen, jongens , wat een wind. Niets aangenaam buiten, was blij dat we terug binnen waren.
Zo, ik wens elkeen nog een fijne avond en voor straks een zachte welterusten.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
heb een dag bedrust moeten nemen. zelfs de diepvriesman niet gehoord al lag ik beneden in de zetel. Frieten kun je overal kopen, dus geen probleem. Gisteren ging ventje om pittabakjes. nieuws: cezar gaat verhuizen met zaak en al. hij heeft een pand gekocht waar er vroeger kruidenierswaren werden verkocht.
mèt woonst. Pro: er zal alleszins op pizzadag hier niet te veel volk rondlopen: Con: het is een beetje ver en zal wss denkt ventje afhaal zijn. Ventje vertelde dat ze met ducttape de ramen moeten aan de muur plakken. Dus als hij weg is, en het oude koppel bovenaan naar een rvt, zal dat de boel plat smijten zijn en nieuwe app. zetten. Onze straat wordt eerst gedaan, dan een andere en aan het eind van het jaar het kruispunt van de st-antonius straat met de onze.
Wij hebben allszins nieuwe rioolbuizen nodig, vandaar denkt ventje dat ze hier gaan beginnen. dus op de burendrink: blad aanmaken voor alle nummerplaten en dat scannen en doorzenden naar onze nieuwe burgervader, kwestie van het parkeerplaatsje aan de glasbol op het kerkplein te kunnen verzekeren! Tsja, en nog steeds geen nieuws van mijn badkamer, begin van volgende week nog eens een e-mail zenden.
Gimly was bij de thuiskomst van ventje superlastig. miauwen dat hemel en aarde verging. ventje kon zijn gat niet opheffen of hij was mee: luid van zijn tak aan het maken.
Beest weet ook van de hevige wind vandaag zeker? ik moet de voor-weeën ervan gevoeld hebben, want amai.... ( nek, rug, beiden benen en nu ook mijn linkerhand) Moet er vandaag niet door. ventje gaat zelf wel kijken om eten. heb nog genoeg in de diepvries.
en voor vanmiddag keuze tussen eitjes en frikandellen, gevonden tijdens een zoektocht in de vriezer.
Gisteren chaos op het werk: papieren voor oktober op november gezet! kiekens! ik ben geen boekhouder van opleiding en zelfs
ik kan door ventjes gedram het program volgen!
wat zit die kat daar op 't upperdeck te miauwen? obey the cowgod? of och wind ga aub liggen?
Ha, hij gaat op zijn dweil maffen. ( heb hem naar beneden geroepen)
vandaag had ik normaal A. die zit ginder al in haar nieuwe woonst, begint maandag te werken ginder voor de roeselaarse tak van solidariteit. Volgende week krijgt ik een zekere R. zou mss ook permanent zijn. ga vooraf de regels van mijn huis opleggen. moeten nog dienstencheques bestellen, maar die electronische heb je rap.
Hou jullie vast aan de dikste takken van de bomen als je buiten moet en verder een fijne dag!
heb een dag bedrust moeten nemen. zelfs de diepvriesman niet gehoord al lag ik beneden in de zetel. Frieten kun je overal kopen, dus geen probleem. Gisteren ging ventje om pittabakjes. nieuws: cezar gaat verhuizen met zaak en al. hij heeft een pand gekocht waar er vroeger kruidenierswaren werden verkocht.
mèt woonst. Pro: er zal alleszins op pizzadag hier niet te veel volk rondlopen: Con: het is een beetje ver en zal wss denkt ventje afhaal zijn. Ventje vertelde dat ze met ducttape de ramen moeten aan de muur plakken. Dus als hij weg is, en het oude koppel bovenaan naar een rvt, zal dat de boel plat smijten zijn en nieuwe app. zetten. Onze straat wordt eerst gedaan, dan een andere en aan het eind van het jaar het kruispunt van de st-antonius straat met de onze.
Wij hebben allszins nieuwe rioolbuizen nodig, vandaar denkt ventje dat ze hier gaan beginnen. dus op de burendrink: blad aanmaken voor alle nummerplaten en dat scannen en doorzenden naar onze nieuwe burgervader, kwestie van het parkeerplaatsje aan de glasbol op het kerkplein te kunnen verzekeren! Tsja, en nog steeds geen nieuws van mijn badkamer, begin van volgende week nog eens een e-mail zenden.
Gimly was bij de thuiskomst van ventje superlastig. miauwen dat hemel en aarde verging. ventje kon zijn gat niet opheffen of hij was mee: luid van zijn tak aan het maken.
Beest weet ook van de hevige wind vandaag zeker? ik moet de voor-weeën ervan gevoeld hebben, want amai.... ( nek, rug, beiden benen en nu ook mijn linkerhand) Moet er vandaag niet door. ventje gaat zelf wel kijken om eten. heb nog genoeg in de diepvries.
en voor vanmiddag keuze tussen eitjes en frikandellen, gevonden tijdens een zoektocht in de vriezer.
Gisteren chaos op het werk: papieren voor oktober op november gezet! kiekens! ik ben geen boekhouder van opleiding en zelfs
ik kan door ventjes gedram het program volgen!
wat zit die kat daar op 't upperdeck te miauwen? obey the cowgod? of och wind ga aub liggen?
Ha, hij gaat op zijn dweil maffen. ( heb hem naar beneden geroepen)
vandaag had ik normaal A. die zit ginder al in haar nieuwe woonst, begint maandag te werken ginder voor de roeselaarse tak van solidariteit. Volgende week krijgt ik een zekere R. zou mss ook permanent zijn. ga vooraf de regels van mijn huis opleggen. moeten nog dienstencheques bestellen, maar die electronische heb je rap.
Hou jullie vast aan de dikste takken van de bomen als je buiten moet en verder een fijne dag!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, hoop dat je je vandaag wat beter voelt, alleszins van harte beterschap. Ben benieuwd naar R. volgende week. Stel jouw eisen duidelijk wat je wilt wat ze moet doen en wat je van haar verwacht.
Matice is in zijn puppy pikperiode. Hij steelt echt alles, niet te doen. Nieuw is de keukenhanddoek van de kast sleuren en gisteren heeft hij het gepresteerd mijn fiets om te trekken door aan het handvat van mijn fietstas te trekken Gelukkig viel de fiets niet op hem en kwam hij er met de schrik vanaf. Nu is hij aan het spelen.
Ben aan mijn tweede glas fruitsap bezig. Moet op doktersadvies in de ochtend 2 glazen fruitsap drinken en 2 potjes yoghurt eten. Dus dan doen we dat maar.
Moet vandaag na het HH naar Shopping naar de slager. Ga dat te voet doen, want het waait me te hard om te fietsen. Bovendien heb ik weer zo'n last van mijn knieën en dan gaat wandelen beter dan fietsen.
Zo, ik wens iedereen een fijne woensdag . Liefs en een knuffel voor wie het nodig heeft.