Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ik heb hier al mooie sneeuwlandschappen gezien op foto. Viv, dat is toch fantastisch dat je een cursus fotografie volgt, je maakt al zo een mooie foto's, en je zal nog wel wat knepen bij leren.
Als ik hier naar buiten kijk, is het net ook een mooie foto, besneeuwde daken , graspleinen en de 'hoge Blekker' duinen.
Ondertussen is het hier weer opnieuw beginnen sneeuwen. De straten zijn wel vrij door het zout, maar met de wagen blijft het toch opletten.
En om te wandelen, ja Rietjes en Vévé, goed hoor ! Yvette ik begrijp ook wel dat je bang bent om te vallen, beter voorzichtig zijn. Gelukkig heb je een goede buur die sneeuw ruimt voor je deur.
Ik let ook wel op als ik in de sneeuw stap, liever iets "trager"..
Mémérietje, ik ben ook zo, als een boek boeiend is kan ik moeilijk stoppen met lezen... ja je nachtrust laten ervoor is natuurlijk niet zo goed hé, maar ik kan je wel begrijpen hoor. Ik heb de titel ook genoteerd. Bij mijn volgend bezoek aan de bib, zal ik het eens zoeken.
Vannamiddag komt mijn overbuur, tevens tennismaatje bij mij op bezoek, ja een "koffie" of "thee"-uurtje. Ze woont ook alleen, en ik ben al eens op een avond bij haar op bezoek geweest. Ik kijk er alvast naar uit !
Nu nog eens tot bij de bakker, dus mijn laarsjes zullen toch nog van pas komen.
Hou jullie warm en veilig,
omadina
Ik heb hier al mooie sneeuwlandschappen gezien op foto. Viv, dat is toch fantastisch dat je een cursus fotografie volgt, je maakt al zo een mooie foto's, en je zal nog wel wat knepen bij leren.
Als ik hier naar buiten kijk, is het net ook een mooie foto, besneeuwde daken , graspleinen en de 'hoge Blekker' duinen.
Ondertussen is het hier weer opnieuw beginnen sneeuwen. De straten zijn wel vrij door het zout, maar met de wagen blijft het toch opletten.
En om te wandelen, ja Rietjes en Vévé, goed hoor ! Yvette ik begrijp ook wel dat je bang bent om te vallen, beter voorzichtig zijn. Gelukkig heb je een goede buur die sneeuw ruimt voor je deur.
Ik let ook wel op als ik in de sneeuw stap, liever iets "trager"..
Mémérietje, ik ben ook zo, als een boek boeiend is kan ik moeilijk stoppen met lezen... ja je nachtrust laten ervoor is natuurlijk niet zo goed hé, maar ik kan je wel begrijpen hoor. Ik heb de titel ook genoteerd. Bij mijn volgend bezoek aan de bib, zal ik het eens zoeken.
Vannamiddag komt mijn overbuur, tevens tennismaatje bij mij op bezoek, ja een "koffie" of "thee"-uurtje. Ze woont ook alleen, en ik ben al eens op een avond bij haar op bezoek geweest. Ik kijk er alvast naar uit !
Nu nog eens tot bij de bakker, dus mijn laarsjes zullen toch nog van pas komen.
Hou jullie warm en veilig,
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
deze morgen had mijn overbuur al een patje gemaakt
dank je wel gebuur

deze morgen had mijn overbuur al een patje gemaakt
dank je wel gebuur

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Goeie witte morgen...
Mijn sneeuwruimer is ook al een dik halfuurtje bezig, hier en bij de buren.
Hij doet dat graag
met af en toe een babbeltje tussenin met voorbijgangers 
Ja, er zullen wel meer boeken gelezen worden met dit weer, goeie titels zijn altijd welkom
Michelly, jij hebt me gisteren meer dan een kippevelmoment bezorgd en mijn respect voor jou groeide per bladzijde.
'k heb er vannacht zelfs van wakker gelegen maar dat is helemaal niet erg vergeleken bij wat jij allemaal hebt (en nog steeds) moeten doorstaan.
Dankjewel dat je dit met ons wil delen en Blijven Vechten !
Mijn sneeuwruimer is ook al een dik halfuurtje bezig, hier en bij de buren.
Hij doet dat graag
Ja, er zullen wel meer boeken gelezen worden met dit weer, goeie titels zijn altijd welkom
Michelly, jij hebt me gisteren meer dan een kippevelmoment bezorgd en mijn respect voor jou groeide per bladzijde.
'k heb er vannacht zelfs van wakker gelegen maar dat is helemaal niet erg vergeleken bij wat jij allemaal hebt (en nog steeds) moeten doorstaan.
Dankjewel dat je dit met ons wil delen en Blijven Vechten !
Oud maar niet out !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Hallo, ik lees juist dat Robert ook niet achter sneeuw verlangt!
Veel plezier met uw overbuurmaatje omadina, hopelijk klikt het goed, ik wens het jou van harte!
Toen ik me vanmorgen naast mijn wekkerradio op mijn matras nog lag te verkneukelen in bed bedacht ik dat ik wel alleen moet leven maar toch eigenlijk niet te klagen heb!
Zoveel mensen die er door MOETEN en ik heb van zoveel dingen vrije keus dus moet ik dankbaar zijn!
Misschien ook een gave die de jongeren niet meer zo goed kennen, ze vinden eerder alles vanzelfsprekend, ze hebben ook alles!
Mijn rechterbuur (de jonge mensen die nog altijd aan het verbouwen zijn) heeft al heel mijn trottoir sneeuwvrij gemaakt en mijn linkerbuur heeft een pad vrijgemaakt op mijn oprit of: ik mag mijn handjes in elkaar kloppen met zo'n fantastische buren (doe ik ook!)!
Ik ga mijn diepvriezer uitkuisen, het is er het weer voor en er zit niet zoveel in!
Deze namiddag zal ik mijn boek verder lezen, inderdaad lezen is zalig in dit weer!
Mensen die niet graag lezen of TV kijken zullen zich wel vervelen nu zeker?
Blijf voorzichtig, allemaal , tot later!
Veel plezier met uw overbuurmaatje omadina, hopelijk klikt het goed, ik wens het jou van harte!
Toen ik me vanmorgen naast mijn wekkerradio op mijn matras nog lag te verkneukelen in bed bedacht ik dat ik wel alleen moet leven maar toch eigenlijk niet te klagen heb!
Zoveel mensen die er door MOETEN en ik heb van zoveel dingen vrije keus dus moet ik dankbaar zijn!
Misschien ook een gave die de jongeren niet meer zo goed kennen, ze vinden eerder alles vanzelfsprekend, ze hebben ook alles!
Mijn rechterbuur (de jonge mensen die nog altijd aan het verbouwen zijn) heeft al heel mijn trottoir sneeuwvrij gemaakt en mijn linkerbuur heeft een pad vrijgemaakt op mijn oprit of: ik mag mijn handjes in elkaar kloppen met zo'n fantastische buren (doe ik ook!)!
Ik ga mijn diepvriezer uitkuisen, het is er het weer voor en er zit niet zoveel in!
Deze namiddag zal ik mijn boek verder lezen, inderdaad lezen is zalig in dit weer!
Mensen die niet graag lezen of TV kijken zullen zich wel vervelen nu zeker?
Blijf voorzichtig, allemaal , tot later!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen

Goedemorgen
Sneeuw aan zee, woensdag , wat zullen de kinderen blij zijn ⛄
Ga ook Michelly haar boek bestellen, weet dat ik dat ik bij het lezen van mijn sokken zal geblazen worden. Waar is de tijd een gedachten welke me regelmatig overkomt , en het zijn alleen maar de jaren welke me te pakken hebben.
Buikgriep is een van de minder prettige, kan iedereen overkomen.
Telefoon van mama van onze kindjes, dagelijkse gewoonte gedurende 6 weken.
De vogels weten waar ze moeten zijn , er wordt hiet wat op en neer gefladderd.
Het is altijd een zaligheid om jullie foto’s te bewonderen, Vivke op kop, Rietjes kent er ook wat van , zou een nieuw toestel moeten kopen, of worden mijn ogen slechter, lezen is een opgave, vind het jammer, de ziekte Van Graves heeft met te pakken.
Groetjes en tot later
Corry

Goedemorgen
Sneeuw aan zee, woensdag , wat zullen de kinderen blij zijn ⛄
Ga ook Michelly haar boek bestellen, weet dat ik dat ik bij het lezen van mijn sokken zal geblazen worden. Waar is de tijd een gedachten welke me regelmatig overkomt , en het zijn alleen maar de jaren welke me te pakken hebben.
Buikgriep is een van de minder prettige, kan iedereen overkomen.
Telefoon van mama van onze kindjes, dagelijkse gewoonte gedurende 6 weken.
De vogels weten waar ze moeten zijn , er wordt hiet wat op en neer gefladderd.
Het is altijd een zaligheid om jullie foto’s te bewonderen, Vivke op kop, Rietjes kent er ook wat van , zou een nieuw toestel moeten kopen, of worden mijn ogen slechter, lezen is een opgave, vind het jammer, de ziekte Van Graves heeft met te pakken.
Groetjes en tot later
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemiddag,
Wat is het leuk om lekker in de sneeuw te kunnen ravotten

Heb de hara swiffer maar gelijk in de keuken laten staan, hij wil heel de tijd buiten en dan weer binnen om te laten zien hoe leuk het wel is
Wat is het leuk om lekker in de sneeuw te kunnen ravotten

Heb de hara swiffer maar gelijk in de keuken laten staan, hij wil heel de tijd buiten en dan weer binnen om te laten zien hoe leuk het wel is
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Yvette, alles voor dit klein prinsje, het is maar water hé, effe met de trekker erover en het is vergeten.Ivette schreef:Ziet er een deugniet uit Erika die jou momenteel veel extra werk geeft (dat je waarschijnlijk wel graag doet!)
Nu staat hij als een blok aan het fornuis, ben erwtensoep aan het maken met 2 grote schenkels, 10 sneetjes gerookt spek en daar nog worst bij en geloof me dat ruikt nu al
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55

Goedenamiddag iedereen!
En dit mooie tafereel mocht ik deze morgen vanachter mijn venster aanschouwen...
Is mooi hé en feeëriek die sneeuwtaferelen bij iedereen, en als de wegen berijdbaar zijn zijn we ook al content
Heb ook geluk gehad met mijn buurman, hij heeft deze voormiddag onze oprit en het voetpad sneeuwvrij gemaakt en is een serieus stuk!
Erika ik ruik je soep tot hier...amai die zal lekker zijn!
Mijn schoondochter is mij komen halen want we moesten naar de school van Elise!
De kleuterklassen hadden een toneeltje ingestudeerd. Daarna zijn we met ons drietjes iets gaan eten niet ver van haar school, en hebben dan koffie bij mij thuis gedronken.
En nu is Elise naar ballet en kom ik hier even goeiedag zeggen.
En nu ga ik naar mijn bureau, daar heb ik een vaste pc en die gebruik ik dan om te photoshoppen en gelegenheidskaarten enzo te maken, mijn ma word zaterdag 86 en ik wil haar een mooie verjaardagskaart maken!
Nog een aangename woensdag en tot later, daaag...
One life...live it !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
mooie foto van hond en kindjes
nee geen gastjes dag vandaag
V. is ziek en ook met die sneeuw
ik ben geen held meer in zo'n weer
vroeger wel, ik heb nog naar Melsbroek de MS kliniek
gereden in elk weer type
en na twee maand reed ik als iedere geroutineerde snelweg gebruiker

nee geen gastjes dag vandaag
V. is ziek en ook met die sneeuw