In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemiddag Seizoentjes,
Wingerd,
Er zijn reeds prachtige overzichtjes gemaakt, dus die ga ik niet herhalen.
Ben laat vandaag, maar ben opgestaan om 06.00H , moest haren wassen en badje nemen natuurlijk en dan moesten we om 08.30H al op de hondenschool zijn in plaats van om 08.45H. Dus voor de hondenschool niets kunnen doen van het HH, want het is toch een klein eindje rijden.
Ik denk dat ik zenuwachtiger was dan Matice, maar dat voelde hij natuurlijk, heb dan eens en paar keer diep adem gehaald
Het was koud, maar was warm ingeduffeld, had een skijasje aan en een muts. Manlief die aan de kant stond, had meer kou. Dan naar huis gekomen en alle 2 een warme tas chocolademelk gedronken. En dan ben van boven naar beneden begonnen met het licht HH en de vaatwasser leeggemaakt terwijl manlief de auto was gaan laten wassen.
Dus nu kan ik doen wat wil, heb bijna nog een hele zondag.
Matice is nu wel echt moe en ligt in een diepe puppyslaap. Is toch wel heel intens geweest voor hem. Maar ben trots op hem.
Zo, ik wens elkeen nog een hele fijne zondag. Liefs en een dikke knuffel voor wie hem nodig heeft.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Is hier precies werkendag, ik ben de overgordijnen aan het wassen.Aan de onderkant waren die vuil van Spaanse woef( die loopt er altijd tegen en door).Alle overgordijnen zijn goed voor 4 machines.Van die hele grote gordijnen kan ik maar 1 per keer wassen.Na het wassen enkel ophangen en klaar is kees, ze moeten niet gestreken worden.
Ben ook brood aan het bakken.Kreeg daar ineens zin in, en had alles in huis.De laatste tijd gebruik ik gedroogde gist in plaats van verse gist.Die gedroogde gist is maanden houdbaar.Heb vroeger vaak voorgehad dat de verse gist al vervallen was.Schoonouders gebruikten ook altijd gedroogde gist, is wel gemakkelijk.
De kippen van zoonlief gaan dinsdag terug naar huis.Schoondochter mist ze wel , als ze overschot heeft van eten(wat je altijd hebt met kleine kindjes), beland het nu in de vuilnisbak, en ze vindt dit zonde.Hier belandt er eigenlijk niks van voeding in de vuilnisbak.Ofwel de kippen en soms Spaanse woef( die lust ook alles, alhoewel ik maar weinig restjes geef aan hem, heb liever dat hij zijn hondenbrokken eet).
De zon schijnt hier volop.Straks naar veldrijden kijken.
Dames, tot morgen allemaal.
Is hier precies werkendag, ik ben de overgordijnen aan het wassen.Aan de onderkant waren die vuil van Spaanse woef( die loopt er altijd tegen en door).Alle overgordijnen zijn goed voor 4 machines.Van die hele grote gordijnen kan ik maar 1 per keer wassen.Na het wassen enkel ophangen en klaar is kees, ze moeten niet gestreken worden.
Ben ook brood aan het bakken.Kreeg daar ineens zin in, en had alles in huis.De laatste tijd gebruik ik gedroogde gist in plaats van verse gist.Die gedroogde gist is maanden houdbaar.Heb vroeger vaak voorgehad dat de verse gist al vervallen was.Schoonouders gebruikten ook altijd gedroogde gist, is wel gemakkelijk.
De kippen van zoonlief gaan dinsdag terug naar huis.Schoondochter mist ze wel , als ze overschot heeft van eten(wat je altijd hebt met kleine kindjes), beland het nu in de vuilnisbak, en ze vindt dit zonde.Hier belandt er eigenlijk niks van voeding in de vuilnisbak.Ofwel de kippen en soms Spaanse woef( die lust ook alles, alhoewel ik maar weinig restjes geef aan hem, heb liever dat hij zijn hondenbrokken eet).
De zon schijnt hier volop.Straks naar veldrijden kijken.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede bijna avond, het is al 17 u door en nog licht
wat heel aangenaam is
De cross is verlopen zoals verwacht...
bijna alle gouden medailles zijn naar Nederland gegaan
alleen Sanne Cant heeft gisteren goud gehaald...
maar ze deden allemaal hun best, 't was wel fijn om te zien
Ik ga nog eens kijken in de vriezer wat er te eten is...
daar vind ik wel wat... vriezer zit vol
Anjelierken, ik gebruik altijd droge gist, als je elke dag
een brood bakt dan krijgt de verse gist geen kans om uit te drogen
maar droge gist is gemakkelijker en in elke supermarkt te verkrijgen
Voor alle seizoentjes een aangename avond en een goeie nacht...

wat heel aangenaam is
De cross is verlopen zoals verwacht...
bijna alle gouden medailles zijn naar Nederland gegaan
alleen Sanne Cant heeft gisteren goud gehaald...
maar ze deden allemaal hun best, 't was wel fijn om te zien
Ik ga nog eens kijken in de vriezer wat er te eten is...
daar vind ik wel wat... vriezer zit vol
Anjelierken, ik gebruik altijd droge gist, als je elke dag
een brood bakt dan krijgt de verse gist geen kans om uit te drogen
maar droge gist is gemakkelijker en in elke supermarkt te verkrijgen
Voor alle seizoentjes een aangename avond en een goeie nacht...

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, heerlijk een namiddagje sport gekeken
Anjelier, amai , heel wat werk verricht vandaag, chapeau.
Het blijft inderdaad langer licht, dat het maar vlug lente wordt. Alhoewel het deze middag best plezant weer was.
Denk dat ik morgenochtend als zovelen opsta met een flinke hoest en een verkoudheid, is rond tweeën begonnen.
Hoesten en snotteren.
Gisteren bij de optieker nog een kleine ( beleefde) discussie gehad. Was daar vorige week mijn nieuwe leesbril gaan halen en had dan mijn oude daar gelaten om 2 nieuwe en sterkere glazen te laten inzetten. De afspraak was dat ik voor de reservebril dan maar 1 glas zou moeten betalen. Dus kies ik dezelfde ( duurdere) glazen als in mijn nieuwe bril. Gisteren ga ik mijn oude dus ophalen en schrik mij een hoedje als ik de prijs hoor, moest namelijk de 2 glazen betalen. Zeg beleefd tegen de dame dat dat de afspraak niet was. Het was daar druk en ze vindt niets terug in de computer aangaande die afspraak. Het is een familiewinkel en die afspraak had ik bij hun zoon gemaakt, maar die was er niet. Pa optieker werd er bij gehaald, leg hem alles uit. Stel hem voor zijn zoon even te bellen wat hij ook doet. Zoonlief is gelukkig bereikbaar en herinnert zich de afspraak. Pa en Ma optieker verontschuldigen zich 100X en ik moet dus maar 1 glas betalen. Krijg voor het vervelende misverstand een mooi etuitje en een hip reinigingsdoekje ter compensatie. Dus allemaal tevreden.
Zo, liefs aan jullie allen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Maandag alweer, werkedag voor ventje en opruimdag voor mij.
Gisteren pannenkoeken gebakken: ze staan nog onaangeroerd. had tegen ventje gezegd een deel mee te doen naar de buro, maar als ze dan geen zin hebben in pannekoeken moet dat ook weggesmeten worden.
Ook zonde. De chiro heeft twee X aangebeld. een groep had voor een opdracht een peer nodig. Ja, jammer hebben wij niet en ook geen appels. de tweede bel was voor de verkoop van koekjes maar we hadden er al besteld. nu eens zien of die boodschap doorgekomen is. de laatste keer met de soep was er nogal verwarring. George clooney loopt op zijn laaste benen. is al een heel week dat hij hapert.
Orlofgebraad gegeten met noedels. ventje was vergeten bij te kruiden. nogal smakeloos. Geen idee voor vanavond en weet ook niet hoe laat ventje thuis zal komen, want deze namiddag moet hij naar de politie, ze hadden zondag gebeld, er was wachtwissel en de afspraak 's morgens kon niet doorgaan. Dan ergens nog tijd, moet hij naar de garage voor een tijdelijke spiegel. Maar daar moet hij ook eerst voor bellen, kans is dat dit dinsdag gebeurd.
Gimly voelt zich niet bijster lekker, die heeft zich 9/10 een indigestie gegeten. Vasten dus.
Moet vandaag ook een broek wassen. op wolprogramma en dan op die speciale broekkapstokken waar ik geen kant mee uit kan. zal hem tegen een uur of 3 in de was steken en als ventje thuis komt, mag die hem dan ophangen. had de laaste keer voor de was een pod met marseillezeep gebruikt en de badkamer rook anderhalve dag heerlijk. Ventje heeft weer een pijama mogen wegsmijten, weer diezelfde slijtage aan de mouw. heeft een van zijn nieuwe aan. zou eigenlijk moeten opschrijven hoe lang die stukken meegaan.
Was gisteren druk bezig met een spelletje toen ik de waarschuwing van lage batterij kreeg. tsja, die laatste opdracht moet er dan maar aan geloven. geen extra punten bij. Denk van weer een tijdje te stoppen. Het is niet meer zo leuk. Dan moet ik stoppen als Tom op is en ik weer 90 diamanten moet betalen om hem te activeren.
ga eens die nieuwe app downloaden. "vinted". mss kan ik dan mijn oude magere duurdere kleren verkopen. ( er zit daar oa een zeer duur LBD tussen, drie maal gedragen) vermageren zal ik toch niet meer, dokter mag zeuren zo veel ze wil. ( zal ze donderdag als ze op tijd is met haar afspraken wel doen- en als zij het niet doet, doet mijn moeder het wel.)
Gisteren mijn haar toch niet gewassen daar ik het druk had met pannekoeken bakken voor de hond zijn....
Moet ze niet ronddelen aan de buren want ik weet net of ze opgegeten gaan worden. Ooit toen buurman veranda aan zijn moestuintje begon ergens... mocht ik het overschot van prei en andere zaken hebben, nooit 1 stengel prei gezien in al die jaren. Nu hij er mee stopt, zal ik zeker niets zien. En ze zijn een beetje op hun tenen getrapt omdat wij nu meer met Joyce omgaan en nu ook de andere buren. Ze moeten dan maar een eilandje vormen met 14, 16 en 13. 't zal dus gedaan zijn om betaalde karweitjes bij mij te komen doen zoals de koer omdat A. daar zo een tralala van maakte. Want na april als de badkamer gedaan is, moet ik een bestek laten op maken van het huis. Al heb ik nu de meeste kou achter de rug is, al wat minder pijn, maar er zal een dag komen dat als ik niet meer naar boven kan.... maar we gaan nu ons kopke niet laten hangen. Binnen 4 weken naar dr naamgenoot.
Moet om broodjes en naar de brievenbus. Beleg halen en wat eten voor vanavond. Ga ook eens in de diepvries neuzen. anders wordt het pasta arabiatica. ( zonder vlees- ik maak daar niets van, maar ventje wel. die kan zijn vlees geen dag missen)
Fijne dag allen.
Maandag alweer, werkedag voor ventje en opruimdag voor mij.
Gisteren pannenkoeken gebakken: ze staan nog onaangeroerd. had tegen ventje gezegd een deel mee te doen naar de buro, maar als ze dan geen zin hebben in pannekoeken moet dat ook weggesmeten worden.
Ook zonde. De chiro heeft twee X aangebeld. een groep had voor een opdracht een peer nodig. Ja, jammer hebben wij niet en ook geen appels. de tweede bel was voor de verkoop van koekjes maar we hadden er al besteld. nu eens zien of die boodschap doorgekomen is. de laatste keer met de soep was er nogal verwarring. George clooney loopt op zijn laaste benen. is al een heel week dat hij hapert.
Orlofgebraad gegeten met noedels. ventje was vergeten bij te kruiden. nogal smakeloos. Geen idee voor vanavond en weet ook niet hoe laat ventje thuis zal komen, want deze namiddag moet hij naar de politie, ze hadden zondag gebeld, er was wachtwissel en de afspraak 's morgens kon niet doorgaan. Dan ergens nog tijd, moet hij naar de garage voor een tijdelijke spiegel. Maar daar moet hij ook eerst voor bellen, kans is dat dit dinsdag gebeurd.
Gimly voelt zich niet bijster lekker, die heeft zich 9/10 een indigestie gegeten. Vasten dus.
Moet vandaag ook een broek wassen. op wolprogramma en dan op die speciale broekkapstokken waar ik geen kant mee uit kan. zal hem tegen een uur of 3 in de was steken en als ventje thuis komt, mag die hem dan ophangen. had de laaste keer voor de was een pod met marseillezeep gebruikt en de badkamer rook anderhalve dag heerlijk. Ventje heeft weer een pijama mogen wegsmijten, weer diezelfde slijtage aan de mouw. heeft een van zijn nieuwe aan. zou eigenlijk moeten opschrijven hoe lang die stukken meegaan.
Was gisteren druk bezig met een spelletje toen ik de waarschuwing van lage batterij kreeg. tsja, die laatste opdracht moet er dan maar aan geloven. geen extra punten bij. Denk van weer een tijdje te stoppen. Het is niet meer zo leuk. Dan moet ik stoppen als Tom op is en ik weer 90 diamanten moet betalen om hem te activeren.
ga eens die nieuwe app downloaden. "vinted". mss kan ik dan mijn oude magere duurdere kleren verkopen. ( er zit daar oa een zeer duur LBD tussen, drie maal gedragen) vermageren zal ik toch niet meer, dokter mag zeuren zo veel ze wil. ( zal ze donderdag als ze op tijd is met haar afspraken wel doen- en als zij het niet doet, doet mijn moeder het wel.)
Gisteren mijn haar toch niet gewassen daar ik het druk had met pannekoeken bakken voor de hond zijn....
Moet ze niet ronddelen aan de buren want ik weet net of ze opgegeten gaan worden. Ooit toen buurman veranda aan zijn moestuintje begon ergens... mocht ik het overschot van prei en andere zaken hebben, nooit 1 stengel prei gezien in al die jaren. Nu hij er mee stopt, zal ik zeker niets zien. En ze zijn een beetje op hun tenen getrapt omdat wij nu meer met Joyce omgaan en nu ook de andere buren. Ze moeten dan maar een eilandje vormen met 14, 16 en 13. 't zal dus gedaan zijn om betaalde karweitjes bij mij te komen doen zoals de koer omdat A. daar zo een tralala van maakte. Want na april als de badkamer gedaan is, moet ik een bestek laten op maken van het huis. Al heb ik nu de meeste kou achter de rug is, al wat minder pijn, maar er zal een dag komen dat als ik niet meer naar boven kan.... maar we gaan nu ons kopke niet laten hangen. Binnen 4 weken naar dr naamgenoot.
Moet om broodjes en naar de brievenbus. Beleg halen en wat eten voor vanavond. Ga ook eens in de diepvries neuzen. anders wordt het pasta arabiatica. ( zonder vlees- ik maak daar niets van, maar ventje wel. die kan zijn vlees geen dag missen)
Fijne dag allen.
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, zielig dat Gimly zich weer niet goed voelt. Hoop dat hij vlug terug beter is;
Fijn te lezen dat je nu een bete contact hebt met bepaalde buren. Beter een goede buur dan een verre vriend , zeggen ze en dat is een waarheid als een koe.
Hoop dat het gesprek van ventje met de politie meevalt, maar dat zal wel.
En opruimdag vandaag en een broek wassen. De gewone werkweek is weer begonnen.
Ik heb vrijdag eindelijk de goedkeuring in de bus gevonden van de inhalatiepuffers die de pneumologe me had voorgeschreven; Had donderdag nog gebeld naar het ziekenfonds omdat dat zolang duurde en de dag erna lag de goedkeuring in de bus. Ben ze dan gaan bestellen bij de apotheek en manlief is die dan zaterdag gaan afhalen. Moet halfjaarlijks naar de pneumologe op controle. Moet als ik naar de huisdokter ga , ook nog 2 spuiten gaan bestellen bij de apotheek voor pneumokokken op vraag van de pneumologe. Dat zal voor volgende week zijn, want manlief zit deze week weer in het buitenland. En dan fiets ik niet graag want als ik dan iets aan de hand krijg, zit Matice hier alleen en dan deze week zeker, want mijn buren zijn op vakantie, dus die kunnen ook niet zorgen voor Matice .
Misschien een rare gedachtenkronkel
Vandaag alles stofzuigen en enkel de waskamer en de garage dweilen + de was en de strijk, anders heb ik woendag veel te veel was en dito strijk. Ga ook nog 2 truien op wolwasprogramma wassen en plat laten drogen.
We hadden Matice gisteren zijn water en zijn brokjes in de grote eet-en drinkkommen gedaan, maar dat wou hij nog niet, wou terug zijn puppybakjes. Had zaterdag nog een krokodil gekregen van mij ter compensatie voor de vervelende prik tegen rabiës de dag ervoor; Heeft er gisteren een hele tijd mee gespeeld, is op dat gebied echt wel een dankbare puppy . Is zo gelukkig als we iets meenemen voor hem..Speelt gewoon met alles en is gek op ballen.
In de lente wat buitenspeelgoed voor hem kopen.
Zo, ga eraan beginnen. Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een fijne maandag. Liefs.
-
Goede morgen iedereen, en dank voor jullie overzichtjes
ja clive en tijdens het sport kijken zit ik op de
home trainer te fietsen.... tegen stijf en stram worden
Ik moet elke dag mijn beweging hebben
M-M weer een drukke dag zoals elke dag...
doe maar rustig aan en beterschap voor Gimly
succes voor je man bij de politie, en hopelijk
komt de spiegel van de auto in orde
Ik wens iedereen een fijne werkweek weerom,
de dagen vliegen vooruit...vandaag de maandagse huistaken
ik doe elke dag een beetje dan is het niet te zwaar...
Er is redelijk veel wind, en de lucht is grijs...
Afwachten wat er komt...
de zon probeert door de grijze wolken te komen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Weer eens heel slecht geslapen vannacht.
Reden? Geen idee.
Vandaag van plan de grote kuis in de keuken aan te vatten.
Het plan is in blokken te werken.
TW kast, kast boven ijskast, ijskast, oven en vijf schuiven staan voor vandaag op het programma;
Als het goed gaat pakken we de kastjes boven het kook fornuis ook aan: kruidenkastje, olie&azijn en co kastje.
Hopelijk ben ik er deze week door.
In de tijd van T. zou dat op een voormiddag geklaard zijn, dat klusje.
Ik op de ladder de kastjes en zij de inhoud aan de gootsteen.
Nu vertik ik van het te vragen.
K. was wel gewillig, maar één kastje per keer.
We zullen eens in ons pollen spuwen en er aan beginnen.
Reden? Geen idee.
Vandaag van plan de grote kuis in de keuken aan te vatten.
Het plan is in blokken te werken.
TW kast, kast boven ijskast, ijskast, oven en vijf schuiven staan voor vandaag op het programma;
Als het goed gaat pakken we de kastjes boven het kook fornuis ook aan: kruidenkastje, olie&azijn en co kastje.
Hopelijk ben ik er deze week door.
In de tijd van T. zou dat op een voormiddag geklaard zijn, dat klusje.
Ik op de ladder de kastjes en zij de inhoud aan de gootsteen.
Nu vertik ik van het te vragen.
K. was wel gewillig, maar één kastje per keer.
We zullen eens in ons pollen spuwen en er aan beginnen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: kan al eens gebeuren dat er een misverstand optreedt zeker als er meerdere personen werken. Wij zijn dat ook al tegen gekomen.Maar eind goed, al goed
.
MM: over die vlooien.Ik wist niet dat er kattenvlooien en hondenvlooien bestonden.Ik heb altijd gedacht dat het om dezelfde soort vlooien ging.Wij hebben het nog niet meegemaakt, maar een vriendin had destijds een kat met vlooien.Die heeft de hele living en woonkamer kunnen ontsmetten en kussens, gordijnen wassen.Herinner me nog, dat het een gans gedoe was.
Mijn overgordijnen zijn terug picobello, ze zijn precies bleker van kleur.Was wel de hoogste tijd dat ze eens gewassen werden, was al een tijdje geleden.
Clive: kan al eens gebeuren dat er een misverstand optreedt zeker als er meerdere personen werken. Wij zijn dat ook al tegen gekomen.Maar eind goed, al goed
MM: over die vlooien.Ik wist niet dat er kattenvlooien en hondenvlooien bestonden.Ik heb altijd gedacht dat het om dezelfde soort vlooien ging.Wij hebben het nog niet meegemaakt, maar een vriendin had destijds een kat met vlooien.Die heeft de hele living en woonkamer kunnen ontsmetten en kussens, gordijnen wassen.Herinner me nog, dat het een gans gedoe was.
Mijn overgordijnen zijn terug picobello, ze zijn precies bleker van kleur.Was wel de hoogste tijd dat ze eens gewassen werden, was al een tijdje geleden.
-
Bbbrrr wat een hondenweer, veel wind koud en regen
echt niet te doen... goede middag trouwens..
Ik hoop dat er niet teveel zieken zijn...
aan iedereen sterkte en beterschap als het zo zou zijn...
Ik hoor niks anders...dan snotteren en griepachtig... beterschap!
anjelierken, mijn schoondochter haar buurvrouw heeft ook een hond
en die heeft geregeld vlooien, als mijn schoondochter daar
in de buurt is geweest staat ze ook vol vlooienbeten...
ze blijft wel uit de buurt nu maar dat is moeilijk hé
't is daar wel een huishouden van "Jan Steen" maar soms
blijven de rolluiken een dag toe en dan zijn zoon en dochter
ongerust en gaan ze bellen...je weet maar nooit hé...
Schoondochter was met die uitslag op armen en benen
naar de dokter geweest en die zei direct dat het vlooienbeten waren...
weinig aan te doen bij mensen...
Helena, ik doe geregeld een paar keukenkasten, zodat ik
niet alles tegelijk moet doen, de kasten die meest gebruikt worden
krijgen veel meer eens een beurt... leren doseren is nodig...
Ik ga nog even iets opzoeken en dan mijn bakske toedoen
Alle seizoentjes een fijne avond en een goeie nacht later...
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ,
Hier voorlopig nog geen regen gezien ..
We hebben een mooi weekend gehad met het afscheidsgala van balletdanser Wim Vanlessen met de Bolero van Ravel /
Het wordt wel steeds moeilijker om in Antwerpen te geraken voor een voorstelling / Niet geloven welke wegen ze allemaal tegelijk opbreken ... en dat duurt dan weer minstens een jaar of twee .....
Veel moed en sterkte voor de zieken ... proberen de griep buiten te houden ...
Goedenavond een hopelijk een goede nacht voor iedereen ...
Hier voorlopig nog geen regen gezien ..
We hebben een mooi weekend gehad met het afscheidsgala van balletdanser Wim Vanlessen met de Bolero van Ravel /
Het wordt wel steeds moeilijker om in Antwerpen te geraken voor een voorstelling / Niet geloven welke wegen ze allemaal tegelijk opbreken ... en dat duurt dan weer minstens een jaar of twee .....
Veel moed en sterkte voor de zieken ... proberen de griep buiten te houden ...
Goedenavond een hopelijk een goede nacht voor iedereen ...
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-

Goedenavond Seizoentjes,
Brr, wat een weer. Wou nog een ommetje met Matice gaan doen, maar het regent hier iets te hevig op dit moment, ben deze ochtend wel met hem gaan wandelen. Hij wilt zelfs de tuin niet in, hij houdt echt niet van regen en straks is het donker en dan ben ik graag binnen.
Heb juist de strijk gedaan , anders heb ik woensdag teveel. En heb meteen een paar truien gewassen op wolwasprogramma, die hangen of liever gezegd liggen nu te drogen. Doe nooit wasverzachter bij wollen spullen, heb mij eens laten vertellen dat ze dan opwollen. Doe dat al jaren niet meer.
Matice draaide deze middag na zijn dutje , zijn speelgoedbox gewoon om
Nu ja, ik ruim voor het slapen gaan toch altijd overal alles op, geeft dus eigenlijk niet.
HVT, doe ook zoals Oma-C af en toe wat keukenkasten, dan is dat niet zo'n zwaar karwei.
Hoor net op de radio dat het morgen droger gaat worden, gelukkig maar. Kan ik wel gaan wandelen met Matice rond een uur of 17.00H.
Zou nog iets moeten eten, maar heb weinig honger. Matice heeft juist nog gegeten. Blijft 3X per dag eten uit zichzelf. Vind hel tegenover Niels een matige eter, maar de dierenarts zei dat dit eigen was aan dit ras en dat dat eigenlijk beter is. Niels zou nooit eten in zijn bak laten liggen, Matice doet dat wel en eet vlak voor het slapen gaan nog zo'n 15 à20 gram en dan is zijn bakje volledig leeg voor die dag.
Zo, ga me straks al verzorgen en wat lezen, alles van mijn lijstje is gedaan . Ga dan als ik naar beneden kom de theelichtje aandoen, dat geeft meteen wat meer gezelligheid vind ik. En er is altijd wel een speciaal lichtje voor iemand bij die er eentje nodig heeft of hebben.
Ik wens iedereen nog een fijne avond en voor veel later een zachte slaapwel .
Liefs aan jullie allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ijskast, TW kast, kast boven ijskast en ijskast zelf zijn gedaan geraakt.
Morgen verder, in stukjes, want in de voormiddag komt iemand kijken voor die lek in het hellend glas.
Morgen namiddag komt mijn verantwoordelijke van gezinshulp mijn dossier aanpassen.
Diep zucht, wat moet ik doen?
Ik heb echt geen zin in weeral iemand anders en misschien ook nog een andere dag.
Nog een prettige avond iedereen.
Morgen verder, in stukjes, want in de voormiddag komt iemand kijken voor die lek in het hellend glas.
Morgen namiddag komt mijn verantwoordelijke van gezinshulp mijn dossier aanpassen.
Diep zucht, wat moet ik doen?
Ik heb echt geen zin in weeral iemand anders en misschien ook nog een andere dag.
Nog een prettige avond iedereen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
De Politie: Uw Vriend. 't is van je maten dat je het moet hebben.
Politiezone Blankenberge beschuldigde ventje van een valse verklaring afgelegd te hebben en ook dat het ongeval niet plaats had gehad waar hij zei....
DAS is op de hoogte, die zeggen het er hier niet bij te laten. ( wij hebben foto's moeten nemen) vanmiddag naar de garage, daar gaan ze een tijdelijke spiegel plaatsen. Toen ik dat hoorde dat wij als schuldige aanzien waren, ben ik lichtjes hysterisch geworden. Dieven, Drugdealers en Dronkaards worden nog eerder geloofd als ze liegen dat het gedrukt staat! Begin te geloven aan "operatie paraplu" ginder....
Heb hèèl vèèl goesting een oproep te doen aan een bende voetbalhooligans om daar eens in blankenberge keet te laten schoppen. Of een flashmob...
En wij dachten dat de bende van caestecker van oostende erg was...
Bon, ventje heeft mij een paar kalmeerpillen laten slikken en me in mijn bed gestoken.
Anders moest hij mij naar de spoed doen en dat werd een opname.
Ventje heeft nu de pannenkoeken mee om te eten. ik had lever met spekjes voorzien, maar ja. vandaag gewoon om mijn leesvoer en een pistolet, ik heb anders alles.
Ik vind het gewoon niet fair. 't leven IS niet fair.
Anjelier: ieder dier heeft zijn eigen vlooien. zoals ik al schreef, kreeg Mies zelfs vlooien van de egelfamilie die beneden de tuin huisde. Die konden we gelukkig verdelgen met die middelen voor de katten.Ik wist dat ook niet dat er soorten vlooien waren toen onze ventjes onder allebei zaten. En die van de Honden reageerden dan natuurlijk niet op verdelgingsmiddel voor Katten. Gordijnen in de was gebleekt? ik heb dat van de zon hier. Die is soms redelijk sterk. Achteraan zijn mijn bordeaux gordijnen in strepen in de vouwen van de zon. Vooraan zijn die nu gevoerd met verduisterende stof, boven hangt er een houten luxaflex voor en is de kleur beige, achteraan boven donkerblauw maar niet gevoerd. Ik heb ooit voor de apartementen waar we woonden zelf gordijnen gemaakt in lichtwerende stof en in verduisterende stof. Vroeger waren het gewoon haakjes, nu heb je haakjes, lussen, ringen...
en Ik heb ook een keer alles moeten ontsmetten en met een speciale spuitbus van bij de apotheek overal waar textiel was inspuiten. Oma C: Ik heb ook rap last van de beten van de vlooien. Ze zijn normaal ontschuldig maar jeuken! ongelofelijk.
HVT: van zinnens het maar op 1 hulp te houden? ik zou het niet doen, maar ja: elk geval is anders. Toen ik vervangers kreeg voor A. waren dat ook andere dagen en nu met S. een later uur. Ik zeg als ze volgende week woensdag staakt, ik meer dan 1 maand zonder hulp heb gezeten en S. toeren gaat mogen uitsteken om op tempo te komen. En daar Gimly weer ziek is, moet ik nu de beneden zelf doen, gelukkig lukt dat met de mop, maar als het regent, droogt het dan weer traag en heb ik weer voetsporen en kattepootjes.
Gisteren mijn haar aan de lavabo gewassen. ik was nat ( bh) en de vloer ervoor ook. vroeger deed ik dit op mijn knieën aan de douche, maar dat is nu niet meer mogelijk, daar ik niet meer recht ga geraken. De doucheslang voor lavabo's past alleen op mijn kraan beneden. Ik hoop dat ik van de week nog mijn haar kan laten knippen. ten minste als Barbara en haar man niet op reis zijn deze week. ik vrees van wel, want rond valentijn is ze meestal gesloten.
George clooney is idd de pijp aan maarten aan het geven. ventje vroeg hoe lang we hem al hadden: geen idee. als hij het vertikt, heb ik gelukkig nog oploskoffie. en anders ga ik thee drinken. Earl Grey zoals Prins Charles 's morgens drinkt. Had een doos gekocht voor het geval R. die ging komen thee dronk, maar nu moet ik kleine flesjes melk kopen want S. gebruikt melk en suiker. de eerste keer heb ik haar zo'n kartonnentje melk ( voor de kindjes) moeten geven, die zijn juist de maat voor saus te maken. Gelukkig begreep ze het, anders was het poedermelk geweest. Die heb ik ook altijd in voorraad. In engeland gebruikte ik niets anders want anders moest ik een "pint" kopen, wat veel te veel was.
Enfin: ventje belde net en moet om 9 uur naar de verzekering bellen daar er al een dossier was opgesteld van burgerlijke aansprakelijkheid of zoiets. die bellen dan naar DAS om verdere stappen te ondernemen en vanmiddag gaat de garage een tijdelijke spiegel aanbrengen: zou om 3 uur gebeuren: heb dus geen idee wanneer ventje gaat thuis zijn indien hij nog langs het kantoor van de verzekering moet.
Fijne dag aan allen.
De Politie: Uw Vriend. 't is van je maten dat je het moet hebben.
DAS is op de hoogte, die zeggen het er hier niet bij te laten. ( wij hebben foto's moeten nemen) vanmiddag naar de garage, daar gaan ze een tijdelijke spiegel plaatsen. Toen ik dat hoorde dat wij als schuldige aanzien waren, ben ik lichtjes hysterisch geworden. Dieven, Drugdealers en Dronkaards worden nog eerder geloofd als ze liegen dat het gedrukt staat! Begin te geloven aan "operatie paraplu" ginder....
Heb hèèl vèèl goesting een oproep te doen aan een bende voetbalhooligans om daar eens in blankenberge keet te laten schoppen. Of een flashmob...
En wij dachten dat de bende van caestecker van oostende erg was...
Bon, ventje heeft mij een paar kalmeerpillen laten slikken en me in mijn bed gestoken.
Anders moest hij mij naar de spoed doen en dat werd een opname.
Ventje heeft nu de pannenkoeken mee om te eten. ik had lever met spekjes voorzien, maar ja. vandaag gewoon om mijn leesvoer en een pistolet, ik heb anders alles.
Ik vind het gewoon niet fair. 't leven IS niet fair.
Anjelier: ieder dier heeft zijn eigen vlooien. zoals ik al schreef, kreeg Mies zelfs vlooien van de egelfamilie die beneden de tuin huisde. Die konden we gelukkig verdelgen met die middelen voor de katten.Ik wist dat ook niet dat er soorten vlooien waren toen onze ventjes onder allebei zaten. En die van de Honden reageerden dan natuurlijk niet op verdelgingsmiddel voor Katten. Gordijnen in de was gebleekt? ik heb dat van de zon hier. Die is soms redelijk sterk. Achteraan zijn mijn bordeaux gordijnen in strepen in de vouwen van de zon. Vooraan zijn die nu gevoerd met verduisterende stof, boven hangt er een houten luxaflex voor en is de kleur beige, achteraan boven donkerblauw maar niet gevoerd. Ik heb ooit voor de apartementen waar we woonden zelf gordijnen gemaakt in lichtwerende stof en in verduisterende stof. Vroeger waren het gewoon haakjes, nu heb je haakjes, lussen, ringen...
en Ik heb ook een keer alles moeten ontsmetten en met een speciale spuitbus van bij de apotheek overal waar textiel was inspuiten. Oma C: Ik heb ook rap last van de beten van de vlooien. Ze zijn normaal ontschuldig maar jeuken! ongelofelijk.
HVT: van zinnens het maar op 1 hulp te houden? ik zou het niet doen, maar ja: elk geval is anders. Toen ik vervangers kreeg voor A. waren dat ook andere dagen en nu met S. een later uur. Ik zeg als ze volgende week woensdag staakt, ik meer dan 1 maand zonder hulp heb gezeten en S. toeren gaat mogen uitsteken om op tempo te komen. En daar Gimly weer ziek is, moet ik nu de beneden zelf doen, gelukkig lukt dat met de mop, maar als het regent, droogt het dan weer traag en heb ik weer voetsporen en kattepootjes.
Gisteren mijn haar aan de lavabo gewassen. ik was nat ( bh) en de vloer ervoor ook. vroeger deed ik dit op mijn knieën aan de douche, maar dat is nu niet meer mogelijk, daar ik niet meer recht ga geraken. De doucheslang voor lavabo's past alleen op mijn kraan beneden. Ik hoop dat ik van de week nog mijn haar kan laten knippen. ten minste als Barbara en haar man niet op reis zijn deze week. ik vrees van wel, want rond valentijn is ze meestal gesloten.
George clooney is idd de pijp aan maarten aan het geven. ventje vroeg hoe lang we hem al hadden: geen idee. als hij het vertikt, heb ik gelukkig nog oploskoffie. en anders ga ik thee drinken. Earl Grey zoals Prins Charles 's morgens drinkt. Had een doos gekocht voor het geval R. die ging komen thee dronk, maar nu moet ik kleine flesjes melk kopen want S. gebruikt melk en suiker. de eerste keer heb ik haar zo'n kartonnentje melk ( voor de kindjes) moeten geven, die zijn juist de maat voor saus te maken. Gelukkig begreep ze het, anders was het poedermelk geweest. Die heb ik ook altijd in voorraad. In engeland gebruikte ik niets anders want anders moest ik een "pint" kopen, wat veel te veel was.
Enfin: ventje belde net en moet om 9 uur naar de verzekering bellen daar er al een dossier was opgesteld van burgerlijke aansprakelijkheid of zoiets. die bellen dan naar DAS om verdere stappen te ondernemen en vanmiddag gaat de garage een tijdelijke spiegel aanbrengen: zou om 3 uur gebeuren: heb dus geen idee wanneer ventje gaat thuis zijn indien hij nog langs het kantoor van de verzekering moet.
Fijne dag aan allen.
Cats Rule!