Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen i
Ben ik hier de eerste om jullie allemaal een leuke week toe te wensen !
Ha Rietjes, ja 't is nooit te laat om ergens mee te beginnen hé...
Mooi, dat je mee geweest bent naar het voetbal, proficiat, zou ik zeggen !
Eerlijk, het is ook niks voor mij, ben jaren geleden ook eens geweest, Zulte-Waregem was dan nog Waregem, pfff, ik had er genoeg van. Als ik dat vertel aan mijn oudste en aan Lennert... die supporter zijn van Club Brugge schudden ze wel hun hoofd en moeten lachen.
Het weekend is kalm voorbij gegaan. Gisteren was het hier heel mooi winterweer, ik ben dan ook gaan wandelen, en heb nog een koopje gedaan in de solden, een mooi truitje, kon het echt niet laten liggen.
Ik was eigenlijk van plan naar de cinema te gaan, maar door het mooie weer, heb ik het toch maar uitgesteld.
Vandaag, straks een uurtje sporten, dan een beetje koken en van namiddag boodschappen doen, de koelkast weer een beetje aanvullen...
Groetjes aan jullie allemaal ! omadina
Ben ik hier de eerste om jullie allemaal een leuke week toe te wensen !
Ha Rietjes, ja 't is nooit te laat om ergens mee te beginnen hé...
Mooi, dat je mee geweest bent naar het voetbal, proficiat, zou ik zeggen !
Eerlijk, het is ook niks voor mij, ben jaren geleden ook eens geweest, Zulte-Waregem was dan nog Waregem, pfff, ik had er genoeg van. Als ik dat vertel aan mijn oudste en aan Lennert... die supporter zijn van Club Brugge schudden ze wel hun hoofd en moeten lachen.
Het weekend is kalm voorbij gegaan. Gisteren was het hier heel mooi winterweer, ik ben dan ook gaan wandelen, en heb nog een koopje gedaan in de solden, een mooi truitje, kon het echt niet laten liggen.
Ik was eigenlijk van plan naar de cinema te gaan, maar door het mooie weer, heb ik het toch maar uitgesteld.
Vandaag, straks een uurtje sporten, dan een beetje koken en van namiddag boodschappen doen, de koelkast weer een beetje aanvullen...
Groetjes aan jullie allemaal ! omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Goedemorgen allemaal!
Omadina is er het weer voor om nog een nieuwe wintertrui te kopen hé!
Meme-rietje een gebroken arm bij je dochter is niet leuk natuurlijk maar dat komt allemaal wel goed hoor!
Rietjes, mijn man heeft ooit ook gevoetbald jaren bij de reserven in ons stadje en dan jaren bedrijfsvoetbal op zaterdagnamiddag, het heeft mij ook nooit geïnteresseerd, en ik kon nooit gaan kijken want ik moest werken op zaterdagnamiddag!
Benieuwd hoe Corry het gesteld heeft bij haar dochter? Voor de 10 keer een andere vriend
?
Ik heb deze middag afgesproken met 3 vriendinnen we gaan samen uiteten in Roeselare, zal weer gezellig zijn...en dan gaan we shoppen!
En nu ga ik in gang schieten sie...huisje swifferen nog een wasje ophangen en dan richting badkamer!
Wens jullie allen nog een aangename maandag en tot later, daaag!
Omadina is er het weer voor om nog een nieuwe wintertrui te kopen hé!
Meme-rietje een gebroken arm bij je dochter is niet leuk natuurlijk maar dat komt allemaal wel goed hoor!
Rietjes, mijn man heeft ooit ook gevoetbald jaren bij de reserven in ons stadje en dan jaren bedrijfsvoetbal op zaterdagnamiddag, het heeft mij ook nooit geïnteresseerd, en ik kon nooit gaan kijken want ik moest werken op zaterdagnamiddag!
Benieuwd hoe Corry het gesteld heeft bij haar dochter? Voor de 10 keer een andere vriend
Ik heb deze middag afgesproken met 3 vriendinnen we gaan samen uiteten in Roeselare, zal weer gezellig zijn...en dan gaan we shoppen!
En nu ga ik in gang schieten sie...huisje swifferen nog een wasje ophangen en dan richting badkamer!
Wens jullie allen nog een aangename maandag en tot later, daaag!
One life...live it !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Kijk eens wat mijn 4 deugnieten me met Nieuwjaar gaven:

Vroeger werd er praktisch elk jaar een foto op de trap genomen. Die linkse hing hier in de veranda, hebben ze gefotografeerd met hun GSM en ze hebben zich in dezelfde pose op die trap gefotografeerd zoveel jaren later!
Ik was er heel emotioneel door, beide foto's prijken naast mekaar boven mijn "bureau!
Gisteren veeeel stampers gemaakt (bijna een hele morgen werk!) en naar de cross gekeken.
Matthieu is de terechte wereldkampioen.
Hij nam wel weer al vlug de spanning uit de koers, nu ze kunnen hem nog niet volgen laat staan dat ze kunnen winnen.
Toch konden we naar veel schitterende Belgische sportprestaties kijken in het journaal, ons klein landje heeft het weer enorm goed gedaan, ik zat als fiere Belg te glunderen!
Nu ga ik mijn mail box wat uitruimen, is nodig!
Het is koud vandaag, weet nog niet of ik morgen naar de markt trek, zal vanmiddag naar Geert Naessens luisteren!
Vroeger werd er praktisch elk jaar een foto op de trap genomen. Die linkse hing hier in de veranda, hebben ze gefotografeerd met hun GSM en ze hebben zich in dezelfde pose op die trap gefotografeerd zoveel jaren later!
Ik was er heel emotioneel door, beide foto's prijken naast mekaar boven mijn "bureau!
Gisteren veeeel stampers gemaakt (bijna een hele morgen werk!) en naar de cross gekeken.
Matthieu is de terechte wereldkampioen.
Hij nam wel weer al vlug de spanning uit de koers, nu ze kunnen hem nog niet volgen laat staan dat ze kunnen winnen.
Toch konden we naar veel schitterende Belgische sportprestaties kijken in het journaal, ons klein landje heeft het weer enorm goed gedaan, ik zat als fiere Belg te glunderen!
Nu ga ik mijn mail box wat uitruimen, is nodig!
Het is koud vandaag, weet nog niet of ik morgen naar de markt trek, zal vanmiddag naar Geert Naessens luisteren!
Ivette
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Goeie bijna middag
Mijn huisje ligt er weer netjes bij, beneden en binnen dan toch
Er staat lekkere verse tomatensoep klaar, aardappelen en groenten zijn geschild
dus
ff tijd om hier te komen koekeloeren
Menu : groene kool met aardappelen en spek.
Ivette, heel mooi die beide foto's !
LAP, de eerste bui is er en flink wat wind
Mijn huisje ligt er weer netjes bij, beneden en binnen dan toch
Er staat lekkere verse tomatensoep klaar, aardappelen en groenten zijn geschild
dus
ff tijd om hier te komen koekeloeren
Menu : groene kool met aardappelen en spek.
Ivette, heel mooi die beide foto's !
LAP, de eerste bui is er en flink wat wind
Oud maar niet out !
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Oef de kogel is door,de kerk, ijs gebroken, meegevallen . Dochter was heel zenuwachtig moest nadien iets voor de hoofdpijn inneme,, migraine van de spanning,
B. haar vriend was vriendelijk, heb me open gesteld om spontaan te zijn verdiend ook zijn kansen om in de familie opgenomen te worden.
In mijn hoofd en hart een beslissing genomen onze zoon en gezin uit te nodigen op het feestje als ik 80 word. 3 maanden vooraf een uitnodiging sturen zodat ze er rustig kunnen over nadenken, telefoneren is niet wijs, ben te emotioneel . Wat krijg ik misschien als antwoord. Hoop op een verzoening ook met zijn zus. Wat de reden van hun gedrag is me tot op heden niet duidelijk. De kansen welke ons dochter al kreeg heeft deze beslissing bevorderd.
Wat een weertje, koud, wind en regen.
Rietepetietje, je dochter in het gips, ze zal hulp kunnen gebruiken, jij tever af, schoonmoeder gelukkig dichtbij.
Groetjes en tot in den draai
Ivette wat een geschenk zo schattig , ze zullen er vooraf veel leute om gehad hebben
Corry
Oef de kogel is door,de kerk, ijs gebroken, meegevallen . Dochter was heel zenuwachtig moest nadien iets voor de hoofdpijn inneme,, migraine van de spanning,
B. haar vriend was vriendelijk, heb me open gesteld om spontaan te zijn verdiend ook zijn kansen om in de familie opgenomen te worden.
In mijn hoofd en hart een beslissing genomen onze zoon en gezin uit te nodigen op het feestje als ik 80 word. 3 maanden vooraf een uitnodiging sturen zodat ze er rustig kunnen over nadenken, telefoneren is niet wijs, ben te emotioneel . Wat krijg ik misschien als antwoord. Hoop op een verzoening ook met zijn zus. Wat de reden van hun gedrag is me tot op heden niet duidelijk. De kansen welke ons dochter al kreeg heeft deze beslissing bevorderd.
Wat een weertje, koud, wind en regen.
Rietepetietje, je dochter in het gips, ze zal hulp kunnen gebruiken, jij tever af, schoonmoeder gelukkig dichtbij.
Groetjes en tot in den draai
Ivette wat een geschenk zo schattig , ze zullen er vooraf veel leute om gehad hebben
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Met 12 dappere oude Belgen hebben we regen, sneeuw, koude en wind getrotseerd deze namiddag om toch onze 8 km te wandelen.
Een lekkere Orval achteraf en een warm badje bij het thuiskomen, meer moet dat niet zijn om mijn maandagmiddag geslaagd te noemen.
Een lekkere Orval achteraf en een warm badje bij het thuiskomen, meer moet dat niet zijn om mijn maandagmiddag geslaagd te noemen.
Oud maar niet out !
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen
Kan effe ermee door, pc dokter heeft eerste hulp geboden
er komen kosten aan maar moet kijken wanneer het beste uitkomt. Dus zeker niet de eerste 2à3 maanden, vandaar dat de laptop enkel als nodig is gebruiken. Kan dan wel nog de tablet gebruiken maar vind dat niet zo makkelijk, misschien dat het nu omdat het zal moeten ik er beter mijne weg mee zal kunnen vinden 
Kan effe ermee door, pc dokter heeft eerste hulp geboden
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen allemaal

Groetjes van meme-rietje,
-
Goeiemorgen
Oei Erika, weer onvoorziene kosten
Mijn stofzuiger weigert alleen verder te doen, 'k zal dus maar vlug een handje toesteken zodat er straks tijd is voor leukere dingen.
Menu : verse vol au vent, vanmorgen vroeg al kip gekookt, balletjes gemaakt, champignons gekuist zodat straks alleen nog de saus moet afgewerkt worden; en voor morgen zal het wel dezelfde menu zijn met wat minder werk dan
Oei Erika, weer onvoorziene kosten
Mijn stofzuiger weigert alleen verder te doen, 'k zal dus maar vlug een handje toesteken zodat er straks tijd is voor leukere dingen.
Menu : verse vol au vent, vanmorgen vroeg al kip gekookt, balletjes gemaakt, champignons gekuist zodat straks alleen nog de saus moet afgewerkt worden; en voor morgen zal het wel dezelfde menu zijn met wat minder werk dan
Oud maar niet out !
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Goedemorgen allemaal!
Heb een bos tulpen mee...

Gisteren een leuke en drukke dag gehad, ik was pas om 17u30 terug thuis en een uurtje later moest ik alweer weg naar de muziekacademie voor mijn wekelijkse les notenleer!
Vandaag niets op het programma, zal deze namiddag een wandeling maken en misschien eens mijn auto uithalen om naar mijn make te rijden!
Yvette mooi zo die foto van vroeger en nu!
Erika ik gebruik het liefst mijn tablet, vind dat het handigst...ik had een laptop maar die heb ik verkocht, heb wel nog een vaste computer in mijn bureau maar die gebruik ik hoofdzakelijk om te photoshoppen en kaarten te maken!
En nu ga ik strijken, nog een fijne dinsdag en tot later daaag....
Heb een bos tulpen mee...

Gisteren een leuke en drukke dag gehad, ik was pas om 17u30 terug thuis en een uurtje later moest ik alweer weg naar de muziekacademie voor mijn wekelijkse les notenleer!
Vandaag niets op het programma, zal deze namiddag een wandeling maken en misschien eens mijn auto uithalen om naar mijn make te rijden!
Yvette mooi zo die foto van vroeger en nu!
Erika ik gebruik het liefst mijn tablet, vind dat het handigst...ik had een laptop maar die heb ik verkocht, heb wel nog een vaste computer in mijn bureau maar die gebruik ik hoofdzakelijk om te photoshoppen en kaarten te maken!
En nu ga ik strijken, nog een fijne dinsdag en tot later daaag....
One life...live it !
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goede middag
Heb me aan het werk gezet Ineke word 30 , wij gaan samen met haar en kleinzoon voor haar verjaardag uit eten , mag een beetje meer zijn dan anders.
Begin foto op het net gevonden.
Morgen boodschappen zal zeker tulpen mee hebben , een van mijn favorieten.
Veveke, hou ook van opera, heb Buterfly gezien, La Bohéme van genoten, favoriet Porgy en Bess, hoor je op het ogenblik niet zoveel meer.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Goodmorning Sunshine....
alhoewel die zon heb ik nog niet gezien hoor vanmorgen
regen ook niet
Werk aan de winkel
schoonbroer heeft groentjes geleverd
die ga ik nu diepvriesklaar maken
'k heb eerst onze wandelschoenen van gisteren al schoongemaakt en 'k had een serieuze portie modder over in mijn emmer.
alhoewel die zon heb ik nog niet gezien hoor vanmorgen
regen ook niet
Werk aan de winkel
schoonbroer heeft groentjes geleverd
die ga ik nu diepvriesklaar maken
'k heb eerst onze wandelschoenen van gisteren al schoongemaakt en 'k had een serieuze portie modder over in mijn emmer.
Oud maar niet out !