In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Voorlopig heb ik geen problemen meer en blijf ik ingelogd.
Ik ga dan dadelijk naar het klokje met nieuwe berichten rechts bovenaan.
Ik zou het ook spijtig gevonden hebben het contact met jullie te verliezen, maar het had toch niet te lang meer moeten duren.
Al dat gebrul waar is dat eigenlijk voor nodig?
Omdat er een paar zagemannen te lang moeten zoeken naar hun berichtjes of wat?
Enfin, slaap wel, keep on smiling!
Ik ga dan dadelijk naar het klokje met nieuwe berichten rechts bovenaan.
Ik zou het ook spijtig gevonden hebben het contact met jullie te verliezen, maar het had toch niet te lang meer moeten duren.
Al dat gebrul waar is dat eigenlijk voor nodig?
Omdat er een paar zagemannen te lang moeten zoeken naar hun berichtjes of wat?
Enfin, slaap wel, keep on smiling!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Tweede poging. Heel mijn tekst weg.
Wel geen inlogproblemen dank zij de setnetmedewerker gisteren die letterlijk echt alles voor me gedaan heeft en Oma-C.
Nu missen we denk ik enkel Muddy Maddy nog. Anders moet ik haar een mail sturen met het mailadres waar ze met haar eventuele inlogproblemen terecht kan .
Vandaag de 2 benedenverdiepingen volledig dweilklaar maken, naar de slager gaan voor gemengd gehakt en dan de spahettisaus maken. En natuurlijk met Matice gaan wandelen. Hij blaft soms onnodig en vorige zondag in de puppychool , had ik raad gevraagd aan de therapeut.
Moet nu als hij blaft, neen zeggen en onmiddellijk water op zijn snoet spuiten. En dat helpt. Jullie zouden me met hem moeten zien wandelen. Pup in de ene hand , spuitbus in de andere
Hij heeft wel heel veel last van zijn tandjes die aan het wisselen zijn en hij is nu iets meer dan 4 maanden en pas op 6 maanden heeft hij zijn volledig gebit. En we kunnen daar eigenlijk niets aan doen om te helpen. Vind dat zielig.
Zo, ik ga eens kijken of ik dit nu gepost krijg.
Ik wens iedereen een fijne dag . Liefs en een warme knuffel voor wie hem nodig heeft.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen iedereen,
Verklaar je nader, Helena,.....
'gebrul' en 'zageventen' ?????

Tot .......
Verklaar je nader, Helena,.....
'gebrul' en 'zageventen' ?????
Tot .......
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Hah, eindelijk gelukt om hier binnen te geraken. heb me helemaal opnieuw moeten aanmelden en nieuw wachtwoord verzinnnen en diene ga ik niet rap vergeten!
Valentijn vandaag, geen ventje: die heeft hèt tè druk. ( en chinees is toe, bovendien frietjesdag vandaag)
Was gisteren wel een halve dag thuis, en we zijn een boek gaan halen voor mijn valentijn, dat op een lijstje stond.
Ben al blij dat ik weer mijn ei kwijt kan.
Ons moeder is weer op 't oorlogspad met mij. Heb daarnet gebeld naar haar huisarts. ik ben dus een liegebeest. Ze Zat dinsdag laatstleden 5 uur zonder electriciteit, belt om 8 uur maar wij waren al naar boven en dat kàn & mag niet! ze weet dat ze dan naar de gsm van ventje moet bellen.
Die zijn organische slaappillen werken dus goed. alleen is hij een kwartier vroeger, dus ruim voor de wekker wakker.
natuurlijk heb ik nu de zenuwen met mijn moeder, zo heeft ze jaren met hèèl de straat in ruzie gelegen voor een harkje van 20 BF.
Bon, nu gaan we ze zeker niet veranderen maar leuk is anders.
heb een fles champieter gaan halen, een sterrenchef heeft ooit gezegd dat friet met champagne een goede keus is...
Aan allen een fijne dag en tot... ( ik weer zonder probs. binnen geraak!)
Hah, eindelijk gelukt om hier binnen te geraken. heb me helemaal opnieuw moeten aanmelden en nieuw wachtwoord verzinnnen en diene ga ik niet rap vergeten!
Valentijn vandaag, geen ventje: die heeft hèt tè druk. ( en chinees is toe, bovendien frietjesdag vandaag)
Was gisteren wel een halve dag thuis, en we zijn een boek gaan halen voor mijn valentijn, dat op een lijstje stond.
Ben al blij dat ik weer mijn ei kwijt kan.
Ons moeder is weer op 't oorlogspad met mij. Heb daarnet gebeld naar haar huisarts. ik ben dus een liegebeest. Ze Zat dinsdag laatstleden 5 uur zonder electriciteit, belt om 8 uur maar wij waren al naar boven en dat kàn & mag niet! ze weet dat ze dan naar de gsm van ventje moet bellen.
Die zijn organische slaappillen werken dus goed. alleen is hij een kwartier vroeger, dus ruim voor de wekker wakker.
natuurlijk heb ik nu de zenuwen met mijn moeder, zo heeft ze jaren met hèèl de straat in ruzie gelegen voor een harkje van 20 BF.
heb een fles champieter gaan halen, een sterrenchef heeft ooit gezegd dat friet met champagne een goede keus is...
Aan allen een fijne dag en tot... ( ik weer zonder probs. binnen geraak!)
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen iedereen, ik ben pas terug van de bloedafname bij de dokter
zoon had mij weggebracht en teruggehaald,
het had goed gevroren vanmorgen, alle auto's die buiten slapen waren wit
maar de zon belooft een mooie dag
Ik ga wandelen vanmiddag... genieten van de vroege zon
Ben terug moeten inloggen maar verder lukt het van de eerste keer
als ze nu nog kunnen zorgen dat ik ingelogd blijf is het goed voor mij
ik heb dat bolletje aangevinkt "onthou mij" (al een paar dagen)
nu zorgen dat ik een boke achter de kiezen krijg want ik moest nuchter blijven.
Een aangename dag aan allen, en geniet van de zon...
Een fijne Valentijnsdag vandaag...

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Tweede poging.
Gebrul=gepruts=>spellingcontrole neemt het af en toe over en schijnt perfect te weten wat ik wil schrijven: neen dus.
Die zageventen dat weet je vlug genoeg wie ik daar mee bedoel als je af en toe op een andere topic moet zijn.
Ik had daarnet allerlei geprobeerd dat absoluut niet lukt.
In de vorige versie was ik zo content dat ik zonder gedoe de smilies kon plaatsen en ook zonder prullen de BBCode kon gebruiken.
Niets werkt meer naar behoren.
Staat bij jullie flash ook uit? Ik weet dat ik dat op sommige websites niet toesta.
Dus zal ik eens in de kelders van mijn computergeheugen gaan graven of op mijn "help voor domme grootmoekes".
Flash toelaten voor seniorennet.
Mijn programma voor vandaag is al gemaakt.
Ik had al een aangenaam gesprekje met de kleindochter van de buurvrouw=2jaar.
De lentebrief van de gezinshulp was dit jaar wel een beetje nuttig, al wist ik al wat erin stond zo al wel.
Het ging over brandpreventie. Het schijnt dat ik in orde ben volgens de brief.
Rookmelders, hittemelder op de juiste plaatsen.
Zo een brief daar heb ik niets op tegen dat is nuttig, maar, die "aanbevelingen", daar werd ik kribbig van.
Tandjes wisselen, och arme, dat is altijd een beetje miserie bij mens en dier.
Ik zie je al lopen met die plantenspuit, Clive
Is het niet een beetje zo dat het ene ras al wat meer blaft dan het andere?
De labrador van de buren blaft haast nooit, de "stratton" daarentegen, maar daar zit collie in, die drijft de schaapjes bijeen...
Het is ferm koud buiten, maar de zon schijnt, dat is fijn!
Tweede poging tot versturen...
Gebrul=gepruts=>spellingcontrole neemt het af en toe over en schijnt perfect te weten wat ik wil schrijven: neen dus.
Die zageventen dat weet je vlug genoeg wie ik daar mee bedoel als je af en toe op een andere topic moet zijn.
Ik had daarnet allerlei geprobeerd dat absoluut niet lukt.
In de vorige versie was ik zo content dat ik zonder gedoe de smilies kon plaatsen en ook zonder prullen de BBCode kon gebruiken.
Niets werkt meer naar behoren.
Staat bij jullie flash ook uit? Ik weet dat ik dat op sommige websites niet toesta.
Dus zal ik eens in de kelders van mijn computergeheugen gaan graven of op mijn "help voor domme grootmoekes".
Flash toelaten voor seniorennet.
Mijn programma voor vandaag is al gemaakt.
Ik had al een aangenaam gesprekje met de kleindochter van de buurvrouw=2jaar.
De lentebrief van de gezinshulp was dit jaar wel een beetje nuttig, al wist ik al wat erin stond zo al wel.
Het ging over brandpreventie. Het schijnt dat ik in orde ben volgens de brief.
Rookmelders, hittemelder op de juiste plaatsen.
Zo een brief daar heb ik niets op tegen dat is nuttig, maar, die "aanbevelingen", daar werd ik kribbig van.
Tandjes wisselen, och arme, dat is altijd een beetje miserie bij mens en dier.
Ik zie je al lopen met die plantenspuit, Clive
Is het niet een beetje zo dat het ene ras al wat meer blaft dan het andere?
De labrador van de buren blaft haast nooit, de "stratton" daarentegen, maar daar zit collie in, die drijft de schaapjes bijeen...
Het is ferm koud buiten, maar de zon schijnt, dat is fijn!
Tweede poging tot versturen...
-
Goedemiddag allen, 't is echt lenteweer
ik heb een fijne wandeling gedaan en zo langs de apotheek
en de winkel terug naar huis... morgen de rest halen maar ik kan al
eten klaarmaken...'t zullen verse spruitjes zijn met een stukje kippenchipolata
Morgen weer iets anders, het zou dan ook mooi weer blijven
tijd voor een andere wandeling
en zaterdag de ramen wassen terwijl de wasmachine draait
Het is hier allemaal nogal een zoeken en de uitdrukkingen zijn
soms niet zo duidelijk vind ik
Ik wil zo graag aangemeld blijven en vind nergens
waar ik het kan aanpassen, dus telkens weer maar
iemand lastig vallen en dat vind ik ook niet zo leuk
en wat bedoeld en met "flash staat uit???" hiernaast
Ik ga nog een abonnement betalen en nog wat van de zon genieten
het is fijn op mijn terras
Groeten aan allen en tot morgen
ik heb een fijne wandeling gedaan en zo langs de apotheek
en de winkel terug naar huis... morgen de rest halen maar ik kan al
eten klaarmaken...'t zullen verse spruitjes zijn met een stukje kippenchipolata
Morgen weer iets anders, het zou dan ook mooi weer blijven
tijd voor een andere wandeling
en zaterdag de ramen wassen terwijl de wasmachine draait
Het is hier allemaal nogal een zoeken en de uitdrukkingen zijn
soms niet zo duidelijk vind ik
Ik wil zo graag aangemeld blijven en vind nergens
waar ik het kan aanpassen, dus telkens weer maar
iemand lastig vallen en dat vind ik ook niet zo leuk
en wat bedoeld en met "flash staat uit???" hiernaast
Ik ga nog een abonnement betalen en nog wat van de zon genieten
het is fijn op mijn terras
Groeten aan allen en tot morgen
-
OmaC Flash is een bepaald programma zoals Adobe en dies meer en Java.
Het heeft te maken met filmpjes en zo.
Maar die mededeling gaat verwijderd worden wist de medewerker me te vertellen.
Je moet je daar niets van aan trekken.
Heb je ondertussen gevonden waar je je kan verbergen?
Gebruikerspaneel=>Forumvoorkeuren
Aangemeld blijf ik, maar ik heb ook he paswoord bewaard op mijn pc.
Al mijn paswoorden zijn versleuteld met een ander ingewikkeld paswoord.
Ik kom ook net thuis van een wandelingetje naar de Carrefour = 30' heen en 30' terug.
Heb wel eventjes uitgerust in de Lunch Garden.
Uiteraard was daar ook een plasstop bij.
En vooral ik heb gevonden wat ik zocht, zonder vragen!
Het is daar al een hele onderneming m de afdeling te vinden waar je aankoop zich zou moeten bevinden.
Dat is dus wel tof die wandeling op zich, maar nu kan ik weer bijna niet meer vooruit en moet nog koken...
Het heeft te maken met filmpjes en zo.
Maar die mededeling gaat verwijderd worden wist de medewerker me te vertellen.
Je moet je daar niets van aan trekken.
Heb je ondertussen gevonden waar je je kan verbergen?
Gebruikerspaneel=>Forumvoorkeuren
Aangemeld blijf ik, maar ik heb ook he paswoord bewaard op mijn pc.
Al mijn paswoorden zijn versleuteld met een ander ingewikkeld paswoord.
Ik kom ook net thuis van een wandelingetje naar de Carrefour = 30' heen en 30' terug.
Heb wel eventjes uitgerust in de Lunch Garden.
Uiteraard was daar ook een plasstop bij.
En vooral ik heb gevonden wat ik zocht, zonder vragen!
Het is daar al een hele onderneming m de afdeling te vinden waar je aankoop zich zou moeten bevinden.
Dat is dus wel tof die wandeling op zich, maar nu kan ik weer bijna niet meer vooruit en moet nog koken...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
via omweg ( zal aan firefox liggen) hier geraakt, maar mijn tekst is niet geplaatst.
we herbeginnen.
Ik ben dus naar de kapster geweest en het is een hele transformatie geworden. zit hier nu met een caramelkleurige coupe. is wel nog een redelijk stuk af, maar dat geeft niet. zit weer een nieuw modellenke in.
Buurvrouw moeder heeft een foto gekregen die ze dan vanavond aan mijn moeder gaat tonen want ze moet er zijn. Heb haar verteld dat moeder op het oorlogspad is sinds die panne met de electriciteit van dinsdag. S. vind het heel mooi. hoop nu dat moeder even content zal zijn. heb woensdag haar dokter op de hoogte gebracht van haar gemoedswaanzin.enfin, ze zal in de gaten gehouden worden. bij mijn foto zat er ook een van Gimly die op zijn buik lag. hij lag gisteren ook weer zo dat we hem op zijn buikje moesten wrijven. hij was aan het airkneden van de deugd.
Hij is zojuist zijn tweede ontbijtzakje komen vragen. denk dat die kat een vermomde hobbit is. daar hebben ze in hobbitton ook tweede ontbijt. ( en 11 uurtje, middagmaal, vieruurtje, diner en souper.)
Als valentijnsmaal waren het frietjes met bubbels. geen viergangen menu. buurman bracht toen ik op boodchap ging net een orchidee voor buurvrouw. ik zie niet graag orchideën. Geef mij maar vetplantjes en cactussen want die blijven ten minste leven bij mij.
Ventje is nog steeds bezig dat ze hem in de bak gaan draaien voor zijn ongeval. verzekering zit er alleszins op en maandag moet hij naar de aangestelde advocaat. dat is gratis. Toen hij dat weer zei over de bak, begon de stoom uit mijn oren te komen.
Maar aangezien mijn meteo zegt dat het vandaag zonnig gaat zijn en 11° met 71% luchtvochtigheid, heeft ventje gisteren beslist van zaterdag & zondag te gaan wandelen. ben benieuwd. ga zeggen dat niet eerder weg ga, dan dat de kapstok hangt.
Fijne dag allen en tot...
via omweg ( zal aan firefox liggen) hier geraakt, maar mijn tekst is niet geplaatst.
we herbeginnen.
Ik ben dus naar de kapster geweest en het is een hele transformatie geworden. zit hier nu met een caramelkleurige coupe. is wel nog een redelijk stuk af, maar dat geeft niet. zit weer een nieuw modellenke in.
Buurvrouw moeder heeft een foto gekregen die ze dan vanavond aan mijn moeder gaat tonen want ze moet er zijn. Heb haar verteld dat moeder op het oorlogspad is sinds die panne met de electriciteit van dinsdag. S. vind het heel mooi. hoop nu dat moeder even content zal zijn. heb woensdag haar dokter op de hoogte gebracht van haar gemoedswaanzin.enfin, ze zal in de gaten gehouden worden. bij mijn foto zat er ook een van Gimly die op zijn buik lag. hij lag gisteren ook weer zo dat we hem op zijn buikje moesten wrijven. hij was aan het airkneden van de deugd.
Hij is zojuist zijn tweede ontbijtzakje komen vragen. denk dat die kat een vermomde hobbit is. daar hebben ze in hobbitton ook tweede ontbijt. ( en 11 uurtje, middagmaal, vieruurtje, diner en souper.)
Als valentijnsmaal waren het frietjes met bubbels. geen viergangen menu. buurman bracht toen ik op boodchap ging net een orchidee voor buurvrouw. ik zie niet graag orchideën. Geef mij maar vetplantjes en cactussen want die blijven ten minste leven bij mij.
Ventje is nog steeds bezig dat ze hem in de bak gaan draaien voor zijn ongeval. verzekering zit er alleszins op en maandag moet hij naar de aangestelde advocaat. dat is gratis. Toen hij dat weer zei over de bak, begon de stoom uit mijn oren te komen.
Maar aangezien mijn meteo zegt dat het vandaag zonnig gaat zijn en 11° met 71% luchtvochtigheid, heeft ventje gisteren beslist van zaterdag & zondag te gaan wandelen. ben benieuwd. ga zeggen dat niet eerder weg ga, dan dat de kapstok hangt.
Fijne dag allen en tot...
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, jij zult mooi zijn met jouw nieuwe haartjes. En zo'n mooie kleur gekozen, zie het zo voor me. En trek je niets aan van jouw moeder. Jij moet het mooi vinden en jij moet je er goed meevoelen. En in het weekend misschien gaan wandelen, het gaat dan ook heerlijk weer worden.
Was weer mijn tekst kwijt. Weet niet hoe dat komt.
Donsdekentjes van Matice en de WC matjes en gastendoekjes zijn al gewassen op kort programma en zijn al droog.
Dadelijk eerst de groenten gaan snijden voor de spaghettisaus en deze op een zacht vuurtje laten pruttelen op de achterkant van het vuur zodat Matice er niet aan kan + ik zet een lege steelpan ervoor. Manlief werkt wel van thuis uit, maar kan Matice ook niet constant in het oog houden.
Zo, ga eraan beginnen. Ik wens iedereen een fijne vrijdag, geniet van het mooie weer als je kan.
Liefs en een dikke knuffel aan jullie allen.
-

Goede morgen iedereen, weer moeten inloggen
ik heb nog steeds niet alles bijgelezen
dat zal voor in 't weekend zijn, ik geniet nu liever van de zon
zolang we haar mogen houden...
Eerst nog de vrijdagse taken doen met een toerke rond
en dan de boodschappen...
Ik hoop dat de zieken stilaan beter worden..
Geniet van de zonnevitamientjes..
Verder aan iedereen nog een aangename vrijdag
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Heb eergisteren een bericht geschreven en het is niet geplaatst, zie het nu pas.Is toch wel raar, nooit eerder voorgehad.Hopelijk lukt het nu.Blijkbaar hebben meerdere mensen last met de nieuwe lay-out.
Gisteren gaan wandelen, was zo'n mooi weer, dus moeten we buiten komen.In cafeetje een koffie gaan drinken en Spaanse woef werd nogal verwendt met 2 reuze hondensnoepjes van de bazin.Die liet het zich best smaken en stond al op uitkijk voor meer
.
Manlief is bij buren voor pc problemen.
Vandaag ook eens de vogelnestkastjes uitkuisen, wordt ook stilaan tijd.Weet zelfs niet of er vogeltjes in gewoond hebben, heb niks gezien.De hoeveelheid vogeltjes hier is duidelijk afgenomen, merk het al een paar jaar.
Gisteren toen ik naar vader reed, liep er een eekhoorntje voor de auto.Gelukkig kon ik hem ontwijken.Niet ver van vader staat een kasteel met
bos eraan en daar zitten eekhoorntjes.Zijn wel schattige diertjes.
Zo hopelijk wordt mijn berichtje geplaatst.
Dames, tot morgen allemaal.
Heb eergisteren een bericht geschreven en het is niet geplaatst, zie het nu pas.Is toch wel raar, nooit eerder voorgehad.Hopelijk lukt het nu.Blijkbaar hebben meerdere mensen last met de nieuwe lay-out.
Gisteren gaan wandelen, was zo'n mooi weer, dus moeten we buiten komen.In cafeetje een koffie gaan drinken en Spaanse woef werd nogal verwendt met 2 reuze hondensnoepjes van de bazin.Die liet het zich best smaken en stond al op uitkijk voor meer
Manlief is bij buren voor pc problemen.
Vandaag ook eens de vogelnestkastjes uitkuisen, wordt ook stilaan tijd.Weet zelfs niet of er vogeltjes in gewoond hebben, heb niks gezien.De hoeveelheid vogeltjes hier is duidelijk afgenomen, merk het al een paar jaar.
Gisteren toen ik naar vader reed, liep er een eekhoorntje voor de auto.Gelukkig kon ik hem ontwijken.Niet ver van vader staat een kasteel met
bos eraan en daar zitten eekhoorntjes.Zijn wel schattige diertjes.
Zo hopelijk wordt mijn berichtje geplaatst.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Even theepauze en verder iets opzoeken
en Ik heb het gevonden denk ik...?
Om ingelogd te blijven niet meer op het groene vakje klikken van onthou mij als je inlogt
gewoon afblijven en groen laten ik ben nu aangemeld gebleven
heb het verschillende keren geprobeerd en ik blijf ingelogd
Ik wacht af en zie of het zo blijft
Verder doen met de vrijdagtaken
en dan na de middag een wandeling maken
Genieten van de zon
en Ik heb het gevonden denk ik...?
Om ingelogd te blijven niet meer op het groene vakje klikken van onthou mij als je inlogt
gewoon afblijven en groen laten ik ben nu aangemeld gebleven
heb het verschillende keren geprobeerd en ik blijf ingelogd
Ik wacht af en zie of het zo blijft
Verder doen met de vrijdagtaken
en dan na de middag een wandeling maken
Genieten van de zon
-
Voorlopig blijf ik ingelogd.
Sinds ik terug mag meespelen ben ik nog niet een keer buiten gevlogen.
Fijn bezoek gehad deze voormiddag.
Ik denk een beetje in de tuin te doen.
Zal eerst de expert maar even raadplegen.
Ik moet leren met een plan werken.
Als mijn zus komt loopt die altijd eerst even door de tuin en hier en daar blijft ze dan stilstaan.
Dan is ze in haar hoofd aan het plannen voor ze begint.
Ik zie hier een werkje en daar een werkje en flits van hier naar ginder...
Het is zalig buiten nu.
ik zou durven buiten eten, maar zie een beetje op tegen de hele verhuis.
De tuinstoelen en tuintafel zijn nog opgeborgen in hun winterkwartier.
Zonnige groeten
Sinds ik terug mag meespelen ben ik nog niet een keer buiten gevlogen.
Fijn bezoek gehad deze voormiddag.
Ik denk een beetje in de tuin te doen.
Zal eerst de expert maar even raadplegen.
Ik moet leren met een plan werken.
Als mijn zus komt loopt die altijd eerst even door de tuin en hier en daar blijft ze dan stilstaan.
Dan is ze in haar hoofd aan het plannen voor ze begint.
Ik zie hier een werkje en daar een werkje en flits van hier naar ginder...
Het is zalig buiten nu.
ik zou durven buiten eten, maar zie een beetje op tegen de hele verhuis.
De tuinstoelen en tuintafel zijn nog opgeborgen in hun winterkwartier.
Zonnige groeten