CRYPTO new style
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja ook een leuke combinatie, maar vermoedelijk zal er bij de uitvoering van deze opgave, weinig of geen bier worden gebruikt, de vochtigheid moet dus elders worden gezocht.lotte schreef:twee gedacht....
GEUZENLIEDEREN ?
strijdliederen van de verzetsgroepen, een hit ???
Geuze - een biertje.
Met dit vochtige geluid scoor je waarschijnlijk nooit een hit.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Niet exact wat ik bedoelde, dat was namelijk "klaagzang" maar dit is minstens evenwaardig als "vertaling" van de opgave dus keur ik het goed. +2chérie schreef:TREURLIED? (wordt vaak geweend (vochtig) , vb bij begrafenissenen zal geen hit scoren)
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Reini 4
lotte 2
chérie 2
ik wou klaagzang nog plaatsen maar zag er niet direct iets 'vochtig' in, daarom maar een synoniem (treueren is toch wat wenen hé)
op dat vaartuig is voldoende plaats
lotte 2
chérie 2
ik wou klaagzang nog plaatsen maar zag er niet direct iets 'vochtig' in, daarom maar een synoniem (treueren is toch wat wenen hé)
op dat vaartuig is voldoende plaats
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Een mannequin kan misschien typische gedragingen vertonen, maar de "benaming" mannequin zou ik niet met de begrippen handeling of daad of gedrag omschrijven. Tip; we zoeken geen beroep in de strikte zin van dat woord.chérie schreef:MANNEQUIN? (het woord 'man' komt voor, uitspraak: manneke of mannekei, en het beroep is zowel voor vrouwen dan mannen)
-
Oef ! Ik ben hier ook geraakt, was wat verloren gelopen in het onverhoeds verdwenen vertrouwde uitzicht van de website. Wat is die tekst klein en wat is die lege bladruimte groot. Sommige onderdelen zijn ook zo flauw afgedrukt dat ze voor mij niet zichtbaar waren; Het ware toch verkieslijk geweest dat de Admin vooraleer zulke ingrijpende wijzigingen aan te brengen, een soort van handleiding zou hebben bezorgd, dat zou veel senioren veel hoofdbrekens hebben bespaard.
Ter zake: Eigenzinnigheid zou ik als respectvol man niet een typisch vrouwelijke eigenschap durven noemen Lotte, ik denk dat veel mannen minstens even eigenzinnig zijn als vrouwen.
Ter zake: Eigenzinnigheid zou ik als respectvol man niet een typisch vrouwelijke eigenschap durven noemen Lotte, ik denk dat veel mannen minstens even eigenzinnig zijn als vrouwen.
-
Ik probeer de moeilijkheidsgraad van de opgaven aan te passen aan het niveau van de deelnemers