Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
wil ook wel een stukje

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedemorgen allemaal!
Zoals iedere keer hetzelfde liedje, ja ik zaag...maar weer aan en afmelden en weer aanmelden
De zon staat weeral te stralen aan de blauwe hemel, dus dat beloofd een mooie dag te worden
Yvette dat ziet er een lekkere appeltaart uit hoor!
Straks naar een begravenis van een nicht van mijn ventje, ze zou in april 80 zijn geworden maar ze was spijtig genoeg al meer dan 10 jaar dement.
Ik ga richting badkamer, wens jullie allen nog een fijne zaterdag daag...
Zoals iedere keer hetzelfde liedje, ja ik zaag...maar weer aan en afmelden en weer aanmelden
De zon staat weeral te stralen aan de blauwe hemel, dus dat beloofd een mooie dag te worden
Yvette dat ziet er een lekkere appeltaart uit hoor!
Straks naar een begravenis van een nicht van mijn ventje, ze zou in april 80 zijn geworden maar ze was spijtig genoeg al meer dan 10 jaar dement.
Ik ga richting badkamer, wens jullie allen nog een fijne zaterdag daag...
You only have one life...live it!
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Een mens herleeft als je de zon door de ramen ziet schijnt. Al heb ik geen tuintje meer, ja Joke ik hou van planten en bloemen. Ik doe mijn best om altijd wel een boeketje bloemen, roosjes of tulpen op mijn salontafeltje te zetten. Jij en Jan zijn natuurlijk echte buitenmensen. Oei, dat was dan toch heel ernstig, ik wens Jan spoedig en volledig herstel, toch maar kalmpjes aan.
Voor het ogenblik zijn het tulpen, gewoon gekocht in de Clrt, ze staan er bijna een week en zijn nog mooi. Vévé, jouw boeket is heel mooi !
Ik heb ook genoten van de foto van jouw appeltaart Ivette, wou er zo graag een stukje van proeven...
Rietjes, mooie streek en geprofiteerd van een lekkere "Saint Bernard". Is wel een pittig biertje, heb het nog gebruikt om konijn klaar te maken.
Mémérietje, jouw mooie plaatjes vrolijken toch altijd mijn dag op !
Corry, blij dat je je weer beter voelt. Jullie hebben gelijk dat je nog zolang als mogelijk in jullie huisje met tuin blijven, dat zullen jullie zelf wel uitmaken. Ik ondervind ook met G. dat het soms lastig wordt, in de namiddag wil hij rusten. Geniet maar van de babbel met de mama van de kindjes, ja ook niet ideaal voor haar....het is soms moeilijk.
Ik heb gisteren namiddag genoten eens met een ander groepje te tennissen, en achteraf was het samenzijn in de cafetaria ook heel gezellig.
Rond 11 uur gaan we fietsen, niet te ver... hahaha en dan een hapje eten.. Ik zal er maar proberen de glimlach bij te bewaren.
Voor jullie allemaal, een fijne, zonnige dag ! Probeer er maar van te genieten! Precies vroege lente !
Groetjes, omadina
Een mens herleeft als je de zon door de ramen ziet schijnt. Al heb ik geen tuintje meer, ja Joke ik hou van planten en bloemen. Ik doe mijn best om altijd wel een boeketje bloemen, roosjes of tulpen op mijn salontafeltje te zetten. Jij en Jan zijn natuurlijk echte buitenmensen. Oei, dat was dan toch heel ernstig, ik wens Jan spoedig en volledig herstel, toch maar kalmpjes aan.
Voor het ogenblik zijn het tulpen, gewoon gekocht in de Clrt, ze staan er bijna een week en zijn nog mooi. Vévé, jouw boeket is heel mooi !
Ik heb ook genoten van de foto van jouw appeltaart Ivette, wou er zo graag een stukje van proeven...
Rietjes, mooie streek en geprofiteerd van een lekkere "Saint Bernard". Is wel een pittig biertje, heb het nog gebruikt om konijn klaar te maken.
Mémérietje, jouw mooie plaatjes vrolijken toch altijd mijn dag op !
Corry, blij dat je je weer beter voelt. Jullie hebben gelijk dat je nog zolang als mogelijk in jullie huisje met tuin blijven, dat zullen jullie zelf wel uitmaken. Ik ondervind ook met G. dat het soms lastig wordt, in de namiddag wil hij rusten. Geniet maar van de babbel met de mama van de kindjes, ja ook niet ideaal voor haar....het is soms moeilijk.
Ik heb gisteren namiddag genoten eens met een ander groepje te tennissen, en achteraf was het samenzijn in de cafetaria ook heel gezellig.
Rond 11 uur gaan we fietsen, niet te ver... hahaha en dan een hapje eten.. Ik zal er maar proberen de glimlach bij te bewaren.
Voor jullie allemaal, een fijne, zonnige dag ! Probeer er maar van te genieten! Precies vroege lente !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
goeie zonnige morgen allemaal
wat ik ga doen vandaag?
dat weet ik nog niet
mijn gebuur komt de spotjes in mijn keuken vernieuwen
er zijn er verschillende kapot
en alles zal nu veranderen in letlampjes
goedkoper in verbruik zeggen ze

wat ik ga doen vandaag?
dat weet ik nog niet
mijn gebuur komt de spotjes in mijn keuken vernieuwen
er zijn er verschillende kapot
en alles zal nu veranderen in letlampjes
goedkoper in verbruik zeggen ze

Groetjes van meme-rietje,
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
omadina, veel plezier in je nieuwe fietsclub, perfect weer om er aan te beginnen.
Je mag gerust eens afkomen hoor, ik zal met plezier mijn appeltaart voor u bakken!
Benieuwd waar ons Rietjes nu naartoe trekt en of we mooie foto's te zien krijgen!
Gewoonlijk leg ik een mes bij mijn grote taart, de meeste nietopdelijnletters snijden zich zelf nog het gewenst stukje af! de rest verpak ik dan :elk stukje in een plastiekzakje, dan eventjes opwarmen in de microgolf en ze zijn (haast) even lekker als vers, lekker makkelijk en altijd iets in huis voor onverwacht bezoek!
Jadi, ik wens jullie een aangename uit-dag, zal wel lukken in het goede weer zeker!
Corry, Jantje ik vergeet er vast nog, allemaal super gauw beterschap!
Voor alle anderen wens ik : geniet van het goeie weer!
Ik wandel nu alvast naar( 't stad!!!)naar de Bank en mijn Primo kopen alhoewel ik hier al de TV programma's
heb bekeken op mijn vastgepinde programma's op TV. Voor ARD is dat heel makkelijk, het hele programma
met uitleg en foto per programma als je wil zelfs tot 's nachts. Helaas is het weer de ganse dag wintersport.
Daarna zullen hun carnavalsprogramma's beginnen, dus niet veel te programmeren!
De Thuis kijkers: ik denk dat Bob de overvaller is om Dries te beschuldigen!
Nu ga ik de temperatuur buiten wat schatten, doeiiiii
Je mag gerust eens afkomen hoor, ik zal met plezier mijn appeltaart voor u bakken!
Benieuwd waar ons Rietjes nu naartoe trekt en of we mooie foto's te zien krijgen!
Gewoonlijk leg ik een mes bij mijn grote taart, de meeste nietopdelijnletters snijden zich zelf nog het gewenst stukje af! de rest verpak ik dan :elk stukje in een plastiekzakje, dan eventjes opwarmen in de microgolf en ze zijn (haast) even lekker als vers, lekker makkelijk en altijd iets in huis voor onverwacht bezoek!
Jadi, ik wens jullie een aangename uit-dag, zal wel lukken in het goede weer zeker!
Corry, Jantje ik vergeet er vast nog, allemaal super gauw beterschap!
Voor alle anderen wens ik : geniet van het goeie weer!
Ik wandel nu alvast naar( 't stad!!!)naar de Bank en mijn Primo kopen alhoewel ik hier al de TV programma's
heb bekeken op mijn vastgepinde programma's op TV. Voor ARD is dat heel makkelijk, het hele programma
met uitleg en foto per programma als je wil zelfs tot 's nachts. Helaas is het weer de ganse dag wintersport.
Daarna zullen hun carnavalsprogramma's beginnen, dus niet veel te programmeren!
De Thuis kijkers: ik denk dat Bob de overvaller is om Dries te beschuldigen!
Nu ga ik de temperatuur buiten wat schatten, doeiiiii
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Lang geleden nog gebruikt, eens was hij mijn dagelijksegroet,maatje.
Dokters bezoek heeft veel duidelijk gemaakt, weet waaraan me te houden, resultaat bloedonderzoek volgt.
Hoe zou het met Michelly zijn
Appeltaart van Ivette ziet er heel smakelijk uit, lang geleden nog gemaakt, wat je lang niet meer doet kan even duren voor aleer de goesting terug komt.
Rietepetietje, jou prentjes zijn telkens juweeltjes, een leuke bron waaruit jij put.
Groetjes ga een beetje tuinwerken, misschien krijgt mijn wederhelft ook goesting
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Net de bedenking gemaakt : de tijd om het middagmaal naar binnen te werken is ongeveer een vijfvoud van de tijd om het klaar te maken
Menu : blinde vinken in provencaalse saus met natuuraardappel.
Er is toch serieus iets mis met dat weertje hé, bij mij op het terras haalt de thermometer zo maar 28°C; 'k ga me daar vlug ff neervleien met mijn krant; voor de rest vd dag zien we dan wel in ieder geval daar niet blijven zitten.
Corry, heb het ook juist gelezen v Michelly, we zullen nog maar eens met zijn allen duimen.
Net de bedenking gemaakt : de tijd om het middagmaal naar binnen te werken is ongeveer een vijfvoud van de tijd om het klaar te maken
Menu : blinde vinken in provencaalse saus met natuuraardappel.
Er is toch serieus iets mis met dat weertje hé, bij mij op het terras haalt de thermometer zo maar 28°C; 'k ga me daar vlug ff neervleien met mijn krant; voor de rest vd dag zien we dan wel in ieder geval daar niet blijven zitten.
Corry, heb het ook juist gelezen v Michelly, we zullen nog maar eens met zijn allen duimen.
Oud maar niet Out
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen en een fijne zondag allemaal !
Michelly, je komt hier misschien niet lezen, maar ja, je maatjes van dit hoekje zijn allemaal met jou begaan. We duimen hard, dat je spoedig het ziekenhuis weer kan verlaten., en kan genieten van je familie en vrienden.
Wat staat op het programma vandaag ? Ik heb al een ochtendwandelingetje gemaakt, en straks de fiets weer op, zouden we durven, tot in Nieuwpoort ??
Ik wens jullie allemaal een heel mooie zonnige dag !
Groetjes, omadina
Michelly, je komt hier misschien niet lezen, maar ja, je maatjes van dit hoekje zijn allemaal met jou begaan. We duimen hard, dat je spoedig het ziekenhuis weer kan verlaten., en kan genieten van je familie en vrienden.
Wat staat op het programma vandaag ? Ik heb al een ochtendwandelingetje gemaakt, en straks de fiets weer op, zouden we durven, tot in Nieuwpoort ??
Ik wens jullie allemaal een heel mooie zonnige dag !
Groetjes, omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
-
goeie morgen iedereen
heb lang geslapen vandaag
eigen fout eigenlijk
mijn uurwerk liep af of eigenlijk mijn wekradio
heb liggen luisteren naar het nieuws
en patat was weer vertrokken
maar ik heb er deugt van gehad
en er was hier niemand die reclameerde
Quickie ligt nog te slapen
wat ik vandaag ga doen, weet het niet