In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aan alle maatjes een gezellige avond en tot morgen...
ik kreeg ook droevig nieuws, een schoonzus
van een goede vriend is plots overleden
ze was 83 maar eigenlijk is het altijd te vroeg hé
anjelierken, de filter nog wat scherper zetten
en zeker niks openen.... ik heb er geen last van tot hiertoe...
Een goede nacht en tot morgen...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond allemaal,
Efkes tijd nu, tot familie begint .... Had iets moeten afprinten, daarmee, laptop stond toch op .
Ook ik heb 'last' van allerlei mails van allerlei winkels, zelfs in het frans. Heb ook altijd wat gewonnen of als ik reageer wordt er iets opgestuurd .....
Heb al dikwijls geprobeerd om me 'uit' te schrijven op 'hier', maar dat lukt van geen kanten, daar zorgen ze wel voor. Joost mag weten hoe het allemaal komt, want ik doe met niets mee ......
Hoe werkt dat, een filter opzetten ? Bedankt voor eventuele uitleg, zodat ik me kan 'wapenen' met iets. Manlief zijn box zit ook vol met hetzelfde en moet altijd verwijderd worden. Lastig dikwijls....
Oei, omaC, ook een plots overlijden.... Onze deelneming. Ja, het is altijd te vroeg ......
Familie ....
Tot .... de volgende ! Hou jullie allemaal zo goed mogelijk ....
Efkes tijd nu, tot familie begint .... Had iets moeten afprinten, daarmee, laptop stond toch op .
Ook ik heb 'last' van allerlei mails van allerlei winkels, zelfs in het frans. Heb ook altijd wat gewonnen of als ik reageer wordt er iets opgestuurd .....
Heb al dikwijls geprobeerd om me 'uit' te schrijven op 'hier', maar dat lukt van geen kanten, daar zorgen ze wel voor. Joost mag weten hoe het allemaal komt, want ik doe met niets mee ......
Hoe werkt dat, een filter opzetten ? Bedankt voor eventuele uitleg, zodat ik me kan 'wapenen' met iets. Manlief zijn box zit ook vol met hetzelfde en moet altijd verwijderd worden. Lastig dikwijls....
Oei, omaC, ook een plots overlijden.... Onze deelneming. Ja, het is altijd te vroeg ......
Familie ....
Tot .... de volgende ! Hou jullie allemaal zo goed mogelijk ....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
kreeg gisteren niet 1 maar twee brieven van de politie blankenberge met het verzoek tot verhoor. dat is dan al het derde verhoor. er staat zelfs dat na afloop de agent de vrijheid van de verhoorde persoon kan intrekken. De zaak is enkele dagen vervroegd: was voor de 15 de , dus ventje mag zijn advocaat bellen. Het werk voor brussel was zo goed als gedaan en nu dit zei ventje: ze willen m'n dood en daar gaat mijn rustig avondje met mijn vrouw.
het was alsof weer alles te niet was gedaan, de hele avond zonder woorden in de zetel.
Er werd dan even na het avondeten gebeld en er stond niemand voor de deur. wel wat verderop een bestelwagen. ik roep dat ik daar helemaal geen tijd voor heb, steekt buurvrouw haar hoofd buiten en vraagt wat ik in kreeg. 't is altijd die bebaarde kerel van post-NL. hij belt overal aan tot er iemand open doet en geeft het pakketje af ongeacht of jij dat wil. heb d'r dan verteld over die brief en ze zei dat buurman ginder ook een keer heel veel problemen heeft gehad toen hij een klus moest doen met de hoogtewerker. het ging zelfs zo ver dat de commissaris van ginder aan de telefoon stond te tieren. ik zei het ook tegen Joyce 's morgens: ze beweren dat ventje fraudeert, maar als je fraudeert zal de verzekering waar je al jaren en een dag bij bent, omnium hebt, het geld voor de herstelling op je rekening storten? ik denk van niet. En 6 uur na melding van de feiten pas gaan vaststellen? ook iets dat niet klopt. ook beweren ze dat de verf van het plakaat niet overeen stemt met die op ventjes voertuig. de garage zegt anders. Als ze ventje in de bak steken is dat fin de carriëre, twee jaar voor z'n pensioen. Ik zal met Gimly terug naar mijn moeder moeten gaan wonen. Gimly zal dat niet leuk vinden. Ik ook niet. en 't is dan nog te zien wààr ze hem in de bak steken want ik ga geen hele dag onderweg met het (h)openbaar vervoer om een paar uurtjes op bezoek te gaan. ik wou dat het jaar al gedaan was.
Oma C: idd doordat bijna alles routine ( lees sleur) is, lijken alle dagen op elkaar. en het grijze weer helpt ook niet dan lijken ze nog meer op elkaar.
Ik moet straks nog de afwas doen. die heeft ventje nu niet gedaan. en dan eens grondig moppen. Fijne dag, ik ga koffie maken
kreeg gisteren niet 1 maar twee brieven van de politie blankenberge met het verzoek tot verhoor. dat is dan al het derde verhoor. er staat zelfs dat na afloop de agent de vrijheid van de verhoorde persoon kan intrekken. De zaak is enkele dagen vervroegd: was voor de 15 de , dus ventje mag zijn advocaat bellen. Het werk voor brussel was zo goed als gedaan en nu dit zei ventje: ze willen m'n dood en daar gaat mijn rustig avondje met mijn vrouw.
het was alsof weer alles te niet was gedaan, de hele avond zonder woorden in de zetel.
Er werd dan even na het avondeten gebeld en er stond niemand voor de deur. wel wat verderop een bestelwagen. ik roep dat ik daar helemaal geen tijd voor heb, steekt buurvrouw haar hoofd buiten en vraagt wat ik in kreeg. 't is altijd die bebaarde kerel van post-NL. hij belt overal aan tot er iemand open doet en geeft het pakketje af ongeacht of jij dat wil. heb d'r dan verteld over die brief en ze zei dat buurman ginder ook een keer heel veel problemen heeft gehad toen hij een klus moest doen met de hoogtewerker. het ging zelfs zo ver dat de commissaris van ginder aan de telefoon stond te tieren. ik zei het ook tegen Joyce 's morgens: ze beweren dat ventje fraudeert, maar als je fraudeert zal de verzekering waar je al jaren en een dag bij bent, omnium hebt, het geld voor de herstelling op je rekening storten? ik denk van niet. En 6 uur na melding van de feiten pas gaan vaststellen? ook iets dat niet klopt. ook beweren ze dat de verf van het plakaat niet overeen stemt met die op ventjes voertuig. de garage zegt anders. Als ze ventje in de bak steken is dat fin de carriëre, twee jaar voor z'n pensioen. Ik zal met Gimly terug naar mijn moeder moeten gaan wonen. Gimly zal dat niet leuk vinden. Ik ook niet. en 't is dan nog te zien wààr ze hem in de bak steken want ik ga geen hele dag onderweg met het (h)openbaar vervoer om een paar uurtjes op bezoek te gaan. ik wou dat het jaar al gedaan was.
Oma C: idd doordat bijna alles routine ( lees sleur) is, lijken alle dagen op elkaar. en het grijze weer helpt ook niet dan lijken ze nog meer op elkaar.
Ik moet straks nog de afwas doen. die heeft ventje nu niet gedaan. en dan eens grondig moppen. Fijne dag, ik ga koffie maken
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, denk toch dat jij jou een beetje te ongerust maakt. Zo vlug stoppen ze je niet in de gevangenis hoor. Er zijn geen derden bij betrokken, geen gewonden, geen doden. Enkel wat blikschade. Doe nu maar rustig en pieker er niet teveel over. Niet meteen aan het ergste denken, dat is echt niet goed voor jou en je brengt je ongerustheid over op Gimly.
Veel was vandaag en een dito strijk. Die is voor deze late namiddag nadat ik met Matice ben gaan wandelen.
Manlief moest vandaag al om 06.00H op en we hadden dan gisterenavond hem ook een half uurtje eerder slapen gelegd. Was dan deze ochtend ook een half uurtje vroeger op. Wat zit er soms veel energie in dat ventje. Om daarna meteen in een diepe puppyslaap te vallen.
Zo, ga eraan beginnen. Ik wens iedereen een fijne woensdag. Liefs en een dikke knuffel voor wie er eentje kan gebruiken vandaag.
-

Goede morgen alle maatjes, ik heb
alles gelezen maar ben het weeral kwijt
M-M maak je niet zo ongerust.. als ze iedereen voor
zo'n klein vergrijp de bak moesten indraaien dan zitten
er meer mensen gevangen dan dat er blijven rondlopen
clive een drukke dag, op tijd rusten hoor
M-J, de filter....dat heeft te maken met de instellingen van de scan
ik kan het niet uitleggen, mijn zoon doet dat voor mij...
Zeker niet reageren of niet uitschrijven bij die mails...
dan weten ze dat ze een "goed adres" hebben en dan stopt het niet meer
gewoon bij de 'ongewenste mail' zetten en verwijderen
Anjelierken, dank voor je goed receptje ik heb het genoteerd...
Maak er allemaal een aangename dag van...
hier blijft het rustig...
Schoondochter brengt de boodschappen
mee van de markt...
Groetjes allen en tot later...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Sinds zondag heb ik ook last van vervelende mails.
Ik zwier die direct de vuilbak in.
Ik denk dat ik ongewild een nieuw outlook account heb aangemaakt.
Met Microsoft, sorry, altijd gezever en gedoe.
Soms moet je, vb met je E-ID, Firefox gebruiken.
Als ik dat gebruikt heb, begint de miserie ook.
Ondertussen doet Adobe ook lastig en gaat altijd open als ik mijn mac opendoe.
Ik heb dat al honderd keer gereset, maar luisteren doen sommige programma's niet.
Maak er een mooie dag van.
Ik ga strijken denk ik, maar eerst de strijkkamer dweilen.
Ik zwier die direct de vuilbak in.
Ik denk dat ik ongewild een nieuw outlook account heb aangemaakt.
Met Microsoft, sorry, altijd gezever en gedoe.
Soms moet je, vb met je E-ID, Firefox gebruiken.
Als ik dat gebruikt heb, begint de miserie ook.
Ondertussen doet Adobe ook lastig en gaat altijd open als ik mijn mac opendoe.
Ik heb dat al honderd keer gereset, maar luisteren doen sommige programma's niet.
Maak er een mooie dag van.
Ik ga strijken denk ik, maar eerst de strijkkamer dweilen.
-
Goede middag iedereen,
ach ja....laat het goede maar weg want veel wind
en nog steeds met korte tussenpozen
redelijk wat regen... 't is niks gezellig...
Voetenverzorgster was net voor de middag hier
ik heb weer nieuwe voeten... dat doet goed..
Ik heb tot hiertoe nog geen klachten van ongewenste
mail, gelukkig maar... ik heb wel vandaag al
3 x het fluitje moeten gebruiken... de bellers zijn weer bezig
Hebben die niks anders te doen..??
Verder nog een betaling doen en dan bakske toe
en nog wat bankhangen... het is geen weer om buiten te gaan
Groetjes allen en tot....
ach ja....laat het goede maar weg want veel wind
en nog steeds met korte tussenpozen
redelijk wat regen... 't is niks gezellig...
Voetenverzorgster was net voor de middag hier
ik heb weer nieuwe voeten... dat doet goed..
Ik heb tot hiertoe nog geen klachten van ongewenste
mail, gelukkig maar... ik heb wel vandaag al
3 x het fluitje moeten gebruiken... de bellers zijn weer bezig
Hebben die niks anders te doen..??
Verder nog een betaling doen en dan bakske toe
en nog wat bankhangen... het is geen weer om buiten te gaan
Groetjes allen en tot....
-

Goedenavond Seizoentjes,
Ik ben deze middag al gaan wandelen met Matice tussen de druppels door, was ook fijn. Het licht HH was toen al gedaan , maar had wel nog een echt grote strijk, heb hem in 2 keer gedaan en nu pas ligt alles keurig in de wasmand, kan die luchten tot morgenochtend. Pas dan leg ik alles weg.
Ben juist gaan douchen en heb me al verzorgd en zit al in pyjama. Heb ik meer tijd voor manlief als die thuiskomt. Matice was vol energie toen ik de laatste strijk aan het doen was en ligt nu weer in een diepe puppyslaap. Hij is toch zo schattig.
Zo, wens iedereen nog een fijne avond zonder vervelende mails of telefoontjes. Piekermolentjes uit als dat even kan en voor later vandaag een zachte slaapwel.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje gisteren onverwacht thuis. ze waren de buro naast hen, waar de frigo en microgolf staan aan het herinrichten en dus moest hij ofwel zijn witlof met ham en puree koud eten of naar huis komen om te op te warmen. hebben dan de hele namiddag film gekeken met een paar afleveringen van castle er achter. waren laat in bed, heb mijn kringloop boek uitgelezen: vond het wel een beetje een vreemd plot voor een waargebeurd verhaal. dan aan een nieuwe begonnen. dit keer eentje in de genre van jojo moyes.
straks pillen pakken, wassen en aankleden. Dan naar de dokter. ze zal wel weer 't een en 't ander gevonden hebben waarvoor we weer een pilletje bij zullen moeten pakken of de bestaande dosis verhogen. heb door de wind slecht geslapen en vreemd gedroomd.
Fijne dag en waai niet weg!
ventje gisteren onverwacht thuis. ze waren de buro naast hen, waar de frigo en microgolf staan aan het herinrichten en dus moest hij ofwel zijn witlof met ham en puree koud eten of naar huis komen om te op te warmen. hebben dan de hele namiddag film gekeken met een paar afleveringen van castle er achter. waren laat in bed, heb mijn kringloop boek uitgelezen: vond het wel een beetje een vreemd plot voor een waargebeurd verhaal. dan aan een nieuwe begonnen. dit keer eentje in de genre van jojo moyes.
straks pillen pakken, wassen en aankleden. Dan naar de dokter. ze zal wel weer 't een en 't ander gevonden hebben waarvoor we weer een pilletje bij zullen moeten pakken of de bestaande dosis verhogen. heb door de wind slecht geslapen en vreemd gedroomd.
Fijne dag en waai niet weg!
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, wat een leuke verrassing dat ventje vroeger thuis was gisteren en jullie hebben er een filmmarathon van gemaakt Jullie ook laat gaan slapen, wij ook ondanks dat de wekker om 06.00H afliep. Manlief is al op zijn werk. Ik wens je veel succes bij de dokter en hoop dat de bloeduitslag goed is.
Zie op mijn GSM dat het tijdens de middag iets droger gaat worden, dan ga ik dan wandelen met Matice. Moet geen spuitbus meer mee. Blaft niet meer op straat, wel nog in de tuin als hij iets hoort. Maar ook dat is al veel beter geworden dankzij zijn buitenspeelgoed waar hij veel mee speelt en zich dus niet verveelt.
Vandaag de 2 benedenverdiepingen volledig dweilkaar maken voor morgen , de strijk van gisteren wegleggen, boven na badje de slaap-en de badkamer opruimen end daar stofzuigen. Plus de aparte wasjes doen en deze gaan ophangen. Voel me goed vandaag, weinig pijn, misschien een extra taak doen.
Wens iedereen een fijne donderdag. Liefs.
-

Goede morgen, alle dagen hetzelfde weer
regen wat zon ertussen en veel wind
en het duurt zo nog wel even.... de barometer
gaat nog steeds de stormkant uit
clive tussen de druppels door met Matice gaan wandelen
fijn dat hij geleerd heeft van de spuitfles
M-M een filmmarathon gehouden..;
als het maar fijn was hé...
Hier ook minder goeie slaap door de wind
Voor alle seizoentjes een gezellige dag, je zal het
zelf moeten aangenaam maken want buiten
is het niks fijn... groetjes allen en tot.....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Niet veel goeds te vertellen, dus kort en bondig.
Een fijne dag aan iedereen.
Een fijne dag aan iedereen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Vader ligt sinds gisteren in ziekenhuis met longontsteking.Ga deze namiddag op bezoek.Manlief zei dat hij gisterenavond toch al beter was.Ik was niet naar het ziekenhuis geweest, omdat ik bij vader nog het één en ander te doen had.Dat zal wel voor minstens 1 week zijn.Was al blij dat hij instemde om naar het ziekenhuis te gaan, want meestal wil hij niet.Voor ons ook een geruststelling.
Had deze voormiddag van buurman prei en witloof gekregen uit zijn tuin.Heb alles al gespoeld en gestoofd.Staat nu af te koelen.
MM: niet te vlug ongerust worden, zo'n vaart gaat het niet lopen.Je zal wel zien, dat het in orde komt.
Dames, tot morgen allemaal.
Vader ligt sinds gisteren in ziekenhuis met longontsteking.Ga deze namiddag op bezoek.Manlief zei dat hij gisterenavond toch al beter was.Ik was niet naar het ziekenhuis geweest, omdat ik bij vader nog het één en ander te doen had.Dat zal wel voor minstens 1 week zijn.Was al blij dat hij instemde om naar het ziekenhuis te gaan, want meestal wil hij niet.Voor ons ook een geruststelling.
Had deze voormiddag van buurman prei en witloof gekregen uit zijn tuin.Heb alles al gespoeld en gestoofd.Staat nu af te koelen.
MM: niet te vlug ongerust worden, zo'n vaart gaat het niet lopen.Je zal wel zien, dat het in orde komt.
Dames, tot morgen allemaal.
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ..
Tja , ze blijven het op sennet maar moeilijk maken ... nu moest ik ook weer inloggen ...
Niet leuk ...
Hier ook ZOveel spam en ongewenste mails over heel veel te winnen in winkels ....grr...
Verder niet veel nieuws ...
Groetjes aan iedereen ...

Tja , ze blijven het op sennet maar moeilijk maken ... nu moest ik ook weer inloggen ...
Hier ook ZOveel spam en ongewenste mails over heel veel te winnen in winkels ....grr...
Verder niet veel nieuws ...
Groetjes aan iedereen ...

en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-

Goede middag allen,
ik heb geluk gehad en tussen de buien door
mijn boodschappen kunnen doen..
Toen ik pas terug was kregen we donder en hagel
echt herfstweer is het nu
De reclame-spam allemaal verwijderen zonder open te doen
en toevoegen aan de ongewenste mail...
Zeker niet "uitschrijven" want dan weten ze dat ze een goed adres vasthebben
Ik heb er (tot hiertoe) nog geen last van en ik hoop dat het zo blijft
mijn filter is wel heel nipt afgesteld en zo kan het zijn dat niet alles binnen kan
mijn zoon zorgt daarvoor
maar liever iets niet binnenkrijgen dan al die rommel
Allen een gezellige dag verder... mijn boodschappen
zijn opgeruimd en ik moet niet meer buiten zijn.... tot later