NACHTUILTJES (14) 2019
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
ja het lukt weer
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede middag allen,
ik heb geluk gehad en tussen de buien door
mijn boodschappen kunnen doen..
Toen ik pas terug was kregen we donder en hagel
echt herfstweer is het nu
ik lees dat veel mensen veel reclame-spam binnen krijgen
in de mail
Alles verwijderen zonder open te doen
en toevoegen aan de ongewenste mail...
Zeker niet "uitschrijven" want dan weten ze
dat ze een goed adres vasthebben
Ik heb er (tot hiertoe) gelukkig nog geen last van en ik hoop
dat het zo blijft ....mijn filter is wel heel nipt afgesteld
en zo kan het zijn dat niet alles binnen kan mijn zoon zorgt daarvoor
maar liever iets niet binnenkrijgen dan al die rommel
Allen een gezellige dag verder... mijn boodschappen
zijn opgeruimd en ik moet niet meer buiten zijn....
Salukes en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Inderdaad het lukt weer, nu maar hopen dat er achter de schermen niet stil gezeten is.
JADI
🥰
Goede middag
Het stormt aan zee, schrok me even gelden een hoedje, dacht nu hebben ze onze kleine veranda mee, oef alles staat nog recht.
Ondertussen is hier veel getatert, sennet lag plat, dacht wat nu weer, gelukkig loopt het weer , hoop als een trein.
Groetjes en tot de volgende
Corry
JADI Goede middag
Het stormt aan zee, schrok me even gelden een hoedje, dacht nu hebben ze onze kleine veranda mee, oef alles staat nog recht.
Ondertussen is hier veel getatert, sennet lag plat, dacht wat nu weer, gelukkig loopt het weer , hoop als een trein.
Groetjes en tot de volgende
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Vanmorgen was ik heel de voormiddag in een Okra vergadering in Roeselare, om het ledenaantal enz enz. via de computer bij te houden. Toen ik na het middageten (had ik gisteren voor gezorgd!)hier wilde binnenwippen kon ik niet binnen!
Dus ben ik hier nu eindelijk geraakt en wil eerst en vooral ons Jadi feliciteren met haar verjaardag:

Jadi, nog veel gezonde jaren om ons te amuseren met uw pittige samenvattingen en beschrijvingen!
Zonnebloemetje, ook u kan ik nu pas antwoorden: dat pannenkoekenbedrijf is in de Raverschootsveldestraat 4a in Zwevezele , wij bezoeken het op dinsdag 19 maart, zal hier dan wel vertellen hoe het geweest is!
De zon schijnt hier flauwtjes maar het is koud en veeeeeeeeel wind!
Veel groetjes!
Dus ben ik hier nu eindelijk geraakt en wil eerst en vooral ons Jadi feliciteren met haar verjaardag:

Jadi, nog veel gezonde jaren om ons te amuseren met uw pittige samenvattingen en beschrijvingen!
Zonnebloemetje, ook u kan ik nu pas antwoorden: dat pannenkoekenbedrijf is in de Raverschootsveldestraat 4a in Zwevezele , wij bezoeken het op dinsdag 19 maart, zal hier dan wel vertellen hoe het geweest is!
De zon schijnt hier flauwtjes maar het is koud en veeeeeeeeel wind!
Veel groetjes!
Ivette
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Vanmorgen was ik de hele morgen in een Okra vergadering in Roeselare om de ledenlijsten enz. met een heel speciaal programma "Pamela" waarvoor je geregistreerd moet zijn, aan te leren!
Amai wat maken ze het moeilijk voor gepensioneerden, straks moeten we nog allemaal computer technici worden! Geen wonder dat "jonge vrijwilligers" er niet willen bijkomen!
Mijn zoon en schoondochter hebben net gebeld, ze waren aan het naar huis rijden van Zaventem na een vakantie 4-daagse in Venetië,die is uitstekend bevallen!

Er was daar weinig zon maar het bleef droog en er was weinig wind!
Amai wat maken ze het moeilijk voor gepensioneerden, straks moeten we nog allemaal computer technici worden! Geen wonder dat "jonge vrijwilligers" er niet willen bijkomen!
Mijn zoon en schoondochter hebben net gebeld, ze waren aan het naar huis rijden van Zaventem na een vakantie 4-daagse in Venetië,die is uitstekend bevallen!

Er was daar weinig zon maar het bleef droog en er was weinig wind!
Ivette
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Hallo,
We zijn allen met een goed gevoel thuisgekomen van de begrafenis van mijn liefste schoonzus.
Mooie dienst doet deugd veel volk nochtans week en vakantie.
Gezellige maaltijd met lach en traan
Jongste broer heeft me naar huis gebracht en met nicht nog nagepraat en zag dat het A. van genoot ,was ook moeilijk voor hem hier alleen thuis!
Het leven gaat verder!
Hoe zou het met Michelly zijn!
Bijgelezen vanaf morgen komen de antwoorden terug
Greetie
We zijn allen met een goed gevoel thuisgekomen van de begrafenis van mijn liefste schoonzus.
Mooie dienst doet deugd veel volk nochtans week en vakantie.
Gezellige maaltijd met lach en traan
Jongste broer heeft me naar huis gebracht en met nicht nog nagepraat en zag dat het A. van genoot ,was ook moeilijk voor hem hier alleen thuis!
Het leven gaat verder!
Hoe zou het met Michelly zijn!
Bijgelezen vanaf morgen komen de antwoorden terug
Greetie
-

-
goeiemorgen allemaal
ik weet nog niks
menu
ja de zon schijnt

ik weet nog niks
menu
ja de zon schijnt

-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Met hun grootouders langs papas kant naar de ZOO
Gelukkig is er nog contact via Bianca, met onze kleinzoon papa van de kindjes ....... jammer

Rietepetietje, mooi ingekleurde vlinder, moesten mijn ogen beter zijn zou er zo aan beginnen, goed om even alles op nul te zetten. Afspraak oogarts maken, moet jaarlijks op controle.
Dagelijks gaan onze gedachten uit naar Michelly, het is ook stil op fb, kan mijn licht opsteken bij een vriendin, maar zolang Michelly er niet openbaar over schrijft kan ik het hier niet zetten. Michelly moest je dit lezen in gedachten bij jou.
Mooie zonsopgang Frankje, eentje met inhoud, LOSLATEN, zo is het leven.

Groetjes wij gaan op den draai, zon schijnt tijdelijk windstil, mijn ventje kan mee, morgen dochter op bezoek gaan samen uiteten, zondag is Stafke jarig 81, volgende week vieren we het met ons dochter, haar kinderen, kleinkinderen en partners.
Groetjes
Corry
Gelukkig is er nog contact via Bianca, met onze kleinzoon papa van de kindjes ....... jammer

Rietepetietje, mooi ingekleurde vlinder, moesten mijn ogen beter zijn zou er zo aan beginnen, goed om even alles op nul te zetten. Afspraak oogarts maken, moet jaarlijks op controle.
Dagelijks gaan onze gedachten uit naar Michelly, het is ook stil op fb, kan mijn licht opsteken bij een vriendin, maar zolang Michelly er niet openbaar over schrijft kan ik het hier niet zetten. Michelly moest je dit lezen in gedachten bij jou.
Mooie zonsopgang Frankje, eentje met inhoud, LOSLATEN, zo is het leven.

Groetjes wij gaan op den draai, zon schijnt tijdelijk windstil, mijn ventje kan mee, morgen dochter op bezoek gaan samen uiteten, zondag is Stafke jarig 81, volgende week vieren we het met ons dochter, haar kinderen, kleinkinderen en partners.
Groetjes
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
ik kan me daar heel goed mee bezig houden
de kindjes worden groot
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen allen, hoe heerlijk als de zon schijnt
Zo te zien is het windstil, de takken van de bomen wiebelen niet
Vogeltjes zingen blij hun liedje
De fazanten crossen over het veld
En af en toe zie je een konijn zigzag lopen..
Als je goed kijkt wel te verstaan want die hebben het kleur van het veld.
Verder is het hier nog stil, genietend van mijn kop koffie ben ik
bij jullie aan het typen..
Oma-c ik lees net je verslagje...Ik ga maar eerst even door het
venster kijken of onze vuilzak weg is..Die wordt vandaag namelijk
opgehaald.......................ja dus...we zijn weer en weekje gerust
Zonnebloemetje njammie Leonidas ...
Meme-rietje uw kozen gestorven, de familie is ook aan het uitdunnen
Bij mij ook hier heb ik nog twee tantes aangetrouwde langs beide zijde
van mijn ouders...Dan zijn het de nichten en neven aan de beurt. En ik
ben de oudste
Oprechte deelneming
Amai dat is een mooie ingekleurde vlinder..
Wat een geduld moet je er voor hebben
Oma-c vervelend al die reclame van mij is het nog te doen, ik klik het weg hoor.
Corry hier ook ferm storm gehad, het ligbed lag bijna bij de buren..
Nog thans dachten we het goed te hebben vastgelegd..
Ventje heeft gelukkig nog kunnen opbergen
Hallo Frankje wij hebben hier al een paar keren recent zo'n zonsondergangen gehad..Je zou denken dat die foto hier bij ons genomen is
Corry wat mooie foto's van de kleinkinderen, die worden al groot hé...Zo mooi te zien, het onbezorgd kind zijn...Gelukkig kan je via een omwegje er ook van genieten..
Geniet van de wandeling
Ik wens iedereen een fijne vrijdag toe
toedeloe
menu: biefstuk met bloemkool in witte saus/hamburger met bloemkool gestoofd..zucht....Zelden één menu hier...enfin het is nu zo.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.