Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Inderdaad Michelly, heb noch altijd de weg naar hier met vaste pc niet gevonden.
Je zou er in je buik van bijten een uitdrukking welke je vroeger meerdere malen gebruikte.
Komt nu zo raar over na alle ellende welke je doormaakt .
Voel oprecht met je mee, na zovele jaren via dit net mekaar gevonden, hoop dat de verantwoordelijke er eens werk van maken hun herschikkingen af te ronden. Het loopt hier vierkant.
Heel veel liefs met een zachte knuffel erbij
Corry
Je zou er in je buik van bijten een uitdrukking welke je vroeger meerdere malen gebruikte.
Komt nu zo raar over na alle ellende welke je doormaakt .
Voel oprecht met je mee, na zovele jaren via dit net mekaar gevonden, hoop dat de verantwoordelijke er eens werk van maken hun herschikkingen af te ronden. Het loopt hier vierkant.
Heel veel liefs met een zachte knuffel erbij
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
piepje - Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen
Er zijn geen anderen
-
rvh1 - Lid geworden op: 14 feb 2019, 10:43

Goede morgen iedereen
Fijne zaterdag , geniet er van
Ik heb hier mooie foto's gezien , van kleinkinderen , lievelingsdieren en van tijdens wandelingen , daar geniet ik steeds van , heel mooie foto's van op het belfort in Ieper
Fijn weer iets gelezen te hebben van jou Michelly , ik hoop uit de grond van mijn hart dat het goed met je gaat .
Nog een fijne zaterdag
Robert
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Ivette je zoon heeft ook de gave welke me doet denken aan zijn moeder, het leest als een trein. Ben er nooit geweest, Stafke was geen reisduif, ik paste me aan.
Mooie foto’s van Ieper, jullie zijn super grootouders, kleinkinderen dragen het voor hun ganse leven mee, herinneringen die blijven.
Hier gaat het op zijn sloffen, gisteren gaan wandelen, of wat je wandelen noemt, Staf kan niet meer.
Wielingenbar in het zonnetje gezeten, genoten van een Brugse Zotte, met een kleine omweg naar de auto gestapt.
Vandaag komt dochter ons halen , voor het restaurant afzetten teveel wind, moet dringend aan mezelf gaan denken, wanneer is er geen wind aan zee? Komt goed, er is schilderwerk als het weer beter wordt, ondertussen ga ik op den draai.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
goeie morgen iedereen
heb nog geen plannen voor vandaag

heb nog geen plannen voor vandaag

-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
ik ben beginnen kijken naar die Jackson reportage die ik opgenomen heb van Canvas.
Die kinderen kan ik begrijpen die zo vereerd en in de watten gelegd werden maar dat die ouders in die weelde deelden, in die suites in hetzelfde hotel sliepen en wisten dat hun zoon bij Michael in hetzelfde bed sliep, dat versta ik toch niet, dat ze dat toelieten!
Ook niet dat hij ook al was hij een superster alles zo lang heeft kunnen uithouden, verbijsterend!
Misschien doen die twee "slachtoffers" er nu wel een schep bij om er geld uit te halen maar toch, ze zullen toch wel niet alles verzinnen zeker? Alhoewel: hij werd nooit gestraft!!!
Ik ben vanmorgen naar een begrafenis geweest, een oude man van meer dan 90 jaar.
Het waren beklijvende voorlezingen van 3 achterkleinkinderen, ik heb die mens niet gekend maar ik heb toch een traantje verpinkt, zo schoon was het!
Ik heb ook het 1e boek mee van de zeven zusters, amai, het zijn bijna 2 boeken, zo'n kanjer!
Nu ga ik eten, tot later
Die kinderen kan ik begrijpen die zo vereerd en in de watten gelegd werden maar dat die ouders in die weelde deelden, in die suites in hetzelfde hotel sliepen en wisten dat hun zoon bij Michael in hetzelfde bed sliep, dat versta ik toch niet, dat ze dat toelieten!
Ook niet dat hij ook al was hij een superster alles zo lang heeft kunnen uithouden, verbijsterend!
Misschien doen die twee "slachtoffers" er nu wel een schep bij om er geld uit te halen maar toch, ze zullen toch wel niet alles verzinnen zeker? Alhoewel: hij werd nooit gestraft!!!
Ik ben vanmorgen naar een begrafenis geweest, een oude man van meer dan 90 jaar.
Het waren beklijvende voorlezingen van 3 achterkleinkinderen, ik heb die mens niet gekend maar ik heb toch een traantje verpinkt, zo schoon was het!
Ik heb ook het 1e boek mee van de zeven zusters, amai, het zijn bijna 2 boeken, zo'n kanjer!
Nu ga ik eten, tot later
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeiemiddag
Buien en zon wisselen elkaar af
't is zo'n weertje van : komen we buiten of niet ?
JA zeker want van binnen zitten kom ik depri
Michelly, blij je hier terug te treffen
ook al loopt er nog het een en 't ander mank hier op het forum
't is toch duizendmaal beter dan in 't ziekenhuis hé
dus blijven komen !
Menu : een simpele ommelet met boterhammetjes want vanavond is't weer buitenshuis te doen
Buien en zon wisselen elkaar af
't is zo'n weertje van : komen we buiten of niet ?
JA zeker want van binnen zitten kom ik depri
Michelly, blij je hier terug te treffen
ook al loopt er nog het een en 't ander mank hier op het forum
't is toch duizendmaal beter dan in 't ziekenhuis hé
dus blijven komen !
Menu : een simpele ommelet met boterhammetjes want vanavond is't weer buitenshuis te doen
Oud maar niet Out
-
ik ben gisteren naar de bib geweest
heb een en twee al gelezen van de zussen
en wilde drie maar ze hadden vier
dus niet meegenomen want wil ze in volgorde lezen
heb een ander dik boek mee van de zelfde schrijfster
-
vera-maria - Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39
Goedenamiddag allemaal!
Michelly heel blij dat je weer thuis bent en hier weer langs kan komen! Zal wel lukken hoor met je IPad om hier op sennet te geraken, ik doe alles met mijn IPad, ik gebruik mijn vaste pc enkel nog om te fotoshoppen!
Yvette wat een mooi reisverslag lijkt wel of we erzelf waren, ik ben ook ooit in Venetïe geweest, soms lees ik boeken van Donna Leon en dat zijn dedectiveverhalen die zich afspelen in Venetïe en haar schrijfstijl is ook zo dat je je in Venetïe waant!
Ik heb het boek gekocht van “De zeven zusters” ben er nog niet aanbegonnen moet eerst nog een ander boek uitlezen!
Op tv is er koers ze zijn in Sienna wij zijn daar ooit ook nog geweest!
Corry er is toch altijd veel meer wind aan zee vind ik!
En deze morgen is Elise hier ook al geweest samen met haar papa want ik moest een dotje in haar haar maken want ze moest om 9u30 weer naar het ballet en haar mama had geen tijd om een dotje te maken die moest werken!
En deze morgen ook al naar een begravenis geweest, de overledene werd 92.
Hier was het menu deze middag tomatensoep, friet met biefstuk en dan koffie met een stuk versgebakken cake, op restaurant weliswaar en deze avond moeten we weer gaan eten en normaal morgenmiddag weer, gelukkig heb ik een goede stofwisseling en kom ik niet snel aan!
Ga mijn wasmachine vullen met de winterplaids van in mijn salon, heb nieuwe gekocht en die liggen nu in de zetels ook nieuwe kussens in een fris lentekleurtje!
Nog een aangename zaterdag en tot later, daaag....
Michelly heel blij dat je weer thuis bent en hier weer langs kan komen! Zal wel lukken hoor met je IPad om hier op sennet te geraken, ik doe alles met mijn IPad, ik gebruik mijn vaste pc enkel nog om te fotoshoppen!
Yvette wat een mooi reisverslag lijkt wel of we erzelf waren, ik ben ook ooit in Venetïe geweest, soms lees ik boeken van Donna Leon en dat zijn dedectiveverhalen die zich afspelen in Venetïe en haar schrijfstijl is ook zo dat je je in Venetïe waant!
Ik heb het boek gekocht van “De zeven zusters” ben er nog niet aanbegonnen moet eerst nog een ander boek uitlezen!
Op tv is er koers ze zijn in Sienna wij zijn daar ooit ook nog geweest!
Corry er is toch altijd veel meer wind aan zee vind ik!
En deze morgen is Elise hier ook al geweest samen met haar papa want ik moest een dotje in haar haar maken want ze moest om 9u30 weer naar het ballet en haar mama had geen tijd om een dotje te maken die moest werken!
En deze morgen ook al naar een begravenis geweest, de overledene werd 92.
Hier was het menu deze middag tomatensoep, friet met biefstuk en dan koffie met een stuk versgebakken cake, op restaurant weliswaar en deze avond moeten we weer gaan eten en normaal morgenmiddag weer, gelukkig heb ik een goede stofwisseling en kom ik niet snel aan!
Ga mijn wasmachine vullen met de winterplaids van in mijn salon, heb nieuwe gekocht en die liggen nu in de zetels ook nieuwe kussens in een fris lentekleurtje!
Nog een aangename zaterdag en tot later, daaag....
You only have one life...live it!
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Vera-maria, ik neem vanavond weer Donna Leon op van ARD verfilmingen van haar boeken met prachtige foto's van Venetië. De thriller verhalen zijn ook niet langdradig en nog een beetje humoristisch, ik kijk daar heel graag naar!
Boeken koop ik nooit, ben gemakkelijk hier in onze Bib, ze reserveren ook de boeken voor mij, makkelijk want ik kan niet naar onze hoofdbib in Hooglede!
Boeken koop ik nooit, ben gemakkelijk hier in onze Bib, ze reserveren ook de boeken voor mij, makkelijk want ik kan niet naar onze hoofdbib in Hooglede!
Ivette
-
welkeen heb je gekocht van de zeven zussen ? er zijn er vijfvera-maria schreef: ↑09 mar 2019, 13:59Ik heb het boek gekocht van “De zeven zusters” ben er nog niet aanbegonnen moet eerst nog een ander boek uitlezen!
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Wat is me dat allemaal. Zitten opeens weer in december 2018 . Dacht dat die toch al even voorbij was. Niets loopt zoals het moet hier bij sennet en dat is echt niet prettig.
Michelly
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)