ongewenst openen van "verkenner".
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Hallo,
Ik zet mijn laptop op, klik op bureaublad Mozilla Thunderbird mijn e-mails open en krijg ongewild en ongevraagd "Verkenner" met zijn frontpagina. Als ik die weg klik (bovenaan rechts), kan ik verder met mijn e-mails. Waarom verschijnt "Verkenner" daar ? Hoe kan ik dat voorkomen ? Hartelijk dank. Joerky.
Ik zet mijn laptop op, klik op bureaublad Mozilla Thunderbird mijn e-mails open en krijg ongewild en ongevraagd "Verkenner" met zijn frontpagina. Als ik die weg klik (bovenaan rechts), kan ik verder met mijn e-mails. Waarom verschijnt "Verkenner" daar ? Hoe kan ik dat voorkomen ? Hartelijk dank. Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
Akkoord Mr. Verhaegen,
Maar af te leiden van het antwoord, raak ik daar dus niet meer van af ?
En zo ja, …………….. hoe ? Iets anders instellen op "Verkenner" ?
Groetjes,
Joerky.
Maar af te leiden van het antwoord, raak ik daar dus niet meer van af ?
En zo ja, …………….. hoe ? Iets anders instellen op "Verkenner" ?
Groetjes,
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat zal normaal alleen sporadisch voorvallen
vooraleer de comp af te sluiten eerst zien dat alles gesloten is , en de comp even tijd geven ,30 seconden
en dan pas start>afsluiten
dan zou dat normaal niet gebeuren
of terwijl jij naar uw mailprog gaat , kan het zijn dat uw muisaanwijzer over het icoon van de verkenner gaat
en dan durft dat ook gebeuren , de comp denkt dan dat ge op weg waart om verkenner te openen
vooraleer de comp af te sluiten eerst zien dat alles gesloten is , en de comp even tijd geven ,30 seconden
en dan pas start>afsluiten
dan zou dat normaal niet gebeuren
of terwijl jij naar uw mailprog gaat , kan het zijn dat uw muisaanwijzer over het icoon van de verkenner gaat
en dan durft dat ook gebeuren , de comp denkt dan dat ge op weg waart om verkenner te openen
-
Oké Mr. Verhaegen,
Dat hou ik dan wel even in 't oog. Bedankt alvast voor je antwoord.
Groetjes Joerky.
Dat hou ik dan wel even in 't oog. Bedankt alvast voor je antwoord.
Groetjes Joerky.