Dag dames,
Heb het hier ook goed gevonden ! De 'wegwijzers' waren goed gezet !
Heb hier al veel gelezen en bijna evenveel is doorgezeefd, zou willen gaan 'spieken' maar vanuit de lente gaat het niet naar een eerder seizoen ! Dan doen we maar verder met wat hier is, he !
Bedankt dus, M-Helena, voor de verhuis !
De frietjes zullen al op zijn bij MM, bij ons is het morgen 'frietdag', tenminste, voor manlief, ik eet liever lasagne, ieder zijn meug, he. Wat ook niet wil zeggen dat ik geen frietje lust hoor !
OmaC, daar zou ik zó aan beginnen, aan dat stuk taart, met àlles erop en eraan !
Maar goed dat ik er niet aan kan !
Anjelierken, fijn dat ik hier kan lezen dat je vader al beter is. Misschien verkwikt het goede weder hem ook, zou kunnen, he.
Hier is het morgen 'werkendag' .... dwz dat schoonzoon het gras komt afmaaien, de man die al enkele jaren onze groentenhof komt omspitten komt ook. Manlief kan het al verschillende jaren niet meer, eerst altijd rugpijn, een 'zogezegde' hernia, en dan hetgeen hij vorig jaar heeft voorgehad.....
Zaaien en planten doet schoonzoon ook al, manlief kan zelfs niet meer 'wieden' ......
Als we ooit verhuizen is het iets waar geen gras of hof mee gemoeid is ...... hopelijk is dat nog ver weg....
Vandaag zijn ook de papieren toegekomen die we nodig hadden voor door te sturen zodat de auto kan 'aangepast' worden aan zijn situatie. Eér ik ze gescand kon hebben, pfff, de éérste keer dat ik zelf scan, dus dat was ferm zoeken, en de eerste keer zelfs mail verstuurd .... zonder brief als bijlage ...

. Herbeginnen dus, he, en me ook 'geëxcuseerd'..... Enfin, die man zat er niet mee in en zal de gegevens die ik verder nodig heb, ook via mail doorsturen .....
Schoonzoon zal met man ook naar de gemeente rijden voor een 'aanpassing' aan zijn rijbewijs. Dat zal ook wel vlug in orde komen, en dan zien dat ik met schoonzoon nog naar de Col...t, voor drank aan te halen. Heb hier in de buurt wel een Ok..y, maar kan maar 1 pak water of max 2 cola in mijn rolkar meebrengen, dus, als hij met mij naar het volgende dorp wil rijden , dan komt dat ook in orde !
Heb morgen nog van alle werkjes in gedachten, vandaag is de pc hier moeten 'warmlopen', morgen mag hij 'uitrusten' !

Of het moet zijn dat ik nog iets binnenkrijg dat ik ook moet doorsturen naar ???? we zien wel !
En nu een boterhammetje eten, de innerlijke mens begint ..... te knorren .
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk, en morgen is het ook nog 'genieten' van het zonnetje (hopelijk) !
Tot ..... de volgende !