NACHTUILTJES (14) 2019
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen allen
Hier is het een dikke nevel, hopelijk geraakt de zon er door
ze geven terug regen hopelijk zijn ze terug eens mis,
gisteren zou het ook regenen, geen druppel, de ganse dag stralende zon
het was een dag om te gaan wandelen, heb ik helaas niet gedaan
Rietjes is wel gaan wandelen, groot gelijk
Oma-c van je terras genoten, het was zalig buiten hé
Corry waar jij woont heb je last van de drukte aan zee..
Ik ga de boven eens met nat opnemen in de plaats van te swifferen
Wens aan iedereen een fijne dag.. assa
Hier is het een dikke nevel, hopelijk geraakt de zon er door
ze geven terug regen hopelijk zijn ze terug eens mis,
gisteren zou het ook regenen, geen druppel, de ganse dag stralende zon
het was een dag om te gaan wandelen, heb ik helaas niet gedaan
Rietjes is wel gaan wandelen, groot gelijk
Oma-c van je terras genoten, het was zalig buiten hé
Corry waar jij woont heb je last van de drukte aan zee..
Ik ga de boven eens met nat opnemen in de plaats van te swifferen
Groetjes van assa
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Helaba, dag maatjes, ik ben hier terug hoor!
Ik zat al de hele tijd te tjolen op registreren maar Sven heeft me geïnformeerd:op aanmelden klikken,gebruikersnaam en wachtwoord, op login klikken en alles is weer in orde!
Alles genoteerd, bedankt Sven, u hebt er hier al veel verder geholpen op ons vernieuwde Seniorennet!
Mijn dochter werd gisteren 59 jaar, ze kan nog genieten van haar laatste 50-jaar want dan krijgt ze een nieuwe voordeur! wat gaat het toch allemaal rap!
Gisteren ook genoten van de Ronde? Schone landschappen gezien , veel volk onderweg!
Wel jammer dat er geen Vlaming op het podium mocht staan maar toch een verdiende winnaar!
Verschrikkelijk dit jaar voor alle Anderlecht supporters die hun ploeg glansloos zien verliezen!
Ik ben blij dat Bas, de zoon van mijn huisdokter nog altijd meespeelt in de Mol!
Gisteren en vandaag erg koel, zelfs geen veranda zonnetje!
Deze namiddag komt mijn poetsvrouw, ik zal haar de ruiten binnen laten kuisen want ik vrees dat de regen de buiten ruiten zal kuisen!
Verder ben ik heel content dat ik hier weer kan komen tateren, ik heb jullie gemist!
Ik bedank al mijn maatjes die me gemaild hebben in een poging me hier weer binnen te loodsen, wat dus weer uiteindelijk aan Sven te danken is.
veel lieve groeten en tot later.
Ik zat al de hele tijd te tjolen op registreren maar Sven heeft me geïnformeerd:op aanmelden klikken,gebruikersnaam en wachtwoord, op login klikken en alles is weer in orde!
Alles genoteerd, bedankt Sven, u hebt er hier al veel verder geholpen op ons vernieuwde Seniorennet!
Mijn dochter werd gisteren 59 jaar, ze kan nog genieten van haar laatste 50-jaar want dan krijgt ze een nieuwe voordeur! wat gaat het toch allemaal rap!
Gisteren ook genoten van de Ronde? Schone landschappen gezien , veel volk onderweg!
Wel jammer dat er geen Vlaming op het podium mocht staan maar toch een verdiende winnaar!
Verschrikkelijk dit jaar voor alle Anderlecht supporters die hun ploeg glansloos zien verliezen!
Ik ben blij dat Bas, de zoon van mijn huisdokter nog altijd meespeelt in de Mol!
Gisteren en vandaag erg koel, zelfs geen veranda zonnetje!
Deze namiddag komt mijn poetsvrouw, ik zal haar de ruiten binnen laten kuisen want ik vrees dat de regen de buiten ruiten zal kuisen!
Verder ben ik heel content dat ik hier weer kan komen tateren, ik heb jullie gemist!
Ik bedank al mijn maatjes die me gemaild hebben in een poging me hier weer binnen te loodsen, wat dus weer uiteindelijk aan Sven te danken is.
veel lieve groeten en tot later.
Ivette
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeie voormiddag
JOEPIE, ze is terug binnen ons Ivette
dank aan Sven !
Zou Zonnebloemtje ook probs hebben misschien om binnen te raken.
Buiten ziet het er niet te goed uit, grijs, mistig, kil ... is het terug alleen wij hier in de westhoek die uitgesloten worden van de zon ???
Corry, Ja de rust zal vanaf nu wel weer voorbij zijn aan 't zeetje !
Kun je eens de gegevens doorgeven van die site waar je die mooie plaatjes haalt die je hier de laatste tijd gebruikt.
Menu : preischotel (puree, gestoofde prei, losgebakken gehakt en kaassaus), die heb ik vanmorgen vroeg al gemaakt en ga die nu in de oven schuiven voor een lekker krokant korstje.....
JOEPIE, ze is terug binnen ons Ivette
Zou Zonnebloemtje ook probs hebben misschien om binnen te raken.
Buiten ziet het er niet te goed uit, grijs, mistig, kil ... is het terug alleen wij hier in de westhoek die uitgesloten worden van de zon ???
Corry, Ja de rust zal vanaf nu wel weer voorbij zijn aan 't zeetje !
Kun je eens de gegevens doorgeven van die site waar je die mooie plaatjes haalt die je hier de laatste tijd gebruikt.
Menu : preischotel (puree, gestoofde prei, losgebakken gehakt en kaassaus), die heb ik vanmorgen vroeg al gemaakt en ga die nu in de oven schuiven voor een lekker krokant korstje.....
Oud maar niet Out
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
ashvin harrison art
Voor al de geïnteresseerde daar vind je de artiest, Yorkske was diegene die me verraste en me de weg toonde.
Assa, waar wij wonen is het nog tamelijk rustig.
Kom je in de badplaatsen daar is het druk.
Ivette terug present, bij mij was het probleem groter, dankzij Sven opgelost.
Hij is een excellente vervanger voor ons Swakke, diegene welke ons jaren bijstond.
Dag Michelly, tot weldra
Het is rustig ten huizen van, Stafke slaapt, op den draai gaan geen denken aan, ga als hij wakker is alleen tot aan de brug welke de rijbaan oversteekt om naar zee te gaan, met een stijle trap, zal maar aan deze kant blijven.
Ondertussen terug thuis.
Groetjes en tot in den draai
Corry

Voor al de geïnteresseerde daar vind je de artiest, Yorkske was diegene die me verraste en me de weg toonde.
Assa, waar wij wonen is het nog tamelijk rustig.
Kom je in de badplaatsen daar is het druk.
Ivette terug present, bij mij was het probleem groter, dankzij Sven opgelost.
Hij is een excellente vervanger voor ons Swakke, diegene welke ons jaren bijstond.
Dag Michelly, tot weldra
Het is rustig ten huizen van, Stafke slaapt, op den draai gaan geen denken aan, ga als hij wakker is alleen tot aan de brug welke de rijbaan oversteekt om naar zee te gaan, met een stijle trap, zal maar aan deze kant blijven.
Ondertussen terug thuis.
Groetjes en tot in den draai
Corry

ik tel alleen de zonnige dagen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooooo een goeie namiddag iedereen
ik kom efkes in de rapte binnenwippen om wat uitleg te geven
ik ben destijds op sennet gekomen in het k&t huisje waar ik trouw bijna iedere dag wat schreef
en dan ben ik enige tijd later ook bij de nachtuiltjes komen schrijven , maar de laatste tijd heb ik echt nie veel tijd meer om op de pc komen
sinds mijn nieuwe knie operatie die niet goed gekomen is gaat alles met die knie veel moeilijker en trager dan vroeger , dus iedere keer als ik iets gedaan heb moet ik hoognodig tussenin met mijn benen plat wat rust nemen want mijn andere knie word daardoor ook overbelast waardoor ik er ook al last van heb en mijn benen willen niet altijd goed mee , dus wil ik hier uitleggen dat ik daardoor niet zoveel tijd over heb om aan mijn pc te zitten en soms ook helemaal geen goesting , want ik wil ook dat alles op tijd gedaan word in het huishouden maar helaas moet dat nu allemaal in stukjes en beetje gedaan worden want veel doen achtereen lukt me niet meer door die knie
zelfs de winkelstraat eens doen in 't stad is al heel lastig voor mijn knieën en daardoor proberen wij dan ook om zo dicht mogelijk te parkeren als we ergens naar toe gaan
dus heb ik besloten om voorlopig niet meer bij de nachtuultjes te schrijven omdat ik het anders wat veel vind en er de nodige tijd niet voor heb
en das de reden dat jullie mij hier de laatste tijd niet meer gezien hebben
mocht er toch nog iemand van jullie interesse hebben in wat ik schrijf dan kunnen jullie mij altijd nog lezen bij het k&t huisje waar ik nog steeds verder zal schrijven
ik wens jullie allemaal het beste en veel beterschap voor de zieken
groetjes , zonnebloemetje

ik kom efkes in de rapte binnenwippen om wat uitleg te geven
ik ben destijds op sennet gekomen in het k&t huisje waar ik trouw bijna iedere dag wat schreef
en dan ben ik enige tijd later ook bij de nachtuiltjes komen schrijven , maar de laatste tijd heb ik echt nie veel tijd meer om op de pc komen
sinds mijn nieuwe knie operatie die niet goed gekomen is gaat alles met die knie veel moeilijker en trager dan vroeger , dus iedere keer als ik iets gedaan heb moet ik hoognodig tussenin met mijn benen plat wat rust nemen want mijn andere knie word daardoor ook overbelast waardoor ik er ook al last van heb en mijn benen willen niet altijd goed mee , dus wil ik hier uitleggen dat ik daardoor niet zoveel tijd over heb om aan mijn pc te zitten en soms ook helemaal geen goesting , want ik wil ook dat alles op tijd gedaan word in het huishouden maar helaas moet dat nu allemaal in stukjes en beetje gedaan worden want veel doen achtereen lukt me niet meer door die knie
zelfs de winkelstraat eens doen in 't stad is al heel lastig voor mijn knieën en daardoor proberen wij dan ook om zo dicht mogelijk te parkeren als we ergens naar toe gaan
dus heb ik besloten om voorlopig niet meer bij de nachtuultjes te schrijven omdat ik het anders wat veel vind en er de nodige tijd niet voor heb
en das de reden dat jullie mij hier de laatste tijd niet meer gezien hebben
mocht er toch nog iemand van jullie interesse hebben in wat ik schrijf dan kunnen jullie mij altijd nog lezen bij het k&t huisje waar ik nog steeds verder zal schrijven
ik wens jullie allemaal het beste en veel beterschap voor de zieken
groetjes , zonnebloemetje

Laatst gewijzigd door zonnebloemetje op 09 apr 2019, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede middag allen, de zon schijnt dunnetjes en toch is het fris...ik heb mijn klein wandelingetje gedaan, heb dus een frisse neus gehaald...
Alle uiltjes een gezellige dag verder...
Ik zag Ivette terug, die is weeral blij
en zonnebloemetje komt minder schrijven, ja 't is niet altijd gemakkelijk,
veel werk en te weinig tijd we begrijpen je wel... verzorg jezelf goed
en veel sterkte, je kan altijd terugkomen als je het wil
Michelly blij weer even een teken te lezen.... hopelijk gaat het daar een beetje bij jou..
.
Yorkske de bloemetjes afgemaaid, ze groeien wel weer terug na een tijdje
Corry de voetgangersbrug is heel herkenbaar, maar wel een eindje stappen..
franke weer een mooi plaatje
meme-rietje, heeft tater-bezoek, geniet ervan...
Ik wens jullie allen een fijne avond verder... tot morgen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Oma-C voor ons is het niet zover, wij wonen er 15 minuten van , brug is bereikbaar via helling en trap , voor naar het strand te gaan steile trap.
Zonnebloemetje heeft van dit net afscheid genomen, het moet een ontspanning blijven.
Het ga je goed
Corry
Zonnebloemetje heeft van dit net afscheid genomen, het moet een ontspanning blijven.
Het ga je goed
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Dag maatjes allemaal,
hier ben ik weer en ik weet ook wel dat ik regelmatig verstek laat gaan maar weet ook dat jullie dat allemaal begrijpen. Bij de laatste scan bleek dat de lymfeklieren in mijn buik, die daar niet zouden moeten zitten, weer wat gezwollen waren en de tumormarker wat gestegen was. Niet alarmerend noemt de oncoloog dat en we gaan gewoon met de behandeling voort. Op die manier koopt hij me tijd en meer kunnen ze niet doen.
De bijwerkingen zijn vervelend en de ene dag al vervelender dan de andere. Mijn bloeddruk maakt gekke sprongen en de ene dag is hij 18/10 en de volgende 7/4 en de nodige hoofdpijn. Dat is allebei absoluut niet goed, dus maar weer aan de pillen om dat te normaliseren.
Maar buiten de vermoeidheid gaat het sommige dagen ook "goed".
Op 3-4-5 mei gaan we met een seniorengroep, waar ik in het bestuur zit, naar Nieuwpoort en maken van daaruit uitstappen met de bus naar Brugge, Damme etc. Kijk er naar uit want ben al sinds eind 2014 niet meer aan zee geweest en de jaren voordien ging ik er minstens 3 à 4 keer per jaar naartoe. Hopelijk hebben we dan goed weer zodat het ook echt genieten wordt.
Dat Juulke in Shanghai is heb ik reeds verteld, denk ik. Mis haar heel erg. Haar papa, mama en broer vliegen op goede vrijdag voor veertien dagen naar haar toe. Dat zal een feest zijn.
Ben uitverteld en ga wat lezen. Goede nacht allemaal en droom jullie mooiste dromen.
Michelly
hier ben ik weer en ik weet ook wel dat ik regelmatig verstek laat gaan maar weet ook dat jullie dat allemaal begrijpen. Bij de laatste scan bleek dat de lymfeklieren in mijn buik, die daar niet zouden moeten zitten, weer wat gezwollen waren en de tumormarker wat gestegen was. Niet alarmerend noemt de oncoloog dat en we gaan gewoon met de behandeling voort. Op die manier koopt hij me tijd en meer kunnen ze niet doen.
De bijwerkingen zijn vervelend en de ene dag al vervelender dan de andere. Mijn bloeddruk maakt gekke sprongen en de ene dag is hij 18/10 en de volgende 7/4 en de nodige hoofdpijn. Dat is allebei absoluut niet goed, dus maar weer aan de pillen om dat te normaliseren.
Maar buiten de vermoeidheid gaat het sommige dagen ook "goed".
Op 3-4-5 mei gaan we met een seniorengroep, waar ik in het bestuur zit, naar Nieuwpoort en maken van daaruit uitstappen met de bus naar Brugge, Damme etc. Kijk er naar uit want ben al sinds eind 2014 niet meer aan zee geweest en de jaren voordien ging ik er minstens 3 à 4 keer per jaar naartoe. Hopelijk hebben we dan goed weer zodat het ook echt genieten wordt.
Dat Juulke in Shanghai is heb ik reeds verteld, denk ik. Mis haar heel erg. Haar papa, mama en broer vliegen op goede vrijdag voor veertien dagen naar haar toe. Dat zal een feest zijn.
Ben uitverteld en ga wat lezen. Goede nacht allemaal en droom jullie mooiste dromen.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Goede morgen
Geen nieuws is goed nieuws
De dagelijkse beslommeringen, zou willen dat de kaboutertjes eens goed kuisen van boven naar beneden en alles eens goed onder handen nemen zoals de gordijnen en tapijten
Vandaag verplichte rust met pols orders van kiné, had gebotst en heb een blauwe plek!
Michelly, ik duim voor mooi weer en dat je mag genieten van je uitstap naar Nieuwpoort
Regent hier ! Goed voor de natuur!
Greetie
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goede morgen allen
Hier is het aan het regenen, geen klein beetje
Michelly blij je te lezen, al is je toestand niet zo schitterend
wie weet ze kunnen tegenwoordig veel
zo een schommelende bloeddruk moet lastig zijn, voorzichtig dat je niet valt
geniet van de driedaagse uitstap met seniorengroep, hopelijk is de zon van de partij
dat is dan dubbel genieten, wens je veel sterkte lieve moedige dame.
Corry toch nog druk waar jij woont, mooie brug, amai al die trappen
als je die die neemt zal je het in je benen voelen denk ik.
Rietjes genoten van een ritje met de fiets, wel iets warmer gekleed
beetje vroeg voor een blote rug Brrr
Oma-c ik dacht vandaag een wandeling te doen, maar het weer valt niet mee
Zonnebloemetje te is te, met zo een knietjes is lang zitten niet goed
begrijp je wel, wens jou en je ventje een super goede gezondheid
veel beterschap met je knietjes.
Yorkske die bloemetje zullen er vlug terug staan, heb gelezen dat de bijen er zot van zijn
feitelijk is dat nog mooi in het gras, boterbloemetjes zie ik ook graag
als mijn kinderen klein waren brachten ze boterbloemetje mee voor mij
mijn zoontje die plukte al eens een bij de buren voor zijn mama
die mensen lieten hem doen,
Greetie rust maar enkele dagen, het werk zal niet weglopen
Hier is het aan het regenen, geen klein beetje
Michelly blij je te lezen, al is je toestand niet zo schitterend
wie weet ze kunnen tegenwoordig veel
zo een schommelende bloeddruk moet lastig zijn, voorzichtig dat je niet valt
geniet van de driedaagse uitstap met seniorengroep, hopelijk is de zon van de partij
dat is dan dubbel genieten, wens je veel sterkte lieve moedige dame.
Corry toch nog druk waar jij woont, mooie brug, amai al die trappen
als je die die neemt zal je het in je benen voelen denk ik.
Rietjes genoten van een ritje met de fiets, wel iets warmer gekleed
beetje vroeg voor een blote rug Brrr
Oma-c ik dacht vandaag een wandeling te doen, maar het weer valt niet mee
Zonnebloemetje te is te, met zo een knietjes is lang zitten niet goed
begrijp je wel, wens jou en je ventje een super goede gezondheid
veel beterschap met je knietjes.
Yorkske die bloemetje zullen er vlug terug staan, heb gelezen dat de bijen er zot van zijn
feitelijk is dat nog mooi in het gras, boterbloemetjes zie ik ook graag
als mijn kinderen klein waren brachten ze boterbloemetje mee voor mij
mijn zoontje die plukte al eens een bij de buren voor zijn mama
die mensen lieten hem doen,
Greetie rust maar enkele dagen, het werk zal niet weglopen
Groetjes van assa
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, ook hier is het miezerig en triest weer.
Het toppunt is ik trok de gordijn open en zag de hond van de buren.
Op zich niet erg natuurlijk maar die poseerde voor mijn ogen om een kakske te doen..
Ik naar buiten om hem weg te jagen, wat zijn dat voor manieren..
's Avonds hebben we telkens 3 reigers die het veld komen controleren op van alles..
Er tussen lopen de hazen hun marathon voor ze gaan slapen..
Het valt me op dat er weer zoveel houtduiven zijn..
En van de kraaien, kauwen gaan we maar zwijgen..
Ik zie de rijen bomen aan de Ijzer met moeite staan, zo grauw is de lucht
Niet tegenstaande het weer gaan we er een mooie dag van maken
Oma-dag dus...we zien wel
Assa hopelijk alles goed met je en met Tijgertje ook. Hier hebben we een zwerfkat de moeder van pepito de slierten lange haren hangen zo aan haar lijf..Die is waarschijnlijk ziek...Ze komt nog wel eten maar we zien haar niet zoveel meer
Frankje je plaatjes zijn altijd zo mooi
Yorkje en was het aangenaam op seniorennamiddag?
Ivette ik ben blij je weer te zien..Gisteren op de markt heb ik een marineblauwe broek gekocht van merk Victor..Die is intussen al ferm ingekort.
Ik moest aan u denken.
Er was heel veel volk op de markt...
Het het kippenkraam was het lang wachten..
En aan het kaaskraam nam de verkoopster iemand anders voor, en ik ben dan maar weg gestapt..
Het was de eerste keer niet dat ik het bij haar voor had..
Ik ben klein en men kijkt soms over mij heen..
En met ouder worden heb ik daar meer moeite mee..
Vooral ze had mij zien staan want ze had al een goede dag geknikt.
Ze riep nog na, ik bestel je onmiddellijk.
Ik deed of ik het niet hoorde..
Rietjes het is vandaag nog erger wat het weer betreft..Er is geen zuchtje wind maar de rest trekt op niks
Michelly altijd blij u te lezen. Ja ik wist nog dat Juulke in Shangai was..
Mijn man heeft 10j voor de firma op Shangai gewerkt..
Zo vergeet je dat niet hé
Dat wordt een mooie uitstap naar Nieuwpoort.
Ik duim voor je dat alles verder positief mag verlopen...
Corry ik ben ook eens gaan loeren naar ashvin harrison art. Er zitten heel mooie werken in
Heb je genoten van uw wandeling ?
Zonnebloemetje ik had al in die richting gedacht..Ik vind het zo spijtig dat je het zo moeilijk lukt. Ik hoop dat met Picske* verder de goeie kant op gaat, en met u ook natuurlijk..
En hopelijk zien we je af en toe even dag komen zeggen..
Oma-c ik heb niet ergens gelezen dat jij al de verwarming kan uitlaten.. Hier is het nog koud hoor. We wonen in de bloten, maar ook in het Noorden van het dorp.
Greetie inderdaad geen nieuws is goed nieuws zegt men..
Hier hebben we ook geen kaboutertjes die mijn wensen vervult.
Maar ik heb een poetsdienst die kuist boven en beneden met nat, kuist alle ramen binnen zowel boven als beneden, ook de badkamer kuist ze.
In bijna drie uur tijd....
Maar: vergeet hoeken en kanten en plinten, en zelfs onder de badkamer kast lag er nog wat stof.
In de lavabo boven lag er nog vol haren in het putje.
De badkamer beneden kuist ze de spiegel nooit (3de x)...ze werkt van 8.15u (normaal 8u) en moet werken tot 12u.
Ze is altijd klaar om 11.15u. Ik laat haar dan vertrekken. Kortom ik betaal haar een uur om niet te werken.
Ik denk van naar de dienst te gaan en een uur minder te laten komen..
Ik durf geen andere vragen, omdat ik bang heb dat ik weer zolang zou moeten wachten
Zo mijn bobijntje is teneinde we vlieger er weer in
Ik wens iedereen een fijne dag toe
toedeloe
menu: entrecôte voor mij en crispy hamburger voor ventje met rode kool..Die moet ook uit mijn diepvries..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een aangename dinsdag allemaal,
ja ik ben later dan gewoonlijk maar beter laat als niet (dacht ik)...
als ik bezig ben vergeet ik wel eens de tijd
Michelly, al de lastigheden die er zijn zal je moeten meenemen,
er is niks aan te doen... maar ik wens je een hele fijne uitstap
naar zee, hopelijk heb je goed weer en kan je ervan genieten
met de senioren daar bij jou... heel veel sterkte en moed
Na zo'n lange tijd zal het weer eens gezellig zijn...
Rietjes gefietst fijn is dat maar het was nog frisjes...
ik heb echt spijt dat ik niet meer durf fietsen(wegens m'n draainissen)
want ik heb altijd heel graag gefietst, ook al was ik alleen.
Corry ik ken de trap heel goed, wij kwamen er regelmatig
als de vrienden er nog waren... die zijn ondertussen overleden
en nu kom ik heel sporadisch nog eens met andere mensen
aan zee, zo 1 keer per jaar...
greetie, voorzichtig met die pols... het is rap gebeurd...
en dan sukkel je weer...sterkte..
Voor alle uiltjes ook wie ik niet genoemd heb(sorry)
een hele fijne dag... maak er het beste van
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Jadi, ik mag niet klagen heel spijtig dat ik ze niet alle weken kan krijgen !
Om de veertien dagen komt ze de vrijdag van 12.30 u tot 16.30 u en ze wil geen pauze
Eerst beneden en na 15 u boven als A. beneden is
Wel ik een beetje moe voor alles uit te leggen soms met handen en voeten
ze is heel vriendelijk is 58 j
Moet mooie zinnen maken
zodat ze goed Nederlands leert
Deze namiddag op koffieklets bij vroegere buurvrouw, heel gezellig
Morgen om 10 u terug kiné
Greetie
Om de veertien dagen komt ze de vrijdag van 12.30 u tot 16.30 u en ze wil geen pauze
Eerst beneden en na 15 u boven als A. beneden is
Wel ik een beetje moe voor alles uit te leggen soms met handen en voeten
Moet mooie zinnen maken
Deze namiddag op koffieklets bij vroegere buurvrouw, heel gezellig
Morgen om 10 u terug kiné
Greetie