In de Vier Seizoenen reeks 14 Lente 2019
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, Seizoentunes,
Gedoucht, boterhammetje gegeten en nu het nieuws.....
MH, een fijn lentefeest gewenst, morgen. De beentjes onder tafel steken, dat mag ook al eens, he ?!
Geniet er van !
Iedereen bedankt voor het beste te wensen met de nieuwe wagen
. Heb al gezegd dat hij nu elke dag moet een rit doen, kwestie om al die knopjes en topjes te leren kennen. 
Hij zoekt met Pasen aan de zee te zitten .... Er loopt nog veeeeeel water naar de zee, hoor.
We zullen wel zien, gisteren gaan tanken en naar twee winkels geweest. Het ging. Hij was wel stik-kapot om zo lang te moeten stappen, in de winkels. Forceren hoeft ook nu niet, he, maar misschien wel wat 'grenzen' verleggen....
We zullen wel zien, zoals gezegd.......
Iedereen verder een goede avond gewenst, hou jullie allemaal zo goed mogelijk.... en tot .... de volgende
.
Gedoucht, boterhammetje gegeten en nu het nieuws.....
MH, een fijn lentefeest gewenst, morgen. De beentjes onder tafel steken, dat mag ook al eens, he ?!
Iedereen bedankt voor het beste te wensen met de nieuwe wagen
Hij zoekt met Pasen aan de zee te zitten .... Er loopt nog veeeeeel water naar de zee, hoor.
We zullen wel zien, gisteren gaan tanken en naar twee winkels geweest. Het ging. Hij was wel stik-kapot om zo lang te moeten stappen, in de winkels. Forceren hoeft ook nu niet, he, maar misschien wel wat 'grenzen' verleggen....
We zullen wel zien, zoals gezegd.......
Iedereen verder een goede avond gewenst, hou jullie allemaal zo goed mogelijk.... en tot .... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dat is goed nieuws MJ dat jullie al op den "bol" geweest zijn.
Ja, morgen bbq.
Oeps cadeau nog inpakken...rats vergeten...
Anjelier ik heb gisteren ook geprobeerd iemand een pb te sturen, maar dat is me ook niet gelukt...
Ik ga nog wat puzzelen.
Aan iedereen een prettige avond nog
Ja, morgen bbq.
Oeps cadeau nog inpakken...rats vergeten...
Anjelier ik heb gisteren ook geprobeerd iemand een pb te sturen, maar dat is me ook niet gelukt...
Ik ga nog wat puzzelen.
Aan iedereen een prettige avond nog
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een fijne avond aan alle seizoentjes..
de zon is er de hele dag geweest en
de was is droog geraakt, al gestreken en in de kast
broodje gebakken, en alle geplande huistaken gedaan
morgen due op een paar kleinigheden na een rustdag
Het was wel een koude wind vandaag...maar we hebben
verwarming... een paar °meer kan je gebruiken
als je stil gaat zitten s' avonds
M-J, veel geluk met het uitrijden... rustig aan
en niet alles in één keer.. en al een ritje naar zee met Pasen
misschien eerst even kijken wat de korte ritjes zeggen
Maar in elk geval veel chanse ermee.... en rij veilig..
Anjelierken voor jullie ook een fijne week tegen Pasen
hopelijk droog weer zodat de paaseitjes droog
kunnen verstopt worden... een prachtige tijd voor de kleintjes
Hier is geen druppel gevallen, het is voor morgen voorspeld
Voor alle seizoentjes een mooie avond samen en een rustige nacht
er komt weer nachtvorst dus oppassen voor eventuele plantjes buiten
Slaaplekker straks en tot morgen als alles goed is
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede vroege morgen seizoentjes,
ik ben opgestaan om 2 redenen. 1) ik heb last van mijn hooikoorts, daar het raam op kip heeft gestaan en 2) klagelijk gemiauw van beneden. eerst heb ik zo'n pilletje genomen en mijn neusspray, de tweede een zakje vlees opengetrokken.
Moeder reageerde maar lauwtjes op de badkamer. was het lichtblauw geweest, dan had ze mss nog enthousiasme kunnen veinzen, maar dat kan ze niet. het eerste dat ze zei toen ik de deur opendeed: dat het leek alsof ik zwanger was! ja. mijn nieuwe dokter heeft gezegd zulke moeders te negeren. het taartje dat ze kreeg was tè droog, paaseitje met pistachecrème onsmakelijk. er lag te veel rommel op mijn salontafel. ( zij heeft niets ( meer) staan omdat de zoon van buurvrouw alles eraf gooit als hij z'n zin niet krijgt nadat hij zijn huiswerk gedaan heeft) 't was dus geen toonzaal waarin ze kwam, maar ze was wel iets beter gezind toen ze de koer zag en de salonzetel viel mee.
dus wel een paar positive puntjes. ze is hier toch een paar uur geweest en dan hebben we haar naar huis gevoerd, in het terugkeren: nada parking. Er stonden hier weer 3 auto's van 1 adres. 2 die wss bij de pizzeria zaten en de dochter van buurvrouw. dus hebben we ons in de zijstraat moeten zetten vlak voor de filmset. daar deden ze gisterenochtend nog wat laatste scene's van. passeerden hier en stuk of 10 keer, als het niet meer is, langs mijn voordeur. filmden jefke op zijn fiets. als mijn voordeur erop staat dan, betalen ze autheursrechten!
vandaag lasagna. met 1 pakje van 400 gr hebben we meer dan genoeg. volgende week donderdagavond gaat ventje samen met mij de diepvries uitkuisen en buiten zetten op de koer om die dan de vrijdag voor ophaling aan te bieden. en deze week wordt het warmer zeggen ze. uit de wind en achter glas was het gisteren heerlijk. ga eens kijken wat ons bontjasje op pootjes wil.
Fijne dag allen!
ik ben opgestaan om 2 redenen. 1) ik heb last van mijn hooikoorts, daar het raam op kip heeft gestaan en 2) klagelijk gemiauw van beneden. eerst heb ik zo'n pilletje genomen en mijn neusspray, de tweede een zakje vlees opengetrokken.
Moeder reageerde maar lauwtjes op de badkamer. was het lichtblauw geweest, dan had ze mss nog enthousiasme kunnen veinzen, maar dat kan ze niet. het eerste dat ze zei toen ik de deur opendeed: dat het leek alsof ik zwanger was! ja. mijn nieuwe dokter heeft gezegd zulke moeders te negeren. het taartje dat ze kreeg was tè droog, paaseitje met pistachecrème onsmakelijk. er lag te veel rommel op mijn salontafel. ( zij heeft niets ( meer) staan omdat de zoon van buurvrouw alles eraf gooit als hij z'n zin niet krijgt nadat hij zijn huiswerk gedaan heeft) 't was dus geen toonzaal waarin ze kwam, maar ze was wel iets beter gezind toen ze de koer zag en de salonzetel viel mee.
dus wel een paar positive puntjes. ze is hier toch een paar uur geweest en dan hebben we haar naar huis gevoerd, in het terugkeren: nada parking. Er stonden hier weer 3 auto's van 1 adres. 2 die wss bij de pizzeria zaten en de dochter van buurvrouw. dus hebben we ons in de zijstraat moeten zetten vlak voor de filmset. daar deden ze gisterenochtend nog wat laatste scene's van. passeerden hier en stuk of 10 keer, als het niet meer is, langs mijn voordeur. filmden jefke op zijn fiets. als mijn voordeur erop staat dan, betalen ze autheursrechten!
vandaag lasagna. met 1 pakje van 400 gr hebben we meer dan genoeg. volgende week donderdagavond gaat ventje samen met mij de diepvries uitkuisen en buiten zetten op de koer om die dan de vrijdag voor ophaling aan te bieden. en deze week wordt het warmer zeggen ze. uit de wind en achter glas was het gisteren heerlijk. ga eens kijken wat ons bontjasje op pootjes wil.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-

Goede morgen aan alle seizoentjes...
de zon komt net piepen....of ze blijft dat is de vraag
straks nog een uurtje wandelen en nadien in de zetel
naar de koers kijken... en misschien nog wat meerijden
ik zie wel wat mijn lichaam zegt
M-M, jouw mama kennende had je zoiets kunnen verwachten
maar jij moet er wonen en ieder leeft in z'n eigen wereld hé...
Laat de lasagne smaken.... en gaat de diepvries weg.?
Nog een aangename dag verder...en hopen op een beetje warmer weer
we kunnen nog tot half mei raar weer verwachten...tot na de ijsheiligen
clive zal kou hebben op de hondenwei... bbbrrrr dat ze maar goed mag lopen
dan krijgt ze wat warm
Alle seizoentjes geniet van de rustdag...groetjes allen en tot later:)
-
@ Oma C: neen, de diepvries mag blijven. het is gewoon dat er voedsel in zit dat er al jàren in zit of iets in een doos waar we niet eens weten wat er inzit...
En ja: ik had het wel kunnen denken dat er kritiek zou komen. Gelukkig voor haar heeft ventje niet te veel gemopperd over "de tuinset". Toen hij ze eenmaal zag, was het ok voor hem. nu nog een houten opplooitafeltje voor bij onze andere stoelen en we zijn gezet sè.
En ja: ik had het wel kunnen denken dat er kritiek zou komen. Gelukkig voor haar heeft ventje niet te veel gemopperd over "de tuinset". Toen hij ze eenmaal zag, was het ok voor hem. nu nog een houten opplooitafeltje voor bij onze andere stoelen en we zijn gezet sè.
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag seizoentjes,
Deze dag hebben we ook al gehad ! Naar Lunchgarden in Wilrijk gereden en eens goed gaan eten ! En .... veilig terug thuis gekomen, zonder problemen..... Tijdens de maaltijd kwam manlief ineens op de gedachte dat hij zijn portefeuille vergeten was, dus zonder pas en rijbewijs gereden had .....
Gelukkig heb ik altijd 'de bank' bij, anders konden we misschien nog afwassen !!!
Het was een mooi tripje, en manlief was niet moe, ook al iets goeds. Deze week nog wat boodschappen met de wagen doen, en enkele bezoekjes hier en daar afleggen .....
Zijne kop staat naar 'op Pasen aan zee zijn', we zullen wel zien wat de dagen nog brengen ......
Bijlezen zal voor straks zijn, ben mijn hoofd aan het breken hoe ik zou kunnen 'printen' vanaf mijn smartfoon. Heb de site gevonden maar is in het Engels. Zal hier vandaag of morgen eens een 'vertaler' opzetten en kijken of het te doen is, en anders laten we het maar zo, he !
MH zal nog op de BBQ zijn, en de koers zal gevolgd worden door omaC, en ik weet niet wat de andere dames vandaag op de planning hadden.
In elk geval, hou jullie zo goed mogelijk, en tot .... de volgende !
Deze dag hebben we ook al gehad ! Naar Lunchgarden in Wilrijk gereden en eens goed gaan eten ! En .... veilig terug thuis gekomen, zonder problemen..... Tijdens de maaltijd kwam manlief ineens op de gedachte dat hij zijn portefeuille vergeten was, dus zonder pas en rijbewijs gereden had .....
Gelukkig heb ik altijd 'de bank' bij, anders konden we misschien nog afwassen !!!
Het was een mooi tripje, en manlief was niet moe, ook al iets goeds. Deze week nog wat boodschappen met de wagen doen, en enkele bezoekjes hier en daar afleggen .....
Zijne kop staat naar 'op Pasen aan zee zijn', we zullen wel zien wat de dagen nog brengen ......
Bijlezen zal voor straks zijn, ben mijn hoofd aan het breken hoe ik zou kunnen 'printen' vanaf mijn smartfoon. Heb de site gevonden maar is in het Engels. Zal hier vandaag of morgen eens een 'vertaler' opzetten en kijken of het te doen is, en anders laten we het maar zo, he !
MH zal nog op de BBQ zijn, en de koers zal gevolgd worden door omaC, en ik weet niet wat de andere dames vandaag op de planning hadden.
In elk geval, hou jullie zo goed mogelijk, en tot .... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: bij jou lukte het pb ook niet.Dacht al dat ik iets fout deed.
Ik dacht het daarna nog toen ik bij de verzonden berichten keek, en zag dat er niets verzonden was.
Clive: gisteravond keek ik naar de regionale tv , en daar was een reportage over een fotografe die uitsluitend foto's maakt van huisdieren , vooral honden en katten.Ze maakte foto's van 2 Australian Cobberdogspups , werkelijk superschattige hondjes.Dacht direct aan u.
De komende dagen geven ze schitterend weer, tijd om de veranda eens een grondige beurt te geven, en misschien kunnen al enkele planten naar buiten.De veranda doet in de winter dienst als overwinteringsplaats .Het wordt toch tijd dat ze buiten kunnen, bepaalde planten krijgen spint , en dat verdwijnt eenmaal ze buiten staan.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: bij jou lukte het pb ook niet.Dacht al dat ik iets fout deed.
Ik dacht het daarna nog toen ik bij de verzonden berichten keek, en zag dat er niets verzonden was.
Clive: gisteravond keek ik naar de regionale tv , en daar was een reportage over een fotografe die uitsluitend foto's maakt van huisdieren , vooral honden en katten.Ze maakte foto's van 2 Australian Cobberdogspups , werkelijk superschattige hondjes.Dacht direct aan u.
De komende dagen geven ze schitterend weer, tijd om de veranda eens een grondige beurt te geven, en misschien kunnen al enkele planten naar buiten.De veranda doet in de winter dienst als overwinteringsplaats .Het wordt toch tijd dat ze buiten kunnen, bepaalde planten krijgen spint , en dat verdwijnt eenmaal ze buiten staan.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Goede avond iedereen,
een spannende koers gezien en de renners zaten onder het stof
gezond kan dat niet zijn zo'n koers, 't ja de ene keer
zijn het slijkboeren en de andere keer zie je ze amper rijden van 't stof
en 't was een verdiende winnaar...
anjelierken, geniet van de veranda een beurt te geven
en hopelijk geen nachtvorst meer als de planten buiten staan
M-J, een lekker etentje samen in Lunch Garden...
de rit goed verlopen... zo komt jouw man terug stilaan in z'n routine hé
veel succes verder....
Ik kan je niet helpen met je printprobleem, ik heb niet zo'n toestel
Allen een fijne zondag verder... slaap lekker vannacht en tot morgen
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ,
Het is hier toch nog zonnig geworden ;maar het heeft lang geduurd ... het kan alleen maar beteren hé . Deze morgen had het gevroren
MJ : fijn dat jullie al uitstappen kunnen doen en plannen maken / groot gelijk : genieten zoveel je kan
Vandaag was het gelukkig stil hier .... ook bij de buren ... Gisteren heeft het lawaai en geboenk geduurd van 8u smorgens tot 15u30 ..... //
Aan alle seizoentjes : nog een hele fijne avond ... en hopelijk een goede nachtrust zonder zorgen ..
Het is hier toch nog zonnig geworden ;maar het heeft lang geduurd ... het kan alleen maar beteren hé . Deze morgen had het gevroren
MJ : fijn dat jullie al uitstappen kunnen doen en plannen maken / groot gelijk : genieten zoveel je kan
Vandaag was het gelukkig stil hier .... ook bij de buren ... Gisteren heeft het lawaai en geboenk geduurd van 8u smorgens tot 15u30 ..... //
Aan alle seizoentjes : nog een hele fijne avond ... en hopelijk een goede nachtrust zonder zorgen ..
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Heb alles zoveel mogelijk bijgelezen en het is over het algemeen allemaal fijn nieuws.
Anjelier , het zijn inderdaad mooie honden, maar eigen kind, schoon kind natuurlijk
Gisteren naar de hondenschool geweest, maar dat viel een beetje tegen. Had met de lijn niet genoeg kracht om Matice zijn oefeningen te laten doen, wegens verbrande rechterhand en 2 zenuwen gekneld wat ik vooral voelde als hij plots aan zijn lijn trok als ik het niet verwachtte. Ach, volgende keer beter. Zitten nu in de doorstromingsklas waar hij de jongste is. Maar weeral niet de kleinste. Was voor 1 keer blij dat het uur voorbij was. Verder heb ik er na het licht HH, een hele rustige zondag van gemaakt. Veel gelezen en dat heeft me goed gedaan, voel ik nu.
Ik ga eraan beginnen, ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een prettige maandag.
Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel voor wie er eentje kan gebruiken.
-

Goede zonnige morgen alle seizoentjes...
koud maar er is beterschap op komst
daar moeten we van genieten zolang het duurt...
clive, ja die hand ... dat zal geen deugd gedaan hebben
dat zal na je operatie ook zo zijn dat je geen baas kan zijn
over je groter wordende Matice.... en dat beestje weet het niet hé
veel sterkte en moed...
zwanenmeer je weet eerst wat wat geen goed gevoel het is
als de stilte terug is hé... maar natuurlijk willen die mensen
ook hun werk kunnen doen... hoe rapper ze doorwerken
te rapper ben jij er ook vanaf... en is het nadien hopelijk rustiger
Als ze nog gaan werken is het voor en na de werktijd bricoleren
Veel sterkte en goeie moed... nog efkes....
Ik wens alle seizoentjes een fijne nieuwe werkweek...
ik ga ook mijn maandagse taken doen
Groetjes allen en tot....
-
Goede morgen seizoentjes,
ja, ik ben een beetje laat wegens uitslapen: een kadootje van onze koning aan de militairen. ( en wss nog anderen) diepvries komt vandaag tenzij hij een literdoos ijs mee heeft... want de rest... gisteren lasagna gegeten die volledig de mist in ging. had voor de laatste min de oven op grill gezet voor een knapperige kaaskorst maar vergat de temp. te verlagen. Tsja. En 's avonds was ventje in z'n snoepen. mijn bbqworst moest er ook aan geloven. Morgen naar de sociale dienst van de mutualiteit. eens mijn "geval" uiteen leggen. Van ons moeder niets meer gehoord. heb wel zelf kunnen afwassen, dus langer dan 20 min rechtstaan of wandelen kan nu. oei, Gimly is naar boven zijn beklag gaan doen. ik heb wss de fout begaan het beest geen verse teljoor te geven. vandaag boomstammetjes maar ik heb geen krieltjes meer. Dus straks even naar de winkel nadat ventje gedouched heeft. ik ga pas vanavond want ik plan een scrubbing en dan is het best dat ik afspoel onder de douche. Gimly is nu mee met ventje om actimel te drinken. vroeger was Vinny er als eerste. nu begint hij dat ook te drinken. ik moet ook nog vit. D innemen, gisteren vergeten.
Fijne dag allen!
ja, ik ben een beetje laat wegens uitslapen: een kadootje van onze koning aan de militairen. ( en wss nog anderen) diepvries komt vandaag tenzij hij een literdoos ijs mee heeft... want de rest... gisteren lasagna gegeten die volledig de mist in ging. had voor de laatste min de oven op grill gezet voor een knapperige kaaskorst maar vergat de temp. te verlagen. Tsja. En 's avonds was ventje in z'n snoepen. mijn bbqworst moest er ook aan geloven. Morgen naar de sociale dienst van de mutualiteit. eens mijn "geval" uiteen leggen. Van ons moeder niets meer gehoord. heb wel zelf kunnen afwassen, dus langer dan 20 min rechtstaan of wandelen kan nu. oei, Gimly is naar boven zijn beklag gaan doen. ik heb wss de fout begaan het beest geen verse teljoor te geven. vandaag boomstammetjes maar ik heb geen krieltjes meer. Dus straks even naar de winkel nadat ventje gedouched heeft. ik ga pas vanavond want ik plan een scrubbing en dan is het best dat ik afspoel onder de douche. Gimly is nu mee met ventje om actimel te drinken. vroeger was Vinny er als eerste. nu begint hij dat ook te drinken. ik moet ook nog vit. D innemen, gisteren vergeten.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag bijna,
Het feestvarken was in zijn nopjes met de step.
Ze is goedgekeurd door de kinderen en de grote mensen die even terug kind wilden zijn.
Er was veel teveel lekker eten.Heerlijke desserts.
Ik vrees dat die traiteur onze eetlust heel erg heeft overschat.
Maar, dat is nogal zijn gewoonte.
Ik bestel meestal alleen voor de volwassenen en dan is er nog over.
Het was wel koud, gelukkig was er een gezellige open haard.
En had ik mijn winter-outfit aan gedaan.
Me dunkt vandaag is het voorlopig nog niet echt warm.
Maar ja, ze moesten hun zomer uur hebben he!
Dan ben je de halve dag aan het bibberen en tegen dat het redelijk van temperatuur wordt is de dag om.
Maak er alleszins ene fijne dag van.
Het feestvarken was in zijn nopjes met de step.
Ze is goedgekeurd door de kinderen en de grote mensen die even terug kind wilden zijn.
Er was veel teveel lekker eten.Heerlijke desserts.
Ik vrees dat die traiteur onze eetlust heel erg heeft overschat.
Maar, dat is nogal zijn gewoonte.
Ik bestel meestal alleen voor de volwassenen en dan is er nog over.
Het was wel koud, gelukkig was er een gezellige open haard.
En had ik mijn winter-outfit aan gedaan.
Me dunkt vandaag is het voorlopig nog niet echt warm.
Maar ja, ze moesten hun zomer uur hebben he!
Dan ben je de halve dag aan het bibberen en tegen dat het redelijk van temperatuur wordt is de dag om.
Maak er alleszins ene fijne dag van.
-

Een goeie avond iedereen,
mijn wandeltoerke zit erop, nog wel een frisse wind
maar we kunnen niet alles ineens wensen
even theetijd nu... en nog wat kaartjes maken...
en misschien wat puzzelen in mijn boek, die is bijna vol.
Helena, kunnen genieten van het feest...
en ja het was niet om te stoefen, de temperatuur
je kan beter nog voorzorgen nemen en iets meer bij hebben dan nodig
ik vond het vandaag ook nog niet te warm...
M-M wat langer geslapen... 't kan maar deugd gedaan hebben
Nog een aangename dag verder..
Ik ga nog wat kaartjes klaarmaken in reserve als de vingers het toelaten
en wat puzzelen; mijn puzzelboek is bijna vol. maar ik heb nog een nieuwe liggen
Ik wens alle seizoentjes een fijne dag verder en een goeie nacht straks