Goedenavond allemaal!
Jaja hoe later op den avond hoe schoner volk zeggen ze
Zit juist in mijne zetel in slaaptenue, ja nog niet lang thuis van een uitstap met Femma!
Een hele leuke dag was het...we zijn naar Veurne geweest en hebben een stadswandeling gemaakt met een gids, en in Veurne hebben we dan ook van een uitgebreid middagmaal genoten!
In de namiddag dan naar Koksijde naar het centrum waar blindegeleide honden opgeleid worden en amai dat was heel interessant!
En dan nog naar een kaasboerderij in de moeren geweest waar we een rondleiding kregen in het bedrijf en waar we dan konden genieten van een avondmaal met een uitgebreide kaasplank met aangepaste wijnen, het waren hele lekkere kazen en achteraf heeft bijna iedereen dan nog kaas gekocht in het bijhorend kaaswinkeltje!
Dus een heel geslaagde dag, wij zaten met ons bendeke van Femma van 9 tezamen achteraan op de bus en zeg dat we wat afgelachen en gebabbeld hebben!
Ik denk dat ik morgen eens ga slapen tot 9u want heb toch al een vermoeiende week achterdeur rug!
En morgennamiddag ga ik mijn oogappeltje van school halen, en heb van bij het blindegeleidehondencentrum een labradorknuffel gekocht voor Elise, dus zal er weer ééntje content zijn!
Heb nog een fotocollage mee van vorige week vrijdag toen zijn Elise en ik naar het bos geweest...

Ooo en bij het naar huis rijden in de bus hebben wij zo een mooie heldere regenboog gezien, echt prachtig we hadden nog nooit zo een mooie gezien!
Zo ga nu eens naar mijn mails kijken want heb nog van een ganse dag niet op sociaal-media gekeken!
Wens jullie allen nog een deugddoende nacht en tot later daaag...