welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske

25 apr 2019, 17:22

Afbeelding
weer al bijna avond dus een knusse avond en rustige nacht iedereen .Ben weer 14 dagen gerust met de poetshulp .Als ze komt zoals ze liet weten zal het nu 14 dagen zijn .Maar er kan altijd iets tussen komen .Afijn ja ik was enorm moe daarna nadat ze weg was .Nu maar rusten en hopelijk gaat de vermoeidheid iets weg groetje

Bekske

26 apr 2019, 08:30

Afbeelding

Bekske

26 apr 2019, 17:33

Afbeelding
de avond is in aantocht dus een knusse avond en rustige nacht iedereen .Ze hebben een gedeelte van parking afgesloten weet wel niet waarom want veel beweging zie ik niet .De mensen die hier wonen zijn op sukkel omdat ze hun auto bij de deur niet kwijt kunnen .Dat zo tot dinsdag avond zo zijn .Hopelijk komt er volgende week meer beweging erin ze zijn aan de voorbereide werken bezig maar ja met die feestdagen er tussen .Een jaar zo dat duren ben benieuwd als ze aan de werken gaan beginnen .Verder heb ik geen nieuws ik geniet hier van concert en van de viervoeters groetje

Bekske

27 apr 2019, 07:40

Afbeelding

Afbeelding
het weekend is weer vertrokken het zal binnen zijn om de genieten van om het even wat .Niet getreurd na regen komt zonneschijn zeggen ze toch .Afijn ja om het even welk weer het is gewoon doen waar je zin in heb .Want de tijd gaat in sneltempo voorbij .Nu is het hier nog rustig ze zijn nog aan het slapen de viervoeters maar de gevleugelde .Ookbuiten is het rustig af en toe een auto dat voorbij komt .Zo een knus weekend en zaterdag iedereen groetje

Bekske

27 apr 2019, 16:41

Afbeelding
ja de avond is in aantocht dus een knusse avond en rustige nacht voor straks iedereen.
Er is redelijke wind mijn kleinste heeft dat niet graag dat komt omdat ze klein en licht is denk ik .
Af en en toe een minibuitje maar ook af en toe zon .Hier buiten is op straat weinig te zien .In de week is er wel veel verkeer tegenover nu amper .Ookweinig die nu hier te voet passeren .Dus in weekend is hier heel rustig ik hoop dat er straks iets op tv is zodat deavond goed passeert of anders moet ikme maar bezig houden met iets anders .Vervelen doe ik niet dan ben ik toch met iets bezig .Spijtig dat ik niet meer kan lezen zoals vroeger .Krijg daar hoofdpijn van als ik een beetje aan lezen ben.Vroeger konik daar uren mee bezig zijn .Maar ja het is nu zo ik leer met zoveel dingen te leven.Nu zorgen om iets te etenwant er zijn er die precies honger krijgen hier .
Geniet van maar van de avond om het even hoe groetje

Bekske

28 apr 2019, 07:41

Afbeelding

Bekske

28 apr 2019, 18:10

Afbeelding
een fijne gezellige avond iedereen ook een rustige nacht voor straks.Ik heb vandaag de 4 vogelkooien proper gemaakt maar was blij als het gedaan was .Mijne rug is weer enorm een duivel die doet liever wat hij wil de pijnstillers helpen wel even .Ondanks het zware pijnstillers zijn .Op de verpakking staan rode strepen .Afijn ja me verder rustig houden groetje

Bekske

29 apr 2019, 08:12

Afbeelding

Afbeelding

Bekske

30 apr 2019, 07:57

Afbeelding
hallo iedereen een rustige dinsdag groetje .Ik ben vroeg maar deze voormiddag boodschappen doen met hulp.Op deze manier kom ik toch nog ergens want naar stad zelf gaan met bus is een zware opgave voor mij.Want een rollator op bus zetten of af zetten is een karwei op zich zelf .Dan kan je amper iets mee brengen .Als het weer ga beteren kan ik het eens doen als uitstapje wel alhoewel er vele winkels in stad aan sluiten zijn .Winkels die al vele jaren er zijn verdwijnen omdat hun omzet daalt .Vele straten waar je met auto niet kunt geraken enz .Gisteren de kapster voor mij geweest en die zei ook.Dat ze bij sommige klanten met de auto ook niet geraakt meer .Dat is gemakkelijk een kapster aan huis die komt hier al jaren en duur is ze niet .zo ik ga nog even rusten want boodschappen doen is voor mij ook enorm vermoeid .geniet om het even hoe

zonnebloemetje

30 apr 2019, 09:38

hey Bekske een goeie morgen

ik zie dat je weer in 't nieuw staat met je haartjes , dus je kan er weer een tijdje tegen
en vandaag dan de boodschappen doen zodat je weer voorraad hebt
hopelijk heb je niet teveel pijn en gaat het een beetje
ik zeg altijd het zijn gelukkige mensen die nooit pijn hebben maar niet iedereen heeft zoveel geluk
verder nog een fijne dinsdag voor jou en je beestjes

groetjes zonnebloemetje

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske

01 mei 2019, 06:57

Afbeelding
weer een nieuwe maand dat van start ga die we mogen in kleuren .Geniet er maar van iedereen want het gaat snel groetje

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

01 mei 2019, 09:51

goedemorgen bekske,vandaag 1mei
dag van de arbeid. straks ga ik mee in de stoet :wink: :D

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske

01 mei 2019, 17:38

Afbeelding
de avond is er weer dus zeg ik gewoon tegen iedereen de bezoekers en de lezers een knusse avond en rustige nacht voor straks.Veel nieuws heb ik niet want ik zie hier nu voor de moment weinig .Ik geniet wel van mijn dieren .Die zorgen ervoor dat ik in beweging blijf als is het maar voor portier .Want ze willen op tijd even buiten en als de zon er door komt even genieten van zon.Het is weer een rare week en het jaar is ook al een derde voorbij nog een 8 maanden .Ja wat gaat het snel als je er niet naar tracht .Ik ga mijn theepot vullen voor de avond zodat ik kan genieten van mijne thee.Nu is het wel kamillethee dat geeft veel rust vind ik .Dus geniet om het even hoe ik ga dat ook doen .Groetje

Bekske

02 mei 2019, 08:19

Afbeelding

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

02 mei 2019, 09:49

een goedemorgen bekske,goed geslapen? :D
hier grijze bewolking,en fris buiten.. het word een natte week :?

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus