welkom iedereen in een knus hoekje
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

de avond is er dus een gezellige knusse avond en rustige nacht iedereen .Veel heb ik niet gedaan was nog te moe van gisteren .De poetshulp was gisteren voormiddag geweest en ik ben daar enorm vermoeid van .Je kunt zo niet rusten als dat je gewoon ben enz.Dus me bezig gehouden en af en toe buiten eens gaan kijken want nu maandag starten ze met de grote werken hier .Er is een afsluiting geplaatst alsook hun aansluiting voor alles alsook hun wc .Het staat net niet voor mij huis maar als ik buiten wil zien door venster zie ik het wel staan .Zal een jaar veel drukte meebrengen in de week .Ben benieuwd hoe ze gaan vorderen met hun werk .Afijn ja normaal had het nu klaar moeten zijn ze zijn een jaar later gestart .Maar ze zijn op zoveel plaatsen aan het werk als je het hoort en zie.Ze geven voor volgende week beter weer afwachten want hier zijn er die graag buiten gaan .Als het weer het toelaat dan de deuren open laten zodat ik geen portier moet zijn .Ben blij dat ze rustig zijn en mekaar kunnen verdragen en regelmatig samen spelen .Nu nog even dit posten om dan eens de kijken wat ze op tv geven voor deze avond .Ik vind toch dat de dagen snel voorbij gaan geniet maar om het even hoe iedereen groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een aangename zaterdag en een mooi weekend Bekske
er zal veel geloop zijn daar aan de werken... en lawaai van de machines
Hopen dat het snel gedaan is maar meestal duurt het en blijft het duren
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11

een fijn weekend bekske
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-

de avond is er weer dus iedereen een fijne avond en voor straks een goede nacht .Heb me bezig gehouden maar ook weer de vogelkooien goed proper gemaakt .Want het is een plezier als je die gevleugelde bezig zie .Om de zwijgen over hun concert .Ook de viervoeters worden niet vergeten die worden ook graag eens geknuffeld.Nu eens zien wat er op tv is zodat ik rustig aan de avond kan beginnen groetje
-

deze voormiddag naar stad geweest moest er voor iets zijn .Had al een paar keer ondervonden dat ik een rood kruis had als ik de kaart op bus scande.Ik was kortbij de lijnwinkel dus daar gaan vragen .Want ik dacht dat ik een bericht zo krijgen om terug voor een jaar te betalen .Maar omdat ik nog niet op pensioen ben .Moet ik het zelf doen zei ze dus heb ik het dan maar terug in orde laten zetten .Moet volgend jaar het nog eens zelf doen en dan ben ik al wel een half jaar op pensioen ..Daarna zo ik een bericht krijgen om te betalen zei ze .Het was toch 2 euro duurder dan verleden jaar.Afijn ja het is in orde voor een jaar.Een geluk dat ik het gaan vragen was zo zie je hoe je alles in oog moet houden .Dan nog even een winkel binnen geweest waar ik anders niet kom omdat het niet op mijn weg lig .Nu de watermeterstand doorgegeven.De elektriek was al een maand doorgegeven en heb de afrekening gekregen .Moet nu iedere maand iets minder betalen nu afwachten met water.Ik was wel enorm vermoeid als ik thuis kwam maar nu ben ik gerust .Heb het wel genoteerd wanneer ik volgend jaar voor de bus moet gaan betalen.Zo vergeet ik het zeker niet .Morgen voormiddag dan met hulp boodschappen doen .Daar kijk ik iedere week naar uit omdat ik dan toch ergens kom .Wantwaar de winkel is komt er geen bus .Ja totop een zekere plaats maar dan moet je nog een heel stuk tevoet gaan voordat je aan de winkel zijt alsook zoik twee bussen moeten nemen .Dat is voor mij niet mogelijk .Want als ik alleen op stap ben heb ik mijn rollator nodig want in stad moet ik ook nog een stukje te voet gaan .Ik kan wel de bus nemen voor stad maar niet iedere winkel lig aan halte .Het is niet zo simpel om met rollator de bus op en af te stappen.Ook kun je weinig meebrengen want de rollator weegt al .Maar ja ik probeer toch nog om regelmatig eens naar stad te gaan .Maar zoals morgen om boodschappen te doen ben ik blij dat ik hulp heb anders zo ik niet weten hoe ik het zo moeten doen .Geniet van de avond iedereen en voor straks slaapwel groetje
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey Bekske een goeie zonnige morgen
vandaag een beetje druk voor jou zie ik hier maar de boodschappen moeten ook gedaan worden hé
gelukkig is het droog weer om boodschappen te doen
geniet nog van jou dag en verder veel plezier nog met je beestjes
groetjes zonnebloemetje

vandaag een beetje druk voor jou zie ik hier maar de boodschappen moeten ook gedaan worden hé
gelukkig is het droog weer om boodschappen te doen
geniet nog van jou dag en verder veel plezier nog met je beestjes
groetjes zonnebloemetje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

deze voormiddag dus weer boodschappen gedaan .Maar de honden hun snoepje was er niet ik ga morgen eens kijken in stad .Had reserve wel maar als je regelmatig iets geeft is dat snel op.Had confituur aardbeien gekocht hewel die zijn heel lekker .Dat zijn kleine maar goed van smaak.Ik kan weer verder voor een week toch want fruit en beleg is toch goed voor een week.Daar kun je geen voorraad voor weken van in doen.Zo ik wens iedereen een knusse avond en nacht groetje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goedemorgen bekske
hier schijnt de zon volop,wat een mooi weer vandaag.

hier schijnt de zon volop,wat een mooi weer vandaag.

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus