In de Vier Seizoenen reeks 14 Lente 2019
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag Seizoentjes,
Hopelijk heeft iedereen van deze mooie dag genoten
Het was wel frisjes maar het regende niet, een mooie moederdag dus !
Wij zijn nog niet zo lang thuis van bezoek aan dochter. We waren uitgenodigd, voor moederdag, om te gaan eten, en ook haar schoonmoeder. De papa is al enkele jaren geleden gestorven. Het was gezellig zo, met de kids erbij !
En nu wat andere dingen doen, heb nog wat plooiwerk en de restafvalzak klaarmaken......
Morgen weer een nieuwe dag.......
Dames, hou jullie zo goed mogelijk. Tot ... de volgende.
Hopelijk heeft iedereen van deze mooie dag genoten
Het was wel frisjes maar het regende niet, een mooie moederdag dus !
Wij zijn nog niet zo lang thuis van bezoek aan dochter. We waren uitgenodigd, voor moederdag, om te gaan eten, en ook haar schoonmoeder. De papa is al enkele jaren geleden gestorven. Het was gezellig zo, met de kids erbij !
En nu wat andere dingen doen, heb nog wat plooiwerk en de restafvalzak klaarmaken......
Morgen weer een nieuwe dag.......
Dames, hou jullie zo goed mogelijk. Tot ... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goeie zondagnamiddag,
dochter is terug naar huis, 't is nog ver rijden tot in Den Haag
maar 't was gezellig zo weer een babbelnamiddag...
M-J, een gezellig etentje voor moederdag....
je hebt ervan genoten dat is fijn
Helena, kalmaan gaat het ook..
morgen komt ook nog en het blijft een par dagen mooi
het was mooi weer maar nog niet om buiten te zitten...
wij hebben in de zon achter 't glas gezeten en dat was heerlijk
Voor alle seizoentjes een aangename avond verder.... tot morgen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
HVT: dreft is inderdaad voor de handen niet goed.Ik gebruik nooit dreft tenzij met handschoenen aan.Ik neem een ecologisch afwasmiddel dat ook zacht is voor de handen.Ik krijg nogal vlug allergie.Manlief daarentegen ( die bijna dagelijks afwast) gebruikt altijd dreft.Die wil met niks anders afwassen.
Ik heb ook nog een oude gsm, enkel voor te bellen en berichtjes, voor mij is dat genoeg.Manlief heeft sinds kort een nieuwe, waarmee hij meer kan doen dan de vorige.Hij heeft er een app opgezet die vertalingen doet , onder andere van het nederlands naar het chinees( mandarijns), en het werkt prima.
De kinderen zijn langs geweest in de namiddag, ben in de bloemetjes gezet.Er zat een kaartje bij voor de liefste moeder, oma en schoonmoeder.Vond dat wel heel mooi.De 2 ukjes waren heel levendig
, ukkemeisje is al goed bijgekomen, ze zag er goed uit.Nadien alles opgeruimd.Manlief zei " de rust is weergekeerd".Ja, wat wil je met 2 kleintjes
, ik heb liever dat ze goed levendig zijn, dan zijn ze gezond.
Dames, tot morgen allemaal.
HVT: dreft is inderdaad voor de handen niet goed.Ik gebruik nooit dreft tenzij met handschoenen aan.Ik neem een ecologisch afwasmiddel dat ook zacht is voor de handen.Ik krijg nogal vlug allergie.Manlief daarentegen ( die bijna dagelijks afwast) gebruikt altijd dreft.Die wil met niks anders afwassen.
Ik heb ook nog een oude gsm, enkel voor te bellen en berichtjes, voor mij is dat genoeg.Manlief heeft sinds kort een nieuwe, waarmee hij meer kan doen dan de vorige.Hij heeft er een app opgezet die vertalingen doet , onder andere van het nederlands naar het chinees( mandarijns), en het werkt prima.
De kinderen zijn langs geweest in de namiddag, ben in de bloemetjes gezet.Er zat een kaartje bij voor de liefste moeder, oma en schoonmoeder.Vond dat wel heel mooi.De 2 ukjes waren heel levendig
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wij dus gisteren gaan eten. Het zat boordevol. Toen ik thuiskwam had ik oorsuizen van het geroezemoes. eten was er echter qualitatief achteruit gegaan. met mijn mes kreeg ik nauwelijks stukjes gekarameliseerde kip doorgesneden. stukken waren ook te groot en ik heb zelfs geen dessert genomen. Moeder was content van het kaartje en de schotel met planten/bloemen en geen opmerking over mijn outfit. Er was geen plaats op de parking en een vent met kinderwagen jaren jonger dan ik haastte zich maar naar die ingang om mij toch maar voor te zijn. Hij had zo'n "mailorder bride" bij zich en wss zijn ouders. Opvallend waren er wel veel mensen van oostaziatische origine aan het tafelen. er was zelfs een familie die een kindje had laten dopen! Moeder en baby waren in het wit.
Ventje was al vertrokken toen ik uit bed kon rollen, want ben 's morgens stijf. ook heb ik last van mijn rechterschouder doordat ik bij het aantrekken van mijn trui bleef haperen in de voering van de trui.
Volgende week komt de nieuwe hulp, dinsdag krijg ik mijn tweede denervatie, vrijdag moet ik naar de huisdokter en zaterdag is papa 1 jaar geleden overleden. Dus deze week zeker kalm aan doen.
HVT, Anjelier: als ik dreft gebruik moet ik ook handschoenen aandoen want mijn vingers beginnen te ontvellen. Collega ventje zei gele dreft te kopen, die is zachter, maar ik heb nog liever de afwasmiddel van ldl met balsam. hoef ik geen handschoenen aan te doen. maar iets dat vet is, moet dadelijk afgewassen worden dan.
Straks boek bestellen op Bol. nog kadootje van Gimly. rekening betalen via online bank. morgen geld op de rekening zetten.
vandaag was op het programma, zowel doen als opplooien en strijkmand klaar maken voor hulp volgende week. gewoon swifferen.
Toen wij gisterenavond vroeg naar bed gingen kwam buurman thuis van zijn trip en buurman V. had zijn schoonmoeder en ouders gehaald om te vieren. die doen altijd alles ' s avonds. kan ik mijn raam achteraan nooit 's nachts op kip laten staan want buurman V. heeft een bulderlach.
vanavond eten we nog te roosteren chorizoworsten. ventje moet dan maar vanavond om eten voor hem.
Fijne dag allen!
Wij dus gisteren gaan eten. Het zat boordevol. Toen ik thuiskwam had ik oorsuizen van het geroezemoes. eten was er echter qualitatief achteruit gegaan. met mijn mes kreeg ik nauwelijks stukjes gekarameliseerde kip doorgesneden. stukken waren ook te groot en ik heb zelfs geen dessert genomen. Moeder was content van het kaartje en de schotel met planten/bloemen en geen opmerking over mijn outfit. Er was geen plaats op de parking en een vent met kinderwagen jaren jonger dan ik haastte zich maar naar die ingang om mij toch maar voor te zijn. Hij had zo'n "mailorder bride" bij zich en wss zijn ouders. Opvallend waren er wel veel mensen van oostaziatische origine aan het tafelen. er was zelfs een familie die een kindje had laten dopen! Moeder en baby waren in het wit.
Ventje was al vertrokken toen ik uit bed kon rollen, want ben 's morgens stijf. ook heb ik last van mijn rechterschouder doordat ik bij het aantrekken van mijn trui bleef haperen in de voering van de trui.
Volgende week komt de nieuwe hulp, dinsdag krijg ik mijn tweede denervatie, vrijdag moet ik naar de huisdokter en zaterdag is papa 1 jaar geleden overleden. Dus deze week zeker kalm aan doen.
HVT, Anjelier: als ik dreft gebruik moet ik ook handschoenen aandoen want mijn vingers beginnen te ontvellen. Collega ventje zei gele dreft te kopen, die is zachter, maar ik heb nog liever de afwasmiddel van ldl met balsam. hoef ik geen handschoenen aan te doen. maar iets dat vet is, moet dadelijk afgewassen worden dan.
Straks boek bestellen op Bol. nog kadootje van Gimly. rekening betalen via online bank. morgen geld op de rekening zetten.
vandaag was op het programma, zowel doen als opplooien en strijkmand klaar maken voor hulp volgende week. gewoon swifferen.
Toen wij gisterenavond vroeg naar bed gingen kwam buurman thuis van zijn trip en buurman V. had zijn schoonmoeder en ouders gehaald om te vieren. die doen altijd alles ' s avonds. kan ik mijn raam achteraan nooit 's nachts op kip laten staan want buurman V. heeft een bulderlach.
vanavond eten we nog te roosteren chorizoworsten. ventje moet dan maar vanavond om eten voor hem.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wat is er veel geschreven en allemaal leuk nieuws. Ieder heeft Moederdag, (hetzij de echte of de valse
Waren gisteren na de hondenschool, ( manlief had het niet gemakkelijk op de plein), naar een eerste tuincentrum gereden waar Matice mee binnen mocht. We moesten bloemetjes hebben voor in de tuin. Niet teveel, want we moeten ze op een oude picknick tafel zetten, zodat Matice er niet aankan.
Was al heel lang op zoek naar nog iets voor op mij kast in de living, maar dat moest dan iets zijn met dezelfds pasteltinten dan mijn gnoompjes. En dat hen ik daar gevonden in dezelfde kleur die op hun beurt gaan met de kleuren van mijn muren en mijn overgordijnen. Staan nu mooi te wezen op mijn kast.Ook nog 6 rode rozen meegbracht. Dan zijn we Matice komen afzetten thuis en zij we naar een ander tuincentrum gereden voor een ligzetel voor mij voor in de tuin. Het is er eentje met zelfs een parasol op en het is een hangzetel zodat hij constant wiegt. Ik lag er uiterst comfortabel in en daarom heb ik hem gekregen. Want ik kan niet in alle ligzetels liggen, moet er eentje zijn die mijn rug en bekken genoeg ondersteunt. En dat doet deze echt wel. Hij moet wel nog in elkaar gezet worden, want het is een hele grote. Dat was voor mijn moederdag van Matice die razend veel schulden heeft
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Groetjes aan jullie allen en heel veel liefs.
-

Goede morgen iedereen,
een zonnige groet.... het is fijn als de zon er is
even koffiepauze en mijn dagelijks bezoekje hier
clive je zal kunnen genieten van je tuinzetel
als we goed weer krijgen
M-M zoals elke week weer goed druk bij jou...
en de dagen gaan al zo snel...
ik hoop dat je een goeie poetsvrouw krijgt...
en al een jaar dat jouw papa overleed...zo zie je
hoe rap het gaat...
anjelierken, ik hen nog nooit last gehad van de handen
en ik gebruik al jaren groene Dreft...ik gebruik ook heel weinig
en de afwas is altijd rap gedaan omdat ik het direct doe
en niet laat aandrogen...of anders ligt het aan mijn vel
Alle seizoentjes een fijne zonnige maandag...tot later
-
@ Oma C: het is maar volgende week dat ik het druk-druk-druk ga hebben. deze week kalm aan: ga proberen een beetje te genieten van de zon. ( lezen)
@ Clive: Ja, ons Gimly heeft hier ook torenhoge schulden.
Meneer heeft net 2 zakken speciale korrels gekocht bij zoo+. best dat hij daar 'n klantenkaart heeft!
@ Clive: Ja, ons Gimly heeft hier ook torenhoge schulden.
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag,
Alle plannen voor vandaag omver geworpen.
Wachten op telefoon van "de bureau"
Ik heb toch maar extra hulp gevraagd.
Zes weken zonder reguliere poetsvrouw is niet te overbruggen.
Ze hebben me weer liggen die knoken...
Zoals steeds zal het wel weer overgaan.
Tja, kine was met verlof dus een week overgeslagen.
Dat voel je toch.
We zullen straks wel inhalen rustig aan.
En de rest blijft liggen.
Dat is het voordeel aan stof en strijk dat gaat nooit lopen...
Twee dieren met een lege bankrekening dan
Geniet van het zonnetje achter glas voorlopig want er waait een scherpe wind.
Alle plannen voor vandaag omver geworpen.
Wachten op telefoon van "de bureau"
Ik heb toch maar extra hulp gevraagd.
Zes weken zonder reguliere poetsvrouw is niet te overbruggen.
Ze hebben me weer liggen die knoken...
Zoals steeds zal het wel weer overgaan.
Tja, kine was met verlof dus een week overgeslagen.
Dat voel je toch.
We zullen straks wel inhalen rustig aan.
En de rest blijft liggen.
Dat is het voordeel aan stof en strijk dat gaat nooit lopen...
Twee dieren met een lege bankrekening dan
Geniet van het zonnetje achter glas voorlopig want er waait een scherpe wind.
-

Goede namiddag allen, een koude wind zit er
maar ik heb toch een wandeling gedaan
even een frisse neus gehaald en fris was het wel
heerlijk in de zon maar achter een of andere hoek
was er een snijdende wind... dat viel tegen...
een goede jas aan dat was wel nodig..
Mijn dochter weet dat wij moederdag op 15 augustus
vieren maar ze had toch een mooie plant bij,
en bij zoon hebben ze geluk daar zijn ze
nieuwe isolatie en een nieuw dak aan 't leggen
vorige week hadden ze de zonnepanelen er al komen afhalen
mooi werk als het gedaan is...maar 't was nodig...
de woning staat er al een hele tijd en alles moet onderhouden worden hé
Helena niks gaat lopen maar ja je hebt het graag gedaan hé
maar alles gaat niet altijd volgen je plan...
Voor alle seizoentjes een fijne dag verder en tot morgen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Die oma-C toch, wat ken je me ondertussen goed!
Morgen komt er iemand helpen, ik kan niet meer...
En een goei, een oudere...
Morgen komt er iemand helpen, ik kan niet meer...
En een goei, een oudere...
Laatst gewijzigd door Helena van Troje op 14 mei 2019, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goede morgen seizoentjes,
Ik heb zo het vermoeden dat Gimly weer over zijn gat gaat liggen. Is gisterenavond naast me komen liggen aan het hoofdeinde en dat doet ie alleen als ie ziekjes is. vanmorgen in de gang en in de living wat diarree gevonden. hij is nu buiten. heb al zijn bord weggenomen. hij gaat op regime.
Helena: de vervanghulp verleden keer was een dame van mijn leeftijd. ik vrees een beetje voor aanstaande maandag als de hulp van vreemde origine komt helpen, maar als ik ze niet laat komen...
De denervatie is voor de dag erna gepland en dus kan ik ook niet veel doen dan. ventje zal de kleine boodschappen gaan doen en verder zoals mijn instructies: me rustig houden en niet denken dat ik 1000 man, sterk ben. Gisteren overal nieuwe batterijen gestoken waar er moesten. heb nu meer Triple A batterijen dan dubbele A. Dus die staan op het boodschappenlijstje. moet ook naar de bank. Gimly is nu onder de zetel gekropen. Gisteren was gedraaid, vandaag opplooien na de boodschappen en mijn lunch. gebakken chorizoworst zou beter gbbqd geweest zijn. heb gisteren samen met ventje een karamel sutra gegeten. B&J geven hun ijs toch rare namen. we moesten dat ijs 10 min laten uit de vriezer laten staan voor we er 1 bol konden uitscheppen. En alles is afgewassen. straks koffie zetten, moest eerst toch een pijnstiller nemen.
Gisteren een boek uitgelezen vandaag komt mijn moederdagboek toe. is via Bol, dat heb je meestal 's anderendaags als je de dag ervoor besteld. hoop nu dat die post nl kerel niet om 9 uur hier staat en dat hij slim genoeg is om boek in bus te steken als die niet tè dik is.
Schoenmaker is met verlof. Tot maandag. Hij zei te stoppen als de straat open komt te liggen. zou dus volgens bepaalde bronnen ergens eind van het jaar zijn.
Ben benieuwd of Mystique vandaag bevalt. Ze was in het weekend nog niet bevallen, dus het is voor elk moment. kleine siameesjes of gestreepte of zwarte? wie zal het zeggen wie de vader is? Zou normaal Percy, een zwarte kater moeten zijn, maar een andere heeft ook al met Mystique gevrijdt. Heb koffie en ga die op het gemak opdrinken. ik weet nog niet of ik soep ga maken. heb wel eitjes gekookt gisteren. er ligt een bruin ei eenzaam te wezen tussen witte. ik weet niet of het zich gediscrimineerd voelt. zei het ene ei tegen het andere: hoe gaat het met uw zoon? Goed zei het ei: hij is advocaat geworden.
Fijne dag allen!
Ik heb zo het vermoeden dat Gimly weer over zijn gat gaat liggen. Is gisterenavond naast me komen liggen aan het hoofdeinde en dat doet ie alleen als ie ziekjes is. vanmorgen in de gang en in de living wat diarree gevonden. hij is nu buiten. heb al zijn bord weggenomen. hij gaat op regime.
Helena: de vervanghulp verleden keer was een dame van mijn leeftijd. ik vrees een beetje voor aanstaande maandag als de hulp van vreemde origine komt helpen, maar als ik ze niet laat komen...
De denervatie is voor de dag erna gepland en dus kan ik ook niet veel doen dan. ventje zal de kleine boodschappen gaan doen en verder zoals mijn instructies: me rustig houden en niet denken dat ik 1000 man, sterk ben. Gisteren overal nieuwe batterijen gestoken waar er moesten. heb nu meer Triple A batterijen dan dubbele A. Dus die staan op het boodschappenlijstje. moet ook naar de bank. Gimly is nu onder de zetel gekropen. Gisteren was gedraaid, vandaag opplooien na de boodschappen en mijn lunch. gebakken chorizoworst zou beter gbbqd geweest zijn. heb gisteren samen met ventje een karamel sutra gegeten. B&J geven hun ijs toch rare namen. we moesten dat ijs 10 min laten uit de vriezer laten staan voor we er 1 bol konden uitscheppen. En alles is afgewassen. straks koffie zetten, moest eerst toch een pijnstiller nemen.
Gisteren een boek uitgelezen vandaag komt mijn moederdagboek toe. is via Bol, dat heb je meestal 's anderendaags als je de dag ervoor besteld. hoop nu dat die post nl kerel niet om 9 uur hier staat en dat hij slim genoeg is om boek in bus te steken als die niet tè dik is.
Schoenmaker is met verlof. Tot maandag. Hij zei te stoppen als de straat open komt te liggen. zou dus volgens bepaalde bronnen ergens eind van het jaar zijn.
Ben benieuwd of Mystique vandaag bevalt. Ze was in het weekend nog niet bevallen, dus het is voor elk moment. kleine siameesjes of gestreepte of zwarte? wie zal het zeggen wie de vader is? Zou normaal Percy, een zwarte kater moeten zijn, maar een andere heeft ook al met Mystique gevrijdt. Heb koffie en ga die op het gemak opdrinken. ik weet nog niet of ik soep ga maken. heb wel eitjes gekookt gisteren. er ligt een bruin ei eenzaam te wezen tussen witte. ik weet niet of het zich gediscrimineerd voelt. zei het ene ei tegen het andere: hoe gaat het met uw zoon? Goed zei het ei: hij is advocaat geworden.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C toch leuk die mooie attentie van de dochter. Gelukkig heeft zoon goed weer met de dakwerken. Aan een huis ben je altijd bezig , vind ik.
Zwanenmeer, het is uitstekend wandelweer, geniet ervan.
MJ, nog plannen om naar het zeetje te gaan ?
HVT, wat moest ik lachen met jouw zinnetje van de dieren met een lege rekening. De 5 en de 10 centjes gaan in zijn spaarpotje. VInd dat onhandige muntjes. Maar we lachen altijd met Matice als hij in de kosten valt zoals zijn trimster enz. en zeggen dan tegen hem dat hij weeral schulden heeft en dan kan hij zo beteuterd kijken net alsof hij het verstaat. Veel geluk met de nieuwe hulp.
Anjelier, jij hebt gisteren vast in de tuin gewerkt. Fijn te lezen dat het goed gaat met beide ukjes.
Muddy Maddy , Gimly weer wat ziekjes ? Hoop dat hij vlug beter wordt en hoop ook dat je een degelijke poestvrouw krijgt. Succes met de denervatie.
Gisteren had manlief een ( echt ) dagje verlof genomen en mijn ligzetel in elkaar gestoken. Het is een heel gevaarte. Heeft hem op het terrasje bij het tuinhuis gezet, daar is altijd zon. Heb er gisterennamiddag na het beperkt HH ingelegen en hij ligt echt wel comfortabel. Het constante zacht wiegen , maakt me rustig.
Vandaag overal stofzuigen en de was doen. Moet hem wel in de droogkast steken want kan hem niet ophangen met mijn arm, zonde vind ik dat. Ga hem vanavond wel proberen zelf te strijken, dat zou al moeten lukken.
Zo, ik wens iedereen een mooi dinsdag. Liefs en een dikke knuffel voor elk.
-

Een mooie zonnige morgen voor iedereen
en een fijne dag verder...wat je ook doet vandaag...
clive geniet maar van het zonnetje in je
nieuwe schommelstoel
je poetswerk gaat heus niet lopen...
en als de arm goed genezen is kan je er weer invliegen
Links strijken.?? ik kan het niet... toch niet zoals het zou moeten
En ja aan een huis zijn altijd kosten, al de andere
vernieuwingen hebben ze zelf gedaan, maar
een dak vernieuwen is specialistenwerk..!
Nadien is het nog alleen de hall schilderen
dan is alles zoals het hoort (in hun ogen)
M-M, Gimly weer ziek... arm beestje... beterschap
en ik hoop dat alles goed gaat met de nieuwe poetsvrouw
ik vind dat de kleur geen belang heeft... als ze het werk goed doet
Helena, ja we kennen elkaar al even hé maar dat wil niks zeggen
je moet evengoed naar je lichaam luisteren, want
de gevolgen zijn voor jezelf... en dat weet je ondertussen wel
anjelierken, M-J, en alle seizoentjes wens ik ook allen een gezellige dag
eender wat de plannen zijn...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Clive: je weet op voorhand wat ik ga doen, en … je hebt gelijk.Als het mooi weer is , ben ik bezig in de tuin, ben bijna rond, en daarna is het gewoon onderhouden, da's minder werk.
De jonge merels leren vliegen, zijn al een paar dagen aan het oefenen.Die hadden hun nestje in die spar, die binnen enkele maanden tegen de vlakte gaat.( hij wordt echt te groot).Er zaten ook staartmeesjes in, die zijn al vertrokken
en helemaal bovenaan zit er een houtduif, die blijft nog even.
Deze middag een boete in de bus voor manlief voor te snel gereden, hij heeft … 1 km te snel gereden
.Ja, da's 53 euro boete.Is toch wel overdreven hé.Dat ze voor 1 km te snel gereden , een boete sturen.
Clive: je weet op voorhand wat ik ga doen, en … je hebt gelijk.Als het mooi weer is , ben ik bezig in de tuin, ben bijna rond, en daarna is het gewoon onderhouden, da's minder werk.
De jonge merels leren vliegen, zijn al een paar dagen aan het oefenen.Die hadden hun nestje in die spar, die binnen enkele maanden tegen de vlakte gaat.( hij wordt echt te groot).Er zaten ook staartmeesjes in, die zijn al vertrokken
Deze middag een boete in de bus voor manlief voor te snel gereden, hij heeft … 1 km te snel gereden
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Dag dames,
Oei, Anjelierken, dat is wat belachelijk, he ? Ik dacht dat je er een beetje mocht over zijn, je moet maar denken dat ze geld nodig hebben. Binnenkort weer 'de bruinen invullen, maar we hebben hem nog niet gekregen.....
Ik vind dat het laat is precies.
Hier is schoonzoon geweest, gras afgereden, tomatenplanten enz. gaan halen en na het omspitten van de serre alles er in gezet.
We dachten om zo een robot te kopen voor het gras maar het ging bij ons niet lukken, omdat we ons gras in vier stukken hebben en het nieuwe plancier hoger gelegen is. Anders moest ik die altijd opheffen en op een ander stuk terug neerzetten. Niet te doen dus. Dan hebben we bij die mens maar een nieuw grasmachine gekocht, met een batterij. Dan kan ik het ook afrijden en moeten we niemand lastig vallen. Volgende week zouden ze het brengen.
Familie begint, iedereen een goede avond nog . Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot ... de volgende.
Oei, Anjelierken, dat is wat belachelijk, he ? Ik dacht dat je er een beetje mocht over zijn, je moet maar denken dat ze geld nodig hebben. Binnenkort weer 'de bruinen invullen, maar we hebben hem nog niet gekregen.....
Ik vind dat het laat is precies.
Hier is schoonzoon geweest, gras afgereden, tomatenplanten enz. gaan halen en na het omspitten van de serre alles er in gezet.
We dachten om zo een robot te kopen voor het gras maar het ging bij ons niet lukken, omdat we ons gras in vier stukken hebben en het nieuwe plancier hoger gelegen is. Anders moest ik die altijd opheffen en op een ander stuk terug neerzetten. Niet te doen dus. Dan hebben we bij die mens maar een nieuw grasmachine gekocht, met een batterij. Dan kan ik het ook afrijden en moeten we niemand lastig vallen. Volgende week zouden ze het brengen.
Familie begint, iedereen een goede avond nog . Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot ... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen