Hoekje:"De oase van rust 2019"
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Helaba, voor mij is't gelijk waar we gaan eten maar toch liefst waar ook Indike welkom is dus Corry heeft ook hiervoor haar best gedaan zodat we allemaal samen kunnen eten.
Viv, ik weet nog dat je aarzelde vorig jaar of je jouw abonnement op Genk zou vernieuwen! Gelukkig heb je het wel gedaan en er veel plezier aan beleefd!
Ik wens heel Genk alle supporters, spelers en hun schitterende trainer van harte proficiat met dit oververdiende kampioenschap! Vanavond zal ik paraat zitten voor mijn TV om hen te zien rondrijden in Genk om 18u30!
Nu ga ik nog wat kuisen want deze namiddag is er Okra vergadering. Gedaan met de zomerkleren, zo zonder zon is het direct veel koeler!
Viv, ik weet nog dat je aarzelde vorig jaar of je jouw abonnement op Genk zou vernieuwen! Gelukkig heb je het wel gedaan en er veel plezier aan beleefd!
Ik wens heel Genk alle supporters, spelers en hun schitterende trainer van harte proficiat met dit oververdiende kampioenschap! Vanavond zal ik paraat zitten voor mijn TV om hen te zien rondrijden in Genk om 18u30!
Nu ga ik nog wat kuisen want deze namiddag is er Okra vergadering. Gedaan met de zomerkleren, zo zonder zon is het direct veel koeler!
Ivette
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Erikaatje, het is geen culinaire samenkomst maar een vriendenontmoeting.
De locatie Wielingenbar heeft geen reservatie nodig , groot genoeg en Rindake van harte welkom.
Bij het restaurant welke ik eerst voorstelde had ik niet aan jou kleine schat gedacht, geen probleem we maken er een superdag van .
Groetjes en tot ziens

De locatie Wielingenbar heeft geen reservatie nodig , groot genoeg en Rindake van harte welkom.
Bij het restaurant welke ik eerst voorstelde had ik niet aan jou kleine schat gedacht, geen probleem we maken er een superdag van .
Groetjes en tot ziens
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Vergeet Indy'ke niet hé
Misschien heeft Robert zin? Zou Irene ook kunnen vragen, Michelly? voor haar vrees ik dat het een te vermoeiende dag zou worden. En Magda? Joke? Senneke?
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Super Michelly !
Vraag het ook aan Frankje en Lucienne.
Karine is op het ogenblik op reis, Magdatje ga ik aan haar mouw trekken.
WTke moest je komen lezen.
Even bij de uiltjes aankloppen
Wat ben ik blij
Vraag het ook aan Frankje en Lucienne.
Karine is op het ogenblik op reis, Magdatje ga ik aan haar mouw trekken.
WTke moest je komen lezen.
Even bij de uiltjes aankloppen
Wat ben ik blij
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Corry, ik heb niet gezegd dat Michelly komt hé, dat moet ze zelf beslissen. Ben bereid haar te halen als nodig, maar zoals ik al schreef ( ik vrees ervoor ) zal heel vermoeiend zijn voor haar.
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
Michelly - Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Maatjes ik had een bericht geschreven dat ik wilde komen indien iemand mij zou meenemen, maar er niet bij stil gestaan dat wij die vrijdag en zaterdag optreden van ons koor hebben, wat sowieso heel zwaar is. Allebei kan ik het niet aan en dat vind ik heel spijtig. Nu ja een mens kan niet alles hebben hé, en misschien een andere keer? Slaap lekker allemaal en de groeten voor iedereen.
Michelly
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen aan alle maatjes,
Ik heb hier alles na gelezen, en zeker en vast dank je wel Corry, dat je alles zo goed regelt. Ik heb al eens nagekeken naar de haltes in Wenduine van de kusttram, dus moet ik Wenduine centrum afstappen, als ik het goed begrepen heb...
Michelly, ik had je natuurlijk ook graag terug ontmoet, maar alle begrip hoor, jullie optreden met het koor in het weekend, zal al veel energie vragen, het allerbeste en het zal de volgende keer wel beter passen.
Ik kijk er vast al naar uit zoveel mogelijk maatjes terug te zien.
Vivke, dikke proficiat met je club, ze hebben de titel van "kampioen" van Belgie dik en dubbel verdiend ! Mooi om te zien hoeveel mensen er meeleven met hun ploeg !
Gisteren namiddag heb ik weer eens ingevallen voor een maatje, ja 4x per week tennissen is een beetje veel, dat voel ik nu aan mijn pols... zal een klein beetje voorzichtiger moeten zijn, en ook eens "nee" durven zeggen als een maatje vraagt om hem of haar te vervangen.... niet gemakkelijk natuurlijk.
Vandaag dus maar een beetje kalmer aan, straks een fietstochtje, en ik zie wel of ik nog eens tot aan het strand ga wandelen.
Voor jullie allemaal, nog een mooie dag,de zon komt piepen, dus wordt het vast wel warmer dan gisteren.
omadina
Ik heb hier alles na gelezen, en zeker en vast dank je wel Corry, dat je alles zo goed regelt. Ik heb al eens nagekeken naar de haltes in Wenduine van de kusttram, dus moet ik Wenduine centrum afstappen, als ik het goed begrepen heb...
Michelly, ik had je natuurlijk ook graag terug ontmoet, maar alle begrip hoor, jullie optreden met het koor in het weekend, zal al veel energie vragen, het allerbeste en het zal de volgende keer wel beter passen.
Ik kijk er vast al naar uit zoveel mogelijk maatjes terug te zien.
Vivke, dikke proficiat met je club, ze hebben de titel van "kampioen" van Belgie dik en dubbel verdiend ! Mooi om te zien hoeveel mensen er meeleven met hun ploeg !
Gisteren namiddag heb ik weer eens ingevallen voor een maatje, ja 4x per week tennissen is een beetje veel, dat voel ik nu aan mijn pols... zal een klein beetje voorzichtiger moeten zijn, en ook eens "nee" durven zeggen als een maatje vraagt om hem of haar te vervangen.... niet gemakkelijk natuurlijk.
Vandaag dus maar een beetje kalmer aan, straks een fietstochtje, en ik zie wel of ik nog eens tot aan het strand ga wandelen.
Voor jullie allemaal, nog een mooie dag,de zon komt piepen, dus wordt het vast wel warmer dan gisteren.
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
het enige dat ik moet doen vandaag
is me optutten voor het lente feest
bay bay

het enige dat ik moet doen vandaag
is me optutten voor het lente feest
bay bay

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Goeievoormiddag
Kom maar af maatjes... hoe meer zielen, hoe meer vreugde
Gisterenavond was het ook zoiets maar we waren wel met heel veel op het Gala van de Jeugdacademie van KSV Diksmuide
Met een Karl Vannieuwkerke en heel wat dikke sponsors in de organisatie kun je natuurlijk heel wat BV's strikken voor zoiets.
Waren ondermeer aanwezig : Jan en Jeroen Mulder, Rik de Leeuw, Kristien Hemmerechts, Lieve Blanquaert, Harry Van Barneveld, Lieze Feryn, Lien Van Wesenbeeck, JM Pfaff, Paul Herygers, Louis Neefs, Nico Mattan, Elio Keyze, Carl Berteele, Thomas Despiegel, Maarten Vangramberen .... en nog talrijke andere BV's uit vooral sportmiddens.
't was dus best leuk, gezellig en lekker
En.... de Jeugdspelertjes van DIksmuide zullen er goed bij varen want al die BV's waren er voor het goede doel !
Meme-Rietje, geniet van je kleinkinderen en van het feest !
Kom maar af maatjes... hoe meer zielen, hoe meer vreugde
Gisterenavond was het ook zoiets maar we waren wel met heel veel op het Gala van de Jeugdacademie van KSV Diksmuide
Met een Karl Vannieuwkerke en heel wat dikke sponsors in de organisatie kun je natuurlijk heel wat BV's strikken voor zoiets.
Waren ondermeer aanwezig : Jan en Jeroen Mulder, Rik de Leeuw, Kristien Hemmerechts, Lieve Blanquaert, Harry Van Barneveld, Lieze Feryn, Lien Van Wesenbeeck, JM Pfaff, Paul Herygers, Louis Neefs, Nico Mattan, Elio Keyze, Carl Berteele, Thomas Despiegel, Maarten Vangramberen .... en nog talrijke andere BV's uit vooral sportmiddens.
't was dus best leuk, gezellig en lekker
En.... de Jeugdspelertjes van DIksmuide zullen er goed bij varen want al die BV's waren er voor het goede doel !
Meme-Rietje, geniet van je kleinkinderen en van het feest !
Oud maar niet Out