welkom iedereen in een knus hoekje
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

de avond is er weer dus zeg ik gewoon een knusse avond iedereen en voor straks een rustige nacht met oogjes dicht,snaveltjes toe slaapwel.Ik heb enorme pijn in de bovenarm dat komt van de nekwervel voort .Waardoor ik mijn arm amper kan bewegen bij iedere beweging is tanden bijten ondanks de zware pijnstillers.Heb me bezig gehouden en zo ga de dag ook goed voorbij .De deuren heb ik maar dicht gedaan want het word frisser .S'AVONDS EN S'MORGENS kun je nog verwarming verdragen in de dag als laura van de partij gaat het.Om de deuren open te zetten op die manier is het ook verlucht in huis .Heb hier ook juffers die lui zijn vandaag zit weinig beweging in.Of hebben ze vannacht zonder dat ik het weet op hun lappen geweest (grapje).Morgen weeral boodschappen gaan doen met hulp wat gaat een week snel voorbij .Heb in iets zin maar natuurlijk hebik het niet dus morgen terug een voorraad in doenzo geniet nog van deze avond groetje
-

Na een nacht woelen ben ik er weer dus zeg ik tegen iedereen een knusse gezellige dag.Straks met hulp boodschappen doen Daarna is de pijp wel uit en is het rusten .Van wat ik zo vermoeid ben is een?.Zo veel liever moe zijn van de werken die vermoeidheid ga weg door de rusten .Maar deze niet die blijft het minder iets met rusten maar amper .Afijn jahet nemen zoals het is .Er zijn er die het nog zwaarder hebben dan ik zelf.Klagen heeft geen zin en trachten te genieten op de manier dat je kunt .Zoals nu met mijn tasje thee daar kan ik enorm van genieten.Nu zorgen dat ik stevig op de voeten sta dus ontbijten groetje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goeiemorgen bekske
hier een ferme stortbui gehad,samen met hagel...was de moeite

hier een ferme stortbui gehad,samen met hagel...was de moeite

medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
goede morgen bekske hier al plens bui

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-

de avond is er weer dus een fijne gezellige avond iedereen met een deugddoende nacht voor straks .Groetje de boodschappen zijn weer al gedaan watvoormij weer enorm vermoeid was maar ja zolang ik het kan doen ga ik mee .Zo zie ik beter wat ik nodig heb alsook af en toe iets nieuw proberen .Heb wel daarna gerust maar ja ik kon niet anders .Zo veel liever moe worden van werken .Maar spijtig is dat niet zo maar de juffertjes hier zijn ook lui.Hier is eentje een jaartje ouder geworden heeft iets extra van snoepje gekregen .Hopelijk kan ik haar nog enkele jaren houden want ze is de oudste tegenover de andere.Maar ze is nog heel levend is snel laat zich niet doen .Zo nu eens kijken wat er op tv is maar eerst de vuilniszak klaar zetten voor morgenvroeg.Geniet van jullie avond dat ga ik ook doen wantde tijd ga snel nog even en de maand mei is ook gepasseerd.Dan zijn er bijna 5 maanden voorbij gevlogen voor mij toch .Hier heeft het deze voormiddag felle regenbuien geweest .
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
voor uw ook fijne dag bekske ,en hopelijk wat beter met pijn

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-

de avond is er weer dus aan iedereen een knusse avond wensen groetje.Ik heb weinig gedaan dankzij de pijnlijke nekwervel die zelf mijn arm blokkeer .Maar ja zo voelik nog dat ik leef zeg ik dan .Ook zijn er die nog meer pijn enz hebben dus gewoon doen.Ga er hier nu nog buiten laten zodat ik dan eens tv kan kijken als er iets op is dat me aanstaat
-

hallo iedereen deze morgen zon maar rond de middag was het bewolkt .Heb vandaag het weer eens gekunnen .Heb met de snoeischaar in mijne duim geknipt .Was bezig aan de kant van mijn tuinpad staan bij buurman struiken .Maar die komen door de draad en als je dan passeer kom je daartegen .Dus ik dacht ik zal het snoeien wat door de draad komt .Even iets anders in oog en ja mijn duim was geraakt.Het heeft wel een beetje geduurd voordat het bloeden stopte .Maar het is toch gelukt .Al een paar keer een proper verband eraan gedaan en nu zie ik toch geen bloed meer doorkomen.Een groot gedeelte is al gedaan de rest is voor morgen ofzo.Wist niet dat de snoeischaar zo scherp was in vervolg beter opletten .Verder heb ik me bezig gehouden .zo morgen een nieuwe maand dat van start ga groetje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
goeiemorgen bekske,hier is het al goed warm buiten

medion AKOYA i5 -10400 windows11