Arco....
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een regeerakkoord gaat over tientallen belangrijke punten en om elke partij aan boord te houden (denk CD&V) moeten er bepaalde toegevingen gedaan worden, bijvoorbeeld omtrent die schadeloosstelling. Misschien waren de andere partijen diep in hun hart toch niet van plan om het zo ver te laten komen maar Chris Peeters - alias 'de mol' - had dan wel iets om mee naar buiten te komen. Zijn partij wil immer de 'slachtoffers' - veelal klanten van de bank die bij de christelijk zuil aanleunt - behouden als kiezers.
Zo gaat dat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Wil
"Beweging.net" valt onder de Christelijke zuil vroeger was dat het" ACW."
Daarom verwees ik ook naar de naamsverandering ,dito Dexia - Belfius.
Het is niet omdat je van naam veranderd dat uw fouten verdwenen zijn dient enkel maar om niet geascocieerd te worden met uw fouten , zo loens en leep zijn ze wel
"Beweging.net" valt onder de Christelijke zuil vroeger was dat het" ACW."
Daarom verwees ik ook naar de naamsverandering ,dito Dexia - Belfius.
Het is niet omdat je van naam veranderd dat uw fouten verdwenen zijn dient enkel maar om niet geascocieerd te worden met uw fouten , zo loens en leep zijn ze wel
-
denlowie - Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Dit is het, de christelijke politieke zuil is verantwoordelijk en niet de bank, dexia heeft ze niet aan de man gebracht.
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)
-
freemate - Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Over enkele jaren had ik een fotocopij van die folder op mijn computer staan.petrol schreef: ↑17 mei 2019, 14:10Diegene die zich ARCO deelbewijzen aka aandelen lieten aansmeren in de BAC,Bacob kantoren hebben niet de moeite gedaan om de bijlagefolder te lezen.Daar stond nochtans duidelijk in dat het aandelen waren.maior domus schreef: ↑17 mei 2019, 11:26Siemons, u bent een even grote en perfide leugenaar als diegenen die ons destijds Arco aansmeerden als een spaarrekening.Paul Siemons schreef: ↑17 mei 2019, 08:53Over welke "spaarders" hebt U het...... deelnemers aan ARCO waren aandeelhouders !
U weet even goed als iedereen dat het een bedrog was.
Wat stond er zoal in die Arco folder.
Geef toe, met zo'n rendement is dit dé kosteloze, absoluut veilige belegging op naam waar u met gesloten ogen op mag intekenen', luidt het in de folder.
Met gesloten ogen dus. Dat klinkt wat anders dan de stemmen die nu zeggen dat de Arco-spaarders maar de kleine lettertjes hadden moeten lezen.
In de folder legt BACOB wel duidelijk uit dat het om aandelen gaat waarop de spaarder intekent. In 1999 vormde BACOB samen met verzekeringen DVV de financiële groep Artesia Banking Corporation.. In 2001 kwam Artesia in handen van het Frans-Belgische Dexia.
'Groep ARCO biedt u nu de unieke kans om aandeelhouder te worden en deel te hebben aan dit dynamisch groeiproces.'
'Via de ARCO-aandelenrekening, waarmee u aandeelhouder wordt van Arcopar cv, kunt u vele voordelen genieten op het vlak van veiligheid, beschikbaarheid en rendement. Bovendien bent u er zeker van dat uw geld geïnvesteerd wordt in gezonde en dynamische bedrijven.'
Verder belooft de folder een rendement van 4,25 procent. Daarnaast zijn er nog een rist andere argumenten zoals voordelen in de brandverzekering, voordelen bij het reisbureau Ultramontes en bijzondere voorwaarden voor wie een vakantie doorbrengt in het centrum 'Duinse Polders' in Blankenberge
Er werd wel degelijk melding gemaakt van aandelen .
Jammer genoeg is die computer aan zijn eince gekomen en moest ik een nieuwe samenstellen.
Al mijn gegevens waren natuurlijk verdwenen dus ook die fotocopij.
Dat die arcoaandeelhouders nu durven de staat aanspreken zegt veel omtrent hun persoon.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
-
biwanka - Lid geworden op: 27 sep 2007, 15:57
Ook wij behoren tot de argeloze klanten die er pas later achterkwamen dat het om aandelen ging en niet om een spaarrekening. Ik geloof niet dat wij ooit de volledige som waarop we recht hebben nog gaan terugkrijgen. Misschien moeten we met z'n allen beslissen om het geld dat we nog op een spaarrekening bij Belfius hebben staan, daar weg te halen en naar een andere bank brengen. Ik heb geen idee over welk bedrag dat gaat maar Belfius zal het ongetwijfeld niet toejuichen.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Niet "misschien" maar gewoon doen!
Ik heb het uiteindelijk ook gedaan vorige zomer.
Die dieven verdienen ons geld niet.
Er zijn genoeg andere banken om uit te kiezen.
Ondank is 's werelds loon
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Vind dat ze beide fouten hebben gemaakt naar hun leden .
Zowel Dexia -Belfius en ACV .
De vraag is of de leden op de hoogte waren over belegging .
Dat heeft nooit bestaan in verleden , spaarrekening dat wel .( De benaming was voorhuwelijkssparen )
Of dat erna andere benaming ? , maar sinds 2011 kunnen alleen de oudere leden verder sparen , aanvaarden geen nieuwe leden meer ? bewijst genoeg voor mij als ze geen nieuwe leden meer aanvaarden .Als er geen fouten zijn gemaakt , kunnen ze toch nieuwe leden aanvaarden .
T'is toch ACV die de stap heeft gezet naar Dexia-Belfius , niet de leden .
En veel beloven en niks nakomen , dat is de regering zoals altijd .
En dat heeft ook gevolgen gehad met de verkiezingen van 26 mei CD&V . Mensen waren zo boos , en dat kon je overal lezen in de media en terecht .
Zowel Dexia -Belfius en ACV .
De vraag is of de leden op de hoogte waren over belegging .
Dat heeft nooit bestaan in verleden , spaarrekening dat wel .( De benaming was voorhuwelijkssparen )
Of dat erna andere benaming ? , maar sinds 2011 kunnen alleen de oudere leden verder sparen , aanvaarden geen nieuwe leden meer ? bewijst genoeg voor mij als ze geen nieuwe leden meer aanvaarden .Als er geen fouten zijn gemaakt , kunnen ze toch nieuwe leden aanvaarden .
T'is toch ACV die de stap heeft gezet naar Dexia-Belfius , niet de leden .
En veel beloven en niks nakomen , dat is de regering zoals altijd .
En dat heeft ook gevolgen gehad met de verkiezingen van 26 mei CD&V . Mensen waren zo boos , en dat kon je overal lezen in de media en terecht .
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
En hier bewijs je onomstotelijk dat het altijd om AANDELEN is gegaan én geen sprake was van spaarrekening wat de 'zogezegde onwetenden' ook willen blijven handhaven.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Fregat ,
Thanks voor de informatie , wist daar totaal niks van .
Dat is andere paar mauwen . Tja als je zoiets leest waren ze wel bewust van de zaak de leden .
Maar of de oudere generatie daar bewust van was heb ik toch mijn twijfels bij .
Maar denk dat frist1955 dat al heeft aangetoond .
Slechte zaak vanuit acv , dat ze dat hun leden hebben aangedaan en trouwens de bank ook .
Thanks voor de informatie , wist daar totaal niks van .
Dat is andere paar mauwen . Tja als je zoiets leest waren ze wel bewust van de zaak de leden .
Maar of de oudere generatie daar bewust van was heb ik toch mijn twijfels bij .
Maar denk dat frist1955 dat al heeft aangetoond .
Slechte zaak vanuit acv , dat ze dat hun leden hebben aangedaan en trouwens de bank ook .