In de Vier Seizoenen reeks 14 Lente 2019
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Anjelierken, een fijne reis gewenst en .... genieten, genieten, genieten ! 
En nu mijn betaling doen ! Dan ben ik er morgen vanaf, ik weet het, het telt toch maar van morgen, maar morgen naar de jongens waar we vroeger ons vers vlees haalden, in de anatomie in Brussel. Sinds die 'verbouwd' is staan ze daar niet meer, wegens standplaats te duur.
Nu gaan we dus naar hun 'Spar' winkel, en, zoals afgesproken, krijgen we onze vleeswaren aan dezelfde prijs als in de anatomie. Het is wel veel goedkoper dan in een gewone handelszaak. Manlief zijn zus en man gaan ook mee, we gaan steeds met ons 4, nog wat plezant ook intussen !
Maar nu ga ik toch wat van mijn centjes .... betaling doen !
Tot .... de volgende !
En nu mijn betaling doen ! Dan ben ik er morgen vanaf, ik weet het, het telt toch maar van morgen, maar morgen naar de jongens waar we vroeger ons vers vlees haalden, in de anatomie in Brussel. Sinds die 'verbouwd' is staan ze daar niet meer, wegens standplaats te duur.
Nu gaan we dus naar hun 'Spar' winkel, en, zoals afgesproken, krijgen we onze vleeswaren aan dezelfde prijs als in de anatomie. Het is wel veel goedkoper dan in een gewone handelszaak. Manlief zijn zus en man gaan ook mee, we gaan steeds met ons 4, nog wat plezant ook intussen !
Maar nu ga ik toch wat van mijn centjes .... betaling doen !
Tot .... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Helena, dat is schrikken als je zoiets meemaakt
gelukkig is alles oké
M-J betalen moet af en toe gebeuren hé... graag of niet
anjelierken een fijne reis geniet ervan met je dochter
en hopelijk mooi weer...
Allen nog een fijne avond en een goede nachtrust...
ik ga verder tennis kijken
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
niet te bijster goed geslapen. had koude voeten en dat betekende veel bezoekjes aan de badkamer.
ik had een nieuw sensorlichtje gehangen aan het koffiezet maar dat was er vannacht afgevallen. had het raam beneden in de keuken op kip gelaten om die dikke vlieg naar buiten te laten tijdens de nacht maar ventje had ze toch toegedaan. die doet controle na controle. Er ligt een nieuw tafelkleed en plaid.
Buurman moet een soort zeil hangen omdat het anders te warm wordt in zijn veranda, maar door de opkomende wind was een stuk hout op de koer verzeild geraakt. hij moet plan B hebben. komt deze middag af met een onkruidbrander. mij al gelijk, als boedha maar kan staan. Gimly zat onder het ronde salontafeltje in de hoek. L. had 14 dagen geleden het achterraam dat als deur dient op kip gezet toen ventje al na tienen eindelijk zijn douche ging nemen, sloeg de badkamerdeur steeds dicht. het enige raam dat open stond was dat van de slaapkamer (dachten we) maar ze had hem op kip gezet.
Gisteren dan nieuwe snuffelzakjes voor Gimly zijn verjaardag besteld. het XL snuffelzakje vertoond slijtage. Hij is nu bezig een gewoon zakje te vermoorden tussen zijn achterpoten.
we gingen gisterenavond kippeboutjes doen, maar het was weer bijna 7 en dan zou ventje in het geheel niet slapen + last hebben van zijn maag. Dr had hem gevraagd om om de twee dagen pantomed te gebruiken maar dat lukt niet. Dus neemt hij ze weer dagelijks.
mijn moeder neemt het generische merk dat nu in een potje zit. daarom vroeg ze of dat nog hetzelfde was. pillentjes zien er als gewoon uit, dus het zal wel. heb het voorste raam ook op kip gezet, krijg het hier een beetje warm. de buitentemp. nu zou het volgens mijn gsm nog 15° zijn. Gisteren was 26° iets te warm. Als Suus gaat komen begin Juli zal ze geen slaapzak nodig hebben.
of het zal voor er bovenop te liggen zijn.
het is hier zwaarbewolkt dus laf. zal wel onweder van komen vrees ik.
ventje was aan het rondneuzen op zijn nieuwe telefoon en hij ontdekte dat seizoen 4 van lucifer op netflix is. wist ik al lang maar ik vraag niet om netflix voor 1 seizoen.
Zo, nu nog een kopje koffie en dan in mijn kleren springen nadat ik me verfrist heb.
Fijne dag allen!
niet te bijster goed geslapen. had koude voeten en dat betekende veel bezoekjes aan de badkamer.
ik had een nieuw sensorlichtje gehangen aan het koffiezet maar dat was er vannacht afgevallen. had het raam beneden in de keuken op kip gelaten om die dikke vlieg naar buiten te laten tijdens de nacht maar ventje had ze toch toegedaan. die doet controle na controle. Er ligt een nieuw tafelkleed en plaid.
Buurman moet een soort zeil hangen omdat het anders te warm wordt in zijn veranda, maar door de opkomende wind was een stuk hout op de koer verzeild geraakt. hij moet plan B hebben. komt deze middag af met een onkruidbrander. mij al gelijk, als boedha maar kan staan. Gimly zat onder het ronde salontafeltje in de hoek. L. had 14 dagen geleden het achterraam dat als deur dient op kip gezet toen ventje al na tienen eindelijk zijn douche ging nemen, sloeg de badkamerdeur steeds dicht. het enige raam dat open stond was dat van de slaapkamer (dachten we) maar ze had hem op kip gezet.
Gisteren dan nieuwe snuffelzakjes voor Gimly zijn verjaardag besteld. het XL snuffelzakje vertoond slijtage. Hij is nu bezig een gewoon zakje te vermoorden tussen zijn achterpoten.
we gingen gisterenavond kippeboutjes doen, maar het was weer bijna 7 en dan zou ventje in het geheel niet slapen + last hebben van zijn maag. Dr had hem gevraagd om om de twee dagen pantomed te gebruiken maar dat lukt niet. Dus neemt hij ze weer dagelijks.
mijn moeder neemt het generische merk dat nu in een potje zit. daarom vroeg ze of dat nog hetzelfde was. pillentjes zien er als gewoon uit, dus het zal wel. heb het voorste raam ook op kip gezet, krijg het hier een beetje warm. de buitentemp. nu zou het volgens mijn gsm nog 15° zijn. Gisteren was 26° iets te warm. Als Suus gaat komen begin Juli zal ze geen slaapzak nodig hebben.
of het zal voor er bovenop te liggen zijn.
het is hier zwaarbewolkt dus laf. zal wel onweder van komen vrees ik.
ventje was aan het rondneuzen op zijn nieuwe telefoon en hij ontdekte dat seizoen 4 van lucifer op netflix is. wist ik al lang maar ik vraag niet om netflix voor 1 seizoen.
Zo, nu nog een kopje koffie en dan in mijn kleren springen nadat ik me verfrist heb.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Hoop dat Anjelier ontzettend gaat genieten van haar vakantie en dat haar batterijtjes opgeladen zijn als ze terug is.
HVT, dat zal echt wel schrikken geweest zijn, brr. Terug pijn ? Veel beterschap.
Ook gisteren koortsvrij gebleven en heb redelijk goed kunnen eten. Was deze week bijna 2 Kg afgevallen. Maar ik had dan totaal ook geen eetlust. Manlief heeft dat niet graag als ik afval.
Vandaag komen ze de TV van de slaapkamer halen, want die is stuk (= 1 jaar oud !!!) en moet dan namiddag naar de tandarts op controle.
Muddy Maddy, jij bent al vroeg bezig met de verjaardag van Gimly, ik dacht dat hij pas de 25° jarig was.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Liefs aan jullie allemaal.
-
@ Clive: ja, Gimly is pas de 25 ste jarig ( wordt dan 9) maar de coupeuze van snufelzakjes is ziek dus er zijn vertragingen, het zekere voor het onzekere genomen. TV pas 1 jaar oud voor nu al stuk te zijn? dat is vroeg.
Cats Rule!
-

Goede maandagmorgen, meer moet ik eigenlijk niet zeggen
alles staat hierboven...
Iedereen sterkte en beterschap wie het kan gebruiken...
en een fijne maandag.... ik ga verderdoen
want ik moet straks naar de dokter
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen,
De kamperfoelie van de buren ruikt heerlijk.
De schuifdeur staat open met de vliegendeur ervoor, zodat Poes niet weg kan.
Gisteravond na het onweer is ze uren onvindbaar gebleven.
Vanavond wordt ze opgehaald.
Boven is J. dapper bezig met stofzuigen.
Nu ze mijn slaapkamer niet moet doen, want K. komt deze namiddag is ze twee kamers extra onder handen aan het nemen.
Brrr het verschil met gisteren is enorm wat temperatuur betreft.
Wij leven toch echt in een apenland: onbestuurbaar wegens onbekwame politici die alleen aan zichzelf denken, onbestendig wisselvallig weer...
Voor de rest is het land van melk en honing.
Mijn plannen zijn weeral gedwarsboomd.
Ik wou het bed al aftrekken en de lakens wassen dan kon K. het dekbedovertrek al strijken deze namiddag.
maar, het gaat seffens een goei geut doen dus andere planning bedenken.
Nu, strijk is er weer genoeg, daar heb ik gisteren wel voor gezorgd.
Zo dames en dieren amuseer jullie nog vandaag.
De kamperfoelie van de buren ruikt heerlijk.
De schuifdeur staat open met de vliegendeur ervoor, zodat Poes niet weg kan.
Gisteravond na het onweer is ze uren onvindbaar gebleven.
Vanavond wordt ze opgehaald.
Boven is J. dapper bezig met stofzuigen.
Nu ze mijn slaapkamer niet moet doen, want K. komt deze namiddag is ze twee kamers extra onder handen aan het nemen.
Brrr het verschil met gisteren is enorm wat temperatuur betreft.
Wij leven toch echt in een apenland: onbestuurbaar wegens onbekwame politici die alleen aan zichzelf denken, onbestendig wisselvallig weer...
Voor de rest is het land van melk en honing.
Mijn plannen zijn weeral gedwarsboomd.
Ik wou het bed al aftrekken en de lakens wassen dan kon K. het dekbedovertrek al strijken deze namiddag.
maar, het gaat seffens een goei geut doen dus andere planning bedenken.
Nu, strijk is er weer genoeg, daar heb ik gisteren wel voor gezorgd.
Zo dames en dieren amuseer jullie nog vandaag.
-

Hier geen druppel regen gezien, wel een goede temperatuur
en af en tot een zonnetje...ik vond het warm...
't Was druk bij de dokter nu hij geen avondspreekuur meer heeft
alleen nog in uiterste gevallen en na afspraak
Voor alle maatjes een gezellige avond nog
Sterkte wie het nodig heeft en beterschap wie het kan gebruiken...
Slaap lekker straks en tot morgen...
-
ik zit weer proper binnen & buiten.
buiten moet ventje vanavond nog 4 zakken stenen gaan bijhalen want 5 zakken van 20 kg was niet genoeg. Boedha heeft nu frisse lucht.
en nu: L. heeft zelfs ventjes onderbroeken gestreken alhoewel ik d'r gezegd had gèèn strijk! de lamellen heeft ze niet gedaan hoewel dat op haar takenlijst stond. ze wist weer niet hoe ze moest inbellen en was bijna weg zonder inbellen. heb haar gezegd dat als ze niet belt, ze geen centjes krijgt.
ventje denkt dat dit een probleempunt gaat blijven. ze had haar sloefen natgemaakt en heeft een paar van de mijne aangetrokken! zonder vragen.
ze heeft dezelfde maat anders moest ze poetsen op blote voeten nu ja, zo'n sloefje is in stof en kan dus de wasmachine in, vandaag kleur. moet mijn nieuwe spullen wassen en dan strijken. ( iemand heeft me gezegd dat er formadlhyde inzit en dat moet verwijdert worden.) vandaag leesvoer en beenhouwer. ben weer stijf in mijn armen, nek en rug en ben nog moe. ben al heel de week ervoor ook moe. Toen ik hier op buurman wachtte, vielen mijn ogen al bijna toe.ben dan met ventje m'n bestelde allergiepillen gaan halen.
heb nu wel goed geslapen.
straks alle plantjes veel water gaan geven. ( tip van buurman) zo vroeg mogelijk op de ochtend en zeker die twee die naast boedha staan. de tent van moeder wordt een probleem. buurman heeft er ook een en dat waait enorm rap weg. moet gaan kijken voor poten dat je met zand kan vullen en dan de poten van de tent erin zetten. ( in een campingwinkel zei buurman)
Buurman was dus gisteren bezig en Gimly stond te miauwen. hij vlucht wel weg van L. maar is niet zo heel bang van haar als van A. Bij buurman was hij gewoon hier. hij kent diens stem al. ook het feit dat buurman zelf een kat heeft. Bonnie wordt 5, Gimly 9. Dus Gimly liep niet weg! zou eens moeten vragen hoe oud de kat van de krantenman is want zij gelijkt op Gimly.
Buurman moest lachen toen ik tegen Gimly zei: ja, pietje, mama gaat dan kijken voor jou. So what? ik praat tegen m'n kat. wat moet ik dan doen? hem negeren als hij me een vraag stelt?
( prins charles praat wel tegen zijn planten en bomen!)
Gimly is aan het eten, ik heb een koffie. nummer 2. straks de pillen en een yoghurtje of bramen. heb ook nog watermeloen. deze middag mss een appel en een stuk kaas. heb ook niet veel honger.
moeder zal wss vanavond bellen. gisteren had ze wss de kinderen van buurvrouw. zal vanavond fotooke trekken van de koer en doorsturen naar S. heb er ventje juist aan herinnert dat hij nog 4 zakken keien moet meebrengen. was dat al vergeten. ( buurman had gezegd tegen ventje dat hij elke dag ging kijken of de stenen er al lagen en dat hij elke dag aan ventje's deur ging bellen om dat te vragen.)
Verder niets nieuws, de zon is er, maar ze voorspellen toch regen.
Fijne dag allen!
ik zit weer proper binnen & buiten.
en nu: L. heeft zelfs ventjes onderbroeken gestreken alhoewel ik d'r gezegd had gèèn strijk! de lamellen heeft ze niet gedaan hoewel dat op haar takenlijst stond. ze wist weer niet hoe ze moest inbellen en was bijna weg zonder inbellen. heb haar gezegd dat als ze niet belt, ze geen centjes krijgt.
ventje denkt dat dit een probleempunt gaat blijven. ze had haar sloefen natgemaakt en heeft een paar van de mijne aangetrokken! zonder vragen.
heb nu wel goed geslapen.
straks alle plantjes veel water gaan geven. ( tip van buurman) zo vroeg mogelijk op de ochtend en zeker die twee die naast boedha staan. de tent van moeder wordt een probleem. buurman heeft er ook een en dat waait enorm rap weg. moet gaan kijken voor poten dat je met zand kan vullen en dan de poten van de tent erin zetten. ( in een campingwinkel zei buurman)
Buurman was dus gisteren bezig en Gimly stond te miauwen. hij vlucht wel weg van L. maar is niet zo heel bang van haar als van A. Bij buurman was hij gewoon hier. hij kent diens stem al. ook het feit dat buurman zelf een kat heeft. Bonnie wordt 5, Gimly 9. Dus Gimly liep niet weg! zou eens moeten vragen hoe oud de kat van de krantenman is want zij gelijkt op Gimly.
Buurman moest lachen toen ik tegen Gimly zei: ja, pietje, mama gaat dan kijken voor jou. So what? ik praat tegen m'n kat. wat moet ik dan doen? hem negeren als hij me een vraag stelt?
( prins charles praat wel tegen zijn planten en bomen!)
Gimly is aan het eten, ik heb een koffie. nummer 2. straks de pillen en een yoghurtje of bramen. heb ook nog watermeloen. deze middag mss een appel en een stuk kaas. heb ook niet veel honger.
moeder zal wss vanavond bellen. gisteren had ze wss de kinderen van buurvrouw. zal vanavond fotooke trekken van de koer en doorsturen naar S. heb er ventje juist aan herinnert dat hij nog 4 zakken keien moet meebrengen. was dat al vergeten. ( buurman had gezegd tegen ventje dat hij elke dag ging kijken of de stenen er al lagen en dat hij elke dag aan ventje's deur ging bellen om dat te vragen.)
Verder niets nieuws, de zon is er, maar ze voorspellen toch regen.
Fijne dag allen!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, je hebt het dan getroffen met de nieuwe poetshulp. Fijn hé, alles proper. En jouw koer zal ook wel mooi zijn als alle keien liggen. Je vergist je daarin hoeveel zakken je echt nodig hebt. Wij hebben een wit padje met witte stepstones in de tuin en ook wij zijn toen een aantal zakken witte steentjes moeten gaan bijhalen. Kwamen er toen ook tekort.
Gisteren naar de tandarts geweest, fotootjes genomen en alles was oké; Wel de tandsteen verwijderd, heb daar heel veel last van. Bij een 6 maanden op 2 december terug voor weer een controle en dan terug de tandsteen verwijderen.
Zou deze of volgende week ook nog naar de huisdokter moeten voor mijn 2° spuit voor mijn longen.
Vandaag alles boven poesten en nieuwe dekbedden leggen en de oude wassen en strijken.
Gisteren is er iemand gekomen voor de TV op de slaapkamer, maar het stukke onderdeel moet besteld worden. Hij vroeg of ik een reserve TV moest hebben , maar dat moest niet van mij. Onze TV hangt op en de reserve moest staan, had geen zin een tafeltje te zetten op de slaapkamer.
Zo, ga douchen. Hoop dat het onweer deze namiddag niet te hevig gaat zijn.
Ik wens iedereen een hele fijne dinsdag. Liefs aan jullie allemaal.
-

Goede zwoele morgen aan alle seizoentjes..
de zon is er al lang en hopelijk krijgen we straks geen onweer
zoals voorspeld.. "met alles erop en eraan" dat is minder leuk
maar 't is niet tegen te houden... je kan hoogstens zorgen
dat alles goed vaststaat of vasthangt tegen die wind...
dat is een tip voor M-M
Dag clive een fijne dag....
ik ga nog wat verder doen en dan rust... (tussendoor)
Groet aan alle seizoentjes en tot later...
-
Poes is gisteren heel terug afgeleverd aan de rechtmatige eigenaren.
Ik hoop dat ze ze laten nakijken, want ik vond dat ze toch de Poes niet was die ik ken.
Ze at niet goed, ze dronk redelijk veel en plaste minder dan gewoonlijk.
Omdat ze nu alleen bij mij was kon ik die observaties goed doen.
Bij hen in hun kattenbak oorlog kan je niet goed nagaan welke kat waar heeft geplast.
Ze zitten ook in elkaars etensbakje.
Ik hoop dat het gewoon maar was omdat ze nu gerust gelaten werd dat ze zoveel ergens in het donker is gaan rusten. Ze is maar één keer komen schootje zitten. Lag wel bij mij las ik aan het strijken was.
Schijnt dat ze 'nachts dor het huis rennen al krijsend achter elkaar. Heb dan al eens geen klein mannen...
De kinderen hadden wel een heel fijn verlof gehad.
Eindelijk eens goed geslapen vannacht.
Wordt het weer zo een lelijk onweer? Ik moet wel om 15 uur naar de kine, waar nergens parkeerplaats is...
Als het te lelijk doet zal hij het wel verstaan dat ik er niet door durf te komen.
Alweer mijn mooie bloempot weghangen dan...
Fijne dag iedereen!
Ik hoop dat ze ze laten nakijken, want ik vond dat ze toch de Poes niet was die ik ken.
Ze at niet goed, ze dronk redelijk veel en plaste minder dan gewoonlijk.
Omdat ze nu alleen bij mij was kon ik die observaties goed doen.
Bij hen in hun kattenbak oorlog kan je niet goed nagaan welke kat waar heeft geplast.
Ze zitten ook in elkaars etensbakje.
Ik hoop dat het gewoon maar was omdat ze nu gerust gelaten werd dat ze zoveel ergens in het donker is gaan rusten. Ze is maar één keer komen schootje zitten. Lag wel bij mij las ik aan het strijken was.
Schijnt dat ze 'nachts dor het huis rennen al krijsend achter elkaar. Heb dan al eens geen klein mannen...
De kinderen hadden wel een heel fijn verlof gehad.
Eindelijk eens goed geslapen vannacht.
Wordt het weer zo een lelijk onweer? Ik moet wel om 15 uur naar de kine, waar nergens parkeerplaats is...
Als het te lelijk doet zal hij het wel verstaan dat ik er niet door durf te komen.
Alweer mijn mooie bloempot weghangen dan...
Fijne dag iedereen!
-

Een gezellige warme avond aan iedereen, het is nog warm buiten...
ik ben efkes nat geworden als ik vanmiddag naar de apotheek ging
bijna daar begon het te regenen tot ik thuiskwam (hoewel er zon was)
en eens thuis was het over
donker en onweerachtig... maar droog...het zal voor in de nacht zijn
om ons wakker te houden...
Voor alle seizoentjes een rustige nacht (hopelijk zonder onweer..).
Sterkte aan wie het nodig heeft en tot morgen...
-
Het was hier een regenbui met een paar bliksems.
Morgenavond erger zeggen ze.
Ik zou dat normaal niet weten, maar mijn vriendin maakte mij attent op het optreden van mijn dochter in het VTM journaal van 19:00 uur. Vermits je niet kan doorspoelen moest ik de hele kluif doorworstelen.
Het item over de vleermuizen dat was zij. Maakt deel uit van haat stage.
De helft van de tijd moet ik van ander mensen horen dat mijn kinderen het uitgelegd hebben op radio of TV.
De jongste het meeste in verband met archeologie. De middelste die heeft nog geen optreden gedaan.
Oudste ook meerdere keren. Ik heb een petekind dat opiniestukken in de Morgen schreef, die een tijdje voor De Standaard avond schreef...die al eens meer in Ter Zake kwam. Een andere neef placeert zijn parolleke ook van tijd tot tijd. Amai allemaal goed ter tale.
Morgenavond erger zeggen ze.
Ik zou dat normaal niet weten, maar mijn vriendin maakte mij attent op het optreden van mijn dochter in het VTM journaal van 19:00 uur. Vermits je niet kan doorspoelen moest ik de hele kluif doorworstelen.
Het item over de vleermuizen dat was zij. Maakt deel uit van haat stage.
De helft van de tijd moet ik van ander mensen horen dat mijn kinderen het uitgelegd hebben op radio of TV.
De jongste het meeste in verband met archeologie. De middelste die heeft nog geen optreden gedaan.
Oudste ook meerdere keren. Ik heb een petekind dat opiniestukken in de Morgen schreef, die een tijdje voor De Standaard avond schreef...die al eens meer in Ter Zake kwam. Een andere neef placeert zijn parolleke ook van tijd tot tijd. Amai allemaal goed ter tale.
-
Zo, de rest van de keien is ook gestort. Omstreeks 6.30 uur heeft het hier drah national gedaan met enkele flitsen en gebroem in de verte. Was net Gimly aan het kammen. straks restje afwas doen, was lasagna. vandaag gemarineerde speklappen. Kan zijn dat ik die al op voorhand bak want ik ben rap moe de laatste tijd. gisteren de was niet gedaan, had mijn leesvoer en viel bijna in slaap. maar vandaag steek ik ze in, zodat ze na de boodschappen kan draaien. ik draai nooit was of laat de droogkast draaien als ik niet thuis ben. Moet wel een dweil neerleggen voor de wasmachine want het schuim komt uit het bakje! nu doseer ik zoals normaal....
of er moet laatst nog een restje van een pod achtergebleven zijn toen ik de lakens deed met vloeibaar. morgen ga ik dan zelf strijken. onderbroeken moeten niet gestreken zijn en ik weet zeker dat binnen 14 dagen als er nog een mand te plooien staat, L. de onderbroeken van ventje strijkt. Vrijdag moet ventje naar mijn moeder die zoals normaal weer niets weet van cijfertjes. hij moet het maar uitleggen.
hier en daar zie ik een stukje blauwe hemel... en een stout vogeltje, maar Gimly ligt op zijn dweil dus hij ziet de meeuw niet. zijn snuffelzakjes liggen weer overal. ben benieuwd of Sylvia alles kan opsturen. je kon zo'n zakje met naam laten maken, maar als ik zie dat Gimly zelfs door de dubbele stiksels gaat met zijn achterpoten...
vandaag ook kaartje maken. moet vrijdag mee. vanavond online boodschappen, die leveren ze morgen. hoop op een deftig uur want het is frietjesavond. overbuurman heeft weer problemen met parkeren. in het begin dat wij hier woonden, had overbuurman nog maar net zijn rijbewijs. ze zeggen dat je niet mag lachen met andere mensen omdat ze foefelen om te parkeren, maar toch soms tranen gelachen. Nu ergert ventje zich aan vrouwmensen die om haar schoenen komen in een grote SUV en nauwelijks dat gevaarte kunnen parkeren. zond gisteren een berichtje naar gunsmoke om te weten hoe lang de kermis hier staat. verleden jaar niet kunnen gaan wegens ziekenhuisopname. ze vertrekken de avond van ventjes verjaardag, die is op woensdag en wij gaan normaal met ons 2 gaan eten naar varsenare. zonder moeder erbij. dat is dan voor zaterdag erop, want ze zal erop staan te gaan. en ventje wil eens intiem met z'n tweetjes. ( zal zelf een kaarsje meedoen en lucifers) geen verjaardagstralala want mijn extra stukjes taart waren nog niet ontdooid. en 5 euro extra voor een fuséé?
heb gisteren mijn haar gewassen en zal dat vandaag nog een keertje moeten doen. 't jeukt nog altijd. volgende maand mag het weer eens gekleurd en bijgeknipt worden. ook volgende maand pedicure.
Fijne dag allen en hopelijk geen schade van het onweer, want hier is het weer aan het overtrekken dus regenhoedje aan straks....
Zo, de rest van de keien is ook gestort. Omstreeks 6.30 uur heeft het hier drah national gedaan met enkele flitsen en gebroem in de verte. Was net Gimly aan het kammen. straks restje afwas doen, was lasagna. vandaag gemarineerde speklappen. Kan zijn dat ik die al op voorhand bak want ik ben rap moe de laatste tijd. gisteren de was niet gedaan, had mijn leesvoer en viel bijna in slaap. maar vandaag steek ik ze in, zodat ze na de boodschappen kan draaien. ik draai nooit was of laat de droogkast draaien als ik niet thuis ben. Moet wel een dweil neerleggen voor de wasmachine want het schuim komt uit het bakje! nu doseer ik zoals normaal....
hier en daar zie ik een stukje blauwe hemel... en een stout vogeltje, maar Gimly ligt op zijn dweil dus hij ziet de meeuw niet. zijn snuffelzakjes liggen weer overal. ben benieuwd of Sylvia alles kan opsturen. je kon zo'n zakje met naam laten maken, maar als ik zie dat Gimly zelfs door de dubbele stiksels gaat met zijn achterpoten...
vandaag ook kaartje maken. moet vrijdag mee. vanavond online boodschappen, die leveren ze morgen. hoop op een deftig uur want het is frietjesavond. overbuurman heeft weer problemen met parkeren. in het begin dat wij hier woonden, had overbuurman nog maar net zijn rijbewijs. ze zeggen dat je niet mag lachen met andere mensen omdat ze foefelen om te parkeren, maar toch soms tranen gelachen. Nu ergert ventje zich aan vrouwmensen die om haar schoenen komen in een grote SUV en nauwelijks dat gevaarte kunnen parkeren. zond gisteren een berichtje naar gunsmoke om te weten hoe lang de kermis hier staat. verleden jaar niet kunnen gaan wegens ziekenhuisopname. ze vertrekken de avond van ventjes verjaardag, die is op woensdag en wij gaan normaal met ons 2 gaan eten naar varsenare. zonder moeder erbij. dat is dan voor zaterdag erop, want ze zal erop staan te gaan. en ventje wil eens intiem met z'n tweetjes. ( zal zelf een kaarsje meedoen en lucifers) geen verjaardagstralala want mijn extra stukjes taart waren nog niet ontdooid. en 5 euro extra voor een fuséé?
heb gisteren mijn haar gewassen en zal dat vandaag nog een keertje moeten doen. 't jeukt nog altijd. volgende maand mag het weer eens gekleurd en bijgeknipt worden. ook volgende maand pedicure.
Fijne dag allen en hopelijk geen schade van het onweer, want hier is het weer aan het overtrekken dus regenhoedje aan straks....
Cats Rule!