Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
10 dagen ramadan en al 252 doden omwille van de strijd ten gunste van Allah. Aan dat ritme komen we na een maandje aan zo'n 750 doden. Dat zou een normale ramadan zijn.
Waar 'zich eens bezinnen' al niet toe leidt.
Waar 'zich eens bezinnen' al niet toe leidt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De Noord-Afrikaan die in Lyon aan een bakkerij een zelfgemaakte bom liet ontploffen, zegt nu dat hij het deed omdat hij trouw had gezworen aan de ideologie van IS: om de jihad dus.
Mohamed Hichem M. , een Algerijn, verwondde door zijn bom een 13-tal mensen, waaronder een kind van 10.
Bravo, Mohammed.
Mohamed Hichem M. , een Algerijn, verwondde door zijn bom een 13-tal mensen, waaronder een kind van 10.
Bravo, Mohammed.

De ramadan is gedaan. 30 dagen waarin de offers die voor Allah worden gebracht méér goede punten opleveren dan op gewone dagen.
Heel wat vrome moslims hebben die raad ter harte genomen. Ze hebben op 30 dagen niet minder dan 861 moorden gepleegd op mensen met het verkeerde geloof (waar ook veel moslims van de verkeerde tak bij horen). Dat zijn er bijna 29 per dag! Om de twee dagen een 'Christchurch' voor Allah in naam van de religie van de vrede. Zou onze koning ook dit jaar weer gaan zoete broodjes eten bij een gezin om de ramadan af te sluiten? Kwestie van de multiculturele uitstraling van ons landje op te krikken, hé?
In dezelfde periode is er door de aanhangers van alle andere religies niet één moord gepleegd omwille van hun god.
Heel wat vrome moslims hebben die raad ter harte genomen. Ze hebben op 30 dagen niet minder dan 861 moorden gepleegd op mensen met het verkeerde geloof (waar ook veel moslims van de verkeerde tak bij horen). Dat zijn er bijna 29 per dag! Om de twee dagen een 'Christchurch' voor Allah in naam van de religie van de vrede. Zou onze koning ook dit jaar weer gaan zoete broodjes eten bij een gezin om de ramadan af te sluiten? Kwestie van de multiculturele uitstraling van ons landje op te krikken, hé?
In dezelfde periode is er door de aanhangers van alle andere religies niet één moord gepleegd omwille van hun god.

Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Wil , in de ogen van Allah hebben die "goed" gedaan. In de Koran staat Mohamed zelf model omdat hij "op één nacht eigenhandig 800 ongelovigen de keel overgesneden heeft". Degenen die iets goeds verwachten van de Islam gaan zwaar bedrogen uitkomen.
“When Muslims approach 10% of the population, they tend to increase lawlessness as a means of complaint about their conditions,” Dr. Hammond notes. “In Paris, we are already seeing car-burnings. Any non-Muslim action offends Islam, and results in uprisings and threats, such as in Amsterdam, with opposition to Mohammed cartoons and films about Islam.” These tensions are seen on a regular basis in:
Guyana — Muslim 10%
Riots in Pakistan, 2013
Riots in Pakistan, 2013
India — Muslim 13.4%
Israel — Muslim 16%
Kenya — Muslim 10%
Russia — Muslim 15%
“When Muslims approach 10% of the population, they tend to increase lawlessness as a means of complaint about their conditions,” Dr. Hammond notes. “In Paris, we are already seeing car-burnings. Any non-Muslim action offends Islam, and results in uprisings and threats, such as in Amsterdam, with opposition to Mohammed cartoons and films about Islam.” These tensions are seen on a regular basis in:
Guyana — Muslim 10%
Riots in Pakistan, 2013
Riots in Pakistan, 2013
India — Muslim 13.4%
Israel — Muslim 16%
Kenya — Muslim 10%
Russia — Muslim 15%
De zon is gratis voor iedereen
-
MaLoReg
Dan is en blijft nog altijd de vraag: WAAROM heeft het Westen al dat tuig binnen gelaten?
En de volgende vraag is: WAAROM wil men ten alle kosten beletten om nog méér van
dat tuig binnen te nemen (de partijen die er iets willen tegen doen worden met de grond
gelijk gemaakt.).
Welk zinnig mens begrijpt dit nog?
En de volgende vraag is: WAAROM wil men ten alle kosten beletten om nog méér van
dat tuig binnen te nemen (de partijen die er iets willen tegen doen worden met de grond
gelijk gemaakt.).
Welk zinnig mens begrijpt dit nog?
-
Er is enkele decennia geleden een afspraak gemaakt met de olieleveranciers uit de islamwereld dat men de toegang tot Europa zou vergemakkelijken voor moslims. In ruil voor olie.
Dat is alvast één reden waarom de zelfkastijding plaatsvindt.
Dat is alvast één reden waarom de zelfkastijding plaatsvindt.

MaLoReg
Allemaal goed en wel maar ik woonde in Dubai-Abu Dhabi en Qatar daar heb ik nooit énige vorm van criminaliteit gezien. Mogen we dan vaststellen dat enkel het "tuig" zich hier komt vestigen en welke reden geven ze dan om dit zomaar klakkeloos te laten gebeuren?
-
Je hebt natuurlijk ook geen criminaliteitscijfers kunnen zien van je omgeving in die tijd. A propos, over welk decennium spreek je? In de jaren 60 zou een buitenlander die zich in Antwerpen vestigde ook weinig gemerkt hebben van criminaliteit, vermoed ik.
In een heel rijke omgeving waar de bevolking homogeen is qua ideologie, ga je ook minder misdaad zien.
Wie hebben hier de laatste tien tot twintig jaar het schuim van andere bevolkingsgroepen met een andere 'religie' binnen gekregen. Voeg daaraan toe dat de ideologie die ons als minderwaardige en slechte schepselen beziet, hen is ingelepeld. Zo krijg je al snel een cocktail waar je als samenleving darmklachten van krijgt. We zien de gevolgen.
In een heel rijke omgeving waar de bevolking homogeen is qua ideologie, ga je ook minder misdaad zien.
Wie hebben hier de laatste tien tot twintig jaar het schuim van andere bevolkingsgroepen met een andere 'religie' binnen gekregen. Voeg daaraan toe dat de ideologie die ons als minderwaardige en slechte schepselen beziet, hen is ingelepeld. Zo krijg je al snel een cocktail waar je als samenleving darmklachten van krijgt. We zien de gevolgen.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Da's uwe lieve Google. Als ik via facebook naar Spanje ga zien hoeveel daar gebeurt zoals diefstal op autostrades(uw band is lek enz) of iets anders. En ook zoals die live camera's overal, er zit 15 min op telkens voor censuur.
Ge vindt hier niks daarover, ieder landje zal zich graag lief vertonen op internet.
Ge vindt hier niks daarover, ieder landje zal zich graag lief vertonen op internet.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
MaLoReg
Het verschil zit daarin dat de straffen ginder mega groot zijn voor 't minste kleine voorval.
Hier krijgen ze voor doodslag zelfs nog een vergoelijkende straf.
Hier krijgen ze voor doodslag zelfs nog een vergoelijkende straf.
-
- In de V.S. zijn de straffen véééél zwaarder dan hier bij ons. Vooral voor geweld tegen politiemensen en tegen burgers. Toch ligt het aantal gevallen van moord daar hoger dan bij ons.
- In de landen die je vermeld hebt, is m.i. vooral van belang dat het homogene gemeenschappen zijn op het vlak van religie/politiek.
- Moslims hier zijn opgevoed met de gedachte dat zij het beste volk ter wereld zijn. De anderen mogen ze niet als vrienden nemen. Heel wat moslims vegen hun voeten aan dat laatste, maar er zijn maar een handvol 'vrome' moslims nodig om de boel in het honderd te laten lopen.
- In de landen die je vermeld hebt, is m.i. vooral van belang dat het homogene gemeenschappen zijn op het vlak van religie/politiek.
- Moslims hier zijn opgevoed met de gedachte dat zij het beste volk ter wereld zijn. De anderen mogen ze niet als vrienden nemen. Heel wat moslims vegen hun voeten aan dat laatste, maar er zijn maar een handvol 'vrome' moslims nodig om de boel in het honderd te laten lopen.

MaLoReg
Als ze (de Moslims) de an deren (wij dus) NIET als vrienden mogen nemen zeg me dan
eens wat die hier bij ons allemaal komen doen/zoeken buiten het feit dat ze op kosten van
het OCMW leven. En WAAROM laten wij dat allemaal toe? That's the question!!
eens wat die hier bij ons allemaal komen doen/zoeken buiten het feit dat ze op kosten van
het OCMW leven. En WAAROM laten wij dat allemaal toe? That's the question!!
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Als expat moogt gij uiteraard niet klagen. De cirkel wordt gesloten. De eigen zakken werden destijds overvloedig gevuld met Moslim goud en vandaag gaat een heel klein beetje terug naar de Moslims via de fiscus en het OCMW. Als expats hebben wij er uiteraard voor gewerkt, maar de smerige Moslims gaven ons een loon dat 3 maal zo hoog lag als in België en er waren zelfs Moslims die het een schande vonden dat wij hier zoveel belastingen moesten betalen en die het geld overschreven op een Zwitserse bankrekening.Toen wij voor de Arabieren werkten was het motto "wiens brood men eet, diens taal men spreekt". Zo zie je maar " het kan verkeren".