Goede morgen seizoentjes,
En we zijn maar weer opgestaan na veel gemiauw van onze hoogheid. de eerste keer had ik tegen hem gezegd dat het nog te vroeg was! kwart na 5. dan weer ingedommeld. En nu heeft hij gegeten, met een zakje gespeeld en is bezig met uit het raam te kijken.
Gisteren gestreken wat gestreken moest worden, de rest is opplooi. vandaag moppen.
Ging gisteren nog twee planten halen, maar er was koude tegenwind en heb dat dus niet gedaan.
wel het kaartje gemaakt voor een 9-jarig jongentje. ons moeder moet het dan maar afgeven.
heb al een bedanking van Joyce gekregen via messenger, maar daarvoor moet ik op fb. ik heb hem van mijn telefoon afgesmeten, werd horendol van het oplichten van mijn scherm. geluidje had ik al lang uitgezet. straks de geleverde boodschappen wegzetten. ventje moet vandaag eens bellen naar media waar mijn telefoon blijft want die was besteld. maar dat zal na een half uur al uit zijn brein verdwenen zijn.
Maar Clive toch! waar zat je met je gedachten? Matice is nog zo groot niet om de was op te hangen! hij heeft maar puppypootjes!

en idd die koorts is niet normaal. ik moet volgende week vrijdag bloed gaan prikken en dan ga ik vragen vanwaar die vermoeidheid alsmaar komt, want dat vind ik niet normaal. tegen dat het journaal van 1 uur begint moet ik al in mijn bed.
weet al wat ik ventje moet geven voor zijn verjaardag: zakgeld voor de foor. die staat hier juist en vertrekt 's avond op zijn verjaardag. maar we gaan de dinsdagavond. de bakken liggen dan losser en de pijpjes van het schietkraam zijn niet zo hard. ( ja, er bestaan daar hardheden in)
Hvt: Poes koorts gehad, ja dan is het wel normaal dat ze zich verstopt heeft. Onze Gimly deed hier woensdag raar dus ik ben niet op boodschap geweest. hij verstopte zich niet maar hij stond te staren naar verschillende plekken in huis. ( seffens heb ik nog een spook in huis) vond zijn gedrag verdacht. want ik hou hem scherp in de gaten als er moppen op het huishoudprogramma staat. de dag erna is je pasgemopte vloer vol met ziek. die woensdag wilde hij ook in mijn buffetkast kruipen waarvan de deur open stond omdat we het potje voor de kaasfondue hadden uitgehaald. hij heeft dat nog willen doen. zei tegen hem dat hij daar niets te zoeken had. Fijn dat je van de dokter toch je daguitstap mag doen. spoed was dus een goed idee. hier is het om de 14 dagen een andere spoeddienst. ik heb een verklaring van mijn oude dokteres dat ik niet naar de andere spoed mag. in mijn agenda staat welk ziekenhuis die week van spoed is. wil het niet riskeren. heb te veel negatieve ervaringen met de spoed van de andere kant van 't stad.
de zon is hier. rap de plantjes water geven nu ze in de schaduw staan en veel water geven zei buurman.
ga nog een kopje koffie maken.
Fijne dag allen!