Goede en slechte ervaringen

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Danny.

06 jun 2019, 09:30

Ik heb hier op Seniorennet een topic gezien alwaar men goede en slechte ervaringen met leveringen of andere zaken kon melden.

Ik vind dit niet zo direct terug waarschijnlijk wegens het niet correct gebruik van de zoekfunctie.

Ik zal hier mijn vraag/ervaring geven betreffende online bestellingen.

Ik heb nogal veel gebruik gemaakt van Bol.com en Coolblue, en steeds werden de beloofde vermelde tijdstippen van levering gerespecteerd.

De laatste tijd zijn er kleinere firma's die hun wagentje aan de bekendheid van Bol.com aanhangen maar die de levertermijn met moeite of niet respecteren.

Ik heb vorige zaterdag omstreeks 21u30 een bestelling bij Coolblue online gedaan met beloofde levering op zondag, wel, zondag namiddag had ik mijn pakje :wink:

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

E.T.

06 jun 2019, 11:50

Waar ik dan razend nieuwsgierig naar ben is wat er zo dringend (op zondag) moet geleverd worden?
Hier in de straat rijden de post.nl - bpost - anderen elkaar bijna van de baan!
En de helft van die pakjes moeten blijkbaar ook nog terug :wink:

Danny.

06 jun 2019, 15:38

E.T., het gaat er hem niet om de dringendheid maar om het naleven van de beloofde leveringstermijn.

De bestelling bij Coolblue kwam tot stand door het feit dat ik, onderweg in Frankrijk, mijn iPhone dringend moest bijladen en ik geen gepaste kabel bij de hand had. Bij thuiskomst, de zaterdag avond, eerste werk, waar kan ik dergelijke kabel vinden om deze in de wagen te laten liggen, en daar zag ik dat Coolblue beloofde dat deze de zondag zou geleverd worden, belofte die ook nagekomen werd.

Het gaat er mij niet om de dringendheid, maar om het nakomen van het beloofde tijdstip van levering wat bij Bol.com niet het geval was.

Ik ben een fervente aanhanger van Just In Time, als een leverancier een termijn van levering van 4 werkdagen vermeldt, dan is dat voor mij OK en kan ik daarmee leven …

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

E.T.

06 jun 2019, 18:53

Was gewoon een algemene opmerking Danny. Ik had echt niet de bedoeling om U om ter verantwoording te roepen. Sorry voor het misverstand :oops:

Danny.

06 jun 2019, 19:45

E.T., ik heb het zeker niet verkeerd opgenomen, nogmaals, het ging hem niet over de snelheid, maar over het nakomen van hun beloftes :wink:

Groetjes

Danny