NACHTUILTJES (15) 2019
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Voor alle uiltjes een zalige Pinksterzondag
met een zonnige groet van hieruit...
Aan alle vaders een feestelijke dag
Sterkte voor hen die het nodig hebben
en voor hen met plannen... maak er het beste van...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik zit hier helemaal opgetut te wachten tot Christa belt dat ik tot aan de andere straat mag naderen want er is hier rommelmarkt voor de deur. Gelukkig dit jaar niet vlak voor onze kant,zodat ze onze voortuintjes deze keer niet kapot rijden. Ze staan wel op het grasplein voor de deur geparkeerd met hun waren ernaast.
Wij mochten ook onze eigen waar verkopen op onze oprit maar dat zie ik toch niet zitten om zo met mijn eigen afgedankte spullen "commerce te doen"!
Gisterenavond was het gezellig bij Nik en Els, ook haar ouders waren er en we hebben weer bijgepraat.
Vanmorgen ben ik eens gaan kijken bij mijn buurman. Ze hebben hem gisteren uit de kliniek naar huis gestuurd omdat ze toch geen dringende onderzoeken doen in het lange weekend. De deeltjes die ze met een kijkoperatie uit zijn maag en darmen uitgenomen hebben worden volgende week onderzocht en woensdag moet hij terug in de kliniek voor de uitslag en verdere behandeling. Ik heb weer een déja-vu gevoel, ik heb dat allemaal zo dikwijls meegemaakt met mijn man!
Vaderdag, op veel plaatsen een feest, hier alweer een triestige maar toch ook een dankbare herinnering aan zijn laatste Vaderkesdag op zijn bed genietend van de kinderen en van een glas champagne!
Wij mochten ook onze eigen waar verkopen op onze oprit maar dat zie ik toch niet zitten om zo met mijn eigen afgedankte spullen "commerce te doen"!
Gisterenavond was het gezellig bij Nik en Els, ook haar ouders waren er en we hebben weer bijgepraat.
Vanmorgen ben ik eens gaan kijken bij mijn buurman. Ze hebben hem gisteren uit de kliniek naar huis gestuurd omdat ze toch geen dringende onderzoeken doen in het lange weekend. De deeltjes die ze met een kijkoperatie uit zijn maag en darmen uitgenomen hebben worden volgende week onderzocht en woensdag moet hij terug in de kliniek voor de uitslag en verdere behandeling. Ik heb weer een déja-vu gevoel, ik heb dat allemaal zo dikwijls meegemaakt met mijn man!
Vaderdag, op veel plaatsen een feest, hier alweer een triestige maar toch ook een dankbare herinnering aan zijn laatste Vaderkesdag op zijn bed genietend van de kinderen en van een glas champagne!
Ivette
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
voor dolfijntje en haar man héél veel sterkte in deze moeilijke dagen
verder weet ik niet goed wat te zeggen , het ga je goed dolfijntje op jou laatste reis naar de eeuwigheid

verder weet ik niet goed wat te zeggen , het ga je goed dolfijntje op jou laatste reis naar de eeuwigheid

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Goede avond iedereen, hier was na de middag nog weinig zon te zien
maar ik heb het niet gemist, ik heb de mannenfinale van tennis gekeken
wel met de ramen open... nu de wind weg was is het goed...
De was is weggewerkt en opgeruimd...en mijn brood gebakken..
ik kan er weer even tegen
Vanmorgen weer een belleke gekregen van een sterfgeval in de familie
hoe ouder je wordt hoe meer er wegvallen...
Aan allen een gezellige avond en morgen nog een fijne verlofdag
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
GOEDE MORGEN
s'morgens aperitief met zijn dochters
s namiddags met een buurvrouw eens naar fusiestad Deinze, bij buurdorp sinksenstoet dus dachten we gaat kalm zijn
rond stad stond het al vol van de auto's
en beide wisten niet wat er te doen was
verder gereden naar Tielt , de eerste keer voor beide
war raad ge kermis
Toch gezellig terrasje gedaan, het was daar rustig even rond gewandeld en dan ons tourtje verder gedaan naar Drongen aan de autostrade een heerlijk terras een mini geitenkaasslaatje gegeten lekker
10 min. rijden en waren thuis voor de geitjes eten te geven!
A. keek naar de tennis
Meer moet dat niet zijn om gelukkig te zijn

Greetie
s'morgens aperitief met zijn dochters
s namiddags met een buurvrouw eens naar fusiestad Deinze, bij buurdorp sinksenstoet dus dachten we gaat kalm zijn
Toch gezellig terrasje gedaan, het was daar rustig even rond gewandeld en dan ons tourtje verder gedaan naar Drongen aan de autostrade een heerlijk terras een mini geitenkaasslaatje gegeten lekker
A. keek naar de tennis
Meer moet dat niet zijn om gelukkig te zijn

Greetie
Laatst gewijzigd door greetie op 10 jun 2019, 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen
Gisteren hoogdag ook voor ons dochter ze mocht 57 kaarsjes uitblazen

Vandaag onze huwelijksverjaardag reeds 58 jaar in lief en leed.

Morgen gaan we na doktersbezoek samen uit eten, hoop geen slecht nieuws te krijgen , rechterknie is niet OK.
Hoe voorbereiden om van het leven afscheid te nemen.
Dolfijntje, morgen komt er een einde aan je lijden, als het waar is wat mijn ventje beweerd reis je naar een rustgevende plaats, mijn ventje is er al even geweest.

Gisteren hoogdag ook voor ons dochter ze mocht 57 kaarsjes uitblazen

Vandaag onze huwelijksverjaardag reeds 58 jaar in lief en leed.

Morgen gaan we na doktersbezoek samen uit eten, hoop geen slecht nieuws te krijgen , rechterknie is niet OK.
Hoe voorbereiden om van het leven afscheid te nemen.
Dolfijntje, morgen komt er een einde aan je lijden, als het waar is wat mijn ventje beweerd reis je naar een rustgevende plaats, mijn ventje is er al even geweest.

ik tel alleen de zonnige dagen.
-

Goede morgen allemaal de uiltjes,
met een zonnetje, en bijna geen wind
heerlijk om buiten te zijn... maar nu eerst koffie
en genieten van de extra vrije dag...
Corry, proficiat met alles waar je heel gelukkig mag voor zijn
houden zo.... en geniet ervan...
Dag Bekske, een gezellige dag voor jou ook...
greetie, een fijn uitje gehad en genoten... meer moet dat niet zijn..
Alle uiltjes een mooie dag vandaag....
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
proficiat Corry en Stafke
een knuf en een zoen krijg je als we samen komen
gisteren 2kg. rabarber gekuist en gesneden
om vandaag confituur te maken
heb nog een restje over om vandaag moes te maken
met een natuurpatatje en blinde vink

proficiat Corry en Stafke
een knuf en een zoen krijg je als we samen komen
gisteren 2kg. rabarber gekuist en gesneden
om vandaag confituur te maken
heb nog een restje over om vandaag moes te maken
met een natuurpatatje en blinde vink

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36

Corry en Stafke hartelijk proficiat met uw huwelijksverjaardag.
Ook mijn gelukwensen aan uw jarige dochter!
Gisteren konden we nog buiten aperitieven (ik wel met alcoholvrij drankje want ik zou nog niet durven!)
Ze hebben hier ook veel geluk gehad met de rommelmarkt :er was veel volk meesten wel kijkers!
Zoals gewoonlijk was het heeeel lekker bij mijn dochter ik ben ook nog thuisgekomen met een grote doos van haar heerlijke soep zodat ik er ook vanavond nog kan van genieten.
Ook leuk: Sander was er ook!
Zoals elk jaar op 2e Pinksteren zijn ze op verrassingsreis met hun toneelgroep. Oei ze moesten in koerskleren met klak en al vanmorgen al om 7u aan de start verschijnen. Ook voor de inrichters is het geen cadeau met zulk weer, hopelijk hebben ze hun programma aangepast want het is echt geen fietsweer!
Ja, we zullen ons moeten binnen bezighouden hé!
Ivette