vorige premier gaat meedingen naar het presidentschap EU

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

nachtbries

20 jun 2019, 19:20

AUB laat dat he, hij heeft hier in België de MR al genoeg verkl..t en zijn vader idem, dat Tusk zijne tetter maar houd en nadenkt voor hij die ex premier Michel mee laat dingen voor president te worden van Europa want dan zijn we allen gezien hoor !!
Dat gaat echt niet goed komen dan normaal ga ik er vanuit dat dien Tusk daar niks aan te zeggen heeft alleen, zijn de andere ook die mee beslissen al een geluk of zit ik verkeerd ????
I-Mac ,1tb ,outlook enz... tot horen of ziens

De kannibaal

21 jun 2019, 10:32

Er is geen betere manier om de carrière glansrijk af te sluiten dan in de zetels van Europa. Ik heb gelezen dat de NVA premier van de Vlaamse staat ook richting Europa gaat vertrekken.Europa betaalt nog steeds een uitstekend loon voor een kleine prestatie.
Voor het presidentschap is een vlakke, neutrale figuur vereist die op het spreekgestoelte tekstjes komt voordragen die hem worden opgelegd. De heer Van Rompuy deed het schitterend en kan terug blikken op een loopbaan, die hem waarschijnlijk een aardig fortuin heeft opgebracht. Het is uiteraard een prestatie van een Belg waar wij ontzag moeten voor hebben.

Flashback

21 jun 2019, 22:01

Nu vind ik dat zo geen enorme prestatie voor een Belg !
Gezien onze schuldenopbouw niet meer te evenaren is door al dat grabbelen in de diverse tonnen hebben de topfiguren zo'n ervaring opgebouwd dat men ze binnen Europa absoluut nodig heeft om de centen op te krijgen !
Ere wie ere toekomt he kannibaal !

nachtbries

21 jun 2019, 22:26

De kannibaal ,maar Flashback heeft daar meer dan een punt gelijk in
I-Mac ,1tb ,outlook enz... tot horen of ziens