Stuk darm laten wegnemen
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Dat weet ik nog zo niet dat dat raar is of niet.
Ik zou mijn moeder niet de hele dag bij mij willen en mijn zoon ook niet.
Voor eventjes ja maar niet constant, ik zou gek worden.
Ik heb een tante die een groot stuk van de darm kwijt is, de oorzaak lag in het jarenlang te veel te drinken.
Nu loopt die als een halve zombie door het huis, en om de 14 dagen moesten de darmen gespoeld worden, en dat gaat natuurlijk niet langs de mond.
Ik zou mijn moeder niet de hele dag bij mij willen en mijn zoon ook niet.
Voor eventjes ja maar niet constant, ik zou gek worden.
Ik heb een tante die een groot stuk van de darm kwijt is, de oorzaak lag in het jarenlang te veel te drinken.
Nu loopt die als een halve zombie door het huis, en om de 14 dagen moesten de darmen gespoeld worden, en dat gaat natuurlijk niet langs de mond.
-
MaLoReg
Sacho ik woon hier niet BIJ HEM-heb een flat dicht in zijn buurt.
Wat de uitleg betreft dank ik je. Wil het echt waar liever niet laten doen maar mijn buik
zit vol aangroei en dat nesteld zich zo door elkaar dus ook rond de darmen en ze
kunnen er niet aan om deze te verwijderen (grote kan kwaadaardig zijn) zonder ook
stukken darm weg te nemen.
Plezant is helemaal anders en 'k probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar
het laat me niet los.
Wat de uitleg betreft dank ik je. Wil het echt waar liever niet laten doen maar mijn buik
zit vol aangroei en dat nesteld zich zo door elkaar dus ook rond de darmen en ze
kunnen er niet aan om deze te verwijderen (grote kan kwaadaardig zijn) zonder ook
stukken darm weg te nemen.
Plezant is helemaal anders en 'k probeer er zo weinig mogelijk aan te denken maar
het laat me niet los.
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54
MaLoReg
Ik plaats al heel lang geen reacties meer op dit forum maar nu kan ik het toch niet laten.
Wat je darm betreft, in St.Augustinus is dr. Deroo, Sprengers en Bottelberge heel goed wat betreft deze ingrepen.
Vraag uitleg aan deze artsen en laat je niet bang maken door types à la Sacho.
Vertrouw je arts en leg je leven voor even in zijn of haar handen.
Natuurlijk ga je na deze ingreep een revalidatie tegemoet en misschien zal je je voeding en/of je leven nadien moeten aanpassen maar laat je ajb niet leiden door angst.
Wat je verblijf in Griekenland betreft, daarvoor hoef jij je toch tegenover niemand te verantwoorden.
Ik ben ook graag dicht bij mijn dochter.
Verantwoord je niet tov jaloerse types à la Sacho en natuurlijk is het normaal dat je je zorgen meeneemt naar Griekenland of naar elders, moeilijk om die thuis te laten.
Ik wens je van harte een spoedig herstel, laat de ingreep maar gauw uitvoeren, dan is die angst al voorbij.
Groetjes van lea***
Ik plaats al heel lang geen reacties meer op dit forum maar nu kan ik het toch niet laten.
Wat je darm betreft, in St.Augustinus is dr. Deroo, Sprengers en Bottelberge heel goed wat betreft deze ingrepen.
Natuurlijk ga je na deze ingreep een revalidatie tegemoet en misschien zal je je voeding en/of je leven nadien moeten aanpassen maar laat je ajb niet leiden door angst.
Wat je verblijf in Griekenland betreft, daarvoor hoef jij je toch tegenover niemand te verantwoorden.
Verantwoord je niet tov jaloerse types à la Sacho en natuurlijk is het normaal dat je je zorgen meeneemt naar Griekenland of naar elders, moeilijk om die thuis te laten.
Ik wens je van harte een spoedig herstel, laat de ingreep maar gauw uitvoeren, dan is die angst al voorbij.
Groetjes van lea***
-
MaLoReg
Hey dag Lea! Ben zinnens St. Augustinus te nemen. Wil wel wachten tot na zoon's
verjaardag (7/10). Voorlopig was coloscopie gunstig maar de grote aanwassen
van 15 cm daar kon men niet bij en dat is af te wachten of die al dan niet kanker
dragend zijn. Toch is mijn huisarts akkoord datbik hier bij mijn zoon in Griekenland
blijf tot na zijn verjaardag.
Ik hoop zo erg dat alles goed zal aflopen en geen bijkomende gevolgen. Wil ook de
allerbeste arts.
Bedankt Lea om toch efkes te reageren. Fijn we-end!
verjaardag (7/10). Voorlopig was coloscopie gunstig maar de grote aanwassen
van 15 cm daar kon men niet bij en dat is af te wachten of die al dan niet kanker
dragend zijn. Toch is mijn huisarts akkoord datbik hier bij mijn zoon in Griekenland
blijf tot na zijn verjaardag.
Ik hoop zo erg dat alles goed zal aflopen en geen bijkomende gevolgen. Wil ook de
allerbeste arts.
Bedankt Lea om toch efkes te reageren. Fijn we-end!
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Lea kent sacho persoonlijk, vermoed ik ?lea*** schreef: ↑22 jun 2019, 11:18MaLoReg
Groetjes van lea***
Ik lees nl. alleen een antwoord op de vraag van MaLoReg : "Wie kent dergelijke gevallen?"
Enige vorm van jaloezie kan ik uit zijn antwoorden ook niet opmaken .
Maar goed, als u hem beter kent, zal u het wel weten …
Het komt mij overigens ook héél vreemd over dat een arts, bij enig vermoeden
van mogelijke verkankering, de patiënt de raad geeft,
om eerst enkele maanden in Griekenland te vertoeven.
De wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit ...
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54
Nee Wiana, ik ken meneer of madame Sacho niet persoonlijk.
Ik vind de antwoorden die MaLoReg krijgt ronduit gebaseerd op leedvermaak.
Mensen die voor zo'n ingreep staan die maak je niet bang, die geef je moed.
Hoe lang zij naar Griekenland gaat dat is haar zaak, ik vraag me wel af wat Sacho
in Griekenland allemaal zou ondernemen, begrijp heel goed dat MaLoReg ook daar
met haar kwaal bezig is.
Wachten tot oktober zou ik in de plaats van MaLoReg ook niet doen, hoe eerder dit
achter de rug is hoe beter.
MaLoReg, ik werd verleden jaar door dr. Deroo doorgestuurd naar chirurg dr.Peter Cools,
een kunstenaar in zijn vak en een warme en beminnelijke mens.
Ik onderging toen een nissen operatie en van de operatie heb ik totaal geen last gehad,
wel wat problemen gehad met zuurstof, maar alles is nu goed en ik ben dik tevreden.
Hou de moed erin beste MaLoReg, dit gaat volledig in orde komen, morgen steek ik voor jou
een kaars aan in de grot van B........
Ik vind de antwoorden die MaLoReg krijgt ronduit gebaseerd op leedvermaak.
Mensen die voor zo'n ingreep staan die maak je niet bang, die geef je moed.
Hoe lang zij naar Griekenland gaat dat is haar zaak, ik vraag me wel af wat Sacho
in Griekenland allemaal zou ondernemen, begrijp heel goed dat MaLoReg ook daar
met haar kwaal bezig is.
Wachten tot oktober zou ik in de plaats van MaLoReg ook niet doen, hoe eerder dit
achter de rug is hoe beter.
MaLoReg, ik werd verleden jaar door dr. Deroo doorgestuurd naar chirurg dr.Peter Cools,
een kunstenaar in zijn vak en een warme en beminnelijke mens.
Ik onderging toen een nissen operatie en van de operatie heb ik totaal geen last gehad,
wel wat problemen gehad met zuurstof, maar alles is nu goed en ik ben dik tevreden.
Hou de moed erin beste MaLoReg, dit gaat volledig in orde komen, morgen steek ik voor jou
een kaars aan in de grot van B........
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Ik lees hier iets over verschillende aanwassen van 15cm, en men gaat een noodzakelijke ingreep nog wegduwen tot na een verjaardag, en dan gaat men in de rij gaan staan om door de beste dokter behandeld te worden.
Wanneer zal die ingreep gebeuren?
En tot het ogenblik dat die ingreep zal kunnen gebeuren maar liggen denken aan alles en nog veel meer.
Neen sorry, dat kan ik met de beste wil niet begrijpen, met een "het komt wel goed" zal het niet verbeteren, neen een stamp onder de kont dat men direct zonder vliegtuig vanuit Griekenland op de operatie tafel terecht komt.
Wanneer zal die ingreep gebeuren?
En tot het ogenblik dat die ingreep zal kunnen gebeuren maar liggen denken aan alles en nog veel meer.
Neen sorry, dat kan ik met de beste wil niet begrijpen, met een "het komt wel goed" zal het niet verbeteren, neen een stamp onder de kont dat men direct zonder vliegtuig vanuit Griekenland op de operatie tafel terecht komt.
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Wimo - Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
Sorry, maar van heel dit verhaal geloof ik nu niets meer.
Neem mij niet kwalijk he.
Neem mij niet kwalijk he.
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
-
MaLoReg
Wat wou ik dat ik het ook kon zeggen dat dit allemaal fantasie is ontsproten uit een zieke geest.
Maar helaas-het staat me te wachten en ik moet er door.
(Over zoiets gaat men niet fantaseren)
Maar helaas-het staat me te wachten en ik moet er door.
(Over zoiets gaat men niet fantaseren)
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Maar ook de lont van die tijdbom dat je in je lichaam draagt, en hoe langer je wacht om die onschadelijk te maken, hoe moeilijker het zal worden.
Begrijp je nu werkelijk niet dat je met jouw leven aan het pokeren bent? En ook al blijft die bom verder tikken tot die verjaardag, met welke gedachten ga je daar rondlopen?
Maar goed, het is mijn leven niet ...
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
MaLoReg
Dank je Doggy-een beetje opbeuring kan ik wel gebruiken. Sommigen begrijpen niet dat ik
tot oktober bij mijn zoon wil zijn (ondanks al mijn moeilijkheden wnt die zijn er) maar ik heb
helemaal geen familie, enkel mijn énigste zoon en ja, die woont en werkt nu eenmaal in Griekenland
en heeft er voor gezorgd dat ook ik een appartementje heb vlak bij hem. In het slechtste geval
zal ik hier nooit meer kunnen verblijven en als alles goed afloopt dan zien we wel verder maar
voor nu wil ik bij hem zijn (jammer genoeg zitten mijn gedachten vol met die komende ingreep
maar ik maak er het beste van. Neem mij niet kwalijk dat ik zolang mogelijk bij mijn énigste
kind wil zijn. Hopelijk komt idd alles goed met mij maar wat ik nu al wel weet is dat ik 3 maanden
zal moeten rekenen voor operatie en revalidatie. Ik zal zo snel mogelijk naar huis willen maar
ook dat is een klein probleem vermits ik helemaal geen familie heb om mij een beetje bij te
staan-mijn zoon zal voor de eerste weken verlof aanvragen. Ik had heel graag 100 jaar geworden
maar over zulke dingen beslissen wij niet zelf.
Een dikke bedankt aan allen die mij steunen.
tot oktober bij mijn zoon wil zijn (ondanks al mijn moeilijkheden wnt die zijn er) maar ik heb
helemaal geen familie, enkel mijn énigste zoon en ja, die woont en werkt nu eenmaal in Griekenland
en heeft er voor gezorgd dat ook ik een appartementje heb vlak bij hem. In het slechtste geval
zal ik hier nooit meer kunnen verblijven en als alles goed afloopt dan zien we wel verder maar
voor nu wil ik bij hem zijn (jammer genoeg zitten mijn gedachten vol met die komende ingreep
maar ik maak er het beste van. Neem mij niet kwalijk dat ik zolang mogelijk bij mijn énigste
kind wil zijn. Hopelijk komt idd alles goed met mij maar wat ik nu al wel weet is dat ik 3 maanden
zal moeten rekenen voor operatie en revalidatie. Ik zal zo snel mogelijk naar huis willen maar
ook dat is een klein probleem vermits ik helemaal geen familie heb om mij een beetje bij te
staan-mijn zoon zal voor de eerste weken verlof aanvragen. Ik had heel graag 100 jaar geworden
maar over zulke dingen beslissen wij niet zelf.
Een dikke bedankt aan allen die mij steunen.